Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Strašný lesů pán Stropnický v Brabcově Máji připomíná hipíka

Dlouho očekávaná filmová verze nejslavnější české romantické básně Máj Karla Hynka Máchy bude mít premiéru 21. srpna. Jejím hlavním tvůrcem je František A. Brabec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MeGgY:)

KOMU SE MÁJ NELÍBÍ AŤ SI PR... POLÍBÍ !!!

Lidi mohli by jste být aspoň trochu tolerantní ,pan Brabec Máj natočil podle toho jak ho vidí a když se do toho vžijete a uvědomíte si ,že je to podle pravdy tak se Vám to bude mooooc líbit ... zkuste se nad tím zamyslet ...!!!

0/0
21.8.2008 21:34

MeGgY:)

Každej má jinej názor :-(

Já osobně si myslím , že Kytice byla velice povedě stvárněná a že máj bude také velice dobrý ,nevím co Brabce vedlo k tomu aby Vilém byl Matěj Stropnický ale podle traileru si myslím že to nemusí být tak katastrofální jak všichni říkáte RvRvRv!!! !!! !!! moc se na máj těším a až bude u nás v kině budu se snažit abych ho viděla.R^R^R^

0/0
19.8.2008 16:34

cardic

Jsem zvědav

No jsem zvědav jak to bude vypadat . Stropnickej mně tam moc nesedí ,ale ta ženštěna nevypadá zle :-P Snad to nebude něco podobnyho jako Bathory, protože si myslím , že větší slátanina už tu dlouho nebyla :-/

0/0
16.8.2008 22:24

bubacik

Re: Jsem zvědav

Souhlas R^

Slusel by tam Rosenberg, ten je vybavenej dobre :-P

0/0
18.8.2008 7:56

Euronymos

Kritika

Souhlasím, že se Matěj hodí spíše do remaku The Hair. Souhlasím i s tím, že jeho roli by měl hrát mladý herec s větší muskulaturou, ale hned vyvstane otázka: Kde takového herce sehnat, když na spočítání dobrých herců stačí obě ruce nešikovné obsluhy cirkulárky.

Ale, že jste zde všichni chytří kritici, avšak když dojde na skutek, tak radši sedneme do hospody a dál jenom kecáme. Je vidět, že český národ není nic jiného, než národem tlučhubů.

Stačí když se doma pokousíte sestříhat nějaké home video, nebo jít na vyšší level a uspořádejte výdělečný koncert vašich kamarádů, nebo rovnou festival a garantuji vám, že si příště rozmyslíte kritizovat.

0/0
16.8.2008 9:15

President.Of.Football

Re: Kritika

Souhlasim s Tebou naprosto, ale byl bych malinko opatrnejsi s tou generalizaci...ja se napriklad v tomto svete nejakym zpusobem angazuji a mam za sebou lecco, home video bych do toho nepocital. Udelat film zdaleka neni prdel a neni to jednoduche ani trochu. Ale v predchozim prispevku jsem nemluvil o nekvlite herectvi, ale hlavne o tom, ze u tohoto muze chybi charizma, ktere by vyjadrovalo STRASNY LESU PAN:) Jinak ty kritky zde, specielne odvozene z trileru jsou k smichu. I kdyz muzika...oj...

0/0
16.8.2008 19:43

Euronymos

Re: Re: Kritika

Kvalita muziky přesně odpovídá kvalitě autorů, takže nic moc.

Ano já souhlasím, že Matěj nebyla šťastná volba, však jsem s Tebou také o tom nepolemizoval a napsal jsem, že by mi seděl do remaku The Hair.

To, že udělat film není žádná prdel vím a také vím, že bych se do toho v nejbližších ani nepouštěl.

Mě plně ke spokojenosti stačí, že jsem letos zvládnul zorganizovat malý víkendový death metalový festival se ziskem. Resp. jsem spokojen, že jsem všechno zvládnul obstojně a nikdo si nestěžoval.:-)

0/0
16.8.2008 20:30

President.Of.Football

STRASNY LESU PAN...

