Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podívejte se, jak kapela Cartonnage bojuje klipem proti olympiádě

Jasné "ne" letním olympijským hrám v Pekingu řekla česká elektropopová kapela Cartonnage. K singlu Brand New Day (Zbrusu nový den) vytvořila videoklip kritizující poměry v totalitou poznamenané zemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

noneno

Ode zdi ke zdi

Docela se mi příčí to neustálé černobílé vidění. Dříve: Sověti a spojenci -hurá, nyní USA a spojenci hurá. neustálé rozdělování nás všech na rudé, modré fialové, žluté. Všichni jsme jedno. Ale každý jsme jiný. Každý národ je jiný. Každé politické společenství je jiné. Kritika je vhodná a potřebná, ale jsme všichni zcela prokláti šípy kritiky. Proto je nutné kritiku doplnit i o chválu toho, co lidé (ne režim) v té které zemi dokázali. Ti, co JEN kritizují nenabízejí žádné východisko a vlastně vytvářejí povýšeneckou zeď mezi těmi zeměmi, kde ani není naprostá svoboda možná. Dovedete si představit to, že v tramvaj se nás najednou mačká 100x či 1000 x více a přitom si každý z nás nechá svobodu projevu? Představte si v tomto smyslu i celý život v Číně.. 

0/0
10.8.2008 22:23

R.Jan.

nedostatky

Vážená skupino, na myspace apod. Vás budou jen všichni klepat po ramenou, tady je to zase ulítlý na druhou stranu.

Mám také pár poznámek:

Angličtina zavání tím, že myslíte v první řadě na byznys. Umíte dělat poslouchatelné písničky a chcete je prodat.

Není to přesně tak?

Když se někdo zamyslí nad olympiádou v Číně, musí se mu vybavit mnohem víc než Tibet, např. kombinace tvrdého byznysu a totalitn'ho diktátorství, šmejd, tresty smrti, sociální inženýrství, nejdražší olympiáda pro zisk a slávu vybrané "elity" zaplacená z kapes lidí tak chudých že si to ani nedovedeme představit...

0/0
8.8.2008 11:32

R.Jan.

Re: nedostatky

A pak ta okupace, zakonzervovaná desítky let, bez odporu svétových politiků. Když ji nékdo bere vážně, tak hned musí vidět, že nejvíc aktivní okupační stát dnes jsou USA. Na to by se Vaše angličtina hodila, ale dostali jste to do své písničky? Izrael, Turecko, Rusko, Indonésie...

Tohle by mélo být předmětem dobré písničky a ne jen rozšiřování šumu, kterým se pokrytecky ohání kterýkoliv blbec a myslí přitom jen na svůj prospěch.

Kdybyste mysleli na to, co tvrdíte, bylo by to o hodně bohatší a řekli byste to tak jak Vám zobák narost a jak mluví lidi okolo.

Hodně podobná Vám je Emilie Simon a podobnou hudbu mám rád a chybí tady. Jenže Emilie je Francouzka, zpívá francouzsky a umí zaznít typicky francouzsky. Proto s ní vlastně nemáte nic společného.

Mikoláš F.

0/0
8.8.2008 11:33

hyperhrosik

Kýč

Ta hudba rozhodně není vzhldem k mainstreamové populární hudbě podřadná. Ač tam nejsou žádné dechberoucí instrumentální ani vokální výkony, dá seříci, že je tam celkem pokročilá harmonická linka (kterážto mi tam přijde jako nejvýraznější složka). Formálně je to prostě písničkase slokami a refrény. Melodie není zcela primitivní a obsahuje řadu tenzí o kterých by se mohlo mnoha českým kapelám zdát. Je tu ale druhá věc: ten "klip". Chápání Tibetu v české kotlině (ale možná skoro v celém západním světě) je už totálně kýčovité. Člověk by měl pocit, že Tibet je snad ta nejnešťastnější země světa, ve které samí hodní mniši trpí pod jhem záporáckých "komunistických" trýznitelů přicházejí o svou zemi, náboženství, jedinečnou kulturu...Chcešli býti dnes demokratem (tedyhlavně mít tu imidž), musíš ve správný den vyvěsit tibetskou vlajku (ach jak hrdinské) nebo promluvit s Dalajlamou (nebo ještě lépe státse jeho žákem).

