Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Landově koncertu údajně napadli aktivisty proti rasismu

Na nedělním koncertě zpěváka Daniela Landy v Bratislavě údajně skupina neonacistů napadla aktivisty občanského sdružení Lidé proti rasismu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hacpat

s tim orlikem

je to skoro jak se samohanou-kdo to, ze to delal popira, cini tak dosud, muhehe[>-]

0/0
4.6.2008 14:52

pepsychopat

....

Aktivisty je potřeba vyhladit. A to tak že hned.

0/0
2.6.2008 16:41

jacek097

no, tak doufam, ze tomu provokaterovi dali co úproto

taky bych si do nejakyho zelenyho obcas bouchnul, kdyz to slysim v televizi....

0/0
2.6.2008 16:23

mluvci

velká huba

To není o aktivistech, to je o Landovi. Ten člověk udělá cokoli, jen aby se dostal do středu pozornosti - po náckovi klidně řeholníkem, pak beduínem či astronautem, možná se dočkáme i pedofila. A publicitu má, tak svou práci dělá dobře, že. Škoda jen že při tolika naklábosených slovech a napískaných melodiích schází obsah. Ale ten si umí půjčit třeba u Kryla.Rv

0/0
28.5.2008 10:46

Bassman

Koncert

Nejsem priznivec Landy, ale misto aby tu Idnes v sekci Kultura prezentovala recenzi na koncert ten koncert pise o tomhle, coz patri bud do sekce Revue alias bulvar a nebo to mela prenechat supr investigativnim denikum typu Blesk, A-ha a spol ...

Idnes jdes opravdu "dobrou" cestou ... Rv

0/0
28.5.2008 10:01

DollyBastard

a jeje aktivisti

radsi 100 Landu, nez jednoho aktivistu. JAKYHOKOLIV. Modryho, zelenyho, oranzovyho. To je jako s fanatiky. Nezalezi na ideologii, proste jde o ten fanatismus. Aktivistovi bych neveril ani nos mezi ocima, natoz to, ze "Landuv stab mel problemy s prodejem antinacistickych trycek". Bych se vsadil, ze na tom tricku byl na predni strane preskrtnuty hakovy kriz a na druhe preskrtnuty Landa. Rv

0/0
28.5.2008 8:49

Sir Humphrey Appleby

Re: a jeje aktivisti

a proto je jeho asistentka zacala otacet :)))

kazdopadne landa je taky aktivista a fanatismus murozhodne neni cizi, takze 100 landu za jednoho aktivistu je nesmysl...

0/0
28.5.2008 18:40

zahorak

Landa - nejvyraznejsi umelec v Cesku.

Ty lidi prisli na koncert vyslovne provokovat - to je treba jednoznacne rict. Bylo nutne proste vyvolat aferu, ktera se bude rozmazavat po novinach. Dejte uz konecne Landovi pokoj a venujte se skutecnym aferam a problemum - kterych je tady v Cesku strasne moc. Landa ma u mne : R^R^R^R^R^.

0/0
27.5.2008 21:53

originalni_demokrat

Ach jo....

Za Landou se pořád potáhne skvadra tupejch nácků a "protestovat" bude proti němu banda tupejch aktivistů. To už hraničí s idiocií. Landa je normální umělec, kterej neumí zpívat, skládá dobré texty a otáčí EVO na střechu. Mimojiné se tady o něco snaží, podporovat sport a rozvoj osobnosti bere jako hlavní cíl. Sice se objeví reakce že je to debil a lůzr, já vám to vymlouvat nebudu, klidně si na mě reagujte jak chcete. Ani žádné důkazy vám shánět nebudu, sežente si je sami. A co se týče Orlíku, s tím jděte do háje, to je z dnešního pohledu vtipná recese a nehodí se to do roku 2008. Toť můj pohled na tohodle pána a diskuze kolem něj. Aktivisti měli jet radši do Plzně a nácky měli zavřit do dobytčáku, kterým vozili Židy a ostatní do koncentráků... :-©

