Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Praze hráli Queen? Spíše Freddieho cibulky

A to se máme jmenovat Zelené cibulky? povzdechl si kytarista Brian May v rozhovoru před vypuknutím nového turné kapely Queen s novým zpěvákem Paulem Rodgersem. Po pražském koncertě se nabízí opáčit otázkou: A proč ne?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LukášK

Williams

Takže pane Zelená mrkev,kdyby Freddieho nahradil R.W. tak to by 90%listku vykoupily pubertačky a nadržené paničky a zbytek by zbylo na fandy Queen.;-D

0/0
5.11.2008 18:27

Fyl@

pan redaktor

Hlavne ze pan redaktor dal hodnoceni 90% koncertu Tatabojs... Rv

0/0
3.11.2008 1:01

Ronnie_W

Re: pan redaktor

tak to jsem nežral 8-o

0/0
3.11.2008 10:35

whitehawk

pre tych, co hladaju hudbu podobnu Queenu

tym, co maju zaujem o hudbu co znie podobne ako Queen a zaroven je uplne sucasna, odporucam si vypocut kapelu "Bryan Scary and the shredding tears"

(http://www.myspace.com/bryanscary ), obzvlast jej druhy album "Flight of the knife". Su z Brooklynu, kde som bola minuly tyzden na ich koncerte. Frontmanom je 25rocny chlapik (ostatni cca tiez tak), s mozem povedat, uzasnou charizmou a dohromady im to skvele slape.

0/0
2.11.2008 19:15

Kafuboss

Queen + PR

Pane redaktore! Zda se mi ze jste zcela nepochopil vyznam Queen + PR. Neni tam napsano Queen s novym zpevakem, ale je to Queen ( 2 clenove) + dalsi zpevak a  kapela. Kdyby se snazili nahradit pana nenahraditelneho, tak by si vyhledli nejakeho imitatora a bylo by to jen k smichu. Kdyz jsem sel na koncert, mel jsem pochyby, budou se mi libit prezpivane pisne? Ale po koncertu musim rict, ze se mi to rozhodne libilo. Bylo to jine, ale presto velice slusne, zadna imitace, proste zazpivane jinak, nezvykle. Rozumim ze se to kazdemu nemusi libit, ale ja jsem tam sel hlavne na Queeny ( May a Taylor).

0/0
2.11.2008 6:36

petr_2

Re: Queen + PR

souhlas, hala byla plná, spousta lidí viděla i minulý koncert a pokud bude nějaký další klidně se vsadím, že zaplní halu znova. Jen nechápu proč tolik "odborníků" a rádoby kritiků zrovna v případě Q+PR musí říct světu, jak to bylo slabé a nevkusné :-) pokud by to bylo opravdu špatné, lidi by asi nepřišli a médiím by nestáli za pozornost. A téma polemiky jestli je cílem komerční jen úspěch nebo ne je k :-) Q. velmi pravděpodobně  vydělali hudbou tolik, že by klidně mohli následovat svého spoluhráče J.D. , skončit s muzikou a válet se někde na ostrově, ale oni chtějí hrát. A když naplní haly a vydělají, je to odměna za jejich práci. Myslím , že ani hudební kritici nepíšou své výplody zadarmo, když navíc musí trpět na takových koncertech, jak píšou, tedy pokud na nich vlastně byli :-)

0/0
3.11.2008 21:44

Petr1

Re: Queen + PR

R^R^  Mně koncert taky velmi pozitivně překvapil. Skupina našla s Rodgersem nový  směr. Nenapodobuje sama sebe před dvaceti lety. Pak by to byl revival, což jim mnozí nelogicky vyčítají i teď. Nemají už individualitu jako byl Freddie (mimochodem podle mě nejlepší rockovej zpěvák vůbec), stali se daleko víc komplexnější. Já třeba skoro polovinu těch písniček neznal. Je prostě vidět, že skupina chce jet dál a jede dál. V pátek se v Praze ukázali !Queen a Paul Rodgers ! (nikoliv Queen, jak jim každej, i Dvořáček, předhazuje) především jako skvělí muzikanti. Pro mě nezapomenutelnej zážitek.