0/0
8.8.2008 1:12

hyperhrosik

Re: Kýč

Vždyť přece každému demokratovi dnes musí ukápnout slza za Tibet a jeho nelehký úděl. Je ale Tibet jediná země, která kdy byla kolonizována? Co třeba američtí indiáni? Kdopak jim vrátí jejich půdu? Nebo australští Aboriginci? Nechci nijak zlehčovat tragédii Tibetu, ale je to jen další stát, který postupně zmizí z mapy světa díky velmocenským zájmům silnějšího.Myslím, že každému je jasné, že Čína už tohle území nikdy nepustí (tím víc, čím se na ni bude tlačit). Bohužel platí v mezinárodní politice právo silnějšího a týká se bez vyjimky všech velmocí. Proč se ale zabývat mezinárodní politikou v globálu, máme tu přece hodné Tibeťany a zlé Číňany (ještě se nesmí zapomenout dodat, že Čína je komunistická diktatura - co na tom, že ve srovnání s dneštní Čínou je komunističtější snad každá evropská země),  tak se alespoň společně dojmeme smutnýma očima dobrých Tibeťanů. Jak napsal Kundera: slza nad slzou=kýč.

0/0
8.8.2008 1:12

HonyaDj

hudební cit vs IQ

Asi by bylo dobré napsat, že každý člověk má různě rozvinutý hudební cit. Takže pokud tu někdo píše, že je to strašné, shit, atd, protože se mu to nelíbí, tak pak by měl jaksi doplnit argumenty (na úrovni rozboru hudebního díla), aby mohl tvrdit, že je to i špatné. Mluvím tedy o hudební stránce. Že se mu jenom něco nelíbí, neznamená, že je to špatné. Pochopení dané hudby závisí na vyvinutosti citu pro hudbu. A cit pro hudbu nepřímo souvisí také s inteligencí. A rozdělení lidí podle IQ je poměrně známé. Z toho mimochodem také plyne oblíbenost jednodušších hudebních žánrů... O zde prezentované skladbě si dovolím napsat jen tolik, že se mi líbí a ve svém stylu patří rozhodně k tomu lepšímu. Psát, že je dobrá nebo špatná, si nedovolím, neboť se mi tu nechce rozebírat její stavbu, provedení, melodii atd. Závěr - psát o nějaké hudbě, že je špatná, protože se mi nelíbí a protože ji svým hudebním citem nepochopím, může pouze blbec. Hezký večer...

0/0
7.8.2008 22:08

barker

Re: hudební cit vs IQ

Naprosty souhlas - nicmene co se tady hlavne resi je to, ze ten klip prijde lidem jako kalkul a snaha o zviditelneni se.. Proti hudbe kartonu nic nemam - lepe receno nemam potrebu ji vyhledat, takze cekam, az si mne najde sama - pak budu moct posoudit, jestli se mi libi, nebo ne - nicmene tah s timto klipem se mi nelibi - howgh...

0/0
8.8.2008 9:58

Clar

.

Na české poměry hodně výborná kapelka... Dole čtu že bezejmenná, neznámá, prvoplánivitá a jiný hanlivý slova... No, kdyby byli tak špatní, asi by si je Moby nevybral. Jasně, nemusí se to líbit každýmu, ale ve svém stylu je to fakt slušně udělaný... A to že se vyjádřili k něčemu, s čím nesouhlasí nemusí bejt automaticky pokus o zviditelnění proboha...!!! Už jenom to, že se jim povedlo nastartovat nějakou diskuzi nad tématem je úspěch. U kterých článků o českých kapelách je tolik příspěvků?

0/0
7.8.2008 17:44

barker

Re: .

To, že s tím nesouhlasí je v pořádku - já s tím taky nesouhlasím... jako špínu beru to, že si na tom dělají jméno!! Oni fakticky vydělávají na neštěstí nebohých tibeťanů a demokratických číňanů... Nebo si snad myslíš, že novináři slídili dlouho po tom, jestli náhodou někdo nenatočil video s čínou a čirou náhodou zrovna kartoni něco udělali?! Prdlačka - přesně vidím jejich managerku - "hele potřebujeme se nějak zviditelnit - uděláme kontroverzní video (mimochodem dobrej nápad)" a za dva měsíce "Idnes prosím... tady XY, managerka Cartonnage - máme pro Vás horkou novinku..."... hnus...  Jinak s tou diskuzí máš pravdu -  málokterá kapela má takovouhle rozsáhlou diskuzi.. kéž by aspoň lidi přemýšleli, proč je ta diskuze tak rozsáhlá.. kdyby to mělo jednoznačně pozitivní karmu a bylo to čisté, tak věř, že jsou tady ty příspěvky nanejvejš dva.... 

