Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DOKUMENT: Dopis Martina Michala pro Martu Kubišovou

Portál iDNES.cz získal k nahlédnutí dopis pořadatele turné Golden Kids a manžela Heleny Vondráčkové Martina Michala adresovaný zpěvačce Martě Kubišové. Níže naleznete jeho plné znění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nebone

nebone?

nebone?;-O

0/0
20.6.2008 11:36

osvetitel

Pacient se uz uklidnil a prestal zde "tapetovat"?

To je dobre!;-D

0/0
30.5.2008 2:48

instantní polívka

je divná

Tak si jsem si prošel po koncertu Heleny Vondráčkové v Lucerně příspěvky, kde bych se dozvěděl  něco víc o důvodech zrušení původních koncertů. Nikde nic konkrétního, vesměs jen urážky a odsudky na H.Vondráčkovou a producenta. Ale byl to koncert, super-svižný, rychlý, show jak má být. Po shlédnutí koncertu jsem si položil otázku, ti původně chybějící- tak ti opravdu nechyběli. /Kubišová, Neckář/ Vondráčková-vysoká profese, Gott v ženském. Snad by asi nestačili tomu tempu Vondráčkové. Bylo by to asi jiné, ale vůbec nelituji, že jsem nevrátil vstupenky. Vím jak dnes vypadá a zpívá Kubišová i Neckář. Asi nemají potřebu a ctižádost být na špici žánru, taky zřejmě pro to nic ani nedělají. To není výtka, spíš konstatování,ve svých létech tu poteřebu nemají. Možná že je i dobře že konert vzdali.Přece to byla jen krátká epizoda pro pubertáky, jak jsem se zde dočetl. A z příspěvků osvětitele cítím pamětníka té doby, hodnocení té doby, význam skupiny v té době, myslím že vše trochu přehnané.

0/0
19.5.2008 21:39

osvetitel

Re: je divná

Bodejt bych si tu dobu hosicku nepamatovala, ja jsem V;-)ndrackova ty bambulo!

0/0
20.5.2008 7:41

instantní polívka

Re: Re: je divná

A co to je bambula? A Vy nejste Vondráčková, ta neumí ani otevřít počítač, natož na něm psát. A tu dobu si těžko můžežete pamatovat, to by Vám muselo být tak  jako mě dnes, těch pamětníků již mnoho není. Já byl v té době v pubertě a jejich koncerty znal, tak si nejsem jistý jak, by takový retro koncert vypadal. Mám z té doby dost plakátů, desek , fotek a informací, třeba zde z internetu, ale jsou již přirozeně časem spíš zkreslené. Mnohé diskuze zde,jsou mnohdy účelové,vesměs zde  diskutuje stálý okruh stených lidí- ale jistě mezi diskutující nepatří zde Kubišová nebo Vondráčková, Martin Michal možná ano.;-O   

0/0
20.5.2008 15:51

osvetitel

Re: Re: Re: je divná

Bambula je podle me dostupnych informaci  nezne osloveni , ktere v cestine znamena neco mezi "KASPARKEM A TRDLEM";-D[>-]

0/0
20.5.2008 21:22

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

NUTNO ČÍST PŘÍSPĚVKY BÁSNĚ ODZADU.

Noční pokus básně, věnované mému lékaři. Nutno číst od zadu, neb první příspěvek ,přece poslední částí je. Pokus to amatérský, nikdy nic podobného jsem nenapsal.

0/0
19.5.2008 13:00

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

BRAINSTORM

Kladné účinky těchto léků jsou důležitější než ty záporné.Jsou-li ale psychické ataky na osobu dále záměrně vedeny,ty mají různé formy,zacházející k formě psychického násilí. Je ale okolí skryté.V tom případě je nutné upozornit lékaře,aby těchto BRAINSTORM nebylo zneužito k dosažení různých záměrů. Formy záměrného násilí můžou mít i formu ,že o osobě vydáváme informace smyšlené,dokonce i záměrně vyrobené falešné důkazy.Informace jsou pak šířeny jako alibi pro toto jednání,mnohdy doprovázené výroky typu,dělám pro něj co můžu,víc nelze.Ve výsledku to má důsledek zcela opačný,většina je přirozeně zaskočena,zejména v případech informací tak zjevně smyšlených,sami mají zájem na tom,aby následky byly minimální a v dobré víře o těchto praktikách konkrétní osobu informují, sami se v pomoci angažují.Osoba má potřebu se bránit a volí opět nevědomky již zde připomínající zmíněný BRAINSTORM a v konečné fázi,kdy záměr dosáhne absurdních rozměrů,sám lékař doporučí a zajistí právní ochranu i postup.

0/0
18.5.2008 14:35

osvetitel

Re: BRAINSTORM

Tak proc to delas bambulo kdyz to vis zese to nema?8-oPOLEPSI SE!;-D

0/0
19.5.2008 1:18

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Ale tomu bylo špatně porozuměno. Já to vůbec nedělám z vlastního rozhodnutí,ty léky předepíše lékař, A těch variant onemocnění je tolik, že než lékař stanoví diagnozu,tedy i nasadí pro něj zavedenou variantu léku, a těch je tolik druhů, že málokdy se trefí napoprvé. A ty vedlejší účinky můžou a i jsou dost děsivé, a účinnost začíná tak cca po pěti měsích,aby lékař posléze zjistil, že lék není ten vhodný a nasadí nový a vše začíná znova. A ty mají ještě jiné vedlejší účinky než ten první,lékař říká vydržet-což málokdo zvládá-pro překlenutí tohoto období než vlastní lék začne působit ,lékař doplní lék jiným lékem, který sice neléčí,ale zbavuje určitou část těla projevů nemoci, ty jsou velmi učiná, leč velmi rychle návyková,s užíváním a nakonec odvykáním jsou spojeny opět takové problémy, o kterých zdravý člověk netuší, on navenek působí zdravě, neb žádná sádra vidět není. A že je nemocný ví jen on,před veřejností většina lidí chorobu tají,a vedlejším účinkům zabránit nelze.A ty projevy?