...vypada takhle... jestli toto je STRASNY LESU PAN, tak tohle je krok vedle. Jde o ceske legendy, basne, duchy, zivot, smrt a ne o limonadovy pokus s bechutnymi bublinkami. V takove roli MUSI nastoupit nekdo s obrovskym charizmatem, silou projevu, POZOR, ne bezchybnym herectvim, ale nekdo, kdo strhne takovou divku, jakou  Jarmila je, strhne publikum, strhne vse se sebou...a tenhleten sucharek, ktery v tomto klipu mluvi mozn zasvecene, ale jedna se o jednoznacnou verejnou masturbaci. Neni v poradku, pokud si herec dava velky pozor na to, aby na platne dobre vypadal a pan Stropnicky ml. takovym pripadem je. Jedna se o mladeho, inteligentniho muze, ovsem nespracne zvoleneho pro takovouto chrakterni roli. http://www.youtube.com/watch?v=bGse0jCB6WQ&eurl=http://kultura.idnes.cz/strasny-lesu-pan-stropnicky-v-brabcove-maji-pripomina-hipika-pt7-/filmvideo.asp?c=A080813_174607_f

0/0
15.8.2008 20:12

Carrallina

No nejdřív to chci vidět

a pak se uvidí. Nechápu jak může někdo odsoudit film jako totální sr...na základě traileru!!!

0/0
15.8.2008 9:50

all_the_way

Uz asi vim, jakou jmenovku

bude mit plysovy lev v hlavni muzske herecke kategorii. Muzske a herecke patri v pripade Mateje Stropnickeho do uvozovek.

0/0
15.8.2008 0:14

all_the_way

Tak to je sila

F.A. Brabec je skvely kameraman a to je tak vsechno pozitivni, co se o tom da rict. Strasny lesu pan je podvyziveny zzenstily chcipacek, ktereho by se nebal opravdu nikdo, spis by se z nej lidi smichy potrhali: na tom koni plandal jak pytel slamy. Vyprava je vylozene low-cost, pripomina pohadkove televizni inscenace z 80-tych let.

 Hlavni hrdinka je jiste nadana heerecka, ale nic krome vzhledu me na ni neupoutalo. Vypada to na dalsi poctivou ceskou sra.goru, ktera nevybocuje z fronty na skok z utesu, ze ktereho pada ceska kinematografie volnym padem uz bratru 15 let.

 Tesim se na ty popravicky od recenzentu.

0/0
15.8.2008 0:09

EWCZ+

Re: Tak to je sila

Ja se spis tesim na to lamani kolem :-P  doufam, ze bude dostatecne naturalisticke a budu si predstavovat, ze Stropnickeho lamou doopravdy a za nim ve fronte jeste na popravicky ceka Bursik, Jacques a Kuchtova...

0/0
16.8.2008 11:32

cutac

Stropnický je hlavně

deb il :-©

0/0
14.8.2008 22:34

suzo

písen

film jsem neviděl, tak to nekomentuju, ale ten song co je na radiožurnálu každý den je děsný

0/0
14.8.2008 21:39

teta1974

nevim, proc tolik

zloby smer mlady stropnicky. podle me je dokonaly prototyp romantickeho hrdiny - mlady, krasny a plny vzteku na svet. ze nejezdi na koni dokonale tak, jak "koňáci", které nikdo do filmu nechce? NO A?

0/0
14.8.2008 20:32

mudrlant

saskarna

Podle trajleru to bude pekna saskarna ale ta sandra je dobra rozkurovacka hehe

0/0
14.8.2008 20:18

stojan

Strašný lesů pán neumí jezdit na koni

Proč proboha Brabec do role Viléma obsadil Matěje Stropnického? Vždyť zejména jezdecké scény jsou naprosto směšné. "Strašný lesů pán" má co dělat, aby se udržel v sedle, lítá tam jak hadr na holi. Já jsme rád, že se Brabec nepokoušel přepsat Máj doslovně a že se hlavní postavy nesnažil obasdit okoukanými "hvězdami", ale z postavy Viléma udělal naprostého šaška. Celkem jsem se na ten film těšil, ale po shlédnutí těch trailerů v tv jsem rozhodnut na ten film nejít. Na mě to dílko díky hereckým výkonům působí, že je na umělecké úrovni někde mezi hudebním videoklipem, Troškovými filmy a pornofilmem.Rv

0/0
14.8.2008 19:48

all_the_way

Re: Strašný lesů pán neumí jezdit na koni

tak to je dustojny kvalitativni trojuhelnik. ;-D Mozna by Troska mohl natocit muzikalovy pornofilm, to by byl novej astral filmove bidy. V zebricku top of the bottom hned za majem

0/0
15.8.2008 0:13

kerrankin

Nechapu

Na tenhle film bych nikdy nesla, a dokonce se i budu snazit vyhnout tomu, abych ho pripadne omylem nevidela v televizi. Obsadit v podstate politika, ktery je jeste ke vsemu vetsi casti verejnosti vniman dost negativne, je BLBOST!!! Fuj, hnus, nikdy!!! RvRvRv

0/0
14.8.2008 18:06

Englaw

Sakra, mně je špatně.....