0/0
7.8.2008 17:57

Clar

Re: Re: .

Dovol, abych narovnal tvojí představu. Tahle kapleka hraje řadu let a nikdy se o zviditelnění nesnažila. S člověkem, kterej ty písničky skládá, se znám dlouho (doteď jsem je ale bohužel neměl možnost slyšet). Je to člověk, kterej hudbou žije a baví ho to... Teď si jich všimlo EMI a nabídli jim smlouvu. Což je obrovskej úspěch a zadostiučinění pro muzikanta. Nevím, proč by odmítali, když jim někdo dá prachy na desku a nemusej to platit ze svýho....? Neznám pozadí, ale domnívám se, že si stejně minimálně nahrávání ve studiu zaplatili sami muzikanti... Firma na tomhle šetří prachy a když chce muzikant být ve studiu jak dlouho chce a udělat to kvalitní, musí většinou platit ze svýho... A když už tu desku vydá takhle velká firma a vrazí do ní nějaký prachy, je logický, ŽE TO I PROPAGUJE. A to, že dostane článek na iDnes je PR úspěch. Ale rozhodně to není tak, že by kapela natáčela klip o Pekingu s úmyslem se zviditelnit... Nejsem si jistej, ale myslím, že kapela ani nemá managera.

0/0
7.8.2008 18:12

Clar

Re: Re: .

PS - jinak nechápu, proč většina lidí hledá v první řadě nějakej špatnej úmysl... Proč to nemůže bejt tak, že kapelu pochválíme za to, že se vyjádřila pro dobrou věc? To už jsme vážně tak zničení?

0/0
7.8.2008 18:15

Lebik

Re: Re: Re: .

ja v tom nehledal spatny umysl.spatny umysl by byl, kdyby zpivali neco ve smyslu, kluci tibetsky, uz neblbnete, dyt si nemate na co stezovat.To by bylo spatne.To ze me jejich muzika prijde jako typicky trendy vykrik - a tim nemyslim hyvnara a al yaman, ktery mele uz tisickrat omlete, video ve kterem jsou zpomalene zabery cinskych vojaku, tibetskych deti, te zpevacky ktera ma stejne tragicky vyraz jako irglova - to je spatne...ja z toho zkratka automaticky hned na prdel nejdu, kdyz maj na myspace profil, na fotkach vypadaji jako ti nejvetsi exoti a mluvi se o nich jakoze to nemeli lehke prorazit...kdo jo, ze jo? takze toliekro k te kapelce.btw, co prinasi noveho do nasi hudebni sceny?tedy krom toho, ze udalaji ctrc +ctrv od nejake zabehle zahranicni kapelky?nic.jen cekuji trendy "nezavisle kuul muziky".neco jako sunshine....

0/0
7.8.2008 18:26

Clar

Re: Re: .

PSS - když to srovnám, třeba s Clou, to je hodně podobný (nemyslím hudebně). Kapela, která 8 let hrála v zaplivanejch dírách za pivo a pak jí nabídla firma desku. Oni natočili svoje písničky, který drhli léta po klubech a když jejich singl prorazil v rádiích, rázem se pro spoustu posluchačů stali komerční sraačkou. Ale v době kdy na ty samý písničky pogovali pankáči v hospodě, tak to bylo OK...

0/0
7.8.2008 18:21

barker

Re: Re: Re: .

Hele - nemusis mne poucovat - ja o hudebnim prumyslu vim vic, nez si myslis - a prave proto za timto klipem vidim jasny kalkul... Neverim, ze jsou kartoni takovy Mirkove Dusinove... Proc to natocili tesne pred olympiadou?! Sorry - tema  + nacasovani + celeosvětovej nazor na tuhle kauzu  - jasnej marketingovej trik - a musim uznat, že dobrej - i když smradlavej...

A jestli si kartoni museli sami platit studio, tak tedy uprimnou soustrast - i kdyz v dobe, kdy se da vestina veci udelat v obyvaku to zas takova tragedie neni - nicmene mozna nemeli skocit hned po prvni firme, co je oslovila... Ve zkratce - nic proti muzice kartonu - jen proti te prezentaci za kazdou cenu..

0/0
8.8.2008 9:46

Clar

Re: Re: Re: Re: .