0/0
19.5.2008 3:15

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Tak ty můžou být tristní.Vlastní lék začne působit tak po pěti měsících, doba trvání léčby několik let, lékař m konstatuje, že lék vysadit, dobu neodhadne a výsledek je ten,jako by před tím žádné léky nebral,vše začíná znova,k tomu se může připojit závislost na těch doplnujících lécích,které jsou velmi účinné,leč neléčí,účinnost léku trvá maximálně 12 hodin,po tu dobu má alespon přechodný pocit úlevy, bez té by třeba ani nebyl schopen si zajistit základní potřeby,neb skutečná nemoc velmi ochromuje, obzvláště, je-li třeba způsobena dřívějším návykem na jiné léky,které třeba bral jen proto, aby si zvýšil například pracovní výkon a neuvědomil si v té době tuto návykovost, léky běžně užívané ke zvládnutí třeba bolesti a se snadnou možností je získat. Než si člověk uvědomil, že je pozdě, ale vůlí se dalo zvládnout léky nebrat, překonat zoufalé projevy abstinence,a v pohodě by bylo vše, kdyby se vrátil do zdravého prostředí, a když se tak nestalne?

0/0
19.5.2008 3:44

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

A když se tak nestane, projevy se vrací velmi rychle v podobě závažnějšího onemocnění,ne vždy se vším běžíš k lékaři, sám si naordinuješ ty krátkodobě návykové látky které jsou sice velmi účinné, ale časem způsobující opět ty vedlejší účinky,u různých lidí růně odlišné.Projevy mohou být tristní i šokující,od různých druhů agresivity až po opak, psivita, jinde aktivita,a zejména nekontrolovatelné projevy jednání od příkladu, že máš vynikající pocit spojený s dobrou náladou se schopností říkat všude a všem svojí pravdu bez kontroly,jako příklad, veze se paní Klausová autem, nevím z jakých příčin má pocit ,že zastaví a že dav jí bude vítat, ale ten první v davu jí řekne-že vy vůbec netušíte v jaké čtvrti bydlíte když jste žila dosud jen v paneláku. A  jiné projevy? Jdete spát, plná hlava myšlenek, snad i usnete, ale ráno zjistíte, že bylo napsano pár SMS o kterých nevím,že jsem je napsal, neb dokonce s někým i hovořil. Navštívím lékaře, sdělím své problémy a on mě předepíše stejný lék.

0/0
19.5.2008 4:05

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

A tak po tu dobu lékaře změním ještě několikrát, se svými zkušenostmi vím, že tak učinit musím, je to taky svým způsobem pro ně obživa. Ale až ten poslední-malý zázrak. Na doporučení. Doktor Tetrachel.Snad poslední možnost. Posluchá, nic neříká-vstane a praví, pane, takto se nic vlastně nedovím, nemáte žádný chorobopis, jděte a za 14 dní mi přineste svůj podrobný osobní i pracovní životopis, kde se ale úplně podrobně rozepíšete o všem,jen ne o nemocech. Osobní a podrobný. A zaujala ho ta část osobního rozhovoru, kde jsem se zmínil o prapůvodu všeho, a to o mé mnohaleté závislosti na Codeinu, který zdatně podporuje pracovní i duševní výkon. Pane,odpoví, tolik let? A kolik denně jste jich bral? No, v poslední době to byly skoro hrstě. A co okolí? Nic, pracoval jsem 20 hodin denně a chtěl, aby tak pracovali i ostatní. Byl jsem bledý, vyčerpaný, již jsem věděl, že je to tragédie. Ale z toho jste se bez pomocí lékařů nemohl dostat. Jo dostal, odjel jsem mimo Prahu.

0/0
19.5.2008 4:39

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Do lesů, pořídil si štěně,krásného psa.Já byl závislý na Codeinu,štěně po týdnu bylo závislé na mě. Ale,vždyt jste musel mít šílené problémy s abstinenčními příznaky, po těch létech a množství.To je téměř vyloučené,v léčebně 14 dní pacienta tohoto druhu 14 dní sleduje kamara a přístroje po celých 24 hodin denně, Mnohdy to i končí smrtí, zástavou dechu.To tam s Vámi nikdo nebyl? Jen to štěně? Jo, jen to štěně. První týden byl nejhorší, říká se tomu delirium, to skoro již jste mrtvý ale nevíte to. Bolesti hlavy, všeho.Za tři dny se stav opakoval. Zdálo se mi, že nežiji, ale když člověk nežije, tak to neví ,že nežije. A dal? Několik týdnů úplné zoufalství, již jsem dobrovolně chtěl odjet do nemocnice,vždy jsem to vzdal. A kde by pak bylo štěně?  Ještě několikrát se opakovaly stavy zoufalství.Jak jsem někde četl článek s Vlado Milerem, tak prý škrábal nehty ze zdí omítku. Máte chlape silnou vůli,že jste dokázal. A co manželka, děti, příbuzní?  Kde oni byli? Nemám jsem homosexuál či gay.

0/0
19.5.2008 5:05

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Nastalo ticho. Divil jsem se proč.Tady v té ordinaci přece nemohou mít předsudky. Je to přece lékař specielního oddělení, a homosexualita přece již není diagnoza. Vás to zarazilo pane doktore? Ale zde v této ordinaci by člověk neměl nic předstírat,pravím. Opět ticho. Ne to je v pořádku, naopak,stejně bych se vás na vše jednou zeptal. Ale zamyslel jsem se. Mám syna, pěknej mužskej,sestřičky po něm šílí. Je homosexuál,gay jak vy dnes říkáte. Je lékař,anestiziolog. Stále pracuje,baví ho práce. ŘÍká, mám rád vůni špitálu, a špitál a vše co k tomu patří. Je v tom po mě. Jednou přišel a povídá, ty jsi se s mojí orientací, že jsem buzik, ano, on doma vesele říká že je buzík. Pry to slovo je výstižnější. Slovo homosexuál je prý trochu odborné, gay, to mu připomíná ty napomádované, zženštilé,upištěné kluky ,co nejsou ani ryba ani rak. A tak se jednou vrátil, žijeme bez matky, ta zemřela, a praví. Dnes v jídelně ,vedle u stolu jsem zaslech rozhovor sestřiček na téma gayů.

