Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radní Richter: Nepodporujeme kulturu průměrné české lůzy

Radní Milan Richter (ODS) se stal nepřítelem českých umělců. Brání totiž nový systém rozdělování peněz na kulturu v hlavním městě. "Pokud ve videu vidíte nějakou podobu, tak je čistě náhodná," řekl v on-line chatu se čtenáři iDNES.cz ke skladbě, v níž ho DJ Milan srovnává s Miloušem Jakešem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kocek.

Richtre ty jsi jelito!

"Člověk", který se dívá na TV Nova, Prima nebo čte Blesk, AHA a Šíp, je HLUPÁK!

0/0
30.5.2008 16:05

marmus

RICHTER JE LUMP A LHAR

RICHTER JE LUMP A LHAR !! (Y)

0/0
28.5.2008 14:44

jacek097

Hrusinsky to rekl jasne

ti co demonstruji jsou pouze komunistickou estebacka luza. Dukaz??? Goldflam - prokazany a priznany estebak, Taborsky - nepriznany svazak a komunista, Molavcova  -  signatarka anticharty (ta je bohuzel zdokumentovana i filmove) a mohli bychom pokracovat....

0/0
27.5.2008 23:58

goneril

Re: Hrusinsky to rekl jasne

A tihle chytraci by nam chteli vykladat na co mame chodit do divadla. Totalni hruza. At si na sebe vydelaji "umelci." Suchy a Molavcova se meli za komunistu velice dobre a ted by zase chteli pumpovat statni kasu. Je zajimave, ze nektera divadla si na sebe vydelaji a dotace v podstate nepotrebuji a tihle chytraci jen stavkuji a citi se nejakym zpusobem okradeni...:-©8-o

0/0
28.5.2008 1:39

kral sumavy

Re: Re: Hrusinsky to rekl jasne

Svatá prostoto! Neustále v televizi, zejména v těch 70a80tých letech. Psaní do šuplíku, jedna povolená premiéra za 5 let. Blahoslavení chudí duchemRv

0/0
28.5.2008 13:08

marmus

Re: Hrusinsky to rekl jasne

pane richter nepiste sem ty spinavosti , je to pod uroven ;-O

0/0
28.5.2008 14:45

wolod

Diskuze

Diskutující jakotunejsem mě přinutil to po něm zrevidovat:))) A kýho výra, on má pravdu!

Zajímalo by mne zda si tohoto faktu povšimne i redakce mfDnes. To je skutečně až zarážející skóre.

0/0
27.5.2008 19:57

anela20

Re: Diskuze

Myslím, že tento chat byl pro redakci idnes.cz velkým fiaskem. Pozvat pana Richtera prostě nebyl dobrý tah. Ale aspoň se odhalil.

0/0
27.5.2008 20:53

wolod

Re: Re: Diskuze

To bez pochyby. Jen by mě zajímalo, zda se toto odhalení bude konat i na stránkách mfDnes. Přeci redaktoři nejsou slepí aby neviděli ten nepoměr a to že,  už na několikáté on-line diskuzi si vybírá pouze otázky na které se mu chce odpovědět a nejsou mu nepříjemné a může na ně aplikovat své 1000x opakované lži. Že by ten ambiciózní radní byl příznivcem Josepha Goebbelse? :))))

Ale co my víme? Třeba mu ty otázky vybrali sami redaktoři tohoto periodika, které jest hlásnou troubou ODSS.:-(

0/0
27.5.2008 21:08

anela20

Re: Re: Re: Diskuze

Já bych odhadla, že v MFD o tom nebude ani zmínka, protože to byla docela ostuda. Ale že by mu redaktoři idnes vybírali vhodné otázky, to si nemyslím. Ale báli se mu říci, že by mohl odpovědět na více dotazů, i na ty nepříjemné a že se sluší čtenáře idnes pozdravit.

0/0
27.5.2008 21:28

MysteryTrain

Re: Re: Re: Re: Diskuze

Od hochštaplera Richtrova formátu bych zdvořilost ani neočekával:)))

0/0
27.5.2008 22:34

anela20

Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze

No, já poté, co jsem si přečetla jeho odpovědi, taky ne. Co by se bavil s lůzou, že, když má za partnerku Miss World :-)).

0/0
27.5.2008 22:41

Archivní Don Simón

divadelníci

teda radního neznám, ale jestli proti němu protestujou takový "umělci", jako je Suchý, rodinka rozumbradů Krausových, rádobysvětová šansoniérka Frýlingová (doufám, že se demonstrace zůčastnil i její bejvalej - soc-dem anální alpinista všeuměl Krajčo), tak mi je docela sympatickej. Suchý - dělej si svý umění, ale  Z A SVOJE!!!!!! ;-€ Ne z mých daní!;-€(Y)

0/0
27.5.2008 19:48

wolod

Re: divadelníci

Za gramatické chyby vás nebudu kritizovat, ale za faktické ano. Jak můžete z celého problému vyjmout dva občany, kteří vám nejsou po srsti? To co jste sem plácnul je typicky český, pivní plk.Rv

0/0
27.5.2008 20:00

anela20

Re: divadelníci

Vám se zdá pan Suchý, jehož písničky zlidověly, jako ne dost velký umělec? V tom případě nevím, kdo Vám jako umělec vyhoví. Snad Eva a Vašek?

