Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nacistický Žid Süß se tajně promítal v Budapešti

Známý štvavý nacistický film Žid Süß (Jud Süß), který podporoval antisemitské nálady, se promítal v Budapešti. A to bez nutného svolení nadace, která disponuje filmovými právy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jack_rupnick

,

když může existovat antisemitský stát izrael, tak film je jen drobný detail :-)

0/0
24.7.2008 13:31

jack_rupnick

,

proč není zakázaný propagandistický film exodus podle knihy leona urise ?

0/0
24.7.2008 13:30

Doktor Zvěd

Popularni film?

To je docela sranda napsat v jedny vete, ze film byl velmi popularni a v druhy vete, ze na nej vojaci a policiste( a zrejme plno dalsich ) muselo jit povinne. To je jako napsat, ze oslava 1. maje byla mezi lidma popularni, protoze na pruvodu bylo vzdycky plno.

Jinak, co se toho filmu tyka, nechapu, proc ho nelze vysilat normalne? Proc maji porad pani( a damy ) nahore pocit, ze muzou lidem diktovat, na co se maji a nemaji koukat, co maji poslouchat a cist? Plati, ze zakazane ovoce nejlip chutna. Povolte to a za chvilku po takovejch nesmyslech nestekne ani pes misto, aby se to probiralo v novinach nebo televizi. ;-)

0/0
23.7.2008 12:56

babca

Jude film

nechápu, proč se tyhle filmy nesmí hrát, je to podobné jako s Leni Riefenstahl - Triumf moc a Triumf vůle. MYslím, že zrovna film Jude by spoustě lidí ukázal, co to bylo za blbost - mám na mysli celé nahlížení nácků na židy. Pokud to budou zakazovat, bude to vždy pro extremisty spíš modla. U zmíněných dokumentů od LR by mělo být sledování minimálně na školách režisérství či kamery povinné. Mám oba a řemeslně je to dokonalá práce. Což neznamená, že se ztotožňuji s nacisty.

0/0
23.7.2008 11:12

romsky aktivista

Re: Jude film

taktez jsem si to ze zvedavosti sehnal a nacista nejsem. Spis naopak ;-D

0/0
23.7.2008 11:33

uguaglianza

Re: Jude film

Vyhlazování Židů v plynových komorách byla taky řemeslně dokonalá práce.

0/0
23.7.2008 11:46

Charles Boner

Re: Jude film

V podstatě máte pravdu. Potíž je ovšem v tom, že zmíněná díla dosud mají silný propagandistický potenciál - čili by se k nim mělo připojovat nějaké vysvětlení nebo aspoň komentář zasazující je do dobových souvislostí. Kromě toho zmínění náckové nejspíš nemají promítací práva k filmu.

0/0
23.7.2008 11:46

Kokesh

Re: Re: Jude film

Promítat v kontextu moc nepomůže, když si jej promítají náckové. Ti si jej promítají také v kontextu... ve svém..

0/0
23.7.2008 23:21

foxy2

A nejsou

uz prava prosla?

0/0
23.7.2008 11:11

Ahaman

Takový film

dnes zaujme leda antisemitu-pamětníka, když s nostalgií vzpomíná na mládí.:-) Nevidím na tom dílku nic nebezpečného.

0/0
23.7.2008 11:04

luboshikk

internet...

Páni neonacisti mohli film zhlédnout v pohodlí domova - na goole videos je dostupný celý. Film je to, mimochodem, dost špatný a koho dnes tenhle škvár může "proměnit" na antisemitu, to opravdu nevím...

0/0
23.7.2008 10:46

belgian chocolate

...a Major Zeman je v televizi

a nikdo za to nesedí...

0/0
23.7.2008 10:31

eman3

Známý nacistický film....

asi moc známý nebude, co soudruzi v mfd?:-P

0/0
23.7.2008 10:27

skrbling

Měkká cenzura

Tuhle "soft-cenzuru" moc nechápu. Žádná kniha ani film nejsou nebezpečné per se. Nebezpeční jsou jen debilové mezi námi, kteří ty myšlenky uplatňují.