0/0
19.5.2008 5:32

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Ale náš mladý, pěkný anestiziolog určitě není gay, jak jsem někde zaslechla.O žádné ženské, která by byla vedle něho nevíme,a ani když má noční tak žádný zájem nejeví, a neříkejte, že se vám nelíbí. Žije s otcem. Pěknej,normální chlap, ne jako doktor Mareš, ten taky není gay, ale metrosexuál. Tak to mám raději gaye než metrosexály. Tati, tak mě to nedalo, přišel jsem k nim ke stolu a říkám jim. Tak vás tak poslouchám, tady prý jedna někde zaslechla že jsem gay. No, pátrat nebudu kde to zaslechla, ale víte co? Já vám něco povím. Já jsem buzík, to slovo se mě líbí, a kdyby tu na noční místo vás kvočny sloužili bratři, nevylučuji, že by i to se mohlo přihodit a nezůstal na doktorně sám.Tak jak to dělají všichni ti žnáči doktoři. A já jsem svobodný buzik. A šel jsem od nich.Tati, co ty na to? No, co já na to. Nic,oni ti to zřejmě nevěřili. Zda má nějakého přítele nevím. Nesvěřuje se, ale myslím že ne. Ale to neznamená, že je bez sexu. To já na něm poznám.

0/0
19.5.2008 5:55

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Víte, že jsem docela zvědavej na to, až jednou přijde a řekne, tati, tak toto je ten buzík s kterým jezdím na chatu. Víte, žej sem již jednou měl chut tam zajet jako že jedu kolem? No neudělám to. A co Vy?  Vy máte nějakého přítele?  Chvíli jsem přemýšlel co odpovědět. Vzpoměl jsem si, když se mě ptal, že za mnou nikdo v té krizové době nepřijel. Bylo to v té době velmi třeba. A tak jsem jej raději zapřel. Ne nemám. Nemám pro vztah vlohy. A vlastně ten důvod, že jsem se tak zamyslel po vašem sdělení ,že jste gay?  Jste jiný než můj syn. Ten by to nedokázal  s takovou vůlí jako máte vy. Jste chlap,to on nebude. Ten rozdíl občas pozoruji mezi mnou a jím. Nemyslím ve vzhledu. Ale v myšlení. Jste jiný než je on. Třeba se poznáte. Třeba se Vám bude líbit a Vy jemu. Ale pane doktore, mě je přes šedesát. a jemu přes třicet. No vidíte, stejný věkový rozdíl jako byl mezi mnou  a mojí ženou. Ale tak to dnes nechodí. No, vidíte, aniž bych Vám kladl nějaké otázky, tak o Vás již dost vím.

0/0
19.5.2008 6:25

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Za čtrnáct dní mě donesete ten osobní a pracovní životopis. A co bude do té doby?  Do jaké doby?  No těch 14 dní, nyslím, že jsem v dost blbém stavu. Nemám chut vstát, neuklízím, neperu, nesexuji, mezi lidi nemám potřebu jít. Stěží zvládám to základní. To já vím, taky to trvalo než jste přišel. A že neuklízíte ,neperete, ráno ani vstát nemůžete. A co, hlavně že vám nikdo neříká, vzchop se. To vím vše co s tím souvisí. Vím, dokud lidi nevidí, že nemáte berle tak jste pro ně zdráv. Nikdo neb jen málokdo tuší ,většinou ti co podobného zažili, že, že je to jedno z nejtežších onemocnění, a že stoprocentní naděje na vyléčení není. Jste navíc sám, zde je nutné mít velké zázemí. Že jsem třetí doktor? A co ten poslední doktor, či doktorka. Nechci od ní žádnou zprávu. Udělám si své závěry a svojí diagnozu. Už vám někdo navhoval elektrošoky, kombinované medikamenty? Dosud ne? Podepíšete mě revers že souhlasíte? Kdy? Ted. Měl přijít jeden pacient, omluvil se, mám volno a čas.

0/0
19.5.2008 6:55

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Úplně jsem se roztřásl. Viděl jsem to pouze ve filmu. Někdo tu metodu zavrhuje, někdo doporučuje. Není to jednoznačné. Ale uškodit nemůže, Celkem 10 za rok. To máte jako když se praštíte hlavou o trám. Taky se vám rozsvítí. Ale v mozku vám chybí určité chemické látky, serotonin, ten se vytváří dodáním patřičných medikamentů. Že víte? Dobře, Ty vedlejší příznaky. Léky, které jich mají minimum jsou zase slabé a málo účinné. Ty lepší, bohužel zase mají větší vedlejší příznaky. Tady Vám dám zatím jedno balení a k tomu ty doplnující léky, sice neléčí ,ale jsou účinné.Dočasně zlpšují náladu a umožní komunikaci mezi lidmi. Užívá je mnoho herců a zpěváků.Že jste je užíval?  Že vytváří závislost, toho se vy nemusíte bát. Jak dlouho spolu budeme pracvat? Nevím, rok, dva. Medikamentů se nemůžeme bát .Zde jiná varianta není.  Po vaší závislosti na Codeinu to bude složitější. Budeme se snažit. Jdu připravit ten elektrošok. Jste-li kuřák, tak tady si zapalte. Zapálím si, dívám se na léky. 

