RECENZE: Thriller Oko dravce opisuje klasiky a dojímá projevy

Nejásat nad Okem dravce znamená risk, neboť nadšení ctitelé "nabušené jízdy" mohou své odpůrce v noci na rohu přidusit. Ale v zájmu běžného platícího diváka je na místě z té opěvované "jízdy" ubrat trochu plynu.
KB

Katka.Boskova

4. 10. 2008 17:02
To bioskop:

Jak jsem už jsem kdysi napsala k jednomu článku: podle titulku článku poznáte, kdo recenzi psal :-/.

Spáčilová je prostě silně předpojatá proti americkým filmům a jak jsem tak koukala na recenze filmů, ve kterých jednu z rolí hrál Shia LaBeouf (ať už jsou to vynikající Transformers, Disturbia anebo klasika Indiana Jones a Království křišťálové lebky atd.), přijde mi, že "madam" Spáčilová pociťuje silnou averzi vůči tomuto herci. Nebo se snad mýlím?

Paníá Spáčilová, co být trochu objektivní a neprosazovat pouze české filmy, jež hodnotíte o dost líp než filmy zahraniční, především pak ty americké? Štve Vás, že Amerika umí?

0 0

marrtins

9. 10. 2008 8:55
Re: To bioskop:

Nečtu tak často recenze paní Spáčilové, přesto vím, že dokáže být nekompromisní. Nicméně u toho filmu není jiná možnost, než s paní Spáčilovou souhlasit!!!! Mě se film líbil, i přesto, že nebyl nikterak originální nebo převratný. Prostě dobrá zábava, která se bohužel, hlavně na konci, zvrtne ve sbírku šílených klišé !!!!!! Nesmí chybět prezident USA, o kterého, aspoň tak mi to ve výsledku přišlo, jde především a celý film je vlastně o jeho záchraně. Pak samozřejmě americká vlajka, hymna, hrdina, který v poslední vteřině (trvající rozhodně déle než 1 vteřinu :) ) zachrání všechny přítomné od jisté smrti, navíc divák získá pocit, že byl zabit ochrankou, aby pak mohl na úplný závěr nakráčet a sklidit projevy vdečnosti a medajle za hrdinství nebo za co. Takže bych na to šel do kina klidně znova, protože je to prostě akční a nejsou tam žádná hluchá místa, kde se nic nedějě, ale nesmí se nad tím pak moc přemýšlet.....což je možná škoda....zvlášť, když na tom dělal p.Spielberg.......

0 0
VP

bioskop