Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Drzý Bob Dylan se na hity vykašlal

Žádné "ahoj Ostravo" polozaplněná ČEZ Arena 9. června po osmé hodině večerní neslyšela. Bob Dylan předstoupil beze slova a s výjimkou stručného představení kapely v závěru tak vytrval po celý svůj sedmý koncert v České republice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Yeback

Aneb jak kulantě popsat, že to celé stálo za h/o/v/n/o

Ať pošle ty svoje kytaristy do školy k Satrianimu, aby věděli, jak se kytara vůbec drží.... ;-D;-D;-DRv

0/0
10.6.2008 21:39

Vašek30

ŠŇŮRA DELŠÍ JAK MŮJ K...T

Jsem rád, že jsem ho viděl, byl to zážitek, i když z některých drobností jsem byl taky trochu rozpačitej - ale viděli jste někdo toto? http://www.bobdylan.com/moderntimes/tour/main.html? To mi hlava nebere, skoro každej den koncert až do září, ten člověk to dělá srdcem!

0/0
10.6.2008 20:08

jlord

koncert

Každý je na koncertě sám za sebe, starý pán nemá zapotřebí se představovat nebo pouštět best of. Ale stejně, koncert byl slabý, kapela šlapala, chraplavost byla významná, bavil jsem se z angličany, nikdo slovům nerozuměl. Již dlouho jsem se takhle nenudil a je mi úplně jedno, co tady napíšete.

0/0
10.6.2008 14:53

venca.kasparek

koncert fajn, ale to publikum...

Měl jsem pocit, že spousta lidí tam šla spíš chlastat pivo než poslouchat hudbu. Spousta lidí tam kouřila za tichého přihlížení pořadatelské služby. Koncert byl skvělý, lepší než před třemi lety v Praze, ale to publikum bylo jak z buranova... Zřejmě mnozí vůbec netušili, na co jdou. Čekali akustickou kytaru a Blouwin´ in the Wind...

0/0
10.6.2008 14:22

anžto

já to nestihla

zpíval It aint me nebo Love sick nebo Simple twist of fate,:-)

0/0
10.6.2008 11:19

anžto

Re: já to nestihla

s otazníkem :-) to byla otázka:-)

0/0
10.6.2008 11:19

Mopr22

Re: já to nestihla

Setlist maji tady:http://musicserver.cz/clanek/22490/Bob-Dylan-CEZ-Arena-Ostrava-9-6-2008/

0/0
10.6.2008 11:39

stormon

Ještě jednou jsi jdu pro přesdržku.

Jsem docela šokován, proč chodí lidi na Dylana. Kdyby přijel Charles Bukowski, čekali byste, že vystoupí na knižním veletrhu, bude ozdobou rautu a uspořádá gigantickou autogramiádu? Očekával bych, že na Dylana chodí jiný typ posluchačů než na McCartneyho nebo Philla Collinse, ale vidím, že jsem se mýlil.

0/0
10.6.2008 11:15

anžto

Re: Ještě jednou jsi jdu pro přesdržku.

já bych na Collinse ani McCartnyho nešla:-)...bohužel Dylana jsem nestihla:(

0/0
10.6.2008 11:28

Flamingpie

Re: Re: Ještě jednou jsi jdu pro přesdržku.

Koncert McCartneyho v Praze třeba stál za to, ať je to dnes jak chce, McCartney byl v 60. letech vůdčí osobnost světové hudby a i když dnes už možná někdy žije ze staré slávy, něco na něm je pořád. Dylan je trošku jiný případ, přijde mi že nemá zapotřebí se někomu podbízet, dělá si co se mu chce a jestli na to někdo přijde nebo si to někdo koupí už není jeho problém

0/0
11.6.2008 9:17

schup

Koncert nic moc

Hm, asi nejsem skalní dylanovec a tak si myslím, že koncert nic moc. Začátek po 1 a 1/4 hod.čekání bez předkapely, část publika viděla hrát jen záda BD, žádné slovo navíc. a bohužel jsem se nedočkal mých oblíbecných fláků. I na lidech kolem jsem viděl rozladění. určitě se o tom koncertu nebude mluvit moc v dobrém.Rv