0/0
19.5.2008 7:20

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Čtu návod. Vedlejší příznaky. Spavost nebo nespavost. Omezení pohybu. Sklony k afektivitě. Podrážděné chování někdy zase lítostivost. Agresivita. Zvlášt pozor na vedlejší příznak-sklony k sebevraždě. Problémy v sexu. Záněty,kožní vyrážky.....A účinky- ty se dostavují nejdříve za tři, čtyři měsíce. Po té době může lékař dávkování změnit neb doporučí změnu léku. Pojdte, vrací se doktor, sestra vše připravila. Zde si lehněte. Dostanu velijaké klipy na mozek. Zároven narkozu. Stačím se zeptat, a co ty vedlejší příznaky. Sebevražda, sex, agresivita...usínám aještě se ptám, probudím se ještě? Vzdálená odpověd lékaře, to není popravčí křeslo, zatím se každý probudil. Probírám se z narkozy, cítím se divně, nevím. Ptám se. A co ted, to jako mě bude líp? To nebude, máme jich naplánovaných deset, ale v každém případě to byl pro mozek šok. Vedle v místnosti sedí sympatický mladík, vstává, přichází lékař. To je můj syn. Podívám se na něj, podáme si ruce -on praví, Tetrachel, mladší.

0/0
19.5.2008 7:40

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Tak to jste Vy? Ten buzik?  Ale tatí,copak můžeš pacientům, kterým dáváš elektrošoky,neb je to tvoje záliba, vyprávět o mém soukromí? To zvládnu sám.Jo,buzík. Táta netuší, že vedle anesteziologie se zajímám nimo jiné i o sex, čistě teoreticky.A co to tati dáváš tady pánovi, prosím, že Vám můžu tykat? Děkuji.Tak tati, nemůžeš ten lék vyměnit za aurorix?Je to obdobný lék, bez sklonů k sebevraždě a naopak,sexuální apetit včetně erekce podporuje. Tedy jako vedlejší příznaky. Ale já nemám problémy v sexu, tedy, dosud sem neměl. Dle toho jak jste mě oslovil, otec byl sdílný, že tati. Díval jsem se do vaší karty a vidím váš věk. Takže taky buzik. Buzik má být i chlap, jak si myslí táta, on neví, že já vím, že si to myslí. Ale já vím tati, že si to myslíš. Ale pravdu nemáš, rozumět tomu nemůžeš. Tati ,o víkendu jedu na chatu, nepojedeš taky? Já bych pozval i tady pacienta.Ale to musíš udělat ty.Jezdím tam většinou sám.A tátu tam nedostanu. Navařím dobré jídlo,gril,pití.Táto pojedeš?Rád pojedu.

0/0
19.5.2008 8:40

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Víkend na chalupě byl skvělý. Mladý Tetrachel, jmenuje se Jirka, se staral o kuchyn, já o dříví do krbu, lékař byl na rybách se sousedem, večer u krbu jsme rozebrali vše možné i nemožné. Lékař mě odpustil vypracování písemného osobního a pracovního životopisu, prý se o mně přes víkend dozvěděl dost, hlavně to co z lékařského hlediska vědět chtěl. Navrhnul mě tykání, prognozy léčby, nic růžového, sebou jsem měl svého psa, lékař synovi odvyprávěl můj příběh, kdy jsem sám silou vůle dokázal se zbavit závislosti na Codeinu, při tom všem prožil svojí z lékařského hlediska jistou smrt a dokonce dvakrát v jednom týdnu. Ve špitále by v takovém obdobném případě bylo celé oddělení v pohotovosti. Otec se Jirky zeptal, a Jiří, co ty? Hele táto, odpověděl, já asi závislý nikdy na ničem nebudu, a kdyby se stalo? Zeptal jsem se. To nelze nikdy u nikoho vyloučit, což otec potvrdil. Tak nevím, ale sám v lese se psem bych několik měsíců být nedokázal,navíc jsi riskoval svůj život.

0/0
19.5.2008 9:21

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

A dvakrát jsi o něj skoro přišel. Jo,koukám zas tady na tátu jak poslouchá-nechápe, já mu říkám, jsem buzík, ale ne chlap. Vidíš -ty přijdeš k nám do ordinace jako pacient, jsi již skoro součást naší rodiny a otec tě nakonec bude mít raději než mě. Jsi taky buzík, ale chlap. Táta to jednou pochopí, jen nehápu, že to nechápe doma ale v ordinaci u pacientů ano. Táto, jsem buzík, ale ne chlap a nikdy nebudu. Ty jsi normální mužskej, s mámou jste si pořídili mne, syna který je buzík a ne chlap. Ale jak to vypadá, asi budeš mít doma chlapa, je to tvé přání, nebudu to já, ale tvůj pacient. Táto, pojedem příští týden opět na chalupu?  Taky si potřebuješ odpočinout.A tvého pacienta pozvu již sám.Přijedeš?  I tomu tvému pesanovi je zde dobře.A tobě se tu líbí? Cchci aby se ti zde líbilo. Budu se snažit aby to tak bylo vždy fajn jako tento první víkend. Tys neměl žádného trvalého přítele? Nechtěl jsi? A co budoucnost. Já jsem si vždy představoval, když jsem zde trávil víkendy,že zde někdo chybí.

