Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Očekávaný film o teroristech z RAF začal cestu za Oscarem

Dlouho očekávaný německý film Baader Meinhof Komplex o teroristech z RAF si v Mnichově odbyl slavnostní premiéru a nyní čeká drama zřejmě triumfální cesta kinosály. Producenti chtějí mít ze snímku více než jen podzimní hit. Ještě než ho spatřil první divák, byl už za Německo nominován do zápolení o Oscara za nejlepší neanglicky mluvený film.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Yaroukh

Recept...

Trochu jejich činy zrelativizovat, přihodit nějakýho homosexuála, a Oscar je doma.

0/0
17.9.2008 21:25

jacih

Re: Recept...

R^

0/0
18.9.2008 0:47

foxy2

Re: Recept...

R^R^

0/0
18.9.2008 9:27

Vanguard

Reklama

Pro zájemce doporučuju knížku RAF - Frakce Rudé armády autorky Šárky Daňkové, vydalo ji nakladatelství Lidové noviny vloni v lednu v edici Knižce  Dějin a současnosti-zajímavé shrnutí historie RAF.

0/0
17.9.2008 19:49

pablo23

Re: Reklama

výborná, včetně popisu 2. a 3. generace RAFR^

0/0
17.9.2008 21:11

Mikass

RAF nebo RAF

docela matoucí nadpis..Kdo má vědět že je tím myšleno RAF jako Rote Armee Fraktion?...Myslím, že většině lidí se pod zkratkou RAF vybaví britské královské letectvo:-)...Ale jako film, to vypadá velmi zajímavě. R^

0/0
17.9.2008 16:42

jacih

Re: RAF nebo RAF

Vetsine lidi v Cechach. Vetsine lidi v Nemecku se pod zkratkou RAF vybavi red army fraction.

0/0
17.9.2008 17:15

Mikass

Re: Re: RAF nebo RAF

To máš pravdu, ale my jsme v ČR a pochybuju, že Idnes čtou němci:-)

0/0
17.9.2008 19:29

iuos

hmm

kdyby to napsali jinak, tak tu budou všichni držkovat, že redakce ty týpky přejmenovala...

a co ETA?  většina čechů si pod tím představí vysavače... ;-D

0/0
18.9.2008 13:45

jacih

Pripomina

me to boj proti komunismu v dnesni CR. Tenkrat ti silenci s RAF take nemeli proti cemu bojovat. Nic jako hrozba impeialismu neexistovalo, stejne jako dnes neexistuje hrozba komunismu.

0/0
17.9.2008 15:50

foxy2

Re: Pripomina

Co chces po znudenych detickach ze stredni tridy?

0/0
17.9.2008 16:08

jacih

Re: Re: Pripomina

Asi tak. Bojovat se ma v pravy cas, ne az po bitve.

0/0
17.9.2008 16:53

drbas

Re: Re: Re: Pripomina

takze mi chcete rict, ze mam vlastne komouse respektovat a uznavat a brat jako normalni, ze se treba (a mozna i brzo) budou podilet na vlade..atd?

takze stejne tak bych to mel udelat treba s fasounama, ne? tam je preci taky uz "po bitve"..!

hosi, vy oba si pletete nejaky blaboleni u piva proste proti "necemu" s tim mit nazor na jasne viditelne zlo.. kdo by se me rad zeptal, co myslim tim "viditelne zlo".. tak at se obrati do bohatych dejin lidstva..:-/

a prosim vas oba, rozhodne me nemusite hazet do pytle s nejakou stredovrstvou-mladezi, ci co jste to tam zminovali.. Rv

0/0
18.9.2008 3:07

drbas

Re: Re: Re: Re: Pripomina

myslim, ze vy jste presne ti lide, co kdyby nam vladnul kdokoliv

(myslim napr jmenovane extremy), tak nad tim mavnete rukou, stahnete

vocas mezi nohy a budete delat, jako ze se nic nedeje... a je pravda,

ze vasemu typu lidi, se skutecne i v takovych rezimech vetsinou nic

nedeje.. "drzet hubu a krok", co? tak a pustte se do me, "jak tomu hrozne nerozumim"..

