Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bém s Richtrem mění grantový systém, od divadel chtějí audit

Na nové podobě grantového systému pracoval pražský primátor Pavel Bém (ODS) s radním pro kulturu Milanem Richtrem (ODS) celý víkend. Z původního projektu zbylo torzo, nový od divadelníků požaduje personální i organizační audit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin Kostera

Kde lže?

http://milanrichter.blog.idnes.cz/c/35637/Grantove-desatero.html

Protože pokud nelže, jsou protestující divadelníci jen a pouze sprostí vyděrači.

0/0
10.6.2008 15:09

iuos

hmm

zaujal mne bod sedm

0/0
10.6.2008 16:05

jakotunejsem

Re: Kde lže?

Vzhledem k faktu, že všechno co napsal již zase odvolal, protože ODS ztrácí na popularitě a jemu hrozí průšvih, nepřipadá mi, že by ti vyděrači byli v neprávu. Nejde přec jen o osobu Richtera. Ale mlčím. Vy zase budete chtít nějaké argumenty po kterých vlastně netoužíte.

0/0
10.6.2008 19:27

jakotunejsem

Přemýšlím

Přemýšlím, po důkladném přečtení všech příspěvků, proč ti, kteří stojí na straně divadelníků, jsou slušní a přesně argumentují a dokládají své argumenty a ti z druhého břehu jsou většinou útoční, arogantní a vulgární (vyjímky potvrzují pravidlo).8-o

0/0
10.6.2008 15:07

Martin Kostera

Re: Přemýšlím

pavkovan - "ulisni  korupcnici"

logar - "mimořádně odporný typ člověka"

MysteryTrain - "zocelená a průbojná ODSjugend", "ČSSD je banda lapků"

Máte zajimavé vnímání reality...;-D

0/0
10.6.2008 15:14

jakotunejsem

Re: Re: Přemýšlím

Ano mám. Ale Vy také. Sice z druhé strany, ale zajímavé. Zvláštní, že pomíjíte nicky jako kiks nebo Yaroukh a jim podobné. Takovéhjo stupně omezenosti a vulgarity nedosahuje žádný z Vámi jmenovaných.;-D

0/0
10.6.2008 15:24

Martin Kostera

Re: Re: Re: Přemýšlím

Víte, já nenapsal takový moralizující žblept jako Vy. Takže mě nemůžete obviňovat, že mám pokřivený pohled na realitu. Zkuste chviličku přemýšlet logicky.

Pokud byste to pořád nechápal, napíšu to tak, aby to pochopil sebejednodušší jedinec: kritizoval jsem Váš pokřivený pohled na realitu, nedělal jsem analýzu toho, jak se tu přispěvatelé chovají. Omezence a hulváty najdete ve všech stranách, případně mezi příznivci všech stran.

Už to konečně chápete? Nerad jsem obviňován z nečeho, co jsem neudělal...:-/

0/0
10.6.2008 15:33

jakotunejsem

Re: Re: Re: Re: Přemýšlím

Pak jsem tedy tonu v rozpacích, proč jste na můj příspěvek vůbec reagoval.

0/0
10.6.2008 15:50

Martin Kostera

Re: Re: Re: Re: Re: Přemýšlím

Jestli to nebude tím, že jste byl v něm tak jednostranný. Co myslíte?

Očividně to pořád nechápete, takže ještě jednodušeji: pokud byste kritizoval obě pomyslné strany konfliktu(nebo kolik jich je), tak ani nepípnu a jen souhlasně pokývu hlavou...

0/0
10.6.2008 15:57

jakotunejsem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemýšlím

Budiž. Zastánci divadelníků jsou hlupáci, že vůbec na tato fóra chodí obhajovat své stanovisko před těmi, kteří vlastně odpověď slyšet nechtějí.

0/0
10.6.2008 16:10

iuos

hmm

omlouvám se, že lezu do diskuze, ale mám takový pocit, že se pleteš...