0/0
19.5.2008 9:48

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Táto, tak příští týden opět pojedeš? Potřebuješ si taky odpočinout. Já do tebe táto vždy viděl co ti šlo hlavou. Chtěli jste dceru, narodil se syn, buzík.Vzali jste to na vědomí, jaký já měl tenkrát strach ,když jsem se rozhodl že vám o sobě řeknu. Děkuji ti táto. Bez tvého zázemí bych nepřežil. A možná právě ted, říkám, nepřežil, ty cítíš to co pořád. Ano, já bych nepřežil, a zde máte pravdu, když jste říkali něco o závislosti, bez tvého zázemí třeba skončil na drogách. A tady pacient by přežil? Je to přece chlap, a skončil se závislostí na codeinu. Tak jak to je?Z hlediska lékařského mě to vysvětlíš. Ano Jiří, vše se dá vysvětlit, my to i umíme, ale netroufnu si tvrdit že máme pravdu. Takže táto, paciente, příští týden opět zde. Ted si zvu svého pacienta já. Přijedeš?  Ano rád. Jako by jsi patřil do naší rodiny. Táta chtěl chlapa, tak jej zde má. A já, ještě před týdnem jsem vůbec netušil, že bude někdo na kterého se budu těšit a že i táta je rád,vid tati. Paciente náš,duši spraví.

 

0/0
19.5.2008 10:10

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Jen at ti nedává ty tablety co snižují, no víš co. Jen se na tebe dívám-jak to, že jsi neměl žádného stálejšího přítele. Hele, náš táta jde spát. Zítra tě vzbudím až k obědu. Dobrou. A co my s tou nocí dál. Táta si vždy myslel, že jezdím na víkendy na chalupu s někým,nevěřil by mě že jezdím sám. A že večer se zde dívám do oblohy a na něco co se nedá hledat, jen čekáš. A že zrovna tátův pacient, kterého si navíc již předem oblíbil a jako by mě tebe přál. To byla velká krize, když jsi se rozhodl se závislosti zbavit sám. To nebyl nikdo vedle tebe? A vůbec, vyprávěj mi něco ze své minulosti. Bez stálého přítele, a s profesí kterou máš, s přitažlivostí zemské tíže,kterou pro mě jistě máš. A co vidíš ty na mě? To, že jsem tak jiný než ty ? I táta tě pro to rád má. Táta je jiný, ten rozumný je, chlapské srdce má. A máma-ta též se s tím smířila. A když jsem byl malé dítě, představ si s čím se mi svěřila. Že jako děvče mě viděla. Tak dobře, já tvojí minulost nechci znát.

0/0
19.5.2008 10:41

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Jen přítomností a budoucností se budeme zabývat, tata zestárne, vzájemně se o něj budeme starat dál. Vždyt nebýt jeho, tys nevyhledal jeho pomoc, kdo ví, jak by se můj život dál ubíral. Na hvězdy zde se díval dále sám. A proč a čím to je? Ošklivý nejsem, na plese mediků vyhlášen mužským plesu, i když pár rýpavých hlasů jsem zaslechl, že něco jako ne homosexál, to by nikdo nedovolil si tak pojmenovat, ale význam podobný, že by jako metrosexuál? Holky se na mě lepily, spíš cítil jsem, že tak činí pro moje postavení lékaře i věhlas mého otce, který má. A vloni zde ve vesnici, květinková slavnost, i zde jsem cenu mužského plesu získal. Vedle těch urostlých chlapíků, plná vesnice jich je. A k večeru u rybníka, mám vždy co dělat abych svůj zvědavý pohled uhlídal, Vždyt přímo vedle mne se všichni převlíkali, a nazí do rybníka naskákli.Ten pohled na ně mě rozpaloval, sex přece a vůbec mužské tělo rád mám. Volají na mne, pojd za námi, a já odpovídám, kluci, já nemůžu, já jsem buzík. 

0/0
19.5.2008 11:00

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Já bych vás pak všechny chtěl a oni, jako dobrý vtip to brali a hlasitě se smáli. A nakonec v rybníku si na buzíky začali hrát. Zábava to povedená,když vidíš, jaké představy o buzících ti venkovští kluci mají.Tak mě napadlo,otec spí,tvůj hafan mu leží u postele.Jak to, že si jej otec tak získal? Ti hafani asi vědí víc než my. Ten hafan ví, že díky otci , kterého jeho pán jako pacient navštívil, získal jeho pán svojí lásku, přeje mu jí a nežárlí, ví, že druhého svého pána bude mít a již ted se tak chová, a otec mu přízen vrací, nejen hrou s ním a dlouhohými procházkami, ale i tím,že mu vždy polovinu své večeře dá. Jen podívej se na ně, jak věrně, společně oddychují, a my je vůbec nezajímáme. Paciente můj, jen do hvězd se díváš, mlčíš, a já jsem tomu rád. Když ty mlčíš, vím, že i na mne myslíš. O budoucnosti hovořit budem, nebo volný průchod jí necháme. Svojí mynulost když chceš skryj, já žádné právo hodnotit jí ani vůbec znát nemám. I kdyby zločinec jsi byl či jinou temnou minulost měl.

0/0
19.5.2008 11:23

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Chceš? Já jeden nápad mám. Půjdeme k rybníku, lahev vína sebou vezmeme, a tam do rána zůstat můžeme. Dívat se na hladinu rybníka, pozorovat jak mlha zaplavuje kraj. Ty mlčet dál můžeš, pro mě je tvé mlčení výmluvným znamením, že slova jsou jen pro to, aby věci popsali. Ale tvé mlčení vím co značí, že jako ten tvůj hafan vedle mého otce leží a spokojeně,štastně  oddychuje, tak jako by věděl, že nového pána má a mít bude, kdyby nedej bože ,se s jeho pánem něco stalo, přece ví, že ordinaci mého otce nenavštívil z žádného rozmaru. Ta jeho bolest jistě velká musela být, neb pro něho, chlapa, co vše dosud řídil a určoval sám, k takovému rozhodnutí se odhodlal. Začíná ráno, začíná svítat. Jak štastný jsem, že vedle tebe mohu ležet a o své budocnosti s tebou mohu zde u rybníka snít.  Práce v nemocnici mě  plně uspokojuje, vracím životy těm co to potřebují, až otec odejde na odpočinek, převezmu po něm i ordinaci jeho. Budeme na vše dva, v časech dobrých i zlých. 