0/0
3.11.2008 21:53

levatr

Souhlas s recenzí

Stává se velmi málo,že by jsem souhlasil plně s recenzí.Jelikož hudební kritici většinou 'setřou' vše co jim příjde pod ruku,jejich recenze nejsou jediným důvodem ke koupení či návštěvě koncertu.  S politováním,ale musím nyní souhlasit,že tentokrát měl autor opravdu důvod ke všemu co zde popsal. Koncert 'Queen' byl také pro mne velkým zklamaním,kde Paul Rodgers na tom měl největší a hlavní podíl. Věčná škoda :-( 

0/0
1.11.2008 20:34

Michal S.

Re: Souhlas s recenzí

:-©

0/0
2.11.2008 1:10

PŠR

:-(

Já na koncert nešel z důvodu otřesného rozčarování, když zde byli poprvé. Jasně, ti, co byli spokojeni nechápou, o čem mluvím, ale já ty písničky mám až tak zažrané v podání FM, že mi zpěv a jakýkoliv pohyb PR na pódiu přijde trapný a i když byla show super, nemůžu si pomoct, prostě mne to zklamalo. Ne, vlastně mne to jen přesvědčilo o tom, že jsem s Queen skončil, další aktivity této sestavy budou možná komerčně úspěšné, ale i když je to jen slovo, tak za Queen by se to nemělo vydávat. Asi by to bylo jiné, kdyby vyházeli odrhovačky jako Ga Ga, Break Free a Magic a nahradili je kousky ze 70. let, ale je to jejich, ne moje kariéra. Jinak špica revival!

0/0
1.11.2008 18:31

merhaut

Re: :-(

další trdlo, co mu nedošlo, o čem je revival a o čem Queen s Rodgersem...

0/0
2.11.2008 11:39

The.Edge

Queen

Prosím Vás, FM je mrtvý, a PR je důkazem toho, že si Queeni zametli před svým prahem nostalgie a ukázali, že se vyvíjí, mají nové nápady, novou budoucnost. Nesrovnávejme prosím zpěváky, duch této kapely stále žije, prostě se rozhodli, že budou znít jinak a psát jiné písničky. Charismatickému projevu hlasu PR není potřeba žádný přídavek showmanství, odvádí svou práci skvěle..

To, že se zpěváci mění je normální... Hlavně v metalu. Podívejme na Helloween. Kde se vystřídali Hansen, Kiske a Derris.. A stále ta muzika má koule.. Stejně tak i muzika kapely Queen bude nesmazatelně zapsána do historie i s PR.

0/0
1.11.2008 17:37

Ronnie_W

další postřeh: Poláci

neskutečně mě tam sra.i poláci. Ti byli jak zvěř, dobytek, který se neumí chovat. Např. tu nebohou hostesku, co dávala náramky pro vstup k podiu, málem ušlapali. Taktéž chudáci lidi za nimi, když vyvěsili ty svoje bílo-červený hadry. Nicméně jenom potvrdili, že je to můj nejméně oblíbený sousední národ.

Avšak poláci nepoláci, skvělý koncert jsem si rozhodně zkazit nenechal a buďme rádi, že na koncerty v 99% musejí jezdit oni sem a ne my tam[>-][>-]

0/0
1.11.2008 15:51

exty

Re: další postřeh: Poláci

jj souhlas, sem přes ty jejich vlajky často neviděl. asi to nebude náhoda, byl jsem letos na GP Německa F1 a tam to bylo to samé. Byli to nejvíc neukáznění fans...Rv

0/0
2.11.2008 11:15

MDragon

Moje dojmy 2

Co se tyce zmineneho Robbieho, tak v clanku komentovane vystoupeni jsem nevidel. Ale co jsem videl jeho zivy vystup na Live 8, tak podle toho bych na nej nikdy zive nesel. Fakt to byla tragedie. Mozna je showman (ikdyz jesli je show neustale rvani "Are you with me?" a "Hello Hyde Park!", to fakt nevim), ale zpev nazivo neni jeho silnou strankou. Ze studia, to jsou panecku vykony, ale zazpivat to nazivo fakt nesvede. Dobre, nemusel mit svuj den, ale za takovehle

vystoupeni by se mel stydet. Hodne u me klesnul. Drive jsem si rikal, ze Robbie (nebo

George Michael) by mohli byt zajimavou alternativou a zpivat s Queeny

na turne, ale Robbieho fakt radeji ne, na Goerge jsem nazor nezmenil.

