Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Irglové s Hansardem pod Havlovými stromy chybělo „kouzlo“

Oscarová Markéta Irglová a Glen Hansard si z velkého světa odskočili na koncert do Prahy. V pražské Arše si dvojka zazpívala v doprovodu Hansardových přátel z kapely The Frames. Kéž by si ale k nástrojům přibalili trochu kouzla, kterým omámili berlínské publikum.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

psika

Lepší jak Glenn

www.stream.cz/video/82218-ruda-z-ostravy-marketa

0/0
12.6.2008 16:39

Uwe Ampler

Fuj, komerční šmíra

0/0
10.6.2008 19:30

OnTheOriginaldrey

Re: Fuj, komerční šmíra

Hahaha. Napis to kamkoliv jinam. Ted si yrovna trefila spatny clanek. Ale jinak v podstate kdekoliv jinde na iDnes.

0/0
11.6.2008 12:42

modern725

...

úspěch Šmirglové s Hasanem tkví hlavně v jednoduchosti jejich písní - dnes jen tak s kytarou hraje málokdo a hlavně málokdo má tak uvěřitelný projev jako oba zmiňovaní interpreti. Takže mi v jejich případě nevadí ani jejich jistá kýčovitost, která je ale servírovaná se zdravým nadhledem. Inu, proč ne? Ale rovnávat je s Kelišovic rodinou mi přijde trochu zcestné ...

0/0
10.6.2008 15:12

Yeback

Re: ...

Škrlová a Hajzlárd se spolu s Dejvidem Hajzlhofem řadí k tomu nejlepšímu v pop mjůzik. ;-D;-D;-D

0/0
10.6.2008 22:09

oId fashioned Vince III..

Re: Re: ...

R^R^R^

0/0
11.6.2008 8:34

OnTheOriginaldrey

Re: Re: Re: ...

Nojo klucii, hudebni rozhled definovan rakouskou TV a knight riderem, hohooo.

Vyborne, ta k ceske kulture nema daleko.

0/0
11.6.2008 12:43

První z posledních

Bohumile Hrabale

o5 jsme dosáhli vrcholu prázdnoty ;-D:-):-©Rv Kelly Family + Hansrat a Šmirglová = full of shit :-©:-©:-©

0/0
10.6.2008 14:19

OnTheOriginaldrey

Re: Bohumile Hrabale

Typicka reakce pidicechacka. Ani ten Hrabal ti to nezachrani, shithead :-P

0/0
10.6.2008 16:34

Mik8

Re: Re: Bohumile Hrabale

Má pravdu - jejich produkce je prostě prázdný kýč.

0/0
10.6.2008 18:28

Cordwainer

Re: Re: Re: Bohumile Hrabale

a znáš z jejich produkce víc než jednu písničku?

0/0
11.6.2008 0:38

kunde

už dost prosím...

 na jednu odrhovačku je to už dost popasného papíru.:-/

0/0
10.6.2008 9:27

blanka5883

Re: už dost prosím...

Tak proč lezeš do téhle diskuze - proč čteš tenhle článek - proč ???

Když se ti nelíbí jejich hudba, proč se obtěžuješ sem lézt?

0/0
10.6.2008 10:15

kunde

Re: Re: už dost prosím...

protože jsem malý závistivý čecháček, který nic nedokázal;-D

0/0
10.6.2008 10:19

franta_straka_unban

židnesovský evergreen

irglová hansard

;-D;-D;-D

jako fakt už no comment;-DRvRvRv

0/0
9.6.2008 22:15

OnTheOriginaldrey

Re: židnesovský evergreen

dyt te ten tvuj zidnesovsky idnes porad krmi tim tvym Pandou, tak nevim, na co si stezujes.

0/0
10.6.2008 12:45

antigogo

nic proti

Nic proti nim nemám, jejich hudba je pro mne utahaná, ale někomu se líbit může. Může mi ale někdo vysvětlit rozdíl mezi Kulínským a tímto "vedoucím"? Oba přivedli své svěřenkyně ke slávě, nebo ne?