Ty bys po smlouvě od EMi neskočil?

0/0
8.8.2008 12:39

barker

Re: Re: Re: Re: Re: .

Stejne jako po te od Sony - neskočil... U majoru nedostanes tu peci, kterou dostava prvni petka az desitka dle prodejnosti - u male firmy jses s dostatecne kvalitni tvorbou jednicka a dostanes peci, o ktere by se ti u sony nebo bmg ani nesnilo... a mozna ze se o tom nesni ani o mnoho vetsim kapelam u majors - ale to uz musis mit velky stesti...

0/0
8.8.2008 14:05

Clar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Souhlas, záleží na podmínkách a zejména jejich dodržování... Znám nářky i chválu jak na mojors, tak na malý labely... Je to těžký. Já osobně bych nabídku od EMI vzal a snažil se vyjednat nejlepší podmínky a pak se modlil... Ale ještě k Cartonage, znám toho kluka, není to kámoš, ale známej ale i tak jsem si jistej, že žádnej kalklul nedělal... Nedávno jsem s ním zrovna mluvil. Byl rád za smlouvu u EMi a šťasten za Mobyho. A jsem si jistej, že žádnej kalkul to od nich není... Ty kraješ kde? ;-)

0/0
8.8.2008 14:47

barker

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Problem je, ze majors s tebou moc nevyjednavaj, kdyz nejses neco, co se jevi jako novej lunetic - proste bud beres, nebo ne... Jinak samozrejme je mozny, ze to ze strany CRTG kalkul nebyl, ale problem je, ze to jako kalkul vypada - a na tohle by meli kluci myslet - i kdyz opet uznavam, ze diky nedostatku casu k zamysleni se u 90% lidi tato kauza projevi vzhledem ke vztahu ke skupine pozitivne...

Kde hraju neni podstatny - pak bychom se mohli totiz stat tercem my, ze kartonum zavidime jejich medialni masirku - a o tom je prave to domysleni jednotlivych kroku, a dusledku - krom toho se pak muzeme s nima potkat na jednom podiu a ja nerad takovy ty divny pohledy....;-)

0/0
8.8.2008 15:28

Clar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Tak řekni aspoň co hraješ ;-) Třeba se známe, to by byla sranda ;o) Ze závidění bych tě nepodezříval... Teda aspoň já to mám tak, že když je kapela kvalitní (a to oni ve svém stylu jsou), tak jí úspěch přeju... Spíš občas kroutím hlavou nad tím, do čeho manažeři a labely vrážej prachy... Jsem si jistej, že kdyby stejný prachy vrazili do kvalitní kapelky, tak má úspěch stejnej, ne-li větší... Ale vzít na sebe riziko, to oni ne, jsou pořiposr...

0/0
8.8.2008 15:57

barker

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

:-))) Pohybujeme se v elektronice - ale jmeno tady fakt poustet nebudu - kdyztak mi sem dej nejakyho maila a muzem si zamailovat...;-)

0/0
8.8.2008 16:05

Clar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

sanit_clar zavináč seznam.cz

0/0
8.8.2008 16:49

Clar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

sic, překlep - saint_clar

0/0
8.8.2008 16:52

Jitka_Blansko

Krásné!

Neotřelé, odvážné, alarmující, kontrastní a hezky nakreslené (i vlajka i prasátko!)R^ Učím se anglicky a podle této písně se také budu učit (fyl! hyl! smajlevej!)R^ Tomuto projektu moc fandím!VVV

0/0
7.8.2008 16:14

100

lhostejnost - pokračování

Je nepoměrně snažší křičet a nadávat na internetu a schovávat se v diskuzi za přezdívku, než vyjádřit svůj postoj veřejně a přímo, jako to udělali Cartonnage. A je mi jedno, jestli tím zároveň sledovali i zviditelnění. I když i o tom by se dalo polemizovat. Kapela jejich ražení nepotřebuje být viditelná v oficiálních médiích. Lidem, kteří taková média většinou sledují, jejich hudba stejně nic neřekne. Pro kapelu jako Cartonnage jsou mnohem důležitejší internetové servery jako MySpace, YouTube, LastFM nebo specializované hudební weby. Tam se toulají jejich potenciální příznivci. Těžko čekat, že "pepíky" jako Lebik (promiňte, ale jako klasický "pepík" se projevujete) by jejich muzika mohla oslovit.