0/0
27.5.2008 22:03

goneril

Re: Re: divadelníci

Suchy je umelec. To mu snad nikdo nebere. Ale, kdyz si na sebe nedokaze vydelat, tak at se necha nekde zamestnat. Uz si nekdo z Vas spocital proc asi to jeho divadlo potrebuje dotace? Protoze tam nikdo nechodi a nebo neumi hospodarit s penezi! Kdyz me nekdo da ty penize, tak ho zamestnam i s Molavcovou a jeste vydelam balik....Bohuzel takhle to funguje.

0/0
28.5.2008 1:42

jakotunejsem

Diskuze s radním

Tak jsem si dal tu práci a přečetl si všechny otázky pro radního. Bylo jich celkem 66. Z toho 8 podporujících pana radního Richtra. Ten odpověděl na 8 otázek. Z toho na tři z těch podpůrných. Neodpověděl na  dotazy, které se týkají jeho kompetentnosti a dotazy na to, která představení viděl v magistrátem spravovaných divadlech. To ostatně neudělal na žádné on-line diskuzi

Mě ten člověk prostě nesedí, protože si myslím, že lže a nechce vidět skutečnost.

0/0
27.5.2008 18:51

anela20

Re: Diskuze s radním

Ano, všiml jste si správně, už jsem tu o tom taky psala. A krom toho odpovědět jen na 8 otázek (já spočítala 7), to je snad nejmíň, co zde kdy nějaký chatující odpověděl. Krom toho chatující nepozdravil, ani se s nimi nerozloučil. Je to nevychovaný a namyšlený ódeesák zkrátka, o jeho názorech, vkusu či kulturním rozhledu ani nemluvě.

0/0
27.5.2008 19:17

jacek097

Re: Re: Diskuze s radním

Ano, mne dneska ten spratek z prvniho patra taky nepozdravil, zitra to nahlasim na domovni schuzi..... Ty mlady uz mne fakt..., souhlasim s Vami soudruzko...

0/0
27.5.2008 23:16

Caretaker

Re: Re: Re: Diskuze s radním

Soudruhu Jacku s IQ 97, vy umíte psát? Jako správný komanč totiž musíte stížnost podat písemně ve třech vyhotoveních. Tak jste to vždy kázali prostému lidu.

0/0
28.5.2008 7:57

reneta555

Re: Diskuze s radním

Jsou tací co odpovídají na 50 otázek,ale zase jednou větou. On píše slohy,tak mu to asi zabralo tu určenou hodinu.

0/0
27.5.2008 19:59

wolod

Re: Re: Diskuze s radním

Ano, jsou to slohové práce, které jsou však tak neměnné, že by je měl jen kopírovat a ne se s nimi psát pokaždé znovu:)))

0/0
27.5.2008 20:01

hynek1

Penize nejsou na nic...

...musi se holt rozbehnout politika: vydelej si na sebe! Ve svete to takhle probiha, holt se to musime naucit i v Cechach. Podporu by mela dostavat jen obrovska kamenna divadla- kdo si zalozi vlastni firmu, musi si vydelavat sam... truhlar nebo automechanik s vlastnimi dilnami si take o zadny grant nezadaji- neni-li o jejich sluzby dostatecny zajen, zavrou kram...neuzivili se.:-/

0/0
27.5.2008 18:38

MysteryTrain

Re: Penize nejsou na nic...

Obrovská kamenná divadla produkující muzikály a která byla vždy v zisku nyní dotace dostávají. To Vám přijde regulérní?

0/0
27.5.2008 18:43

mibo

Re: Penize nejsou na nic...

Tak to jo, to bude super muzikálová kultura: Lucie Bílá jako Božena Němcová, Lucie Bílá jako Vodník Česílko, Lucie Bílá jako  F.L. Věk. ;-D(Y)

0/0
27.5.2008 19:09

wolod

Re: Re: Penize nejsou na nic...

Tím F.L. Věkem jste mne na minutu vyřadil z provozu:)))) Ta představa je fascinující a obávám se, že dosti reálná:))))))R^

0/0
27.5.2008 20:04

MysteryTrain

Vida!

Tak nicky jako Limonádový Joe jemu podobní vynakládají nesmírnou energii na to aby na diskuzním fóru převládala podpora pana radního Richtera. To je směšné. Ale je zároveň půvabné, že tento jev vyplaval aý po zveřejnění mediální analýzy, která mluvila o opaku. Patrně dostávají dotaci na jeden fláknutý příspěvek:)))

0/0
27.5.2008 18:25

a znova zcenzurovanej Kei

Re: Vida!

