Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Seal si atmosféru vydřel. A stála ho dost práce

Na třetí návštěvu Česka Seal jistě nezapomene. Zpěvák předvedl fantastický výkon, a to včetně sexy tanečních kreací. Škoda, že se nemohl rozdovádět v jiné hale a před nadšenějším publikem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fido7787

SEAL

halu posoudit nedokážu, ale já si koncert užil.  Myslím, že autorka buďto neslyšela, co Seal říkal nebo neumí anglicky. Anebo obojí :-P.

Seal jako Angličan by si rozhodně nedovolil poznámku na mrtvé publikum. Jak tak trochu znám Angličany, tak jsem o tom přesvědčený.

Jít na koncert a sedět, je asi jako jezdit na procházku autem. Já byl na ploše, protože sedět bych u toho nevydržel.

Co se týká tancování, tak poskakovat jako magor u Loves Divine či Kiss From A Rose je asi docela hovadina, ne?

Seal je prostě pro středoproudaře, 30+. Mladé těžko zaujme, zvlášť když většina z nich byla nejspíš na Avril.

0/0
9.7.2008 17:43

fido7787

Re: SEAL

Přestože Seala zas až tak moc neposlouchám, koncert jsem si užil a prachy za lupení rozhodně nelituju...

0/0
9.7.2008 17:43

Habib

RECENZE

Prostě a jednoduše - mě se koncert moc líbil a atmosféra mi přišla naprosto skvělá... Recenze koncertu mi přijde, jako by jí psal někdo, kdo tam byl donucen jít a stál na chodbě a pojídal klobásu s pivem...RvRv

0/0
9.7.2008 17:20

Andy6

Mr. Amazing

Já jsem včera stála přímo u Seala v první řadě u minimola u pódia. V kotli byla atmosféra úžasná, nemluvě o Sealově famózním zpěvu, který by byl určitě ještě lepší, kdyby byl lepší zvuk. S tím souhlasím, že v tomto měl koncert trochu slabinu. Ale Seal to vynahradil svým úžasným čistým zpěvem, charismatem a nejúžasnějším kroucením zadku, jaký jsem kdy u chlapa viděla :-). Já jsem si to užila a na tenhle koncert teda určitě nikdy nezapomenu. Nemluvě o tom, že ještě dneska v práci se mi při vyprávění zážitků třesou ruce. Doufám, že Seal z toho má dobrý pocit, není zklamaný a zase za náma přijede.

0/0
9.7.2008 16:24

biglie

zjistila jste si narozy druhych?

Na konzerty chodim docela casto a kazdy z nich ma svou atmosferu, pokazdy naprosto jinou. Bylo by smutne, kdyby byl pouze jeden druh a tim by se mely ridit ostatni. Takze by mne zajimalo, kdo jste, ze si dovolujete zpochybnovat atmosferu na konzerte Seala. Byl vyborny, kontaktni, mile prekvapen poctem publika, aktivni a jako vzdy charizmaticky, cimz si publikum ziskal hned na zacatku. Dokonce si troufam rici, ze jiz pred tim, nez konzert zacal!

Zajimalo by mne, zda se pred uvedenim sveho hodnoticiho nazoru, informujete take od jinych lidi, kteri se dane akce zucastnili. Zrejme by to stalo za to!

0/0
9.7.2008 13:49

éva250

Re: zjistila jste si narozy druhych?

Seal byl vyborny, ale opravdu a ze srdce mi ho bylo lito. Cely koncert se snazil publikum roztleskat, to se chytlo a v monente kdy prestal on, prestalo take. Sedeli jsme na tribune, naproti podiu, takze byl na celou arenu dobry vyhled, kotel sice vpredu vrel, ale nase tribuna jako by sedela na pohrbu a ne na koncerte. Bohuzel toto neni jedina kulturni akce, na ktere to vypadalo stejne, jako by se Cesi ani neumeli bavit. Doufam, ze priste mu publikum ukaze, ze to umi. Koncert byl dobry, ale lidi umi atmosferu zazitku zkazit.

0/0
9.7.2008 13:58

biglie

Re: Re: zjistila jste si narozy druhych?