0/0
9.6.2008 19:20

OnTheOriginaldrey

Re: nic proti

Tohle s tvym tatou nema nic spolecnyho.

0/0
10.6.2008 12:40

oId fashioned Vince III..

je to tak dojemné,

že se mi chce až plakat;-D;-D;-D

0/0
9.6.2008 17:41

franta_straka_unban

Re: je to tak dojemné,

přesně:-)

velký rozdíl mezi emocemi ve skutečnš kvalitní hudbě

a prvoplánovými (n)emocemi těhle dvou oskarových "independentů":-P

0/0
9.6.2008 22:18

OnTheOriginaldrey

Re: Re: je to tak dojemné,

dalsi co vyrostl na alkeholu..

0/0
10.6.2008 12:41

deatomizator-treti-generace

kelly family

podle me tihle dva budi uplne stejny reakce jako legendarni kapela kelly family.. jedni je zboznovali a druhy nesnaseli.. ikdyz na tom glenovi asi neni co nesnaset vypada jak sympatak ale cechacka dost provokuje marketa ze v tom obleceni vypada jak mormonka ;-D je fakt ze na ty fotce v kabatu kde mela na sobe neco normalniho sem ji vubec nepoznal :-)

0/0
9.6.2008 14:47

OnTheOriginaldrey

Re: kelly family

Dalsi cechacek s neuveritelnym hudebnim rozhledem..

Jak vubec nekdo dokaze vypustit z huby tak nebetycnou bl bost ..

0/0
9.6.2008 15:56

antigogo

Re: Re: kelly family

Tak zase taková blbost to není. uznejte, že v něčem pravda je. "Keláči" taky vypadali jak ze sekáče a vztahy mezi nimi byly stejně "podivné".

0/0
9.6.2008 19:22

OnTheOriginaldrey

A hlavne si je poslouchal vid?

 A co Kurt Cobain? Taky takovej sekac, no fuuujj.

0/0
10.6.2008 12:43

Bujemil

Re: kelly family

Jasně, ta muzika je blábol, to je jasný. Leze to na nervy :). Ale komerční úspěch jim přeju, ať si to užijou.

0/0
9.6.2008 17:07

OnTheOriginaldrey

Re: Re: kelly family

to je od tebe hezke a proste, jako ty sam :-)

0/0
10.6.2008 12:44

jannes

Re: kelly family

Koukám, že muzice vskutku rozumíš... co je z Irska a je zrzavý, to je Kelly Family... Slyšel jsi někdy samotný The Frames, odborníku?

0/0
9.6.2008 19:23

franta_straka_unban

Re: kelly family

prostě je to sračka pro jednoduché lidi bez hudebního vkusu (nalijme si čistého vína):-)

0/0
9.6.2008 22:15

OnTheOriginaldrey

Re: Re: kelly family

Tak jo. Jsi jednoduchy clovek bez hudebniho vkusu a poslouchas samy sracky.

0/0
10.6.2008 12:39

blanka5883

cože?!

Nechápu, jak může někdo hodnotit takovýmto způsobem, tak úžasný koncert.

Je sice pravda, že určité technické nedostatky, byly drobet obtěžující, ale koncert celkově byl naprosto fantastický.

Hansard i Irglová podle mě fakt zazářili a i jejich předskokan byl super (ač se skutečně mohl zdržet kratší dobu).

Je pravda, že v sále výrazně chyběl kyslík, ale "kouzlo" se zde zcela jistě vyskytovalo. Nechápu proč by se vlastně měli srovnávat dva různé koncerty ve dvou růsných městech - každý je jedinečný.

Mezi námi hodnotit tyhle dva je podle mě naprosto zcestné - když jsem poprvé slyšela jejich hudbu - byla jsem naprosto uchvácená - mimochodem bylo to ve škole a stejný  pocit měla celá naše tehdejší třída. Po skončení písně jsem seděli a nebyli schopni slova. Nic takového jsem nikdy nezažila - kdo jiný tohle dokáže ??? ......