Dikybohu za Paula..

0/0
1.11.2008 15:36

Michal S.

Re: Moje dojmy 2

Já jsem zmiňované vystoupení viděl (resp. DVD záznam - což je při dnešních technických možnostech velký rozdíl...), je opravdu výborné. Ale jak jsem již zmínil, po poslechu přímého přenosu jeho koncertu z Vídně roku 2006 bych na něj taky nešel. Holt někdo posuzuje zpěváky pouze podle DVD a zrovna píše do novin, ale nedá se nic dělat...

0/0
2.11.2008 1:08

MDragon

Moje dojmy

Koncert se mi moc libil, ale hlavne zpocatku mi prisel docela blbe nazvuceny (stal jsem u podia, nevim jak to znelo dal). Pak se to podle me zlepsilo.. Akorat mi v nekterych vecech prisel naprosto stejny s tim, co tu byl pred tremi lety (vcetne obsahove naprosto totozne promluvy pred Love of My Life apod.). Zajimave naopak bylo presunuti casti koncertu (a Rogerovy sestavy) na predsunute molo.

Co se tyce Paula, tak samozrejme nikdy nemuze nahradit Freddieho a ani se mu hlasove ci projevem priblizit.. Na druhou stranu, Paul je pevecka extratrida , ikdyz je uple jiny.

0/0
1.11.2008 15:29

Viktorie01

Já teda nevím,

ale to, že je Freddie mrtvý, to je snad už nějaký ten pátek známo, první turné v téhle sestavě to taky není, tak co to mohutný divení se, že Paul není Freddie? Pánbůhzaplať za to, že není, ten byl jen jeden. Je to prostě jiný, pro mě pořád dobrý.. A jiný by to bylo i s kýmkoliv jiným, nikdo už nemůže být jako Freddie ( ten tady zmiňovaný Robbie Williams by mi tam třeba neseděl vůbec, to je podle mě naprosto něco jinýho, jiná generace....).  Ale pánům to pořád hraje a evidentně je to baví, tak to mají jít místo hraní do parku sypat ptáčkům? Já jsem byla nadšená,  naživo zpívaný věci z posledního alba se mi líbily mnohem víc, než na tom albu (který mě teda popravdě až zas tak nenadchlo, ale to je jen můj subjektivní názor), u Love Of My Life a Bohemian Rhapsody i slzičku zamáčkla, prostě jestli ještě někdy bude nějaký turné, budu se snažit, abych byla u toho zas.

0/0
1.11.2008 15:04

mirjur

Re: Já teda nevím,

souhlasR^

0/0
1.11.2008 15:11

oakey

Torzo Queen na hranici perverze!

Thin Lizzy před týdnem v Retru dokázali,že hrát lze i se ctí,byli tak 10x lepší než včerejší šaráda s banálními hity,příšerným Taylorem a frontmanem bez charismatu.To Genesis,Asia,Porcupine Tree nebo Bryan Ferry jen za poslední rok dokázali,že všichni veteráni nemusí skončit takto mdle!Lidé nemají většinou vkus,jsou bez názoru a hrozně se pak diví,že si někdo vůbec může dovolit kritizovat někoho tak proslulého.Když nemají soudnost samotní muzikanti,těžko ji také mohou mít  jejich fanoušci,kteří jinak nevytáhnou paty z domu jak je rok dlouhý a zrovna v okamžik,když mají  falešný pocit,že byli součástí něčeho vyjímečného,začne někdo remcat o opaku.[>-]Rv:-/

0/0
1.11.2008 14:49

Hulimír

Re: Torzo Queen na hranici perverze!

Porcupine Tree jsou veterani srovnatelny s Queen??? jaka je podle tebe zivotnost kapely?? nebo ti je 15 a 40ti lety chlapci jsou pro tebe stejne starý jako 60ti lety??:-P

0/0
1.11.2008 14:57

oakey

Re: Torzo Queen na hranici perverze!