Byla jsem v kotli. Narame jsem si to uzivala. Vnitrne! A o tom to mozna bude. 90% lidi se urcite bavilo a bylo naprosto spokojenych a nadsenych, ze jsou na konzerte Seala. Proc by se melo na kazdem konzerte kricet, tleskat, silet. To preci nemuzeme ani chcit. Vy co jste sedeli na tribune a mate pocit, ze lidi sedeli jak na pohrbu, proc jste tak sedeli, proc jste se nezapojili, vas to nebavilo? Pokud ne, fajn. Pokud ano, uzivali jste si to proste po svem.

0/0
9.7.2008 14:10

éva250

Re: Re: Re: zjistila jste si narozy druhych?

No v tom to prave je, my jenom nesedeli, my se zapojili do tleskani. Mluvim o tom zbytku kolem nas.

0/0
9.7.2008 14:45

éva250

Re: Re: Re: zjistila jste si narozy druhych?

My sedeli na tribune protoze jsme tam meli listky a samozrejme jsme se do veseli zapojili. Nemluvim tu o jeceni a sileni, to pak neni nic slyset, to bych nechtela, ale o pouhem tleskani a pomahani vytvoreni atmosfery, coz my jsme delali. Mluvila jsem o sedeni na pohrbu vsude kolem nas, my tak nesedeli.

0/0
9.7.2008 14:47

m87

to snad nemyslí vážně....

Tak nevím kde autorka recenze vůbec byla, na koncertě Seala asi těžko a nebo ho nemá tak ráda, že nevěděla co napsat.Jí popisovaná atmosféra tam rozhodně nebyla, zažili jsme koncer plný emocí a nepřetržitého potlesku a tance.Když i lidé zpívali jeho písně není co dodat.Koncert byl super a k ozvučení, sakra zpívá se na živo a pro lidi, a ty když chtějí užijí si vše.Seal vyl výborný nedá se mu nic vytknout.A lidem také né...Kdo chce sedět a nebavit se je jeho věc,takový se najdou všude.

A,že si nevšimla přídavku...tak kde to vlastně byla?;-€

0/0
9.7.2008 12:16

nechtobejt

tak toto mi hodne nadzvedlo mandle!!!

2, mozna 3 roky jsem neprispel do diskuse na iDnes, protoze odmitam nutnost registrace a dale me rozciluje svevolne a tendencni mazani prispevku ze strany iDnes. Nicmene tenhle clanek me tak pohnul zluci, ze uz jsem musel reagovat. Vazena autorko tohoto clanku - zajdete si na kontrolu na oddeleni ORL!!! Svadet vcerejsi atmosferu na divaky je cisty alibismus! Jeste ted mam zvednuty adrenalin, protoze tak priserny zvuk jsem jeste na koncertu nikdy neslysel. Ano, na Sparte je spatna akustika, ale uz jsem tam pomerne dost koncertu absolvoval a takto priserny zvuk jsem jeste nezazil. Tesil jsem se na Sealuv hlas, ktery i live je vzdy hodne kvalitni, ale misty jsem mel pocit, ze kdyby zpival bez mikrofonu, tak by udelal lepe. Rovnez nezminujete, ze zhruba po 40 minutach zkukar velmi znatelne pridal volume, nicmene i tak to bylo slabe. S kolegou jsme se mohli bavit skoro septem, tak pak se nemuzeme divit, ze tam byl pocit 'komorni' atmosfery!!

0/0
9.7.2008 10:18

Štěpán Binko

Re: tak toto mi hodne nadzvedlo mandle!!!

Tak v tomhle máte pravdu, zvuk tam byl naprosto zoufalý a ani po onom přidání to nestačilo a na tribunách to bylo ještě zoufalejší. Nicméně fakt, že v hale bylo částečně prázdno (čtvrtina plochy k stání) a že v ní panovala víc než komorní atmosféra a to i přesto, že se SEAL několikrát snažil fanoušky burcovat, je prostě pravda. Opravdu mi ho bylo hodně líto.

0/0
9.7.2008 10:34

rychloslimejs

Re: Re: tak toto mi hodne nadzvedlo mandle!!!

pane Binko, o kterem koncerte to pisete? plocha k stani byla ctvrt hodiny po zacatku  plna, sedel jsem nad tim...