0/0
10.6.2008 9:56

Tomas Kuncik

Re: Koncert nic moc

Asi si tam byl taky, viď? Neboj, schytáme to od skalních oba. ;-(

0/0
10.6.2008 9:58

stormon

Re: Re: Koncert nic moc

Já bych na Dylana vůbec nešel, dokonce si myslím, že snad všechny jeho hitovky udělal někdo jiný líp, ale v tom je právě ten fór, rozumíš? Dylan je velmi svérázný, ale nepředvádí se tím, jako naše superstar. Je pro ty skalní, to já nejsem, ale můžu si být jistý, že mě s ním nebudou do zblbnutí otravovat média. Celý život dává světu volbu "berte nebo nechte být".

0/0
10.6.2008 11:07

misaela75

Re: Koncert nic moc

Já se musím přidat. Pro fanouška znalého Dylanovy tvorby to možná byla lahůdka, ale já jako člověk, co zná těch cca 10 jeho největších fláků jsem se celkem nudila. To, že jsem neznala žádnou z hraných písní bych ale celkem skousla, ale to, že nebyl schopen publikum ani pozdravit nebo nějak jinak projevit zájem, to mi přišlo hóódně studené. Prostě za ty prachy jsem si mohla doma raději pustit desku, od koncertu očekávám osobnější kontakt s interpretem.

0/0
10.6.2008 10:52

babca

Re: Re: Koncert nic moc

všude čtu, že to byl koncert, kterej se hodně podobal tomu pražskému. v tom případku byl skvělej. A to nejsem dylanofil, jen mi prostě nebaví podbízení a už vůbec ne absence "nejprofláklejších" hitů. Pokud bych šel na JAKÝKOLI koncert s timhle očekáváním, tak bych mohl zvostat doma a pustit si bestofku (jedna z nejlepčích je ta z roku 1985, co vyšla v Supraphonu. Na koncert jdu právě proto, že to bude "jiné". A že se starý pán odmítá zkašparovatět, jako všici kolinsi, a podobně? to je jen dobře... Bob Dylan, to je trochu jiná kategorie. To neni o show, ale o hudebním zážitku.

0/0
10.6.2008 14:19

Tomas Kuncik

Promiňte, moc se mi to nelíbilo!

Pln očekávání jsem na koncert B.D. šel, přesto si myslím, že výkon byl příliš chladný, profesorský, neosobní. Také si myslím, že tím, že navštívil Moravu poprvé, mohl starší pecky zařadit. Akorát by prospěl koncertu. Škoda.Rv

0/0
10.6.2008 9:46

babca

Re: Promiňte, moc se mi to nelíbilo!

ano spoeciální set pro Moravistán... ;-D;-Da proč by to dělal?! On to fakt nemá zapotřebí!

0/0
10.6.2008 9:51

Tomas Kuncik

Re: Re: Promiňte, moc se mi to nelíbilo!

Možná Moravistán. S takovou mu příště stačí nějaký klub. Sorry. Při odchodu z haly jsem reakce lidí slyšel. Chodím na mnoho koncertů, festivalů, do klubů - ten koncert byl jenom odehraný - nic víc.

0/0
10.6.2008 9:55

babca

Re: Re: Re: Promiňte, moc se mi to nelíbilo!

jemu možná jo, ale moravistánu nikoli, proto bylo plno... a že neví, že se jakási parta poláků rozhodla slézt z hald a založit moravskoslezský kraj? No víš, já se mu ani nedivím.

0/0
10.6.2008 14:20

Doktor.bota

Re: Promiňte, moc se mi to nelíbilo!

prosim tě, ty si fakt myslíš, že dylan rozlišuje mezi čechama a moravou? vrať se zpátky na zem (teda, v případě ostravy na haldy).

0/0
10.6.2008 10:24

Tomas Kuncik

Re: Re: Promiňte, moc se mi to nelíbilo!

Neinteligentní názor. Seš chudák.

