Diskuze

Prachy patří nám, hlásají karikatury Jiřího Suchého a spol.

Pražské ulice a metro "zdobí" nové plakáty. Karikatury Miroslava Táborského, Jiřího Suchého, Davida Matáska a Jiřího Ornesta tentokrát Pražanům vzkazují: "Prachy patří nám."
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BDN

Brancaleone da Norcia

5. 7. 2008 14:00
...

By si ty modrý propagandisti mohli umět najmout aspoň slušnýho kreslíře. No holt nemaj žádnej vkus. Nebo se jim k tomu žádnej schopnej nebyl ochoten prodat:-P

0 0
možnosti
LP

papazian

4. 7. 2008 23:48
Jedna vlastovičko léto nedělá!

Co na tom, že jeden takový plakát kdesi po Praze křičí: Chyťte zloděje! Ale ODS vážně škodí nejen kultuře...

0 0
možnosti
B

Black-eyed

4. 7. 2008 16:32
Mrtvej suchý...

... dobrej suchý...V Tak, jestli to tu vydrží déle než 5 minut, cenzor je u mě Strýček Fido...!

0 0
možnosti
TS

Peter Schlemihls

4. 7. 2008 15:57
Na divadlo poesie

bych i přispěl, ale jedině s texty Miroslava Floriana a hlavní protagonistkou Jiřinou Švorcovou, co vy na to, agresivně žebrající šmíro?

0 0
možnosti
TS

Peter Schlemihls

4. 7. 2008 15:06
Ve svém oboru dokážu vyrobit spoustu kvalitních produktů,

ale nikdo je nechce, koupíte je ode mě pane Suchý, nebo mám požádat o grant magistrát?

0 0
možnosti
FL

Franta Lopata

4. 7. 2008 14:31
Dotovat vedu

Kdyby ti penize sli radsi do skolstvi (treba veda a vyzkum). Rozhodne lepsi nez dotovat tyhle radoby umelce - dle meho nazoru vetsinou alkoholiky vysedavajci po hospodach a nefachcenka Rv

0 0
možnosti
MN

_m-

4. 7. 2008 14:55
Re: Dotovat vedu

No tvůj názor na umělce je opravdu zajímavý.

Ovšem jinak 100% souhlas. Obec má dotovat obecní divadla (v Praze třeba ND, Státní opera, MDP), soukromník si má rozmyslet jestli do podnikání půjde - a když jde, tak se má uživit. A pakli mu magistrát přiklepne nějaký grant, tak má být rád a ne řvát, že jiný dostal víc.

Jiná věc je, že pražský magistrát mění grantovou politiku v kultuře tak často, že příjemci grantů nestačí reagovat. To je nepříjemné, nicméně pokud se uživím sám, nemusím na grant spoléhat.

0 0
možnosti
TS

Peter Schlemihls

4. 7. 2008 14:23
Tak jinak

Jsem naprosto nekulturní člověk, musím platit i já, je to páté zdanění?

0 0
možnosti
S

skrbling

4. 7. 2008 14:26
Re: Tak jinak

Bohužel musíte. Jsou mezi námi totiž tací, kteří Vás mají za méněcenného, protože nechápete, že pravá kultura je to, co oni za ní prohlásí.

0 0
možnosti
BP

pavelthelong

4. 7. 2008 14:05
Dotace v Evropě (a v EU)

jsou běžnou záležitostí. prostě stará Evropa si myslí, že ne všechno dobré musí mít zrovna komerční úspěch. Na základě této myšlenky jsou dotováni zemědělci, aby se prodalo mléko, jsou dotovány vědecké a kulturní projekty a také třeba infrastruktura. Zrovna kultura patří do té skupiny potřebných-jen jak ty peníze spravdlivě rozdělit. A že např.  Troškovy filmy jsou komerčně úspěšné neznamená, že patří do kulturního dědictví ČR, to platí i o současné muzikálové produkci atd. Pokud má ovšem někdo dojem, že mu na čtení stačí Blesk a na zprávy a filmy Nova, pak by o otázce dotací asi vůbec neměl přemýšlet.

0 0
možnosti
N

neurol23

4. 7. 2008 14:07
Re: Dotace v Evropě (a v EU)

klasicka demagogie "kdo odporuje systemu dotaci, tomu staci nova a blesk" :-©

0 0
možnosti
JK

Horolezec-29

4. 7. 2008 14:03
Ano, nemám nic proti tomu

aby grant dostaly galerie nebo výstavy české historie.. Asi si na sebe vážně nevydělají, dnešní děti raději sedí u počítače a dospěláci raději pracují, aby lépe žili.

Ale proč dotovat divadla??? Ať některá krachnou, mě to neva, ať dobří herci zůstanou a daří se jim (!) a ti špatní ať jdou dělat něco jiného.

Avšak není možné si - jako každý herec to udělal - založit vlastní divadlo, natáhnout ruku a říct: "starejte se". také podnikám, a nikdo mi nic nedává, spíše bere (!)

Tedy rovné podmínmky všem (!)

0 0
možnosti
BP

pavelthelong

4. 7. 2008 14:11
Re: Ano, nemám nic proti tomu

to se mýlíte, dostáváte: kupujete například státem dotované potraviny, pokud bydlíte ve státním bytě, dostáváte dotaci na nájem, pokud máte děti,dostáváte dotaci na děti (přídavky), dostáváte dotaci na stavební spoření a pokud jdete k lékaři dostáváte dotaci od zdravotníků (díky jejich nízkému platovému ohodnocení nemusíte připlácet víc) -pokud by bylo zdravotnictví v skutečně tržních podmínkách, pak se nestačíte divit.....:-/

0 0
možnosti
TS

Peter Schlemihls

4. 7. 2008 12:52
Stát by měl (nemusí)

dotovat jen muzea, galerie, památky atp. a ne pár "umělců", kteří tvrdí, že jen to jejich umění je pravé.

0 0
možnosti
N

neurol23

4. 7. 2008 12:57
Re: Stát by měl (nemusí)

podle me nemel. mnoho prikladu z ciziny je dokladem toho, ze muzea i galerie mohou lepe fungovat jako soukroma

0 0
možnosti