Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Forman a Havel chystají scénář k filmu o mnichovské konferenci

Je to výbušná a také slibná kombinace. Oscarový režisér Miloš Forman má natáčet film o Mnichovské konferenci roku 1938 podle vlastního scénáře, na kterém se podílí exprezident Václav Havel. MF DNES to ve středu potvrdila Sabina Tančevová z kanceláře Václava Havla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pskoda

Mnichov

Pro mě je Mnichov uzavřená kapitola. Ano, byla to zrada států, které byly našimi spojenci. Proběhla válka a tyto státy se zasloužili o to, aby se podobná zvěrstva již neopakovala. Proběhl soud s válečnými zločinci a Německo a Němci se snad ponaučili. Co ale není uzavřené, to je období po 2. sv. válce. O tom by se měl natočit film. Jak probíhala jednání spojenců o poválečném uspořádání světa, proč jsme skončili na Východě, jak probíhal Únor 1948 a vývoj do r. 1968. Těch témat je, myslím, dost, jen mít odvahu se do toho pustit ;-)

0/0
11.9.2008 17:23

Azazel333

Re: Mnichov

A to se mají točit filmy jenom o věcech, které nejsou podle tebe uzavřené ?

To je zajímavá teorie...

0/0
11.9.2008 18:16

letecmig

Re: Re: Mnichov

;-D

0/0
11.9.2008 18:38

Kleki Petra

Úplně ten scénář vidim:

CHAMBERLAIN: Nebuďte smutnej, dejte si pivo!!!

DALADIER: Já nésu smutný...

0/0
11.9.2008 15:46

nonick

Národ nezradil - národ byl zrazen:

Přijetí Mnichova 1938 - zrada čs. politických představitelů...

Posvěcení okupace Moskva 1968 - zrada čs.politických představitelů...

Souhlas s U.S. radarem Praha 2008 - zrada čes. politických představitelů...

Časy se mění, bída domácí politické "reprezentace" zůstává...! Rv

0/0
11.9.2008 12:11

xaeris

Re: Národ nezradil - národ byl zrazen:

Opatrně s tím vlastenčením,V 38 se tu našlo víc než dost českých udavačů.V 68 a  69 předvedly české milicionářské zrůdy taková zvěrstvan a bezbranném obyvatelstvu,, že i chudáci  ruští "okupanti" jen žasli v úžasu nad jejich brutalitou.Snad jen 2008, to co předvádí Vondra, počínaje vyhrožováním občanům základní voj. službou a Kosovským extempore  pokračujíc, nenachází konečně u občanů valného pochopení, i když, kvákaní Prrrápore s hvězd a prrrruhůů o něčem zase vypovídá............  

0/0
11.9.2008 14:41

Azazel333

Re: Národ nezradil - národ byl zrazen:

Mě v roce 2008 nikdo nezradil, spojenecké obranné zařízení na našem území mi ani v nejmenším nevadí :-P

0/0
11.9.2008 18:17

Libor_Dusek

Duch "Mnichova" v nás straší dodnes.

Přestože Mnichovská zrada ze strany našich spojenců byla velmi tragická, mnohem větší tragédii bohužel vidím v nás samých. Nemohli jsme tehdy tušit, že bude ještě nějaká válka, která nás nakonec osvobodí. Ačkoli jsme věděli, že jde o naše bytí a nebytí, "dobrovolně" jsme vpadli do náručí tomu největšímu zlu. Nikdy jindy v moderních dějinách nebyl náš národ tak odhodlán čelit zlu, jako právě v roce 1938. A přesto jsme se bez boje vzdali. Nepochopitelné! Zradili jsme sami sebe a to v nás vyvolalo pocit malosti a beznaděje. A tato morální tuberkolóza přenosná z generace na generaci se projevila již mnohokrát. Kupříkladu v boji proti totalitě za normalizace. Zatímco u nás reprezentovala opozici hrstka intelektuálů, v Polsku (které se proti Hitlerovi bránilo) to byla masová organizace. A já, ročník 1987, tuto morální chorobu dnes pociťuji zejména v neochotě lidí bojovat s korupcí ve věcech veřejných. Na závěr nemohu jinak, než citovat krédo T.G.Masaryka: "Nebát se a nekrást!"

0/0
11.9.2008 12:03

jazzdevil

Re: Duch "Mnichova" v nás straší dodnes.