0/0
23.7.2008 10:21

logar

hm,hm

... a že u nás jsou všechny důležité státní funkce a obě komory parlamentu totálně prolezlé komunisty a estébáky ve všech politických stranách, že volby prezidenta a přeběhy mezi stranami byly organizovány lidmi jako je Šlouf vadí oficiálně komu?!Rv

0/0
23.7.2008 10:18

Better red than dead

.

vsak zidama taky ;-D

0/0
23.7.2008 10:19

logar

Re: .

jak je z něčeho prospěch .......!

0/0
23.7.2008 10:20

Charles Boner

Re: .

Např.?

0/0
23.7.2008 11:46

Better red than dead

.

zase se ublizuje zidum - a este verejne ;-D

0/0
23.7.2008 10:12

eman3

Film jsem neviděl,

knížka je pěkná, kde je problém? Děkuji světovým cenzorům, že mi vyberou pouze schválená díla:-P

0/0
23.7.2008 10:11

romsky aktivista

ja bych se na ten film rad podival

zajima me propaganda, rad bych porovnal treba s Honzou Zemanem, jde to nekde sehnat? V levnych knihach treba? ;-D Delat aferu z promitani jakehokoli filmu mi prijde ujete. Film nevrazdi, lide ano

0/0
23.7.2008 10:07

logar

Re: ja bych se na ten film rad podival

Naprostý souhlas. Zakázal bych to promítat nesvéprávným a zakázal bych jakoukoliv cenzuru !

0/0
23.7.2008 10:10

logar

Re: Re: ja bych se na ten film rad podival

I toho šmejda, který cenzuruje tuto diskuzi.(Y)

0/0
23.7.2008 10:10

Better red than dead

Re: Re: ja bych se na ten film rad podival

R^

0/0
23.7.2008 10:10

Better red than dead

.

to stahnes celkem v poho

0/0
23.7.2008 10:10

jannovak129

Re: .

To je pravda... stahnout se to da treba na http://holywar.org/TV-Radio.htm ... ja uz to stahuju, treba new york times o tom v recenzi na http://movies.nytimes.com/movie/26654/Jud-Suess/overview napsal

Though disgusting beyond belief, Jud Suess should be seen at least once, if only to show what a dangerous weapon film can be in the hands of hate merchants.

Teda neco jako ze pres zvracenou viru ve filmu by to clovek mel aspon jednou videt, aby alespon poznal, jakou nebezpecnou zbrani film muze byt ve spatnych rukou.

0/0
23.7.2008 10:45

polom7300

Re: Re: .

disgusting beyond belief = nechutne ze se tomu neda verit :-)

0/0
23.7.2008 12:58

Better red than dead

.

podobny clanky na idnes ve me taky podporujou antisemitsky nalady...

0/0
23.7.2008 9:44

Charles Boner

Re: .

Z jakých důvodů?

0/0
23.7.2008 9:54

Better red than dead

.

pac ve me pro-zidovsky clanky, ci clanky jak se zidi bijou, spise probouzej ty antisemitsky nalady...

0/0
23.7.2008 9:57

Charles Boner

Re: .

V čem je ale tenhle článek pro-židovský? Že nastoluje otázky, zda díla tohoto druhu (nacistická i komunistická) promítat čili nic? Nebo že snad naznačuje nerespektování promítacích práv?

0/0
23.7.2008 11:44

Charles Boner

.

U nás zase několikrát běžel v TV protektorátní film Jan Cimbura, který je také pěkně antisemitský.

0/0
23.7.2008 9:40

mutantmutant

Re: .

jj, a stejně tak se hraje Kupec benátský. nebo třeba Birth of a Nation, což je taky hodně politicky nekorektní film

0/0
23.7.2008 9:42

foxy2

Re: Re: .

Birth of a Nation je absolutni klasika.

0/0
23.7.2008 11:13

kunde

no a?

u nás běží normálně komunistická Žena za pultem a svět se nepo(Y)

0/0
23.7.2008 8:22

Karelur

No to je průser

A že se u nás komunistická díla dávají do běžného vysílání ale nikomu nevadí. A už vůbec ne komunisticko.sociální televizní radě Rv

0/0
23.7.2008 4:38

Charles Boner

Re: No to je průser

Řekl bych, že to vadí hodně lidem - čas od času se o tom přece vede polemika v médiích.

0/0
23.7.2008 9:39

eman3

Re: Re: No to je průser

...ale přesto se to do nekonečna promítá:-/

0/0
23.7.2008 10:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.