0/0
19.5.2008 11:51

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Můj otec zaměří se na tvé zdraví, aby i pro tebe slunce svítilo plně jak na ten obilní lán před oknem chalupy, když vychází a vše kolem rozáří. Hodně slunce všude kolem bude, mlčíš, vím, že na to slunce stále čekáš. Dočkáme se oba, já na tebe čekal, a náhoda tomu přála, že moje čekání bylo naplněno, že o nemluvíš? To mě jen v tom utvrzuje, že prázdná slova nevyslovíš. Tvůj výraz ted, když oči přivíráš, velkým štěstím a rozkoší prožitou s tebou mě úplně pohlcuje. Vzpomínáš, když do špitálu jsi za mnou přišel, když noční jsem sloužil a sestře jsem řekl, at jde v klidu spát? Že tanto pán, co se mnou přišel, je novým bratrem zde, a že spolu noční sloužit budem? Nechápajíc, ale poslechla a odešla na svůj pokoj spát. My pak spolu noční službu sloužili, ráno nemocničí kapli navštívili, obraz ukřižovaného Krista nás velkou nadějí naplnoval. Sic živí jsme, ale večně nebudem, a třeba  i nás o život někdo připraví, nemusí to být zrovna ukřižováním, pak víme, že jak Kristus z mrtvých vstanem.

0/0
19.5.2008 12:12

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

To byla naše první společná noc. A v té kapli jí Bůh posvětil. Usínáš,den  byl krásný jako všechny dny společné s tebou, otcem a tvým hafanem. Jen koně ve stáji neklidní po celý den byli.Prý předzvěstí neštěstí jejich neklid bývá.Jaké neštěstí nás potkat může. Vidíš ty srnky tam,ty přišli se podívat na štěstí naše.Usínáš, slunce vychází, zůstaneme u rybníka již spát. Půjdu do chalupy pro deku, Přikryju si svojí lásku,tu, jenž mě tolik nové síly dává,jsi pro mě skála o kterou se opřít mohu. Již spíš, vrátím se za malou chvíli, políbím otce na tvář, tvého hafana věrného podrbu za uchem. Spíš, ale vím, že můj polibek cítíš. Vrátím se zpět hned. V chalupě ohen v krbu dohasívá, otec s hafanem společně oddychují. Hafan z povinnosti hlavu zvedne, líně ji položí a spí dál. Vracím se s dekou k rybníku, když k místu přicházím,kde leželi jsme spolu, to místo prázdné je,nikde nikdo,rozhlížím se kolem, to ticho je děsivé.U nohou leží mi lahvička od tátových léku,prázdná,vedle dopis na rozloučenou.

0/0
19.5.2008 12:56

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

ZVEDL JSEM SKLENIČKU OD LÉKŮ,OTEVŘEL DOPIS NA ROZLOUČENOU-ČTU-A SLZY NELZE ZASTAVIT.Lékař se mě ptá, to jste byl sám v tom lese  a jen s tím štěnětem? Po chvíli odpovím, ano sám.  Vy nemáte nikoho, rodinu přátelé.Měl sem v té době přtele,ale doktorovi se o něm nezmínil.Nebyl tam, nepřijel. Ano, byl jsem na ten problém zcela sám,čtu dál, odpovídá mě na moje dotazy o své  minulosti, dopis měl připraven, když jsme šli k tomu rybníku, a i tátovy léky,čtu, jsem zaufalý, sobecky za sebe, poprvé v životě jsem byl štastný, i můj otec tak cítil,přál mě moje štěstí. DÁLE SPÍ VEDLE HAFANA.dočítám se zde o jeho minulosti, žádnou neměl, žádný vztah a ani lásku, byl skoro bez identity,MLČEL,co se přihodilo, že jsme jej s otcem od prvního dne milovali?.POSLECHNU A VYKONÁM JEHO PŘÁNÍ, PRÁZDNOU LAHVIČKU OD LÉKŮ A DOPIS NA ROZLOUČENOU VHODÍM DOPROSTŘED RYBNÍKA,  TAM, KDE LEŽÍ JEHO TĚLO. K VEČERU K RYBNÍKU CHODÍME, DÍVÁME SE NA HLADINU, PŘES DEN JE RYBNÍK STÁLE PLNÝ KOUPAJÍCÍCH SE NAHÝCH MÍSTNÍCH KLUKŮ.

0/0
19.5.2008 13:52

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Je zajímavé, zpětně si zde přečíst některé, příspěvky. Jak snadno rozliší dodatečně, které byly napsány např. v afektu, když by se měl dozvědět názor na svojí osobu, nebo příspěvky, vedené snahou, dopracovat se sám k ujasnění si určitých skutečností, které určitou osobu mohly  a i snad i měly svým způsobem diskvalifikovat v určitých případech, nebo zpětně si přečíst příspěvek, který mohl být pochopen i jako určité varování. Neb si přečíst příspěvek, napsaný v absolutní krizi ze situací, přímo vedené proti konkrétní osobě se záměrem poškodit. Neb příspěvky,které by mohly být záměrně zneužity v některých případech i jako důkaz, k potvrzení záměrně vyrobenému svědectví, třeba pro právníka, který by je mohl použít k doložení svého případného návrhu, Tak příspěvek, na který odpovídám -POLEPŠI SE! Právě dnes, kdy si BAMBULA,  mohl přečíst závěr z určitého šetření, kdy způsob jednání, vedené proti jiné osobě, lze posuzovat jako vědomé psychické násilí, veřejnosti skryto. A jeho následky?  