Ahoj Libore.Co na to říct ? Snad jen :TOTO JE KVALITNÍ NÁZOR.Musím se přiznat,že rok Tvého narození mě překvapil.Já jsem 72ka.Ale snad každej národ má něco jako trauma.Amíci Vietnam a nemysli si obchodní partneři naší firmy s celé Evropy se taky pěkně ošívají když dojde na toto téma..ONII to moc dobře ví že nás zradili...R^

Tak hlavu vzhůru...[>-]

0/0
11.9.2008 18:46

Karelur

Předpokládám, že to vyzní tak, že za Mnichov mohou

Rusové.:-P

0/0
11.9.2008 11:16

hlupák

Re: Předpokládám, že to vyzní tak, že za Mnichov mohou

no a né ?

0/0
11.9.2008 16:02

forhend

Tak pan Forman

se bude muset hodně snažit, když si vybral toho neúspěšného "dramatika"...8-o

0/0
11.9.2008 11:13

Víťa Jakoubek

Re: Tak pan Forman

To je fakt, na Nově ještě od Havla nic nedávali, viď dramatiku.

0/0
11.9.2008 11:18

Todd Bertuzzi - vrah cenzorů

Re: Re: Tak pan Forman

Na Nově stejně tak jako kdekoli jinde nedávali. :-)

0/0
11.9.2008 11:39

Pavelpod22

Re: Tak pan Forman

asi nevíte, že Forman s Havlem chodili jako kluci na stejnou školu a mají na tu dobu dost společných vzpomínek, což je asi tím hlavním důvodem, proč to dělají spolu. Ale chápu, že plodiče nesmyslných příspěvků fakta a skutečné souvislosti moc nezajímají.

0/0
11.9.2008 12:07

Todd Bertuzzi - vrah cenzorů

Re: Re: Tak pan Forman

A taky spolu váleli sudy :-PR^

0/0
11.9.2008 12:09

Pavelpod22

Re: Re: Re: Tak pan Forman

Prožili toho tehdy spolu opravdu dost, byli mladí a dospívali (detaily viz moc pěkný životopis M. Formana). Ale to asi nepochopíte, vy modrý neonaci fans :-© Rv

0/0
11.9.2008 12:11

Todd Bertuzzi - vrah cenzorů

Re: Re: Re: Re: Tak pan Forman

Při pohledu na řady komoušů a socanů v poslanecké sněmovně si existenci Veškrny uvědomuji bolestně dnes a denně. :-©Rv

0/0
11.9.2008 12:44

Pavelpod22

Re: Re: Re: Re: Re: Tak pan Forman

On je zvolil, to modrej pseudodemokrate :-))) ? Tak vydej v ústavě článek o vedoucí roli modré bolševické strany a máš klid :-)).

0/0
11.9.2008 14:00

frn.is

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak pan Forman

:-);-DR^

0/0
11.9.2008 14:10

Todd Bertuzzi - vrah cenzorů

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak pan Forman

Přestaň tady blekotat ty  kokto a soustřeď se na pochopení psaného textu. :-)

0/0
11.9.2008 14:48

hlupák

Re: Re: Tak pan Forman

havel a forman to spolu dělaj ? fakt ? nemáš nějaký fotky? nabíd bych je moravoj !

0/0
11.9.2008 16:03

vlmach

Forman a Havel chystají scénář k filmu o mnichovské konferen

To bude krása!Jako ten předchozí film (Občan Havel)

0/0
11.9.2008 11:00

Todd Bertuzzi - vrah cenzorů

SOUDRUHU CENZORE

pokud mážeš příspěvek ve znění "tak to bude Hitler ve filmu pít pivo a chodit každé dvě minuty močit" , tak už opravdu nejsi zcela zdráv. RvRvRv

0/0
11.9.2008 10:57

weneto

Jsem zdrcen

Forman proč ne, ale jestli se bude na scénáři podílet ten šašek Havel - je nanejvýš pravděpodobné, že celý film bude o tom že jsme měli Němcům v sudetech dát možnost svobodně a demokraticky se připojit k německu - syn kolaboranta psát scénář k filmu které uvidí celé zahraničí - jen to ne