Tak to je neskutečné dílo, vážně echt. Nevím jak vám ostatním, ale mě stačí vidět toho homouše Stropnickejch pár vteřin v TV a už je mi na blití a tady na něj mám čučet dvě hodiny?? Bych musel zeblít celý multikino. A korunu tomu nasazuje "hudba" "muzikantů" Support Lesbians. Hnus, velebnosti...

0/0
14.8.2008 16:20

kraxna

Já na to půjdu

kvůli Středohoří,Brabec by tam mohl mít pár hezkých záběrů do krajiny.Jen doufám,že v nich nebude ten zelený ořežprut moc zaclánět.

0/0
14.8.2008 12:06

Teleke z Téléké

Re: Já na to půjdu

si radši kup pohlednice a vyjde tě to levnějc............

0/0
14.8.2008 13:59

iuos

hmm

;-D;-D;-D

0/0
14.8.2008 13:59

kraxna

Re: Re: Já na to půjdu

Tam se nehejbou mraky,pane hrábě...:-)

0/0
14.8.2008 14:10

dooosa

Měl jsem Brabce celkem rád...

..ale člověk, který se rozhodne obsadit do svého filmu takového idiůtka jako je Stropnický, nemůže být normální...

0/0
14.8.2008 11:24

chroustal

Re: Měl jsem Brabce celkem rád...

Nejkomičtější záběry celého filmu zachycují Stropnického "nenucenou" jízdu na koni. Mě by zajímalo jestli ho Brabec nutil takhle ležérně jezdit nebo jestli je to Stropnického invence. Když ten trailer viděla žena, tak se ptala, jestli ten Stropnický jede opilý, že takovým stylem jezdí jen lufťáci na blízkém ranči pokud jsou opilí nebo sedí poprvé na koni. Obsazením tohohle metrosexuála Brabec snížil o 50% celkový dojem filmu. Škoda.

0/0
14.8.2008 15:18

kraxna

Re: Re: Měl jsem Brabce celkem rád...

Takle jezděj rebelové. Ještě ho měli posadit na nějaký lourajdr nebo mu obstarat řádný hip hop kchár.

0/0
14.8.2008 15:42

_m-

Mimochodem

mladý Stropnický (teď prosím vynechte politiku) může být dřevo - ale pamatuju, jak jsem kdysi viděla na divadle velmi mladého Vydru - a bylo mi až trapně - nechápala jsem, že mu maminka neřekne ať se jde živit něčím jiným. A dneska ? Takže herecký vývoj Matěje Stropnického bych posuzovala až za pár let.

0/0
14.8.2008 10:17

roedor

Re: Mimochodem

ale v tom filmu se ztrapňuje už teď. Doufám, že se vyvine někam do ústraní a nebude trápit ani diváky ani voliče svými exhibicemi

0/0
14.8.2008 11:06

_m-

Re: Re: Mimochodem

Pravda - ten Vašek Vydra se ztrapňoval jenom v divadle kde ho vidělo pár desítek lidí - ale fakt byl příšernej!

0/0
14.8.2008 11:28

Kleki Petra

Re: Re: Re: Mimochodem

No na druhou stranu - von Vašek ani dneska nejni zrovna žádnej Höger!;-D

0/0
14.8.2008 11:51

kraxna

Re: Re: Re: Re: Mimochodem

Viděl jsem ho v nějakých třech skoro stejných slátaninách a byl tam nějakej Kamennej...:-)

0/0
14.8.2008 12:04

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Mimochodem

Kameňák jsem neviděla žádnej. V Životě na zámku který jsem asi od půlky poměrně sledovala se mi líbíl. A v divadle taky.

Já za to nemůžu že většina národa ho viděla jen v televizních  s*ačkách;-)

0/0
14.8.2008 13:50

chroustal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mimochodem

Ale von Vašek Vydra nikdy nebude Höger nebo starý Hrušínský. On je úplně jiný typ herce, on má blíže k lidové zábavě než k vážnému divadlu. To stejné se týká např. Jana Hrušínského. Ten se také trápil po různých divadlech a teď Na Jezerce nasadil samé odlehčené nenáročné komedie, má vyprodáno a slaví úspěchy.