0/0
28.5.2008 4:00

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Re: Re: BRAINSTORM

Je-li vedeno záměrně, jako doplněk k jinému jednání, činěné formou jakou je činěno, formou nedůstojnou, ke které se uchylují osoby s vlastnostmi domělé neomylnosti, schopnostmi k intrikám a  pomstychtivosti. Pak BAMBULA nic nezmění, na okolnosti, které jej  poškodily, reagoval neadekvátně. A  důsledky?  Posloužili jiné osobě, sledující své zájmy. Jednání osoby se způsoby, pojmenovanané jako vědomé psychické násilí, s nutností mu zabránit doporučenou formou, jsou i v jednání, kde nebyly očekávány, že forma zahrnuje i jednání typu, hrnek vody žíznivému nepodat, neb slyším-li volání o pomoc, nepomohu. I to je součást zmíněného jednání. Zde  chybí, ze zvědavosti přečtených příspěvků, jen ten sklep. Bylo poučné si příspěvky přečíst s odstupem, bez emocí. Vzpamatovat se z šoku, ze zjištění, co vše lze a vědět, že záměry zůstaly, jen způsob provedení bude jiný. Aktérům kolem bych zaslal vzkaz, POLEPŠETE SE, zde je pozdě, zlo je v genech, zejména u hlavního aktéra. Bohužel.                  

0/0
28.5.2008 7:29

kolektiv

závěrečná zpráva pro osvětlitele

Je již zcela zbytečné, svojí e-mailovou schránku vypínat, - ta poslední závěrečná zpráva byla odeslána tam a komu patří. Zaslána byla na váš mail- když vypnutý je, zaslán byl tedy tam taky patří.;-D[>-]Rv

0/0
17.5.2008 15:36

osvetitel

Re: závěrečná zpráva pro osvětlitele

Hlavne se uklidni a zbytecne si neublizuj!To je to nejhlavnejsi bambulo!;-)

0/0
17.5.2008 16:28

kolektiv

A DŮM BUDE MUSET OPUSTIT

A ten dům, o kterém byla řeč. Tak ten dům brzy jistě opustí sám, zcela dobrovolně a bez nátlaku. Ty celé dva roky měl či měli jste od nás dost. varování. Jiného nic ted  nezbývá, to je jen začátek toho, jak tu veškerou špínu, kterou jste vše dokázali ušpinit, po vás začali uklízet. Ve výsledku jen na Vás, a zejména tobě ta špína ulpí, již jen přece při tom vědomí které musiš vědět, že naší snahou ted bude, aby se o té špíně každý dozvěděl a vidět na vás bude ze všech stran. Vy přece nebudete moci jít mezi lidi, vše na vás vidět bude. Ta vaše zrůdnost musí být rozšiřována dál, jen tak může být ukončena s vyhrožováním a radami, že jistě hůř bude. ;-D[>-]R^

0/0
17.5.2008 3:34

kolektiv

PRO OSVĚTLITELE - TO BYLA KOLEKTIVNÍ PRÁCE

Tak to byla dvouroční kolektivní práce, zdá se že zdařilá. Michal odešel, a osvětlitel nám zanechal několik skvělých odpovědí,dal nám rady na co ještě můžem připravit, že  vše mohlo dopadnout i hůř,no- a to doporučení, o smrti v den narození je velmi zajímavé. A o variantě se zkušeností v Rakousku? Takže pro nás nic neskončilo, napravovat následky bude chvíli trvat. Tak jako vy jste se velmi snažili, děs a hrůza. Jak ted půjdete mezi lidi?  Kolik jen jste zvládli vyrobit falešného obvinění a falešných svědectví, jen je ted všechny za ty dva roky, co jste se tak snažili, všechny zdokumentovat. A sám právník se snažil. Zvládli jste toho opravdu velmi hodně. Co ted asi tak může následovat? Odhadnout můžete.Vy již těžko budete moci něco napravovat, to jste měli vše s rozmyslem ukončit včas, zašli jste skutečně příliš daleko, soudnost se Vám zcela vytratila. Co tak asi ted mžete očekávat? Mnohé ještě napravit můžete, i si najít svůj způsob jak. My ty dva roky jen vyčkávali. Ale né pasívně.

0/0
17.5.2008 3:11

osvetitel

Dik za tve prispevky,"prichazejici Michale

Vzdy jsem touzil poznat, jak vypada pravy nefalsovany "BRAINSTORM";-D[>-]R^

0/0
16.5.2008 19:11

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

BRAINSTORM

Záleží na tom, v jakém významu bylo slovo BRAINSTORM míněno,-a co tedy poznat chceš- třeba záchvat hysterie, přechodné pominutí smyslů- nejčastěji způsobené jako reakce na dlouhodobě, v tomto případě vědomě působenými psychickými ataky které jsou vedeny k dosažení svých záměrů, třeba jen pro to aby byl psychicky zlomen, nebo jen mnohdy jako běžná reakce na dloudobý stres- ve většině případech nedochází k fyzickým atakům, většinou slovním ůtokům, kdy na toho, komu jsou slovní útoky určeny, mohou působit jako neadekvátní, neb se o sobě tímto způsobem dovídá věci vesměs pravdivé, o kterých se o jmenovaném běžně v okolí hovoří, jen nejsou vyslovovány veřejně- pak může být snaha tyto útoky v uvedeném záchvatu využít proti jmenovanému, formy útoků nemusí být vždy jen slovní, rozumem nelze zvládnout, -neb může jít o vedlejší účinky některých léků v psychiatrii spojené právě s těmito ataky,třeba agresivita-opět většinou jen slovní.