0/0
11.9.2008 8:41

vrchni

Re: Jsem zdrcen

Ty jsi dukaz ze se do internetove diskuze muze zapojit opravdu KAZDY ;-D

0/0
11.9.2008 10:32

Pavelpod22

Re: Re: Jsem zdrcen

asi nevíte, že Havel s Formanem chodili na stejnou školu (v čase před Mnichovem). Velmi dobře se tehdy znali a měli spoustu společných zážitků z té doby, což je zjevně i důvodem, proč dělají tohle téma spolu. Ale lidi, kteří se nezajímají o fakta a skutečné souvislosti, tohle asi nezajímá (stejně jako rudého CENZORA, který takovéto faktické příspěvky maže. Proč? :-© )

0/0
11.9.2008 12:22

Pavelpod22

Re: Re: Re: Jsem zdrcen

(tak nemaže, jen se špatně zobrazila iDěs stránka .-) )

0/0
11.9.2008 12:23

Vysehradsky_jezdec

v dnešní době nanejvýš aktuální téma

v době, kdy ČSSD, KSČM, Zelení a tzv humanisté chystají další Mnichov, tentokrát přímo u nás ve Sněmovně 8-o

0/0
11.9.2008 8:18

iqtyqve

Re: v dnešní době nanejvýš aktuální téma

Ty vemeno tyhle strany můžou chystat tak akorát únor, ty tvoje slinty jsou fakt k smíchu, když něčemu nerozumíš tak mlč a šoupej nohama gumo.

0/0
11.9.2008 8:30

Vysehradsky_jezdec

Re: Re: v dnešní době nanejvýš aktuální téma

zrada spojence a jeho nechání ve štychu vždy bude označováno jako Mnichov, ne Únor ;-O

0/0
11.9.2008 8:34

Creek

Fandím Vám

Věřím že se pánům dílo povede a bude to důstojné pokračování toho co oba v kultuře  již dosáhli. V

0/0
11.9.2008 7:38

Karel2002

Havel se na tyto události dívá jinak než normální Čech

víme přece, že jeho otec spolupracoval s kolaborantskou fašistickou vládou a jak otec, tak strýc se stýkali s vysokými fašistickými pohlaváry. Pro ně byl květen 1945 spíše trauma spojené s nejistotou, co bude dál. Od té doby trpí zřejmě Havel tou patologickou nenávistí k Rusům (jeho lhaní o příčinách konfliktu v Gruzii a vlastně s tím souvisí i dřívější lhaní o Jugoslávii a Kosovu). Aby Havel byl poradcem v případě filmů 2. světové války, to je jako udělat z kozla zahradníka. Formanovi zavraždili Němci rodiče, divím se, že si ještě doteďka neuvědomil, co ten Havel je zač.

0/0
11.9.2008 7:35

zimní okvětní lístek

Re: Havel se na tyto události dívá jinak než normální Čech

vtip bude v rozdílné úrovni myšlení a výši IQ pana Formana a internetového pitomečka jako jsi ty;-)R^

0/0
11.9.2008 8:17

TreKronor

Re: Havel se na tyto události dívá jinak než normální Čech

Muje deda byl hrdy komunista a dlouholety volic teto strany. Myslis, ze me to, jako jeho vnuka nejak diskredituje? Ver mi, ze jsme mel na jeho chovani a nazory pramaly vliv!

0/0
11.9.2008 8:23

Letni_noc

Re: Havel se na tyto události dívá jinak než normální Čech

Dle teto logiky se tvoji rodice velmi casto stykali s dusevne nemocnymi. Je ale dobre, ze jsi Formanovi otevrel oci. A pokud tuhle diskusi necte, tak mu prosim zavolej. Dik

0/0
11.9.2008 8:35

Kirken

Dobrá ironie...

Vašíček z dobré kolaborantské rodiny s Formanem, jehož oba rodiče zahynuli v odboji, píší scénář o Mnichovu...;-D

0/0
11.9.2008 7:24

Solič

Re: Dobrá ironie...

zajimalo by me co delala za valky tvoje rodina....udavali sousedy co?

0/0
11.9.2008 7:57

Fikus 1

Re: Dobrá ironie...

Souhlasím. Jsou lidi, kteří by o Mnichovu, válce a nacismu měli spíš mlčet, tím myslím Havla vzhledem k jeho rodině.

0/0
11.9.2008 8:03

zimní okvětní lístek

Re: Re: Dobrá ironie...

rodinu si nikdo dobrovolně nevybírá...nebo snad soudruzi z NDR ano?