0/0
10.6.2008 10:29

Doktor.bota

Re: Re: Re: Promiňte, moc se mi to nelíbilo!

co je neinteligentního na tom, že americká kapela nemá ani ponětí o nějakým historickým rozdělení prťavý zemičky kdesi v eastern europe. už přestaňte řešit sami sebe, vy moraváci.Rv

0/0
10.6.2008 11:06

stormon

Re: Promiňte, moc se mi to nelíbilo!

Předloni (?) v Praze to prý bylo totéž. Fanoušci byli nadšeni z toho, co slyšeli, kdo čekal show, byl zklamán.

0/0
10.6.2008 11:09

babca

Re: Re: Promiňte, moc se mi to nelíbilo!

2005 - a byla to bomba!

když budu chtět show, půjdu na rammstein. ti byli taky bomba. ale jinak

0/0
10.6.2008 14:22

stormon

Pokud je v závěru řeč o All Along the Watchtower,

která verze je ta pravá, od níž se Dylan tentokrát odlišoval? Znám celkem 10 verzí od různých interpretů, mohl by autor nějak charakterizovat tu včerejší?

0/0
10.6.2008 8:51

Calissano

Re: Pokud je v závěru řeč o All Along the Watchtower,

Watchtower nebyla překopaná jen šlo o long version a patřila k rockovějším variantám které bob hraje. už jsem jí slyšel i v pomalejším tempu last year.

a byla dost dobrá tentokrát.

ještě pro autora člínku , který nejspíš šel na koncert jako na atakci že jde na legendu o které si přečetl na wikipedii:

bob dylan nemusí hrát žádné greatest hits protože je pořád aktivní . narozdíl od jiných nětěží z pojmu legenda. nemá to zapotřebí.

0/0
10.6.2008 9:04

stormon

Re: Re: Pokud je v závěru řeč o All Along the Watchtower,

Abych řekl pravdu, já ty koncerty "přijede legenda" dost nesnáším a pokud by to i Dylan takto koncipoval, byl by to v jeho případě dost velký protimluv. "Dylan And His Greatest Hits"? To prostě nejde. A to je myslím aspekt, který autorovi uniká. 

0/0
10.6.2008 9:15

Charles Boner

Re: Re: Re: Pokud je v závěru řeč o All Along the Watchtower,

Proboha umíte číst? Autor napsal, že označení "greatest hits" užívá "běžný showbyznys". 

0/0
10.6.2008 9:35

Doktor.bota

Re: Re: Re: Pokud je v závěru řeč o All Along the Watchtower,

přečti si ten článek ještě dvakrát, a uvidíš jak kecáš

0/0
10.6.2008 10:25

Charles Boner

Re: Pokud je v závěru řeč o All Along the Watchtower,

To, že Dylan "nemusí hrát žádné greatest hits protože je pořád aktivní"  chtěl myslím právě autor říct...

0/0
10.6.2008 9:31

stormon

Re: Re: Pokud je v závěru řeč o All Along the Watchtower,

Já nevím, asi jsem natvrdlý, ale mně ten článek tak nevyzněl.

0/0
10.6.2008 9:36

Doktor.bota

Re: Re: Re: Pokud je v závěru řeč o All Along the Watchtower,

souhlasím s tebou. seš natvrdlý

0/0
10.6.2008 10:26

stormon

Re: Re: Re: Re: Pokud je v závěru řeč o All Along the Watchtower,

Tak dobře, chytráku: To, že Dylan nezazpíval hity, je asi tak neočekávané sdělení, jako že Rolling Stones tentokrát nezazpívali Hello Dolly (pokud ti ta jména něco říkají). A už vůbec nechápu, proč by právě Dylan kvůli tomu měl být drzý. Pokud nám tedy chtěl autor článkem sdělit šokující moudro, že Dylan je neokázale nekonvenční, nemusel chodit na koncert a psát o něm. To ví každý, kdo to jméno někdy slyšel. Ale pokud někoho baví číst takové banality a ještě se jich zastávat, prosím.