0/0
18.5.2008 12:31

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

BRAINSTROM

Nebo může být  výraz BRAINSTORM použit i jako výraz k vzájemné diskusi, k potřebě diskutovat k tématu pro diskutující osobu závažnému, tam, kde zůstává bez pomoci a diskuse mu pomáhá si věci ujasnovat, snažit se pochopit nepochopitelné, tam, kde záměr k dosažení jistých cílů a  zvolené prostředky jsou na hranici etiky vůbec, nad způsobem, jaké psychické formy byly použity, o kterých se ani osoba diskutující nedokáže ani v diskuzi zminovat, neb jsou tak otřesné až děsivé, z kterých nešel jen mráz po zádech, ale s následky na psychiku takovými, vyvolávající dokonce taková traumata, včetně nočních živých snů, nespavosti a silně podporující depresivní stavy. A až v závěrečné fázi, bylo dodatečně pochopeno, že vše bylo konáno zcela záměrně. Nebo lze odvozené slovo od BAINSTROM -BRAINST- použít ve smyslu nervové vyčerpanosti s následky nervového zhroucení. Z toho všeho slovo BRAINSTORING- rozšířený na internetu- spontání diskuse, tvořivá diskuse k určitým tématům, víc zaměřená na odbornost. 

0/0
18.5.2008 15:28

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

BRAINSTORM

První příspěvěk měl být zařazen jako druhý k příspěvku BRAINSTORM.

A věř, že ta závěrečná  fáze s alibistickým sdělováním ůčelových, smyšlených a mnohdy záměrně  vyrobených falešných důkazů, by nemohla obstát tak,aby naplnila plánovaný skutek.Ono když je něco uměle vyrobeno se záměrem jaký byl připraven,a já v té pozici čekatele ortelu,navíc různě informován,třeba i upozornován na okolnosti, někdy přímo,někdy  nepřímo ,různými formami,nebylo mnohdy ani moc se divit nad neadekvátními projevy. Více jsem byl překvapován já nad různými formami a způsoby, jaké byly vedeny a hledej způsob obrany. Naštěstí jsem měl a mám svého lékaře, vždy byl informován,právě i o mých různých formách obrany,následně,třeba formou přes mobil a bohužel,ted je nutné mít i právníka.A dle něj lze použít k zpochybění lecos, ale ve výsledku vždy je rozhodující doklad. PŘECE JEN CESTA Z FORMY NEPŘÍČETNOSTI, ZPŮSOBENÁ OKOLNOSTMI, K FORMĚ NESVÉPRAVNOSTI JE VELMI VZDÁLENÁ, S NÁSLEDNÝM ZJIŠTĚNÍM K ČEMU BY MĚLA SLOUŽIT.

0/0
18.5.2008 17:18

osvetitel

Re: BRAINSTORM

Dalo ti praci to najit v ceskem slovniku vid!Nic si stoho nedelej a zase se uklidni!

0/0
19.5.2008 1:20

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Tak chladný kalkul-

A ta metoda, která byla zvolena. To, že jí někdo vymyslel, téměř rok  připravoval, volil prostředky na pokraji lidské důstojnosti, krok za krokem, chladně, cynicky- s rozmyslem. Vše dokonale přřipraveno, postupně získávat vše co se dalo, a v závěrečné fázi hodit sít? To vše s cynickým a chladným kalkulem_?  A že to bylo jedno z řešní, že můžu být rád, že jsem neskončil jako v Rakousku na 25 let ve sklepě? A že zločn se stal již v den narození? ;-D[>-] Hm. Tak to je síla. Tak chladný kalkul?

0/0
16.5.2008 13:18

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Docela dobrý beszeler

Jinak opravdu vše v pohodě? A nejen říkat, jak jsem ještě dobře skončil, ale , docela dovrý beszeler by to byl, a možná i bude. Taky i proto si zde zahrál komedii a věci a rád si zahrálkomedii a taky jsem si z tech příspěvků i mnohé ozřejmil. Už zbývalo jen to poslední-- jen na něj hodit včas sít,- již jsme získali to co jsme chtěli. V tom sklepě by to bylo horší. A i ty příspěvky zde stojí za vydání, ty nápady, postřehy. Ale na ten sklep v tom Rakousku, či názor, měl jsi zdechnout již při narození, opravdu dobrý. To ani velký Michal Michal by nevymyslel. At se daří, dokázali jste toho dost, aby jste došli k cíli. Fakt dost, a na to svědomí a na radu, která se mi dostala, že může být i hůř. I za tu dík. Michal;-D[>-]

0/0
16.5.2008 12:27

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Jinak vše v pohodě?

Jinak vše v pohodě? Tak já jist jsem, když víš, čeho jsou lidi schopni udělat například pro dům za 8 milionů, či ostatní věci. Opravdu zajímavé zjištění. A to jsem zapoměl na variantu, že může být ještě hůř, že jsem třeba neskončil v tom sklepě jako v Rakousku, i to je docela dobrý vědomí, jaké plány vůbec byly ve hře. Já alespon v pohodě můžu být nad věcí, a říkat, věřili by jste tomu, jak můžu být rád, že jsem skončil jak jsem skončil, že byly připraveny i jiné varianty....že jsem měl ale štěstí...;-D[>-]

0/0
16.5.2008 12:01

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Helenka se vdává

To vide Helenka se vdává tam nechám, proč bych jej odstranoval?  Docela dobrý a ta slova co tam jsou. Přece každý ví, jaký jsem poberta.;-D[>-]

0/0
16.5.2008 11:41

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

Zajímavej názor.....

Hm....zajímavej názor s tím zločinem v den narození....že si tak můžeš i udělat svůj názor na toho, kdo jej sděluje...jeden se nestačí divit....;-D[>-]

0/0
16.5.2008 11:17

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

úplný souhlas

Zcela s názorem souhlasím....to jsou pak ty výsledky....já bych je všechny zavřel na 25 let do sklepa, jako v tom Rakousku...;-O at jsou vůbec rádi.mohli by dopadnout ještě hůř...;-D[>-]

0/0
16.5.2008 10:32

osvetitel

Takhle to dopada,kdyz ma kdejaky cvok v CR pristup k pocitac

Vid "prichazejici Michale"?;-D[>-]

0/0
16.5.2008 10:17

SÁM MICHAL MICHAL PŘIŠEL

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

0/0
16.5.2008 8:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.