0/0
10.6.2008 16:12

jakotunejsem

Re: hmm

Cokoliv prosím, ale tykání si vyprošuji.

0/0
10.6.2008 16:15

Martin Kostera

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemýšlím

No já bych třeba rád znal fakta z "vaší strany". V čem konkrétně Richter lže? Přečetl jse si pořádně bod 7 z jeho článku? Pořád mi nikdo od vás není schopen odpovědět...

0/0
10.6.2008 16:14

jakotunejsem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemýšlím

Bezpochyby lže. Celý svůj zmatený systém a obludnou dotaci na prodanou vstupenku prohlašoval za jediné možné řešení a nazýval to spravedlností. Nyní tvrdí, že na dotaci na vstupenku nikdy netrval. A to je jen jeden případ z mnoha.

Bod 7 mluví o dorovnání grantů, ze kterých byly odčerpány peníze za účelem dotací na vstupenku. Sám jsem z toho jelen. Kde ty peníze vezme? Bude požadovat po černodivadelních show a velkých muzikálových scénách aby sumu, kterou dostaly v rámci již zrušené dotace na vstupenku vrátily? Tento bodje mi opravdu záhadou.

0/0
10.6.2008 16:22

Martin Kostera

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemýšlím

Nechtěl bych se Vás dotknout, ale Váš názor je mi ukradený. Mě zajímají fakta.

Tak sem s nimi!

0/0
10.6.2008 16:26

jakotunejsem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemýšlím

Pane, řekněte mi konkrétní fakta, která chcete vědět.

0/0
10.6.2008 16:28

Martin Kostera

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemýšlím

Stačilo by mi rozkrýt bod 7. Musí existovat záznamy hlasování, atd. Pochybuji, že si výsledky hlasování Richter vymyslel. Atd. atp.

Prostě - ukažte mi dokumenty, které vyvracejí Richterova tvrzení.

0/0
10.6.2008 16:34

jakotunejsem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemýšlím

Aha! Tak to vám pošlu odkaz, kde je vše zmapováno a jsou k přečtení všechny patřičné dokumenty.

http://www.za-prahu-kulturni.cz

0/0
10.6.2008 16:37

Martin Kostera

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemýšlí

Dal jsem tomu půl hodiny, ale nic, co by vyvracelo vyjádření Richtera jsem nenašel. Jen hafol studií a deklarací(které jsem zběžně prolítl). Žádný dokument, který by Richtera usvědčoval ze lži. Tím neříkám, že to tak je, jen se tím nehodlám  dál zabývat(čtením i několik let starých doumentů). Ale na vaší straně je důkazní břemeno a já pořád na nějaký důkaz čekám...

0/0
10.6.2008 17:06

jakotunejsem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přem

V tom případě je mi líto. Je pravdou, že já bych to nejpodstatnější za půl hodiny nestačil vyhledat. Ty staré dokumenty dokazují, že radní Richter nerevokoval při svých krocích usnesení z roku 2001 a nyní se k nim potupně navrací.Nemám tedy v ruce jiných argumentů. Snad by Vám pomohlo soukromé očko.

0/0
10.6.2008 17:15

Martin Kostera

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Pokud ale chcete takhle kritizovat Richtera, musíte mít v ruce jasně a přehledně argumenty. Nemáte? Smůla. V tom případě si pořád myslím, že demonstrující divadelnící jsou jen sprostí vyděrači, protože mě řečičky nezajímají. ani sebelépe napsaná petice. Bez jasných a přehledných faktů je to prostě o ničem...

Richter něco napsal a nikdo se nenašel, kdo by bod po bodu jeho tvrzení vyvrátil. Proč?

0/0
10.6.2008 17:26

jakotunejsem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Pak Vám ovšEm není pomoci. Vy nechcete fakta a argumentY. Vy chcete jen za každou cenu oponovat. Podobný systém konverzace používá radní Richter:)))

Sbohem

0/0
10.6.2008 18:11

marmus

tragikomicky bem richter

 .......tragikomicke postavicky modre druziny jsou spise usmevné   nez aby je bral clovek vazne ......