0/0
27.5.2008 18:33

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Ach jo....

taky názor, ale ta poslední věta? Zavírat někoho do dobytčáku? To trochu hraničí s podporou hnutí směřující k potlačení práv a svobod...bacha na to, v demokracii visí paragrafy proklatě nízko

0/0
27.5.2008 18:37

Sir Humphrey Appleby

Re: Re: Ach jo....

zato ve vasem vysnenem narodne-socialnim statu by byly pragrafy proklate vysoko a svoboda slova nade vse, co... nojo uz se nemuzu dockat :-P

0/0
27.5.2008 18:44

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Re: Re: Ach jo....

je třeba býti realistou a vycházet ze současné situace. Na kdyby se nehraje.

0/0
27.5.2008 18:58

originalni_demokrat

Re: Re: Ach jo....

Omlouvám se, asi to bylo z nasranosti nad nacistickou lůzou. Někdy mám fakt agresivní názory, přitom násilí nemám moc rád.

0/0
27.5.2008 19:40

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Re: Re: Ach jo....

To je v pohodě. Tady je to samý nacista, neonacista, fašista, xenofobista, rasista, komunista, anarchista, bolševista a onehdá se tu objevil i jeden šachista! ;-D

0/0
27.5.2008 20:04

spoock

Re: Ach jo....

mám stejný názor

osobně se návážet do Landovy minulosti je trapné, každej by si měl uvědomit co dělal za mlada a pak kázat morálku, obvykle ji kazí ti zkažení z mládí, nikdo nenosí svatozář a u nás z dědiny jsou největší pánbíčkářky, bývalé k*rvy a drbny. Prostě takhle to na tom světě chodí, nenchat na nikom suchou nit.

To, že se za ním táhnou i náckové je vedlejší produkt, ale co naplat, Orlík se poslouchal, poslouchá a v budoucnu tomu nebude jinak, stejně jako když důchodci volí komunisty, volily, volí a nejspíš budou volit i nadále 8-o

0/0
27.5.2008 18:43

Sir Humphrey Appleby

Re: Re: Ach jo....

myslim ze kdyby opravdu chtel, tak se za nim zadny plesky netahaj, ale to by musel mluvit/jednat trochu jinak :)

0/0
27.5.2008 18:50

meduzka555

Re: Re: Re: Ach jo....

souhlas R^

0/0
27.5.2008 18:52

originalni_demokrat

Re: Re: Re: Ach jo....

nesmysl, sledujete jak mluví? Mně to nijak nepřijde že by to přitahovalo nácky. Přitahuje je akorát Landova minulost v Orlíku, který byl právě kvůli nazi rozpuštěn. Ti neonaci příznivci se zasekli někde v roce 90 nebo kdy (já Orlík moc nesleduju letopočtama)

0/0
27.5.2008 19:46

originalni_demokrat

Re: Re: Re: Re: Ach jo....

Jo a já poslouchám Landu už pěkných pár let, tenkrát jako kluk a pak až později, když jsem začal chápat texty a taky mě to nedonutilo si koupit bombra a těžký boty a bych se stal skinem, nedejbože neonacistou. Kvůli nim si nenechám kazit koncert. Já viděl na koncertech taky rodiny s dětmi a jejich otcové nevypadali na neonácky ;-D

0/0
27.5.2008 19:56

Cisa1

Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo....

Právě jsem chtěl napsat něco v tomto duchu. Orlíky jsem poslouchal, poslouchám a asi i poslouchat budu dál. ne snad kvůli textům. I když... Myslím, že když se podívám zpět a pak zas do současnosti, měl Dan v mnoha věcech pravdu. Holou hlavu mám - bohužel nedobrovolně. A poslouchám nejenom Orlíky (mám prostě rád tenhle Oi! styl, syrová kytara, umca-umca bicí :))), ale celýho Landu. A taky poslouchám jazz, jindy zas hip-hop, často taky operu a neméně často Trickyho, Ice-T a BodyCount... Když mě potkáte na ulici, těžko si mě někam zařadíte. Prostě poslouchám všehochuť a na venek mě to nijak neovlivňuje.