0/0
9.6.2008 14:43

FunTomas23

Re: cože?!

Jsem moc rád, že jsem na této "duchaplné" diskuzi našel tento jediný příspěvek, který se váže k tématu a hlavně mi mluví z duše. Po přečtení článku jsem byl překvapený z názoru "zasvěcené osoby", která byla dokonce v Berlíně a my ne. Proto bych rád objektivně vyvážil názor pro čtenáře, který na koncertu nebyli.

Tak fantastický hudební zážitek jaký jsem včera prožil se asi mockrát nezopakuje. Všichni vystupující byli jedineční a nevěřím, že by tak spontání výkon (zejména Glena Hansarda) nezaujal každého návštěvníka včetně remcalů v této diskuzi, kteří na koncertě nebyli.

V místě kde je 1200 lidí je samozřejmě špatný vzduch a to hlavně proto, že 90% písní opravdu bralo dech.

0/0
9.6.2008 21:19

FunTomas23

Re: cože?!

A že v Berlíně byl vzduch mnohem lepší je mi upřímně jedno. To že paní novinářka slyšela stejné vtipy v Praze i v  Berlíně a už jí nepřišli vtipné, taky nemusela  přidávat do své  velmi subjektivní kritiky. A to že pro ní byl poprvé zážitek výraznější je jasné a neznamená že byl tento koncert horší. Je hloupé to srovnávat v duchu: "V praze? Nuda bez kouzla, ale v Berlíně úžasný. A taky mě tam nebolela hlava a bylo tam to kouzlo."

Proto doporučuji všem, kteří budou mít možnost dostat se na koncert Hansarda a spol. ať neváhají a určitě nebudou litovat. Opravdu se zážitek nedá porovnávat s opakovaným rádiovým poslechem jedné písně.

A ještě k této diskuzi: Nechápu proč se ke článku o koncertu vyjadřují lidé, kteří na něm nebyli, že blijou, když slyší to samý v rádiu. Nemá smysl se k takovýmto příspěvkům vyjadřovat a rozčilovat se kvůli tomu.

Aspoň vím co dělat, až se budu nudit: prolezu fóra kapel, které neposlouchám a napíšu jim že z jejich hudby bliju:)

0/0
9.6.2008 21:20

Ludánek Homolka

Re: cože?!

tak, tak... oba me zaujali asi pred rokem, kdyz jsem videl nejaky jejich recital na CT2, tehdy je jeste nikdo poradne neznal. a byli originalni a skveli!!!

ted jim to moc nezavidim, kdejakej trouba si do nich kopne ze zavisti ci z klasickeho ceskeho brblani na vsechno... preju jim, at to moc nesleduji a jdou dal svou cestou R^

0/0
11.6.2008 12:31

kit_ka

To je síla...

To je síla, skutečně diskuse na úrovni. Stydím se, stydím se za Vás (téměř) všechny. Kdo neviděl film, ať radši pomlčí, kdo nebyl na koncertě, nemůže nikdy pochopit sílu jejich hudby. Tak proč vůbec s takovými diskutovat.... :-/

0/0
9.6.2008 13:53

JakToDe

Re: To je síla...

Ale notak, zase z nich nedělej něco co nejsou. Prostě další co zpívají, ani první ani poslední. Někomu se zamlouvají, někomu ne, ale že by nějak vybočovali z řady, ale že by ve své hudbě měli nějakou sílu - těžko. Užijí si svou "čtvrt hodinku slávy" a bude. :-)

0/0
9.6.2008 14:05

OnTheOriginaldrey

Re: Re: To je síla...

prani otcem myslenky...

0/0
9.6.2008 14:20

Cordwainer

Re: Re: To je síla...

no asi netušíš,že Hansard a The Frames jsou v Irsku slavní mnohem dýl než 15 minut...

0/0
9.6.2008 17:26

FunTomas23

Re: Re: To je síla...

