Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

AUDIO: Navždy mlád, zpívá Karel Gott do láteření německého rapera

Očekávaný duet německého rapera Bushida a Karla Gotta je na světě. Česká legenda na albu Heavy Metal Payback účinkuje v písni Für immer jung (Navždy mlád), která je variací na známý hit německé skupiny Alphaville Forever Young. Portál iDNES.cz přináší ukázku z písně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rebbe

Noví Němci nejsou žádní Němci

neboť v době multikulti se do Německa natáhlo dobře pětina obyvatelstva z Balkánu a za ním ležících zemí, stejně jako v Rakousku. Takže náš Karlík si s tím raperem z Tunisu zazpívá docela jakoby v němčině, lidi vědí, oč jde a o víc opravdu ani nešlo. Stárneme všichni, ten tunisák se to dozví za 30 let, Karlík s náhradními díly po generálce to ví už teď.

Kšeft je ale kšeft, němečtí geronti na Karlíka vždy čekají a dokud je odbyt, je třeba nabízet své zboží. A kde je také rozdíl, někdo prodává zmrzlinu nebo pivo, Karel Gott zase Biene Mája. S kulturou to nemá nic společného, také to Karel nikdy netvrdil.

0/0
11.10.2008 20:32

Kentaro

Re: Noví Němci nejsou žádní Němci

..a pointa?

0/0
11.10.2008 23:12

Hucul

Re: Noví Němci nejsou žádní Němci

Kaja neni buhvijak prorostly filosofii, proste mel odmlada pekny hlas a rozsah, tak zpival, co se lidem libilo. Porad je to u mne umelec, protoze neco UMI. Muzeme si myslet, ze mel revoltovat proti rezimu a zpivat nejakou umelecky a kulturne hodnotnejsi alternativu, ale copak s timhle hlasem to jde? Ma krasny hlas pro stredni proud a tak stredni proud delal. Za totace i pote. Nebyla v tom politika ani nejaky umelecky zamer, proste delal vzdycky to, co umel, aby se zavdecil lidem. A lidem se taky zavdecil, myslim, ze vetsina Cechu ho ma rada.

0/0
12.10.2008 8:57

Vincent Vega

Re: Noví Němci nejsou žádní Němci

Souhlasím, Sinatra se taky zapletl s mafií, přesto ho Amerika žrala.

0/0
12.10.2008 9:17

prokyn

naš kaja

proboha proč je ten stary pan zase na idnes???me uz to prudí!!napište o nejakych hudebnících a ne porad o 100letem zpevakovi ktery žije ze zasle slavy ..proč ma porad ten človek tolik prostoru v mediich!!nechapu to...fakt ne..to je proste fenomén čr...ti novinaři jsou tak hloupí nebo líní psat o necem jinem ???RvRvRv(Y)

0/0
11.10.2008 19:10

myshaaak

Re: naš kaja

Co se děje? Štve tě, že je Karel Gott v novinách a ty ne? Tak pro to něco dělej :)

0/0
11.10.2008 23:33

Todd Berrttuzzi

Re: naš kaja

Vždyť prokyn je taky na iDNES. Ho čtu , ne ? A ani nemusí ze sebe dělat stoletýho tajtrdlíka. :-P

0/0
12.10.2008 8:21

Pikot

Tdlenc byl v rakouské televizi satirický příspěvek

o Gottovi. Parodovala se tam jeho skoroněmčina a jeho podivný - stařecký zpěv.

To by měla česká televize ukázat.

Pro jeho fanoušky...

0/0
11.10.2008 13:09

HoPPíK

BOZE

Myslel jsem že se nikdy nebudu muset koukat na nemecké fekál porno. Bohužel jsem ho ted slyšel. GRRR ODPAD !!!!!!RvRv

0/0
11.10.2008 13:04

Hucul

Zda se mi to...

... nebo je Gottak mimo rytmus? Otazkou jeste zustava, zda to takhle nazpival ci zda se na jeho zpev nejaky gangsta remixer pokusil napasovat to "dchch dchch dchch".

0/0
11.10.2008 10:51

baby-girl

Re: Zda se mi to...

myslis ze nezpival? ;-D http://www.spiegel.de/panorama/leute/0,1518,582204,00.html

nektere pripominky zde mi prijdou slaboduche, spis od lidi kteri o tom nic nevi,ze? a jen nemaj do ceho rejpat ;-O

0/0
11.10.2008 11:27

Hucul

Re: Zda se mi to...