0/0
27.5.2008 20:08

ten kyselej voe

Jak je to s náckama na Landových koncertech...

Landa se může donekonečna zapřísahávat, že nemá s neonacismem nic společného. Jeho obhájci mohou donekonečna vykřikovat, že je to všechno mediální lež, ale - jak by řekla paní Tachecí :-) - nechme mluvit fakta...

http://www.last.fm/event/493639/attendance

Z 13 lidí, kteří se na serveru last.fm přihlásili jako účastníci tohoto Landova koncertu v Bratislavě, jich 5 poslouchá skupinu Conflict88 (ňáký Juden Mord apod. jsem tam u nich taky viděl), šestý má ve svém žebříčku Prussian Blue a sedmý aspoň Krátký proces (předchůdce Juden Mord)...

Takže to máme minimálně 6 očividných sympatizantů neonazi skupin, to je 46%. Je to sice jenom malý vzorek návštěvníků onoho koncertu, ale výpovědní hodnotu to přece jenom má.

Chcete mi nadále tvrdit, že ten stánek na tom koncertě neměl co dělat? 8-o

0/0
27.5.2008 17:17

ten kyselej voe

Re: Jak je to s náckama na Landových koncertech...

Malý vzorek myšleno těch 13... 46% je ažaž :-)

teda spíš ;-(

0/0
27.5.2008 17:24

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Jak je to s náckama na Landových koncertech...

jasně že neměl! ;-D Jinak kapely v pohodě, Juden Mord by měli být teď v sobotu v ESU, tak na to mrkni, třeba je Mareš potrápí. ;-D

0/0
27.5.2008 17:26

OnTheOriginaldrey

Re: Re: Jak je to s náckama na Landových koncertech...

vyloup ses dokonale, plesko.

0/0
27.5.2008 17:53

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Re: Re: Jak je to s náckama na Landových koncertech...

odhalil jste mě Holmesi ;-D;-D

0/0
27.5.2008 18:07

OnTheOriginaldrey

Re: Jak je to s náckama na Landových koncertech...

na iDnes jsou evidentne taky, ale cenzor radsi smaze prispevek kde je  Landa ve spojeni s regulerni lekarskou diagnozou..

0/0
27.5.2008 18:11

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Re: Jak je to s náckama na Landových koncertech...

Tohle bylo ale trochu slabší. Začínáš nudit, nezkusíš ještě zabojovat a vrátit se tak do hry? ;-D

0/0
27.5.2008 18:33

OnTheOriginaldrey

Re: Re: Re: Jak je to s náckama na Landových koncertech...

Ses vtipnej a inteligentni jak policajt. Nedelas u nich?

0/0
27.5.2008 18:53

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Re: Re: Re: Jak je to s náckama na Landových koncertech...

Tak tohle už nedáváš. Začátek dobrý, ale nazvat mě policajtem? Tohle není vtipné a sám to dobře víš. Vypadl si z role, další prosím...;-D

0/0
27.5.2008 18:57

OnTheOriginaldrey

Re: Re: Re: Re: Re: Jak je to s náckama na Landových koncertech...

Tak ani k policajtum te nevzali. Treba to jednou vyjde.Musis byt aspon trpelivej, kdyz ses tak blbej.

0/0
27.5.2008 19:00

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak je to s náckama na Landových koncertech...

Víš jak to je...kluk z rozvrácené rodiny, nedodělaný učňák, chytnul se první party ;-D Čteš hodně mainstreamová média, díváš se na Novu? ;-D

0/0
27.5.2008 19:04

OnTheOriginaldrey

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak je to s náckama na Landových koncertech...

ne, rikam jenom blbej. To se proste stava.