Porcupine Tree hrají přesně 20 let,druhý nejdůležitější člen kapely Richard Barbieri je typický veterán ze 70.-tých let,kdy byl členem glamových Japan a je tudíž vrstevníkem Maye s Taylorem.Životnost rockové skupiny může být i půl století,ovšem ne všichni mají na to,být jako YES!Bude mi brzy 40,ale už v 15 letech jsem měl celkem dobrý vkus(Y)

0/0
2.11.2008 0:00

Hulimír

Re: Torzo Queen na hranici perverze!

O Tvem vkusu nepochybuji a nebyl ani predmetem me reakce...Porcupine Tree hraji 20 let, Queen bez mala 40let... podle me to Tvoje srovnani pokulhava a to zejmena proto, ze kdyz Porcupine Tree zacinali byli Queen na vrcholu celosvetove popularity.... takove popularity, ktere Porcupine Tree zatim , ani vzdalene nedosahli.... Nicmene.... mnohem radsi si poslechnu Porcupine Tree nez Queen... zejmena In Absentia , Deadwing a Stupid Dream.... posledni deska me trochu zklamala....P.S. Taky mi bude brzy 40... na jare....;-)

0/0
2.11.2008 9:52

zimní okvětní lístek

Re: Torzo Queen na hranici perverze!

tywe. už to nehul, měkne ti mozekRvRv

0/0
1.11.2008 15:16

oakey

Re: Torzo Queen na hranici perverze!

Naopak,mozek a občas i něco jiného  mi spíš tvrdne,cigarety ani ptáky nehulím,pokud jsi(jste) měl na mysly třeba nějakou drogu,tak alkohol je legální a to,co není,na to ty zřejmě podle tvého projevu asi vůbec nebudeš mít..X

0/0
2.11.2008 0:05

metalking

Re: Torzo Queen na hranici perverze!

  S tím souhlasím.Lynnot pro T.Lizzy znamenal to , co Mercury pro Queen(možná ještě víc , vzhledem k tomu,že TL byla jeho kapela). Přesto jeho " potomci" obstáli na výbornou, což se v druhém případě opravdu říci nedá!

0/0
1.11.2008 15:47

oakey

Re: Torzo Queen na hranici perverze!

Děkuji za potvrzení mé domněnky,že včera všechno nehrálo úplně zrovna tak,jak mělo.Jen doplním,že podobným případem je Ozzy vs. Heaven and Hell,na jedné straně troska,jež má vždy vyprodáno a na straně druhé skvělý band s Diem,ale návštěvností v Čechách přesně 5x nižší,než je zvykem v normálně fungujících státech EU.R^

0/0
2.11.2008 0:13

metalking

Re: Torzo Queen na hranici perverze!

  

   Tak,tak.Navíc Dio byl vždycky lepší zpěvák a to nemohl Ozzy přenést přes srdce a zcela nezakrytě na Dia žárlil!

0/0
4.11.2008 12:53

merhaut

Re: Torzo Queen na hranici perverze!

Lepší horší je u muziky jen věcí názoru.

Ty příkladové kapely a Ferry nemají s tématem souvislost. Asia - reunion původní sestavy, hrozná deska, solidní koncert. Queen - pokračování s novým frontmanem, výborná řízná deska, skvělý rockový koncert. TL - žádný původní člen, žádná deska, revivalové pojetí repertoáru, jakkoliv dobře zahrané. Skoro všechno jinak. Atakdále. Všechno mimo.

Queen naživo 2008. Banální hity? Hity jistěže, proč ne, lidi je chtějí a hraje se pro lidi, ne? Podstata vystoupení byla ale jinde, kapela se vrátila k rocku, jak ve studiu, tak na pódiu. To ocení každý zkušený bigbíťák, co zná a má rád veterána Rodgerse a ví, že rocker s bluesovými kořeny nemusí po pódiu lítat jako vrcáb, přesto je charismatický.

0/0
2.11.2008 11:57

zimní okvětní lístek

dát na rady kritiků tak Queeni přestali hrát už v roce 73...

jinak mě se to nové album líbí, člověk od toho nemůže čekat Night at the Opera a Day at the Races, což považuju za totální a nikdy nepřekonaný vrchol rockové kompozice, trošku přitvrdili, je to takové zemitější, jistě i ovlivěno bluesovým Rodgersem, chybí tomu ty typické queenovské vyšperkované kudrlinky a orchestrální sborové vokály Mercuryho, ale takové už to holt nebude nikdy :-/...