Nerozumim. Nezda se mi, ze reagujete na muj dotaz. Muj dotaz zni: Nazpival Gott svou pisen uz do predem pripravene rytmicke nahravky, ANEBO byla vyrazna rytmizace napasovana na jeho hlas pozdeji a on zpival jen do hudebniho pozadi?

Protoze v prvnim pripade Gottakovi obcas ujel rytmus, kdezto v druhem pripade Gottak zpival s umeleckou volnosti rytmu a nekdo necitlive napasoval vyrazne bici na skladbu pozdeji.

0/0
11.10.2008 11:35

baby-girl

Re: Zda se mi to...

tak od vas to vyznelo, ze tam Karel vubec nebyl zucastneny, a Bushido si to jen vypujcil, tak jsem to pochopila ja....

0/0
11.10.2008 11:38

Hucul

Re: Zda se mi to...

Tak to bych musela do teto diskuse psat bez toho, ze bych si precetla clanek, ke kteremu diskuse nalezi. To mozna nekteri delaji, ale rozhodne to neni bezna praxe.

0/0
11.10.2008 11:43

HonyaDj

Re: Zda se mi to...

Když si ten příspěvek přečtete, tak vám musí dojít, že se dá vyložit více než jedním způsobem. Vaše reakce se tedy měla v první řadě zabývat dotazem na přesný význam, pokud jste pak chtěla dále reagovat. Reagovat na vyznění, které jste "pochopila", ale není správné, je poněkud hloupé a váš příspěvek tak klesl na ceně směrem k nule.

0/0
11.10.2008 13:41

no.respect

Ten článek ve SPIEGLU, jeden z mnohých co si dělají......

Díky za ten link --- jak píši podobně v mám názoru níže, Němci si nedělají inteligentní legraci (podle toho, v kterém tisku nebo TV)  jenom z našeho vlezdoprdele Biene Mája (tak ho Němci většinou nazývají) ale samozřejmě i z Bushida - v tomto článku se zmiňují u obou známé "Geschäftstüchtigkeit" , což volně přeloženo znamená asi tolik, "za prachy dělám vše". A to je ještě mírná krikitka ve Spieglu oproti jiným mediím.

Ovšem o názorech Němců o Včelce Mája svědčí i další odstavec, co si o něm opravdu myslí: ...." o Gottovi je známé - jak prý on sám žertovně tvrdí -  že jeho první německé slovo, co se naučil bylo "gáže"....." Co k tomu říct více? Nadaný člověk, který za prachy udělá vše a jak dobře víme, od té doby, co začal zpívat.

Nepřipomíná to tak docela rozšířený národní rys - vyčuranost?

PS. Aby nebylo pochyb - zpívat umí nádherně, to ano!

0/0
11.10.2008 12:21

HonyaDj

Re: Ten článek ve SPIEGLU, jeden z mnohých co si dělají......

Jen malá poznámka... Ano, Gott možná kdysi zpíval nádherně. To opravdu zpíval. Ale dnes? Stále více mne jeho nahrávky přesvědčují, že už opravdu měl odejít, jeho hlas stárne a na mnohých nahrávkách je slyšet, že ujede z rytmu a hlavně že jeho hlas je velice často digitálně dolaďován, což rozhodně není značka "božského" zpěváka. To je ostatně slyšet i z této nahrávky.

0/0
11.10.2008 13:33

no.respect

Re: Ten článek ve SPIEGLU, jeden z mnohých co si dělají.....

ok. "nádherně" jsem asi přehnal, slyším ho tak náhodně jedenkrát za tři roky a jistě u mně převládají emoce z dojmů z mládí.... zpěv vnímám emotivně, Bushida odmítám z etických důvodů, takže nemám zájem si vyslechnout ani náhodou to účelově-finanční duo Včelky a bu-shit-a...

0/0
11.10.2008 14:41

Hucul

Re: Ten článek ve SPIEGLU, jeden z mnohých co si dělají.....

Bushsida odmitam z etNickych duvodu. :oD

0/0
11.10.2008 17:26

Daniel Fiala

Re: Zda se mi to...

Souhlasím. Zdá se mi to, jakoby to moc chrlil a byl mimo rytmus...