0/0
7.8.2008 15:50

100

lhostejnost

Když si pročítám příspěvky k této diskusi, je mi celkem úzko. Typickou českou vlastností je bohužel lhostejnost. Navíc ve většině případů kombinovaná se slabostí a tzv. přizdisráčstvím. Hlavně se do ničeho nevměšovat, řešit jen to, co pálí jen a jen nás a možná ani to ne. Kdyby se takhle choval každý, pořád ještě by tu vládli komunisté, všichni bychom mluvili rusky, pili vodku a měli se "dobře". Je dobře, že existují lidé, kteří mají "na víc". Ať už to byli v minulosti osobnosti jako Václav Havel, nebo jsou to dnes muzikanti jako Cartonnage. Nechci srovnávat "hrdinství" Havla a téhle skupiny, mluvím o jejich postoji, který je v něčem společný - věci a dění kolem jim není lhostejné. A je úplně jedno, čeho se to konkrétně týká...

0/0
7.8.2008 15:50

Lebik

Re: lhostejnost

a ty jses hotova matka tereza covece....Predpokladam, ze mas v ruce amplion a kudy chodis tam vyrvavas o svetovych krivdach.To, ze zkratka nepisu songy, nevybiram kacky, kupuju veci z ciny asi jako kazdy ze me jeste nedela lhostejneho cloveka.To, ze se nekde slape po lidskych pravech, no hold takove veci se deji, stava se to.A prozdisracstvi, kluku jeden usata, dyt ty ani nevis o cem meles.Nechapu proc by mel byt clovek prizdisrac, kdyz se nevmesuje do politiky cizich statu.proste ho to nezajima.Timhle at se bavi diplomati, alternativci ci lidi co si na tom buduji image.Normalni clovek na to hold nema cas.A srovnavat neaktivni postoj k cine s nasi revoluci me prijde hodne spolku mladych revoltujicich stundentu fildy, co maj radi velka gesta, na nez lide uslisi....Btw, kdyz jses takovy moralni krystal, supkyhupky do ciny a udelej tam poradek.vem sebou par daslich kristalu z diskuze a bude.....kdyz tak moc ches pomahat...

0/0
7.8.2008 16:27

yogi

Re: Re: lhostejnost

je mi tě líto...

0/0
7.8.2008 17:35

Lebik

Re: Re: Re: lhostejnost

diky!taky bych te politoval, ale jsem jen typicky cesky pepik, takze me jses ukradeny...;-D;-D;-D;-D

0/0
7.8.2008 17:58

Lebik

Re: lhostejnost

a pokud je u tebe nekdo jen prizdisrac jen proto, ze se mu nelibu tvoje favorizovana skupina trendy muzikantu, tak jses k....t

0/0
7.8.2008 16:29

Letni_noc

Re: Re: lhostejnost

Reakce hodna potrefene husy :-)

0/0
7.8.2008 17:02

Lebik

Re: Re: Re: lhostejnost

nemyslim....stovka je dostatecne konkretni...

0/0
7.8.2008 17:04

barker

Re: lhostejnost

To srovnani s Havlem vazne nemyslis, ze?! Srovnavat duvody Havla ke svym krokum a Cartonage k tomuto klipu je pro Havla urazka.. styd se!! Kolikrat stali Cartonage na demostracich free Tibet?! Jestli tohle povazujes za hrdinstvi, tak jsi trochu mimo - nemaji co ztratit - jedine riziko pro ne je, ze si nikdy nezahrajou v Cine (coz by si stejne nezahrali) a pak to, ze par lidi (kteri uvazuji co je za jakym krokem - tedy co sledovali nastrihanim tohoto klipu), zhnusi jejich prvoplanovost - coz je porad prijatelna ztrata za to, kolik lidi si jich diky tomuto clanku poslechne.. Jde o to, jak daleko jses ochotnej pro "slavu" zajit - nekdo k tomu potrebuje clanky na idnesu a nekomu staci delat dobrou muziku... a ver mi, ze vim o cem mluvim... Pro Cartonnage je olympiada jen dobra prilezitost - ve skutecnosti jim vadi olympiada a situace v cine uplne stejne, jako 95% cechu.. Jestli se mylim, tak se kartonum omlouvam a sejdeme se na te demonstraci...

0/0
7.8.2008 17:18

noneno

Re: lhostejnost

Kecy..Hrdinové, jsou i Ti, co nechtějí radar v ČR, demonstrují a obětují svůj čas i peníze v prostestech a demonstracích. Co je hrdinského na postoji muzikantů? Čili postoj lidí z nenásilí je asi v dnešní době více hrdinský, než těch muzikantů..