0/0
1.11.2008 14:32

xy3000

METALLICA

MetallicA FOREVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
1.11.2008 14:22

zimní okvětní lístek

Re: METALLICA

Queen je trošku jiné kafe, ale v zásadě proč ne ;-)

0/0
1.11.2008 14:33

mirjur

Paráda

Koncert předčil mé očekávání, byl móóć dobrý. Už během něj mě napadlo - pokud by tam byl někdo, kdo Queen předtím nikdy neslyšel, jestli by byl schopen poznat, které ze skladeb jsou ty (asi 3) novinky ... já tedy ne, stále jsou to Queen. A když budu chtít slyšet Mercuryho, pustím si nějakou desku ze 70-ek, to se holt nedá nic dělat.

0/0
1.11.2008 13:47

honzinulanek2

Souhlasím s recenzí

Recenze přesně vystihla moje pocity z koncertu. Něco tam chybělo, koncert neměl šťávu, i diváci se moc nepředvedli. Byl jsem v sektoru u podia a když jsem se rozhlídl kolem tak to moc nefrčelo. I na Collinsovi pařily téměř všechny sedačky. Na koncert jsem šel samozřejmě s vědomím, že tam bude Rodgers, ale nějak mu chybí charisma, připadl mi docela mdlý a že ho to ani moc nebavilo, prostě odzpívat tak jak má a hotovo. Nic víc, nic mín. Škoda. BTW. organizace ze strany pořadatele byla příšerná. Najatí zaměstnanci nic nevěděli, tlačenice na turnikety, rozdávání náramků na ruce nehumánní, litoval jsem mladé slečny které je musely rozdávat nadrženým lidem, kteří se změnily ve zvířata (o bandě poláků nemluvě). Zřízenec u vstupu na plochu řval "Kdo nemá náramek ať jde do prde...". Nechutné Rv

0/0
1.11.2008 13:30

honzinulanek2

Re: Souhlasím s recenzí

* změnili

0/0
1.11.2008 13:31

Kitaro

Re: Souhlasím s recenzí

Tak příšernější organizaci koncertu jsem ještě nikdy neviděl! Dělali tam prakticky všechno úplně naopak než měli. Ta banda amatérů by nezorganizovala ani pouťovou zábavu, resp. by tam všichni z nich dostali přes držku. Dál to nemá cenu komentovat, kdo byl na stání u podia, ví svoje .... RvRvRv

0/0
1.11.2008 13:55

juventus

koncert

super, jsem spokojeny, ale kritika autora celkem objektivni. ak jsem si rekl, kdyby tam byl ten Robbie Williams? treba tam neni umyslne, nejde preci o to, aby nekdo nahradil ci nedejboze predcil, pokud to je mozne, FM. Williams by dost mozna zastinl i BM a RT a to asi neni ucelem teto kapely, ktera ma zustat starym Queen kooperujiciho s Paulem Rogersem. akze souhlasim, chtel bych tam showmana Williamse, to by asi byl neuveritelnej narez, ale za jakou cenu vuci ostatnim? zase by byli ve stinu skutecne hvetdy? A treba o to uz nestoji. Kazdopadne ja byl na prvnim koncerte me milovane kapely a chybel mi jen FM, ale presto monumentalni slyset Show must go on zive

0/0
1.11.2008 13:18

ibid

Ještě k tomu naplnění očekávání

Že byl Freddie jedinečnej, je jednoznačný, tudíž nikdo nemohl očekávat, že bude plnohotně nahrazen. To ale neznamená, že to nemůže bejt dobrej koncert, bude prostě jenom jinej... Taky jsem nešel na Nightwish, protože mám jejich nejlepší písničky zafixovaný s Tarjou. Ale tam je ještě šance, že se původní formace ještě obnoví, u Queen už ne.... Zeppelini měli "kliku", že jim neumřel zpěvák, ostatní instrumenty se dají nahradit... ikdyž teď jsem slyšel, že Plant už s nima nechce zpívat...