0/0
9.7.2008 12:34

xmali

Re: tak toto mi hodne nadzvedlo mandle!!!

Mám pocit, že na tenhle článek se nedá nereagovat... autorka na koncertu snad vůbec nebyla...?? My byli na tribuně západ a i v sedě se dalo skvěle zapařit...řady nad námi dokokce stály a víceméně po celou dobu  jsme všichni tleskali, pískali a fandili..tak dobrou atmosféru jsem dlouho nezažila! A mě osobně dostávalo právě nové album. Zarazilo mě však, že bylo slyšet vlastního slova, což na takovýchto koncertech je poměrně dost neobvyklé...pak je dost podivné obviňovat za špatnou atmosféru diváky.

0/0
9.7.2008 10:57

rychloslimejs

pani Zahorkova

vy jste snad v te hale ani nebyla, my sedeli v nejake 19 rade a pohled na publikum v kotli ale i okolo byl super. A to nejsem na koncertech zadny zacatecnik. Ruce tleskali nad hlavama sami o sobe, byt Seal obcas pomahal, ale nekolikrat se mu stalo, ze se musel srovnat s rytmem davu, nikoli, ze by roztleskaval dav. Priste se lip vyspete, naz na podobny koncert pujdete, at nepisete blaboly...

0/0
9.7.2008 9:59

Štěpán Binko

Re: pani Zahorkova

Tak to jste asi fakt byla na jiném koncertu. Já seděl na tribuně JIH, viděl celou halu před sebou, obě boční tribuny a bylo to přesně tak, jak to autorka napsala..... Možná jste měl štěstí na pár lidí kolem, ale většina tam opravdu seděla jak na opeře....

0/0
9.7.2008 10:35

rychloslimejs

Re: Re: pani Zahorkova

na tribunach vzdy sedi lidi, kteri si jdou uzit koncert jinym zpusobem, netancuji, protoze nemohou, kdyz zvednou ruce nad hlavu, aby tleskali do rytmu, lidi za nimi neuvidi, muzou tleskat maximalne s rukama pred sebou a to tam nekolikrat bylo, atmosferu dela kotel u  podia, byl jsem na Genesis u Sazky, byl jsem ale treba i na Risovi v T-Mobile, ale byl jsem i na festacich, a vzdy je to stejne, v "rausi" je publikum nejbliz u podia, dal od podia to trosku klesa. Ale o komorni atmosfere bych tedy rozhodne nemluvil ani v jednom pripade, to se na me nezlobte. Na kazdy koncert jsou ruzne sorty lidi a jinak reaguji. A jestli je autorka nebo treba vy zvykla byt u podia a ted sedela nekde ve VIP, pak ma proste smulu a podava zkreslujici informace.

0/0
9.7.2008 12:40

fido7787

Re: Re: Re: pani Zahorkova

mas recht, jdu-li nakoncert, vzdy na stani, nechapu, jak nekdo jde na koncert a sedi. Tohle neni Brahms ani Bethoven... ;-(

0/0
9.7.2008 17:33

harkonnen

Skvely zpev

Včera bylo vidět, že když má někdo hlas tak dokáže zazpívat stejně dobře jako na desce, což se o všech zpěvácích říct nedá.

Publikum vlažnější, bylo vidět, že některé nové věci ho moc neberou. Když dával své staré věci tak to v sále vypadalo hned živěji. Celkový dojem velmi příznivý, dobrý zážitek.

0/0
9.7.2008 9:58

Decado

Cože?

Velice mne čánek překvapil. S přáteli jsme si koncert užili a Vámi popisovanou topornou atmosféru jsme nějak minuli.

0/0
9.7.2008 9:52

gio

Uzasny zazitek...bohuzel jen u podia

Bohuzel je to pravda ;-(. Ackoli jsem byl primo pred nim u mustku, tak pri letmem pohledu zpet ci na tribuny, jsem se zhrozil, protoze, ackoli se Seal nekolikrat snazil publikum "rozhejbat" fungovalo to maximalne par metru okolo podia. Je smutne, ze vetsina lidi tam vesele postavala mirila na nej svymi mobily a to bylo tak vsechno. Skoro se zdalo, ze koncerty se pomalu stavaji domenou "chci mit XX na fotce", misto toho aby venovali cas si poslechnout i neco jineho nez Amazing z radia. Pro opravdove fandy Seala to byl vice nez prijemny zazitek R^. Ja osobne s drahou polovickou zazil jeden z nejlepsich koncertu v mem zivote a oba jsme odchazeli s vyrazem - "Prave jsme si skoro vsechny songy co mame radi zazpivali a protancili hned vedle Seala". Ten naboj, ktery tam vyzaroval byl nepopsatelny.