0/0
10.6.2008 11:52

romsky aktivista

Re: tragikomicky bem richter

zato entitu, ktera prispevek uvede a zakonci tunou tecek, tu je vazne treba brat stuj co stuj, ze? Stoji Ti to za to, psat takove sracky?

0/0
10.6.2008 12:35

pavkovan

cunek - bem

cunek - bem to je nejcharakteristictejsi dvojka ceske politiky - ulisni  korupcnici , kteri sleduji jen vlasni prospech

0/0
10.6.2008 9:51

Martin Kostera

Re: cunek - bem

Bez důkazů? Trapné...

0/0
10.6.2008 15:08

sandrha

BEZPATERNI BEM

BEM JE TYPICKA UKAZKA BEZPATERNIHO POLITIKA , JE MI Z NEJ SPATNE :-©

0/0
10.6.2008 9:46

pavkovan

Re: BEZPATERNI BEM

myslis na zvraceni , to je pravda , to je z nej asi vsem

0/0
10.6.2008 9:52

romsky aktivista

Re: BEZPATERNI BEM

Sandro, nechovej se jak PlCA, tim nikomu nepomuzes, jen si uskodis. PS: Jak jsi si urcite vsimla, o Bemovi se nezminuji, mam na neho podobny nazor, ale SAKRA, chce to nejakou uroven!!

0/0
10.6.2008 12:44

marmus

slizoun bem

bem je clovek bez nazoru , slizoun , ktery vidi pouze vlastni karieru ;-O

0/0
10.6.2008 9:43

sandrha

Re: slizoun bem

SLIZOUN JE PRO NEJ SLABOUNKY VYRAZ , FUJ TO JE VSEHOSCHOPNY KRIVACEK !! (Y)

0/0
10.6.2008 9:47

pavkovan

Re: slizoun bem

bem je odporny klausuv vlez......(Y)

0/0
10.6.2008 9:49

romsky aktivista

Re: slizoun bem

zkus hodnotit ten navrh a ne osobu

0/0
10.6.2008 12:35

modem

.

Tak divadla chtějí penízky na svůj chod. Pokud by chtěl třeba autoservis,švec,kadeřník a pod grant od státu,tak asi žádný grant nedostane. Je to o tom,že herci chtějí mít gáži v jiných penězích,než má průměrný člověk.Pak se nedivím,že vybrané peníze ze vstupného logicky nestačí na chod divadla. Chceš podnikat v kultuře? Dobře,ale dokaž si na to vydělat.

0/0
10.6.2008 9:13

vymrzovac

herecká žebrota!

veškeré dotace zrušit,a meseli by se uživit sami,komedianti! Zvonili klíčema za tržní kapitalismus,a teď chodí žebrat! Herci v divadle,které pobírá dotace,by měli brát minimální plat,aby se víc snažili!(Y)[>-]

0/0
10.6.2008 9:04

wcbaba

Tak přemejšlím jestli bych taky na WC neměla

požádat a nějakou dotaci. nějaký ten grant ......

0/0
10.6.2008 7:56

logar

hm,hm

Pan Richter je mimořádně odporný typ člověka, jako brácha Komorouse. Je mi z nich na blití. Ano, je to vizuální vjem, ale stačí mi:-©

0/0
10.6.2008 5:29

iDaddy

Ten pan Bém by se mi, díky těm názorovým veletočům

hodil jako větrák do pokoje, když jsou teď ty horka.;-D

0/0
10.6.2008 2:52

Zdrť Mrmlmný

.

Kultura opravdu, vážně, jistě (vygůgloval jsem si to) není městská hromadná doprava, ani automobilismus, ani zdravotnictví. Ale vím, bez gůglu, co je neandrtálec. No není k tomu daleko, už tam sko ro jsme. Jste.;-DV

0/0
10.6.2008 1:57

stir

Blížící se volby

jsou největším nebezpečím pro racionální politiku. Nezbývá než povzdech "I Ty, Béme ?"