0/0
13.10.2008 14:55

Wes Parmalee

Dobrej song

http://cz.youtube.com/watch?v=9PIHF1eW4N8

0/0
11.10.2008 10:15

Tessien

Cha

Přiteplené mektání a do toho božský Karel. Aspoň ten to jakštakš zachraňuje.

0/0
11.10.2008 0:56

SlimM

:)

absolut hamma song :)

0/0
10.10.2008 23:50

birhaus

.

:-©:-©:-©

0/0
10.10.2008 23:44

luko5

youtube.com/watch?v=NTWpkdEg0_k

0/0
10.10.2008 23:40

xmacala

Karl ROCX

Jednoznacne bomba. Stahuju jako vyzvaneni na mobilu. Ta nemecka recitace tam sedi jak prd*l na hrnec

0/0
10.10.2008 23:07

honzajaka

ten nadpis

je vskutku kouzelný

0/0
10.10.2008 22:59

HonyaDj

Teď mě tak napadá

Teď mě tak napadá, co by ti rapeři, kteří prý tvoří nové umění (a zároveň plivou na to ostatní) dělali, kdyby neměli kde vykrádat hudební motivy, písničky, samply. Málokdy se totiž pak tzv. vlastní produkce může hudebně vůbec rovnat jiným hudebním stylům (využití syntezátorů leckdy zkrachuje na tom, že ono střídání tří tónů pohybujících se v rozsahu tercie nesmyje jednuchost).

0/0
10.10.2008 22:40

honzajaka

Re: Teď mě tak napadá

tomu snad nechceš říkat hudba, já si říkám že jsem dneska zahrál něco lepšího, když jsem řezal trubku

0/0
10.10.2008 23:00

AndyCranston

Re: Teď mě tak napadá

vůbec nevíte o čem mluvíte ,tak to prosím vás aspoň nekomentujte.před lidma co ví se akorát ztrapňujete.hezký den

0/0
11.10.2008 10:09

honzajaka

Re: Teď mě tak napadá

Já nikomu jeho hudební vkus neberu, ale ti rappeři a jejich posluchači by měli vyjádřit aspoň trochu pokory

0/0
11.10.2008 11:08

Azazel333

Gott pořád zpívá skvěle

kam se na něj hrabe většina dnešních "zpěváků"

0/0
10.10.2008 21:45

HonyaDj

Re: Gott pořád zpívá skvěle

Doporučuji cvičeným uším pustit si tu nahrávku několikrát za sebou... Gott tam má opravdu "moc pěkně" digitálně doladěný hlas... (stejně, jako když zpíval v jednom dílu pořadu X-Factor na playback s hlasem doladěným ve studiu) ...

0/0
10.10.2008 22:32

honzajaka

Re: Gott pořád zpívá skvěle

taky myslím, je u nás hodně mnohem lepších zpěváků než kg

0/0
10.10.2008 23:01

no.respect

U Karla se snad už nedá divit ničemu...

Má člověk v jeho letech a s jeho úspěchem opravdu zapotřebí opičkovat opakovaně na konzertech v Moskvě,  na talkshow v bývalé DDR pro důchodce, založit si s Moťovským mauzoleum za živa v Jevanech, objímat se i s Ládovou před kamerami, blbnout  live v třetiřadých německých  TV-programech a teď dokonce šaškovat s Bushidem, který je tak nanejvýš symbolem grázlů (text jeho zvratků. znásilnění, anál, grupensex s nezletilými, drogy, neúcta k ženám, výstřiky atd..)?. Má to opravdu zapotřebí? Jistě že má - v Karlovi se nešťastně spojily dvě věci - nádherný hlas a česká vyčuranost. - obojí na vysoké úrovni.

Takže, když přijde lukrativní zakázka třeba na duo s Kájinkem, Putinem nebo Dolly Buster, Kája bere. A proč ne pak, na onom světě třeba s Mrázkem, Husákem nebo Těreškovovou? Samozřejmě výměnou za nějaké to privilégium - anebo davají tam nahoře také honorář?