0/0
11.9.2008 8:18

xaeris

Mazaný HAVEL

Nájemné, elektrika, poplatky všemožné, všechno letí nahoru.Komunista,  STBák  či milicionář, kam se podíváš, od předsedy sněmovny až po toho Komorouse a lidi si čím dál víc říkají, co to bylo za šaškárnu v 89, proč a komu  to vlastně posloužilo a tak honem, předhodit profláknutý Mnichov, a nakrmit plebs něčím, co se sametovou licoměrností nesouvisí.A přimotat do toho nějaké cereblity, Forman, Depardie a kdo ví kdo ještě.Hlavně a´t  se nikdo nezajímá, jak to s tím pukáním ledů v 89 bylo doopravdy. 

0/0
11.9.2008 7:17

Velký Kujeba

Re: Mazaný HAVEL

Přestože Havla moc nemusím, nedá mi to nezeptat se, kdo ti co udělal, že jsi tak zapšklý?

0/0
11.9.2008 7:25

xaeris

Re: Re: Mazaný HAVEL

Co mi udělal Havel? V 89 ho pořádně nikdo neznal, a přesto mu ležel celý národ u nohou, včetně mně.A on: domluvil se licoměrně s komunisty o uchvácení osobní moci za výměnou bolševickou beztrestnost, hned vyrazil na trechrace do světa a nechal to tu napospas komunistickému pendrekáři Čalfovi, omluvil se Sudeťákům, zničil český a slovenský zbrojní průmysl,vypustil na bezbranné občany grázly a vrahy nejhrubšího zrna, zlikvidoval nejschopnějšího podnikatele východní Evropy pana Čubu a jeho Slušovice, přes héééérečku znectil památku na svoji ženu, z cikánů udělal prominentní kastu Rómů, rozdával milosti kdejakému lotrovi .........................

0/0
11.9.2008 7:44

TreKronor

Re: Re: Re: Mazaný HAVEL

"V 89 ho poradne nikdo neznal"....tuhle vetu myslis opravdu vazne? Ani nemusim cist zbytek, abych se ujistil, ze pises blaboly!

0/0
11.9.2008 8:20

xaeris

Re: Re: Re: Re: Mazaný HAVEL

Kdo o něm tehdy něco opravud věděl, kromě úzké party disidentů, z nichž navíc většina byla stejně agenty STB?Nebo snad máte pocit, že Havel byl jediný "politický" vězeň socialismu?Kolik  jiných antibolševiků jste třebaq znal vy, a co jste o nich věděl?Co třeba Pavel Wonka, říká  Vám to něco?A to co píšu a Vám přijde jak blábol je jen skutečnost, kterou potvrdil čas. BOHUŽEL. 

0/0
11.9.2008 8:33

xaeris

Re: Re: Re: Re: Re: Mazaný HAVEL

A kdyby byl Havel tak populární a známý před listopadem, jak tvrdíte, jak to, že revoltující studeni za ním nevyslali na Hrádeček delegaci se žádostí o vedení "revoluce", ale NAOPAK, on sám se mazaně vetřel na sametové tribuny?

0/0
11.9.2008 8:40

nakašista

Re: Re: Re: Re: Mazaný HAVEL

to je dost kratkozrake a minimalne v tom, ze Havel muze za to, ze je to tu dneska samy beztrestny milicionar, estebak a komunista v ridicich funkich, ve vlade, v parlamentu, v tom ma pravdu!

0/0
11.9.2008 10:31

Letni_noc

Re: Mazaný HAVEL

Tys musel prozit krutou noc, ze mas takove rano. Bud dnes opatrny at to s tebou nesekne :-)

0/0
11.9.2008 8:43

xaeris

Re: Re: Mazaný HAVEL

Je to smutné, že jsou mezi námi i takoví, kteří ještě od 89 neprozřeli.A asi i proto jsme na tom tak, jak jsme , tedy dost blbě, a ne  tak, jak bychom mohli být, vzhledem k tradici vyspělé první republiky, která patřila mezi evropskou elitu.A Čecháčkovskou opatrností to rozhodně nezachráníme.;-(

0/0
11.9.2008 9:31

Letni_noc

Re: Re: Re: Mazaný HAVEL

A co konkretne pro to delas krome place a moralizovani na diskusich?

0/0
11.9.2008 9:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.