Myslím, že když budeš stál 10 metrů od Glena Hansarda, který bude akusticky zpívat a hrát Say It To Me Now, nebo Leave, tak tu sílu ucítíš :)

0/0
9.6.2008 21:30

babca

Re: To je síla...

nebude to prostě tím, že jsou lidé, kteří se nezblázní kvuli téhle hudbě? Sama oscarová píseň je dost ubohoučká, sladkobolně nezábavná. Ale može se i jinejm líbit. Mi připadne hloupá. that´s all, folks.

0/0
9.6.2008 15:46

OnTheOriginaldrey

Re: Re: To je síla...

"nebude to prostě tím, že jsou lidé, kteří se nezblázní kvuli téhle hudbě?"

Tim ale popiras, co se tady deje. Nekdo z toho ztraci rozum a bleje, ty vypady tady jsou naprosto iracionalni. Tak proto ta reakce.

0/0
9.6.2008 15:58

babca

Re: Re: Re: To je síla...

nepopírám. a stejně tak si nemyslím, že by to bylo iracionální. Prostě někomu sedí, někomu nikoliv. Jen je fakt, že i to, že podobnou hudbu nemám rád jde říci i slušně.

0/0
10.6.2008 8:27

LooL

Re: To je síla...

Styd se za nas, za vsechny a ze vsech sil :)))) . To ze jsou poplarni v Irsku bude nejspis tamni kulturou, ktera ma rada takove odrhovacky. Nerikam, ze je to spatne -  v nocnim letnim parku pri pivku by mi to nevadilo, ale jak uz tu zaznelo, neni to nic vyjmecneho. Ale zase nic spatneho. Takovy stredni proud pro urcitou skupinu lidi.

0/0
9.6.2008 17:35

Cordwainer

Re: Re: To je síla...

Slyšels někdy The Frames?To je trochu  jiná hudba...

0/0
11.6.2008 0:36

DewPoint

Irglová a Hansard jsou v pohodě

Ale ti dva přece nemohou za to, že všechna rádia hrajou jejich písně, že se o nich všude píše. Myslím, že jim je to jedno. Do popředí je vyšvihl ten Oscar, ale jinak by si v klidu hráli někde v klubech a nikam by se necpali. Takhle se tady bude prudit proti nim, ačkoliv jim škoděj hlavně novináři, kteří o nich píší tak často a umělohmotně z nich dělají celebrity, že to lidi už otravuje. A věřím, že to otravuje i samotnou Irglovou s Hansardem.

0/0
9.6.2008 13:40

syn boží

Jsou

to hříšníci a bezbožníci. Budou se smažit v pekle!

0/0
9.6.2008 13:38

Sunny29

Film jsem viděla, líbil se mi, je to prostě trochu něco

jiného, než na co jsme zvyklí z amerických filmů, které z Holywoodu jedou jako na páse, určitě je na tom podepsaný hodně Hansard, Falling down mě nejdřív vážně uchvátila, čistá, jemná, vyvážená písnička. Nicméně když jsem slyšela další řadu jejich songů, usoudila jsem, že tihle dva, pokud nerozšíří repertoár, moc rychle se okoukají. Je to všechno příliš stejné.

0/0
9.6.2008 13:38

Honza Krsa

fuuj

Neberu nikomu názor,ale to co ti dva nazpívali ne hrůza. Rv

0/0
9.6.2008 13:35

YaTaky

Proc mi domorodci stale blijeme...

...na vsechny a na vsechno...nejspis to bude tou nasi povahou...je zajimave ,ze na zahranicnich forech na Zapad od nasich hranic /i tech v nasich hlavach/ se diskutuje spis pozitivne..a je celkem jedno kdo nebo co je tematem...asi jsme takovi..hmmm..mali..stale nespokojeni..prechytrali...no jo ,ale co uz vcil...:-P

0/0
9.6.2008 13:01

stormon

Re: Proc mi domorodci stale blijeme...

Tys ještě nikdy neblil? Tak to je tak: Najednou se ti udělá blbě a horem to z tebe lítá. S tím zkrátka nic nenaděláš. Ty bys zakázal i blití?

0/0
9.6.2008 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.