0/0
10.6.2008 11:02

Doktor.bota

Re: Re: Re: Re: Re: Pokud je v závěru řeč o All Along the Watchtower,

ty ňoumo ňoumovatej. voni ti šáhli na boba a ty to nemůžeš uníst, viď? přečti si ten článek ještě několikrát, možná ho pochopíš. on dylana nekritizuje, jen mu vytýká některý věi, který by podle názoru kritika mohly bejt jinak. ale celkově článek vyznívá, že dylan je pořád machr, takže nechápu proč tady tak popuzeně kňouráš. navíc seš skutečně natvrdlej, když si nepochopil, že označení "drzý dylan" není myšleno jako urážka. v jiným svým příspěvku plácáš, že z článku není zřejmý, o který verzi all along the watchtower autor píše. tak tady máš citát, ty inteligente: "snad s výjimkou jediného, posledněpřídavkového, proslaveného navíc nikoli autorem, nýbrž Jimim Hendrixem, a to ještě ve zcela odlišné, jen podle textu rozeznatelné verzi)?".Rv

0/0
10.6.2008 11:12

stormon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud je v závěru řeč o All Along the Watchtower,

Jak už jsem tady naznačil, Dylana vůbec neposlouchám. Pro mě je to skvělý autor, ale jeho projev mi nesedí. Takže mi na Boba nikdo šáhnout ani nemůže. Něco jinýho je, když si přečtu článek, protože mě zajímá jiný pohled a dozvím se velký kulový. Je mi úplně jedno, jestli ho kritizuje a pochopil jsem, že drzý není nadávka, no a co? Nanicovatej článek zůstane nanicovatým.

0/0
10.6.2008 11:20

stormon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud je v závěru řeč o All Along the Watchtower,

Pokud jde o verzi All Along The Watchtower, neumíš číst zřejmě ty. Protože v článku není ani slovo o tom, že by ji Dylan zrovna včera hrál a zpíval hendrixovsky (což svým způsobem umí, jak ví každá kráva, pokud se o tuto hudbu zajímá). Je tam jen to, že ji JH proslavil, což ví pro změnu každej vůl, co se tím sděluje? Když už jsme u citátů: " ve zcela odlišné" od které verze? Od té Hendrixovy nebo původní akustické Dylanovy? Jestli tomu rozumíš, tak budeš buď Bezr nebo jasnovidec.

0/0
10.6.2008 11:25

Calissano

Autor neví o čem píše

Jak je vidět autor vůbec nezná Boba Dylana, jestli čekal like a rolling stone, ať jde třeba do cirkusu. koncert byl výborný jako vždy a kapela zemitá a přesto ne usedlá, jeho muzikanti jako například tony garnier patří k nejlepším na světě ve svém oboru. nevím čím se pan Bézr zabývá, ale hudba Boba Dylana to evidentně není.

A že nezpíval hity? vždyť zazněly jen samé hity takže titulek postrádá jakýkoliv smysl, to by si jen autor měl možná dát trochu práci a poznat tak Dylanovu tvorbu a ne jen si myslet že Dylan jsou 60. léta a Modern Times. evidentně nic jiného totiž autor článku nikdy asi neslyšel.

Já určitě si nenechám ujít ani jeho koncert ve Vídni jako většina věrných fanoušků. Bob Dylan forever!!;-) 

 

0/0
10.6.2008 8:45

stormon

Re: Autor neví o čem píše

Nejsem žádný fanoušek Dylana - interpreta, ale každý jen středně informovaný člověk pozná, že máte pravdu. Kritikům by vážně neškodilo vycházet více z faktů. 

0/0
10.6.2008 8:54

babca

Re: Autor neví o čem píše

Bob Dylan je specifikum, on v podstatě hraje i nehraje každý koncert svoje Best of, protože celá jeho tvorba je na nejvyšší možné úrovni.

Spíš si myslím, že autor chtěl říci, že nezazněly stěžejní písně 60.tých let (mezi které patří i proklamované Like Rolling Stone), kdy Dylan zásadním způsobem určoval a spoluvytvářel zvuk, rytmus a budoucnost celé popmusic. Což už není.  Navíc pomíjím fakt, že pro Čechy tato píseň má díky podání páně Kalandry již navždy svoje naprosto specifické postavení mezi všemi písněmi pana Zimmermana.

0/0
10.6.2008 9:49

majklos

Re: Re: Autor neví o čem píše

Kalandrova verze je dost dobrá záležitost...

0/0
10.6.2008 10:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.