0/0
9.7.2008 9:47

rychloslimejs

Re: Uzasny zazitek...bohuzel jen u podia

nesouhlasim, ja to sledoval vse pekne zhora a pohled na kotel pode mnou byl moc pekny a potleskavalo se i na tribunach. Samozrejme se nechytal uplne se vsim, jiste ze lide reaguji spise na zname hity, ale celkovy dojem z koncertu i publika byl vyborny.

0/0
9.7.2008 10:03

gio

Re: Re: Uzasny zazitek...bohuzel jen u podia

Vicemene souhlasim, problem je, ze se to vse spatne porovnanva treba s koncertem Queen z 2005, kdy 17000 lidi v Sazka Arene stalo a zpivalo. Ale jak jsem napsal vyse, fandove si to uzili a pro me osobne to byl jeden z nejlepsich koncertu co jsem videl.R^

0/0
9.7.2008 10:13

Thug

Koncert nedoceněný publikem

No musím říct, že Seal do toho dal co mohl. Pro mě předvedl excelentní výkon a jeho pokusy strhnout publikum nezabalil ani po pár prvních nepovedených pokusech. Na živý koncert měl výborný hlasový projev a nevyřval to, jako jiní interpreti. Bohužel se tak nějak zřejmě podepsal věkový průměr publika, který mě dost zaskočil. Je mě 30 a připadaj sem si tam jako zajíc. Věkový průměr lidí na tribuně kolem nás byl odhadem snad 40+ takže atmosféra byla jako na koncertu komorního orchestru.

Výborný koncert dělá interpret a publikum dohromady a tady i když výkon interpreta byl výborný, tak to prostě neklaplo :-(. Velká škoda. Ale Sealovi patří poděkování, že nerezignoval a odvedl maximum R^

0/0
9.7.2008 9:11

Štěpán Binko

Byl jsem tam

a Seala mi bylo místy líto. Plné boční tribuny se ani nehly, ani nehlesly, veškeré snahy vtáhnout publikum vycházely na prázdno, pařila jen část u pódia a přitom Seal dělal co mohl. V jednu chvíli se zeptal, co se děje, že myslel, že je v Praze víc lidí.... Fakt síla.

A oprava článku - jeden přídavek byl ;-)

0/0
9.7.2008 8:54

rychloslimejs

Re: Byl jsem tam

muzu se zeptat, kdy jste tam slysel to o poctu lidi? On prave rikal uplny opak, ze ani nevedel, ze tolik lidi v Praze je...

0/0
9.7.2008 10:06

Štěpán Binko

Re: Re: Byl jsem tam

Někdy po třetí, čtvrté písničce, pokud si dobře pamatuji, ale z větší části jsem se snažil  domýšlet, protože slyšet nebylo moc dobře (na tribuně JIH). A rozhodně to nemohl myslet vážně, vždyť poslední čtvrtina plochy byla zoufale opuštěná....

0/0
9.7.2008 10:20

rychloslimejs

Re: Re: Re: Byl jsem tam

tak to jste opravdu slysel spatne, rikal vtip o tom, ze je nas tam hodne, ze ani nevedel, ze tolik lidi v Praze zije... a jinak jak pisu jinde, vzdyt plocha pak byla take plna... a ja jsem fakt nepil a snad se mi to ani nezdalo, zacinam premyslet, jestli jsem fakt nemel nejake videni.

0/0
9.7.2008 12:45

Arnie9

???!!!

Co je to za klauni?!

0/0
9.7.2008 8:32

KFL

Seal..

No urcite byl podle dosavadnich komentaru znamych lepsi nez vcerejsi tragicka Avril :-©

0/0
9.7.2008 8:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.