RECENZE: Seriál Hop nebo trop není průlom, ale baví i podruhé

Re: Líbilo se mi to

už dlouho jsem se u TV tak nenasmál,ba co víc, chechtal se až mi tekly slzy.ten mladej (myslím Ondráš) je fakt hustej;-DR^

0/0
10.11.2008 13:57

hugo.tom

dobrá kvalita

První díly jsem sledoval docela rád, i když ty vyhrocené situace viz, utonutí na vodě popř. rozhoupání lodě a následná záchrana málé holky, mi přijde až moc vyhrocené, je to nutné a najde se opravdu takový vůl, co vyleze na stožár lodi a ostatní ho rozhoupáním lodi chtějí sundat. Neřeknu pokud by těm lidem bylo 15 a byli opílí, ale jsou to vesměs třicátníci. Zvláště po tom, co zažili utonutí kamaráda na vodě.:-/ No nevím, ale první díl druhé serie, si mě moc nedostal, i když se mi díly předchozí zamlouvaly. Btw, nejsem žádný zřout seriálu, prakticky sleduji TV jen když mám čas a občas na něco narazím, nic pravidelně nesleduji. Připadá mi to jako žrout času a určovat si život podle toho, kdy mi běží můj seriál, mi přijde uhozené

0/0
10.11.2008 10:17

o_r_c_a

Re: dobrá kvalita

jj máš pravdu, lidé jsou různí a mě také příjde, že si trošku uhozený. Je to o tom, jak si člověk ten svůj život okoření a dělá to, co ho baví. Ve 30-ti letech má pak čas buď na přerovnání svojí sbírky hovniválů nebo něčeho co se snaží přiblížit i tento seriál i za cenu toho, že někomu příjde uhozené dělat takové věci, které postavy vzhledem k svému věku v tomto seriálu dělají. Jinak seriál moc pěkný, některé díly byly sice slabší, ale v celku je to určitě na nedělní večer ideální pokoukání a za poslední dobu to nejlepší z cz seriálové tvorby co se dá v naší tv naladit i když platí jako u všeho ostatního, né každému se bude líbit, né každý se stotožní a né každý si představí.

PS to hugo : v dnešní době internetu a rekordérů je i na lidi tvého typu myšleno

0/0
10.11.2008 12:22

hugo.tom

Re: dobrá kvalita

mě se ten seriál libí a sledoval jsem ho pravidelně, již když šel prvně, ale i viz příspěvek níže od neuman, tento díl se jim teda vůbec nevyvedl. Doufejme, že jiné díly budou zdařilejší.

0/0
10.11.2008 15:19

neuman

Re: dobrá kvalita

Správný postřeh.Vidět jachting, to byl důvod přečkat  i hovadiny. Co však  bylo ukázáno, byla směs flagrantního porušování zákona respektive Řádu plavební bezpečnosti a hlouposti. Pro vedení lodi je nutno složit zkoušku u Státní plavební správy (po Slapech jezdí loď SPS a kontroluje papíry). U zkoušky se vůdce plavidla dozví, že: vypouštění červených světlit jen tak je zakázáno, světlice totiž značí ohrožení posádky a lodi. Že loď má v noci předepsané osvětlení. Že nechat převrácenou loď na místě je zakázané (jezero je vodní cesta a a toto je překážka v plavbě.) Žádný skipper nedovolí s lodí toto provádět, dle zákona je on odpovědný za loď a posádku. Loď byl speciál s kýlem, takřka nelze převrátit. Na otaklované lodi se takřka nelze válet nahý pod kosatkou atd.Film byla nenormální slátanina o tom, jaká je sranda dělat bordel (jako na silnici) a vystavovat sebe i ostaní nebezpečí. Je mi 48 let, jsem žena a jezdím na podobné lodi regaty na Slapech, letos 10x. Dle autorky jsem trhlá. Dík.

0/0
10.11.2008 14:00

cheechoo

Re: dobrá kvalita

A já myslím, že to moc rozebíráš...Ten seriál není dokument nebo manuál o tom, jak se chovat na vodě, ale cílená oddychovka, která někomu sedne, jinému nikoliv...Trochu mi přijde, že tady exhibuješ a ukazuješ, co všechno o plachtění znáš...Myslím, že v každém filmu najdeš nedostatky (takový Dr. House a podobné seriály jsou de facto fikcí, s moderní medicínou mají pramálo společného) a lidé to sledují a nekomentují... :-P

0/0
10.11.2008 15:28

neuman

Re: dobrá kvalita

Tak sorry. Já žádné tyhle věci nesleduji, nevím, co je Dr. House atd. Připadlo mi to, jakoby někdo točil takový tak nějak humorný seriál o partě motoristů, kteří se tak nějak srandovně zlejou a prostě jako prču vyjedou v neosvětleným auťáku na dálnici v protisměru. Ale vlastně to už je exhibice, říkat, co všechno znám o řízení, když mám řidičák a že vím, že se to nesmí dělat, že. Víš, mně se ten film opravdu dotkl a urazil mě ve skutečnosti neexistencí příběhu, emocí, technicky odfláknuto. Nahrazeno právě a jen tou srandovní jízdou v protismeru po dálnici za cinkání šampusu a hurónského jekotu. Fakt to je sranda?

0/0
10.11.2008 16:06

orko

Re: dobrá kvalita

Taky musím reagovat na velmi chabý seriál ať se to někomu může zdát líbibé a snad i směšné je to jen ukázka, jak se seriál  nemá dělat. Scénář absolutně bez příběhu je tak slabý, že snad paní autorka ho napsala za jedno odpoledne u flašky vína jako její serialový hrdinové.Co se týká vlastního natočení scén, musím konstatovat, nic moc  natočil by to jistě lépe student FAMU v prvním ročníku. Doufám , že ČT svou tvorbu těchto děl omezí a ušetří peníze koncesionářů na lepší projekty. A nebo již ČT ovládli neumětelové ve všech redakcí pak je vše OK a nedá se očekávat nic než HOP nebo TROP.

0/0
11.11.2008 18:45

neuman

Re: dobrá kvalita

Trefa do černého. Kdo zná systém schvalování scénářů v televizi ve stylu "to je úplně blbý, to se bude líbit" , teď se ještě dohodnout, jak si rozdělíme prachy hlouých koncesionářů a obsadit kámoše televizních bafuňářů, nemůže se ničemu divit. Ostatně taková otázka: proč televize opět předělává studio, které za 25 milionů koncesionářkských peněz před šesti týdny firmy dodělaly? ČT je typický socialistický podnik, který vyhazuje naše peníze oknem, ale v parlamentu chce, abychom platili na výpalném ještě více. Hamba. Jenže oni se nestydí, tak jako se většina zlodějů a lumpů nestydí. Opravdu HOP nebo TROP bude ještě pár let trvat. Než to fakt konečně lidem dojde.

0/0
11.11.2008 19:43