0/0
27.5.2008 19:06

small man with a bigbig lemon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak je to s náckama na Landových

Co považuješ za nemainstreamová média? Altermedia a Metapedii? ;-D

No kdybych měl doporučit ňáké podobné fabulační weby, kde rádi vtipně zkreslují skutečnost, tak bych rozhodně doporučil strach.cz a necyklopedie.wikia.com R^

0/0
27.5.2008 19:17

ten kyselej voe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak je to s náckama na Lando

pardon, to jsem psal já, jsem zadal špatný mail...

0/0
27.5.2008 19:18

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak je to s náckama na Landových

Pán se vyzná, tak to má být. Aspoň je znáš, to se cení. Teď už je to jen na tobě, co si vybereš. Buď si tu mozaiku poskládáš, což bude časově náročné a výsledek bude nejistý, nebo se spokojíš s tím, že dějiny píši vítězové. 

0/0
27.5.2008 20:02

ten kyselej voe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak je to s náckama na L

Tak to je opravdu smutné ;-( V podstatě tě lituju...

0/0
27.5.2008 21:27

Sir Humphrey Appleby

Re: Jak je to s náckama na Landových koncertech...

hezke...

vubec se nedivim ze proti tomu doposud nezaznel zadny argument :))

0/0
27.5.2008 18:38

postul-cv

Re: Jak je to s náckama na Landových koncertech...

Vskutku hodnotné argumenty. Pro srovnání: Včera večer cestou z práce se mnou jeli v jednom voze tramvaje 8 lidí. Z toho 4 plešatí a navíc jeden neplešatý,ale v kanadách. Z toho se dle tvé logiky dá soudit, že ve všech tramvajích jezdí přibližně 50 % rasistů a také to, že Dopravní podnik Hl. města Prahy je organizající podporující potlačování práv menšin

0/0
30.5.2008 14:47

holydance

Pozor na výrazivo...!

Proč tady lidi ve spojení s Landou neustále používají výrazy jako: zpěv, koncert, muzika....když to vůbec nejde k sobě...:-©

0/0
27.5.2008 16:46

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Pozor na výrazivo...!

Jsi na špatném chatu! Sekce nýmandů, kteří nic nedokázali a pouze kritizují je někde jinde! ;-D

0/0
27.5.2008 16:51

holydance

Re: Re: Pozor na výrazivo...!

Je to tu o Landovi, to jsem tu dobře, ne?

0/0
27.5.2008 16:57

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Re: Re: Pozor na výrazivo...!

dobře, ale o místnost vedle. Zkus a uvidíš, nebudu ti přeci lhát

0/0
27.5.2008 16:59

holydance

Re: Re: Re: Re: Pozor na výrazivo...!

Oslovuje Tě_?

0/0
27.5.2008 17:00

Všejsoucí a všeprostupující

Re: Re: Re: Re: Re: Pozor na výrazivo...!

kdo?

0/0
27.5.2008 17:22

MoreCzech

?

Moc to nechápu.... "aktivisty proti rasismu" ? Kdo to má být ? Někdo kdo je proti jiným rasám ? Někdo kdo neuznává jejich rozdílnost ? Ti aktivisté jsou z jiného světa ?!?

0/0
27.5.2008 16:24

ten kyselej voe

Re: ?

http://cs.wikipedia.org/wiki/Rasismus

...předpokládám, že oni "aktivisti proti rasismu", jsou lidé, kteří vyvíjejí aktivity proti bodu "2." z toho odkazu.

Nevím, jak víc po lopatě to chceš vysvětlit...?

0/0
27.5.2008 16:30

MoreCzech

Re: Re: ?

A co ti uchyláci dělali na Landovým koncertě ?

0/0
27.5.2008 16:32

celoush

Re: Re: Re: ?

prodávali trička !

0/0
27.5.2008 16:33

MoreCzech

Re: Re: Re: Re: ?

A proč s tak stupidním námětem ? To měli dělat jejich dědové v roce 1933...

0/0
27.5.2008 16:36

ten kyselej voe

Re: Re: Re: Re: Re: ?

A proč ne?

0/0
27.5.2008 16:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.