My ale nejsme socky, které jsou placený lihovým domem za podporu Paroprasete na fórech 8-o

0/0
27.5.2008 18:32

MysteryTrain

Re: Re: Vida!

Já se někde vyslovil pro podporu Jyrki Velké Bradavice? Určitě ne a tudíž je Vaše reakce irelevantní.Rv

0/0
27.5.2008 18:41

a znova zcenzurovanej Kei

Re: Re: Re: Vida!

Nechápeš souvislosti, nejsi štamgast...

0/0
27.5.2008 20:42

rybizek

Evropsky socialismus!

Kdo muze a vlastne i ten kdo nemuze: rychle pryc z Evropy!

0/0
27.5.2008 18:22

Tom30

to se teda bavim

člověk, který se dívá na TV Nova, Prima nebo čte Blesk, AHA a Šíp, je hlupák v případě, že tomu všemu bezmezně věří... tam je ten problém... mě tato média vždy pobaví, protože jim nevěřím

0/0
27.5.2008 17:28

a znova zcenzurovanej Kei

Re: to se teda bavim

A souvislost?

0/0
27.5.2008 17:32

Obšil

Re: Re: to se teda bavim

člověk, který se dívá na TV Nova, Prima nebo čte Blesk, AHA a Šíp pak nevidí souvislosti.

0/0
27.5.2008 17:33

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: to se teda bavim

Ja tato media nesleduju (jen jednou za uhersky rok film na nove). A presto bychj rad vedel, jake souvislosti mate namysli ;-D

0/0
27.5.2008 17:41

a znova zcenzurovanej Kei

Re: Re: Re: Re: to se teda bavim

Tak nějak ;-D

0/0
27.5.2008 17:43

eizoeizo

Re: to se teda bavim

zato ten, kdo se dívá jen na ČT2, rozumí všemu.

0/0
27.5.2008 17:35

Obšil

Re: Re: to se teda bavim

Nerozumí, ale nevyptává se neustále "a souvislost?"

0/0
27.5.2008 17:36

heroforseason

Re: Re: to se teda bavim

to ne, ale je zrejme, ze bude mit trochu vetsi a uzitecnejsi rozhled ;-) divak ct2 (respektive tech inteligentnejsich poradu na ct2) je vetsinou typ cloveka, co kdyz ma moznost mezi Bleskem a napr. casopisem National Geoprahic, tak sahne po tom druhem.  Misto Sifry mistra Leonarda sahne treba po Erichu Frommovi, a podobne. Coz se pak projevi v jeho rozhledu, vkusu a schopnosti se orientovat.

0/0
27.5.2008 17:39

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: to se teda bavim

A toto ospravedlnuje dotace divadlum nebo dotace CT prosim jak?

0/0
27.5.2008 17:42

Obšil

Re: Re: Re: Re: to se teda bavim

Prosím takto: Už jsi někdy viděl na Nově symfonii ?

0/0
27.5.2008 17:46

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Re: to se teda bavim

Ne a jsem rad. Divam se na to, co me zajima. Symfonie to opravdu neni. Videl jsi nekdy na nove tvrde porno? Ja take ne. Kolik by tito lide meli dostat dotaci?

0/0
27.5.2008 17:47

Obšil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to se teda bavim

Neboj. Pod vedením pana Richtera i na dotaci porna možná dojde.

0/0
27.5.2008 17:48

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to se teda bavim

Ja nechci zadne dotace. At si kazdy plati sve konicky sam. Proc chete ostatni lidi okradat, aby se zaplatily vase konicky, ktere vetsina ostatnich lidi nesdili?

0/0
27.5.2008 17:52

Obšil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to se teda bavim

Beethoven, Seifert..atd. to nejsou moji koníčci...bez toho bys v kulturním smyslu slova lezl po stromech, což asi taky děláš a nezmění na tom nic ani to, kdybys měl pod tím stromem zaparkovanýho bavoráka.

0/0
27.5.2008 17:59

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to se teda bavim

Beethoven zil z dotaci?? A jak jsem psal - nejaky duvod, proc bych ja mel platit vase zajmy? Zaplatite vy zas me zajmy?

0/0
27.5.2008 18:05

Obšil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to se teda bavim

Ne. Žádný šampáňo, litinová kola, prezervativy...platit nebudu. A teď už se loučím pane Richtere.

0/0
27.5.2008 18:10

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to se teda bavim

Tak ja vam pak nebudu platit vase kulturni konicky. Tak to ma byt a jsem rad, ze jsme se nakonec shodli. :-)

PS: s panem Richterem nemam spolecneho opravdu nic. kazdy trosku slusny a premyslivy tvor mu ale musi dat za pravdu

0/0
27.5.2008 18:12

Obšil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to se teda bavim

Podle počtu použitých prezervativů.

0/0
27.5.2008 17:54

a znova zcenzurovanej Kei

ČT

Když už jste tu nakousli to ČT, tak nejnechutnější mi přijde skutečnost, že to musí platit i ten, co nemá televizi. To platí i o rozhlase....

0/0
27.5.2008 17:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.