0/0
14.8.2008 15:26

EWCZ+

Re: Re: Re: Re: Mimochodem

A, voni Bilej Otec, nemaj nahodou prehnane vysoky standardy? ;-)

0/0
16.8.2008 11:35

dooosa

Re: Mimochodem

A teď je jako Vydra dobý herec? :-))))))))))))))))

0/0
14.8.2008 13:14

_m-

Re: Re: Mimochodem

No tak kdobře. Ale rozhodně je o pár set procent lepší než bylí!!! A občas má i světlý chvilky - bohužel to v kvalitě filmů, ve kterých hraje moc nevynikne.

0/0
14.8.2008 13:48

AKSAMIT

No videl jsem zatim jen ten videoklip,

ale konecne nekdo natocil film  s filmovymi zaberyR^ a ne porad ty televizni inscenace,jak nam ted nazorne predvedl jakubisko......:-©

0/0
14.8.2008 10:03

violinist1

Škoda,

nebýt hudby Supportů a žalostného hereckého výkonu Stropnického ml., mohl to být docela pěkný film...

0/0
14.8.2008 9:07

nonick

Hmmm...Brabec - to zas bude ptákovina...

K tomu ten lacinej cajdák od Support Lesbians -"Byl pozdní večer..." který teď omílají v rádiích... To je "kvalitka" Rv

0/0
14.8.2008 8:05

dnb

a pak

šup s nim (postráneckým ml.) do země zaslíbené, rozuměj Severní Korea 8-o;-D

0/0
14.8.2008 0:01

Hloža

Zasaď zeleň, zabij český film...

Jak mohl tento politický záprtek zprznit tak úžasnou věc, jako je Máj?

To se opravdu Češi asi posrali...Rv

0/0
13.8.2008 22:46

_m-

Re: Zasaď zeleň, zabij český film...

Neměl bys to spíš vyčítat Brabcovi?

0/0
14.8.2008 10:13

BenediktSpinoza

stropnicky v tom traileru

s tim obojkem kolme krku pripomina Daniela Day-Lewise v Poslednim Mohykanovi, ovsem do toho ma zatracene daleko

0/0
13.8.2008 22:35

all_the_way

Re: stropnicky v tom traileru

K tomu ma asi tak daleko, jako ty k Baruchu Spinozovi.

0/0
15.8.2008 0:21

eBalkan

Mohl to byt zajimavy film

ale na toho zelenyho pazdrata opravdu nemam zaludek :-(:-©

0/0
13.8.2008 22:00

Yaroukh

omg

To musíme v ČR ze všech udělat buzíky? Začal Troška s čertama a vodníkama, teď jelito Brabec s tim archetypem homosexuála Stropnickým... 8-o

0/0
13.8.2008 21:17

chroustal

Ještě horší herec než politik

Tak z toho, co jsem měl dosud možnost vidět plyne, že Matěj Stropnický je ještě horší herec než politik. Gratuluji! Jinak Brabce si vážím jako kameramana (Kytice byla povedená, ale Krysař to byl totální brak), takže od tohohle jeho režisérského počinu moc neočekávám, ale co si proboha myslel, že se stane, když obsadí výtečné herce typu Tříska, Poloczek, Kukura, Přeučil, Divíšková, Javorský aj. a vedle nich do hlavní postavy obsadí dřevěného Matěje Stropnického majícího sklon k pozérismu a jehož herectví je na urovni "héreček" z řad topmodelek. To, že Stropnického moc nenechal mluvit sice filmu pomohlo, ale na druhé straně o to víc vynikla Stropnického topornost - mě to připadá jako by vylezl z nějakého videoklipu nebo Rosenbergova počinu :)

0/0
13.8.2008 20:19

foxy2

Re: Ještě horší herec než politik

No nevim, animovana Svatebni kosile byla 100x lepsi, nez ta od Brabce.

0/0
13.8.2008 21:45

chroustal

Re: Re: Ještě horší herec než politik

A víte, že s Vámi souhlasím :) Ale já porovnával Brabcovy filmy mezi sebou. Fakt je, že Král Ubu, Kytice, Krysař, Máj je sestupná křivka. Ale to soudím podle sebe, každý má jiné vnímání...

0/0
14.8.2008 15:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.