- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Viděla jsem na Kunětické hoře představení Východočeského divadla v Pardubicích. Jsou o několik tříd výše než umělci Shakespearovských slavností. Zjistila jsem, že jejich příjmy jsou ve srovnání s výše jmenovanými desetinové i menší. Kdyby diváci šli za hodnotou, zel by Hrad prázdnotou.
vydělat co nejvíce peněz pro všechny okolo, taková komerce, která se již okoukala... Myslím si, že tyto slavnosti by se měly zrušit, dát si pauzu, to by bylo pro všechny velkým výdechem..., pro znalce je lepší si ušetřené peníze investovat do nákupu kvalitních lístků do divadla během skutečné divadelní sezony a nyní ať umělci také odpočívají, nehonit je pořád po nějakých letních pseudouměleckých teatrech, kde si mají vylepšit svůj finančí příjem, protože jim řádná divadla pořádně neplatí...
Od letního představení snad nelze očekávat vrcholný výkon či exklusivní výpravu, ale co bych očekával, že alespoň uslyším herce. Nevím jestli režisér vysvětlil Hippolitě v podání Marty Sládečkové, že hraje na otevřené scéně a že by jí měli slyšet diváci dále než v první řadě. Kontrast proti panu Víznerovi byl, nejenom v hlasovém projevu, propastný, to alespoň Ivana Jirešová kriticky zhodnotila svůj hlasový projev a vzala si mikroport, s ohledem na špatnou akustiku byl její hlasový projev také prachbídný
Souhlasím, moc jsem se na slavnosti těšila. Bylo to velké zklamání a nepomohla ani atmosféra prostředí. ZU
Shakespearovské slavnosti jdou jednoznačně kvalitativně dolů. Je to vidět i na tom, že ačkoli bylo avizováno, že každá inscenace bude hrána pouze dvě sezony, tak se některé inscenace hrají už třetí sezonu. Prý pro velké naléhání publika - já si spíš myslím, že jde jen o ušetření peněz. Škoda, protože jinak byl tento festival naprosto výborným nápadem.