0/0
1.11.2008 12:46

dual_tip2

kritika muse bejt

no a kdyby zpevak lital po podiu jako cert, predvadel se a delal humbuk ... tak stejne napisou, ze to proste Fredie neni ... a meli by pravdu. Ale to se holt neda svitit :)

Trochu objektivity, jestli zpiva falesne nevim ... ale vycitat mu, ze si nehraje na Fredieho je hloupe, vzdyt by tim byl trapnej ...

0/0
1.11.2008 12:31

BOHHy

Celkem souhlas

S autorem v podstatě souhlasím . Atmosféra byla někdy až fascinující. Hlavně když to rozjela kapela .. Paul tomu nesedí a sedět asi nebude. Jeho měnící se tóny hlasu občas u hodně lidí vyvolaly rozpačitost a dokonce jsem slyšel i nemilé narážky. Kapela ale byla super a jsem rád, že jsem šel.

0/0
1.11.2008 12:10

patrke

Dvojice nebo trojice

Pane redaktore: "z původní sestavy zůstali jen kytarista Brian May a bubeník Roger Taylor"... a co Spike Edney, kdopak to asi je? Jeeeee no jo, on to je taky clen uz od 80. let. No nic, iDnes je opet blize bulvaru, jeste dva roky zpatky to byly noviny co se daly cist, ted je to hooodne blizko Blesku. :-©

Zkuste se zamyslet (a nemyslet jen na penize)!!!

Hodnoceni konzertu 95% R^

0/0
1.11.2008 11:07

Karel_34

Re: Dvojice nebo trojice

R^

0/0
1.11.2008 11:47

Plch2

Re: Dvojice nebo trojice

Já teda Queen neposlouchám, ale pokud vím, tak v _původní_ sestavě působil jistý John Deacon a další hudebníci, kteří bývají na koncertech, nejsou považováni za regulérní členy.

0/0
1.11.2008 13:00

patrke

Re: Dvojice nebo trojice

Jak kdy: http://en.wikipedia.org/wiki/Spike_Edney ... "he has sometimes been described as the fifth member of Queen"

Ani mi tak moc nejde o to jestli ho pocitat nebo ne, to je otazka nazoru, problem vidim v iDnes jako celku, bulvarizuje se...ano vim ze to je odraz spolecnosti...a ne Blesk sem si v zivote nekoupil, cili muzu nadavat...a proc?...bulvar dokaze i zabit...a koho?...Diana!!!

0/0
1.11.2008 13:17

qazqaz

Tyhlety hudební recenze

je to furt stejný, názor jednoho člověky, kterej muzice více či méně rozumí a strana čtenářů recenzí,  z nichž část se přidá na stranu autora, část má opačný názor a části je to úplně u pr...e, stejně jako mě. Vypovídající hodnota recenze 0, dobrej recenzent by měl být alespoň vtipnej. Tady vidím pokus o vtip v souvislosti s názvem, ale to se u Queen v souvislosti s absencí Fredieho nabízí skoro samo, i kdyby tam zpíval samotnej božskej Kája.

0/0
1.11.2008 11:01

Karel_34

Myslím, že autor

by si měl takto vylévat srdíčko někde ve čtyřce u půllitru s přáteli. Jeho zcela subjektivní slinty patří maximálně tam. Osobně mě Paul Rodgers taky zrovna nesedí ale jednoduše řečeno, je to vynikající zpěvák a kapela, která se jmenuje "Queen and Paul Rodgers" nemá rozhodně v úmyslu suplovat Queen v časech fenomenálního Mercuryho.

0/0
1.11.2008 10:55

jointick

Koncert byl skvělý,

asi nejlepší na kterém jsem byl. The Show Must Go OnR^R^

0/0
1.11.2008 10:55

antonio.aroganti

Hrubka!!!!

....Postupně se přidal"Y" živé nástroje.....  Docela ostuda......

0/0
1.11.2008 10:39

wopi

Re: Hrubka!!!!

jojo ;-D

0/0
1.11.2008 11:48

FANDA KNEDLÍK

Re: Hrubka!!!!

:-) ale kdepak....je to v pořádku!

0/0
1.11.2008 12:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.