0/0
18.9.2008 3:07

antizelenka

Re: Pripomina

sovětští soudruzi bojovali proti demokracii v celém světě, pár levičáků se jim náramně hodilo, za trochu peněz zeseli dost strachu

šmejdi(Y)

0/0
17.9.2008 18:24

foxy2

Realisticky film podle umelcu?

To zas budou hodni teroristi a zli policajti a kapitalisti?

0/0
17.9.2008 15:08

pablo23

RAF

sem na to hooodně zvědavý!! Každopádně škoda, že to nenazvali RAF, určitě by v čr vydělali vic, přišla by řada fandů na válečný film o letectvu, heh;-D

0/0
17.9.2008 13:45

Tuřínek

Re: RAF

taky si tak tu zkratku vykládám. Když jsme viděla v nadpisu spojení RAF a teroristů, celkem jsem se podivila! No, tak už jsem zas o něco moudřejší :-P

0/0
17.9.2008 15:09

Martin Friedrich

Re: Re: RAF

jj to je nás asi víc, možná to byl ale záměr autora aby si vůbec někdo takovejdle článek přečet.

0/0
17.9.2008 15:15

jacih

Re: Re: Re: RAF

jako RAF se oznacovali sami teroriste. Cili to jen chce doplnit vzdelani. Na nadpisu clanku neni nic divneho.

0/0
17.9.2008 15:49

barnabas_666

Re: Re: Re: Re: RAF

Když něco nechápu, tak to nekomentuji. Kdyby nebylo v nadpisu slovní spojení o teroristech z RAF, vůbec bych si ho nepřečetl, nějaký Baader Meinhof Komplex mi vůbec nic neříká. Autor článku moc dobře věděl, proč dal takový nadpis, jaký dal. Svoje moudra o nedostatku vzdělání ventiluj tam, kde to někoho zajímá, tady se mluví o nadpisu článku. Rozumíme, vašnosto? :-P

0/0
17.9.2008 16:16

jacih

Re: Re: Re: Re: Re: RAF

Ty zacni to vzdelani doplnovat chapanim cteneho textu. Zkus si precist diskuzi jeste jednou a pozorne. Nejde o spojeni teroriste + RAF, ale o zamenu Royal air force a Red army fraction. Samozrejme, vasnosto, ze Baader Meinhof Komplex nikomu v Cechach s prumernym rozhledem nic nerekne. Nicmene v Nemecku je vysloveni jmen Meinhof a Klar vzdy provazeno emocemi a kazdy vi o koho se jedna. Vasnosto:-P

0/0
17.9.2008 16:58

pablo23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAF

RAF je Rote army fraktion - byli to nemci, název byl v nemcine a proto RAF.

0/0
17.9.2008 21:11

pablo23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAF

*armee

0/0
17.9.2008 21:12

barnabas_666

Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAF

Neskutečné8-o, ty jsi ještě větší blb, než jsem doufal. O čem tu asi celou dobu mluvím? Co mi tu předhazuješ srovnání Royal Air Force a Red Army Fraction? Vždyť právě na to narážím s ohledem na nadpis článku. Jediný, kdo má problém s chápáním textu jsi ty. :-P

0/0
18.9.2008 13:19

Doktor.bota

Re: Re: Re: Re: Re: RAF

tímhle příspěvkem si ze sebe udělal docela slušného blba;-D

0/0
17.9.2008 17:11

jacih

Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAF

S tim samozrejme souhlasim. Nicmene bych pdo takovymhle clankem ocekaval plamennou ideologickou debatu. Proto jesm taky tady;-). A myslim ze i doktor.bota:-P

0/0
17.9.2008 17:17

barnabas_666

Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAF

Zajisté se vzmůžeš i na vysvětlení tvého názoru :-P

0/0
18.9.2008 13:21

fren440

Re: RAF

Když se řekne terorista z RAF, tak mne napadne únos a vražda Hanse Martina Schleyera teroristy z RAF.

0/0
17.9.2008 16:04

barnabas_666

Re: Re: RAF

stejně jako většinu čtenářů iDnes, gratuluji :-)

0/0
17.9.2008 16:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.