0/0
10.8.2008 22:28

Thegrid89

obsah nic moc

úmysl pěkný, ale obsahově (Y)

0/0
7.8.2008 14:18

100

Re: obsah nic moc

Ono nebude úplně snadné sehnat obrázky střílejících čínských vojáků apod.

0/0
7.8.2008 15:52

Pan plzenak

íííí Dnes má opravdu smysluplné příspěvky

Jak někdo může něco takového katastrofálního sesmolit a ještě prezentovat, jako podporu něčeho, o čem nemá ani páru.....:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
7.8.2008 14:00

modern725

...

klasik Krchovský by o tom napsal: "Ach, to je tak trapné, Bože; jako prd do soulože!" Ovšem účel splněn, naprosto neznámý produkt Mafra marketingu má skoro titulku! Wow! Obávám se ale, že zapadne tak rychle jak vyšel ...ono i potraviny na rychlo kvašené se rychle kazí ...

0/0
7.8.2008 13:21

honzajaka

když

neumí hrát tak tomu dají aspoň politický podtext, vivat festival politické písně

0/0
7.8.2008 12:54

petacx

Peking – poslední hřebík do rakve olympiád?

Peking – poslední hřebík do rakve olympiád?

http://blog.ihned.cz/c3-26156660-YSchne_d-peking-posledni-hrebik-do-rakve-olympiad

0/0
7.8.2008 12:35

Yaroukh

Za$ranej ms-player

Obraz je posunutej dolu (kolikrát nenajede vůbec), když song pustim, zmizí mi ovládání.

IT na iDnes je spolek mantáků.

0/0
7.8.2008 11:05

mmkk

Re: Za$ranej ms-player

Tak si to přehraj tady: http://www.youtube.com/watch?v=rbBHTHEzcZ4 ;-)

0/0
7.8.2008 18:15

tom206

Výbornej song!!!!

R^

0/0
7.8.2008 11:04

kill7

jojo

šit se musí prodat, i přes protest proti olympiádě;-D

0/0
7.8.2008 10:47

hnusil

Cina 2008

Oh v Cine jen dokazuji, jak odporna a pokrytecka je nase civilizace

0/0
7.8.2008 10:38

golemič

Re: Cina 2008

R^

0/0
7.8.2008 10:57

noneno

Re: Cina 2008

OH nikoliv, ale všichni Ti,co z OH dělají politický kšeft. Na jakoukoliv stranu. Bohužel OSN přestala plnit svou funkci, neb velmoci rozehráli své hry (a ne OH) v celém světě. A hloupí občané jim to baští a tu se staví na stranu těch ( Čina Rv) anebo oněch (Čina R^). Místo, abychom se domluvili, že do OH nám politici mluvit nebudou a v době konání OH prosadíme u svých politiků "klid zbraní". Zakázat OH ? No, tak to je opravdu už stejná totalita jak za Hitlera nebo Stalina.   

0/0
10.8.2008 22:35

Lebik

nemuzu si pomoct

ale prijde me to jako strasne prvoplanovy, kycovity a pateticky kalkul standartne obkecany stylem jakoze_nseouhlasime_s_tim_co_se_deje_a_chceme_to_dat_najevo...Nevim co je to za kapelu,remixy pro mobyho pro me nejsou meritkem, ale prijde me to jako jedna z dalsi strasne kuul_and_fryy_kapel co hraji kamaradskou muziku, se kterou se radi pochlubite pri domaci kalbicce.Uz jen ty typy, co na fotkach musi vypadat jakkoliv, jen ne normalne...Ble..takovi lektronicti sunshine....trendy zalezitost....Rv

0/0
7.8.2008 10:35

Yaroukh

Re: nemuzu si pomoct

Jasně - neprvoplánovitý, nevykalkulovaný, nekýčovitý (a další ty tvoje pitominy) by bylo jedině mlčení.

0/0
7.8.2008 11:06

Lebik

Re: Re: nemuzu si pomoct

aaa fanousek;-D

0/0
7.8.2008 11:07

Yaroukh

Re: Re: Re: nemuzu si pomoct

Milý blbýsku, jestli "fanoušek" znamená "kapelu ani nezná", pak jsem opravdu fanoušek.

0/0
7.8.2008 11:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.