0/0
10.10.2008 21:40

shythead1

TY NULO :D

Dokud se o mě mluví tak žiju a to asi ty NULO neznáš, kdo mluví o Tobě? ;-D

Gott mit uns fuer immer! [>-]R^V Díky Karle

P.S.:  Neposloucham jeho songy cilene, ale mam toho cloveka v ucte a vazim si ho. Vyborne reprezentuje svou vlast a umi se na rozdil od jinych "nejmenuji" chovat ... asi tak

0/0
11.10.2008 1:01

no.respect

děkuji za zájem o mně ale řeč je o Karlovi

....no vidíte, a u mně je to úplně naopak....

měl jsem rád jeho zpěv (za mého mládí, a hlas má stále nádherný) ale nevážím si ho jako člověka, hrbiče zad, vyčuránka a vlezdoprdelce...(nemanželské děcka. mileneky, za které se styděl, chamtivost, TV-skrytá kamera v D, jak se "chrtil" na domělé dědictví, mausoleum, anticharta, objímání kde koho, zbabělství - si to s nikým nerozházet atd,)

...a jesli jste z Německa, tak musíte být slepý, že si z něj už i tam mnoho lidí dělá srandu a reprezentuje už jen na Bierfestech a TV-lidovkách typu Vašek a Eva...

.....a když by jste měl opravdu zájem, co si za ostudu provedl s Bushidem dokonce u jeho fandů, tak by stačilo proklikat pár německých diskusí přes google nebo si přečíst den Spiegel nebo die Süddeutsche

Polopaticky shrnuto - obdivuji jeho hlas, nevážím si ho jako člověka, čím dál, tím míň..........PS. Váš názor Vám neberu, vysvětluji jen ten můj a mého okolí...

0/0
11.10.2008 10:22

Kykiryki

Hej a který je vlastně který?

0/0
10.10.2008 21:28

Taffey

to je opravdu úpadek.

Karel snad nikdy Forever Young v originále neslyšel. To je krásná píseň, jedna z mála ze středního proudu, kterou jsem si kdy nahrál. Ale takhle zpitvořit tuto píseň dovede fakt jen Karel Gott s nějakým pitomečkem rapperem. Se divím oběma, že takovou slátaninu udělají. Inu, rappeři jdou po širším publiku, obstarožní zpěváci se chtějí ukázat před mladými. V obou případech je to velice. ale velice trapné. Obzvlášť Gottova dikce, odstřílená jako z kulometu. Čekal jsem tam ten kontrapunkt Gottova-byť uvadajícího, ale furt ještě čistého tenoru a  blábolení těch, co zpívat neumějí. Ale ničeho kloudného jsem se nedočkal.

0/0
10.10.2008 20:46

kraxna

Re: to je opravdu úpadek.

Neblázni,Karel tenhle příšerně patetický kus od Alphaville (který,myslím,nejvíc proslavil Mel Gibson v ,asi, stejnojmenném filmu) pěl už dost let  zpátky .Němec to znal a hodilo se mu to do krámu...Toť vše ,byznys je byznys. :-)

0/0
10.10.2008 21:42

Mňága

Gut

skvele, fakt! ma to styl, (neironizuju) R^:-)

0/0
10.10.2008 20:41

baby-girl

pecka

tahle pisnicka je petelice, stejne tak to Bushidovo novy album...R^

;-D

0/0
10.10.2008 20:38

jahodove_ticho

srandaaaa

;-D;-D;-D gangsta Karl a božský Bullshito )))

0/0
10.10.2008 19:53

pupack

hehee

:D konečně nějaká zábavná zpráva.... akorát sem si vyprskl kafe na LCD když jsem to slyšel, lepší než "býýne mája" ;-DR^

0/0
10.10.2008 19:20

bondy_

S lehce ceskou vyslovnosti?

To melo byt s tezkym ceskym akcentem, ne?;-D Jinak Gott je zivoucim dokladem toho, ze je naprosty nesmysl to, co se casto tvrdi - ze lidi s vybornym hudebnim sluchem lehce zvladaji cizi jazyky takrka bez prizvuku.

0/0
10.10.2008 19:11

sCZECH

Re: S lehce ceskou vyslovnosti?

typicky cesky ocas, umi jen nadavat a kritizovat Rv

0/0
10.10.2008 19:13

honzaXY

Re: S lehce ceskou vyslovnosti?

fakt nehezké, kritizovat modlu za švejkovský akcent (ale F.Mulliar to umí lépe a není Čech!) a za performanci böhmisch-gotta a "berlínského" rappera (Tunis? Marzahn?Neukölln? Hohenschönhausen? Nevím,trochu se mi ty ghetta pletou:-)

0/0
10.10.2008 20:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.