0/0
10.6.2008 0:03

plantaznik1

BTW

Richter je opravdu odporny sampon:-©

0/0
9.6.2008 22:48

ranhojic

Re: BTW

hod sem nejaky argument a presta cloveka posuzovat podle vzhledu.. Nejses ty nahodou od divadla??

0/0
9.6.2008 22:52

plantaznik1

Re: Re: BTW

neboj, nejsem:-) argumenty, ze je richtr sampon bezmozek, polozil na stul on sam, viz, dotace na vstupenku, nebo likvidave, divadel Semafor, Kaspar, Archa, festivalu Tanec Praha atd. btw, prstizni a vyprodany Festival Praha chce jit do jineho mesta... je to opravdu ostuda Prahy, jestlize si tam drzi toho "sampona"

0/0
9.6.2008 23:06

blekkal

Re: Re: Re: BTW

Počkej. "Vyprodaný a prestižní" festival stojí a leží na dotacích, NEBO jen tak mlží, protož pokud by šel z Prahy, už asi pak nebude tak "vzprodaný a prestižní"? ;-)

Čekal bych, že taková akce bude schopna zasponzorovat pokud ne Prahu, tak alespoň nějaké méně úspěšné kolegy? :-)

0/0
9.6.2008 23:37

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: BTW

Paklize se neco bez dotaci neuzivi, tak je naprosto legitimni a spravne, ze to zanikne. Tedy pokud to nikdo nebude chtit dotovat dobrovolne.

0/0
9.6.2008 23:55

ranhojic

Re: Re: Re: Re: BTW

Souhlas. Je to verejna sluzba. To co delaji ma prospivat spolecnosti. Pokud to co delaji ma cenu, tak to jiste sve priznivce mit bude a ti zcela jiste si radi priplati o 70 korun na vstupence vic, proto aby jejich oblibene seskupeni nezaniklo.. ale pokud nekdo zkousi experimenty, protoze to bavi predevsim jeho a jeste za to je bere nemale penize z nasich dani, tak potom to rozhodne v poradku neni a ja jsem jenom pro to prosit. At se roztridi zrno od plev.

0/0
10.6.2008 0:04

stir

Re: Re: Re: Re: BTW

Podepisuji ! Tohle není tržní ekonomika (tam by nikdo nic nedostal a přežil by jen ten, kdo se uživí ze vstupného). Je to ale přirozený výběr - přece nemůže existovat každý spolek který prohlásí že "dělá" náročnou kulturu a skoro nikdo na to nechodí.

0/0
10.6.2008 0:16

MysteryTrain

Re: Re: Re: Re: Re: BTW

Vážený(á), pokud Vám chybí informace o grantových a subvenčních systémech fungujících v celém světě, včetně USA, nejste práv vynášet tak břitký soud. Navštivte knihovnu Divadelního ústavu a tam Vám předloží přehled systému dotací v evropských zemích a městech. I centrum trhu New York dotuje tzv divadla off a off off Broadway.

0/0
10.6.2008 8:00

romsky aktivista

Re: Re: Re: Re: Re: Re: BTW

no a? Co je mi do N.Y.?

0/0
10.6.2008 12:39

stir

Re: Re: Re: BTW

Pořád mi nikdo rozumně nevysvětlil co je špatného na dotaci na vstupenku. Existují divadla kam lidé chodí (a ty Praha podpoří aby se mohla dál rozvíjet). Když si diváky udrží, budou dál dostávat granty a když ne, budou mít peněz čím dál méně a zaniknou. Nebo je lepší platit divadla kam nikdo (nebo skoro nikdo) nechodí ? Uvědomuješ si, že to platíš (pokud jsi tedy Pražák) ze svých daní ?

0/0
10.6.2008 0:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.