Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Českého lva za nejlepší film získaly Tajnosti

Český lev skončil remízou. Nejlepším filmem se staly Tajnosti, které z deseti nominací získaly dvě trofeje. Po třech získaly Vratné lahve a koprodukční Edith Piaf.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

weaktor

KDO JE BEECHCOMBER?

beechcomber:

A TY SEŠ KDO?  8-o  z tvých slov mám pocit, že seš buď ŘEDITEL ZEMĚKOULE nebo alespoň jeho  náměstek ;-D

ale myslím, že pravda je o dost jednodušší - seš prostě jen PROVOKATÉR, který se baví reakcema ostatních... Rv

0/0
3.3.2008 11:11

weaktor

Re: KDO JE BEECHCOMBER?

ČESKÁ KINEMATOGRAFIE na tom vůbec není špatně a "polistopadové" filmy jako KNOFLÍKÁŘI, MŇAGA HAPPY END, JÍZDA, BÁJEČNÁ LÉTA POD PSA, OBECNÁ ŠKOLA, KOLJA, FANY, KOUŘ, REQUIEM PRO PANENKU, NÁVRAT IDIOTA, PRAVIDLA LŽI, ŠEPTEJ, PELÍŠKY, MUSÍME SI POMÁHAT, HOREM PÁDEM, JEDNA RUKA NETLESKÁ, NUDA V BRNĚ, PUPENDO, VRATNÉ LAHVE, VÝLET, ROMÁN PRO ŽENY, SAMOTÁŘI, FINFÁRUM, ZAPOMENUTÉ SVĚTLO, VŠICHNI MOJI BLÍZCÍ,TAJNOSTI, ŠTĚSTÍ, VÁCLAV, POSLEDNÍ VLAK další.... jsou rozhodně FILMY, za které se jako ČECH nestydím a naopak, jsem na ně hrdý...

0/0
3.3.2008 11:12

weaktor

Re: Re: KDO JE BEECHCOMBER?

...to že na druhém pólu figurují sračky typu KAMEŇÁK, TRHALA FIALKY DYNAMITEM, ANDĚLSKÁ TVÁŘ, WATERLO PO ČESKU či CHYŤTE DOKORA je sice věc smutná, ale špatné filmy prostě vznikat musí už jen proto, aby vynikly ty dobré... :-)

0/0
3.3.2008 11:13

onegin

dusek

tnetokrat smekam - dusek byl vynikajici!!!!§a hudebni doprovod slepeho chlapce ? uzasný !!!!!!! opravdu super vecer (jedina vada na krase, - p. Landovksy a jeho nesrozumitelne kecy;-D

0/0
2.3.2008 19:08

Hrochomut

no,

nebudu moc rozebírat samotný večer, ani většinu udělených cen. koncepce večera nebyla úplně špatná, i když přiznávám, že dřívější "duškovští lvi" se mi líbili o něco víc.. Oceněné filmy jsou jen takové úrovně, jaká je k dispozici z toho, co se natočí, za to opravdu akademie Českého lva nemůže.. Jediný "lev", kterého sem tak úplně nepochopil, byl ten za hudbu k Edith Piaf.. vždyť tam přece z 90% zaznívala hudba té, o které ten film byl, tam nebylo moc co skládat!?! Souhlasím naopak s tím za hlavní ženskou roli, zahrála to opravdu výborně R^ Tím nesnižuju výkon dalších 2 nominovaných, měly holt tu smůlu, že jejich role neskýtaly takový prostor k herecké "exhibici".. např.Kolářová ve flaškách trefila naprosto přesně tu "míru civilnosti", tam není co vytknout R^

0/0
2.3.2008 13:28

Zealotes

Upřímný názor na večer

http://chromy.blog.idnes.cz/c/27039/Smrtelny-vzdech-Ceskeho-lva.html

0/0
2.3.2008 13:00

Teleke z Téléké

Re: Upřímný názor na večer

a koho to zajímá chromý?

0/0
2.3.2008 15:41

lufu77

Re: Upřímný názor na večer

ano,četla jsem a plně souhlasím

0/0
2.3.2008 18:19

kunde

dotaz.

Dramaturgii večera vymýšlel pan Dušek přímo na scéně nebo odpoledne před slavnostním večerem? 

0/0
2.3.2008 12:30

Huczín von Szinágl

"Tahle země je pro ujetý"...

"Tahle země je pro ujetý"...chtělo by se parafrázovat pooscarovsky. Český film je plný exhibicionistů typu Dušek, Budař, Liška...Svým kreacím vesměs nerozumí ani oni sami. Stále stejná parta Trojanů, Vilhelmové, Geislerové.... si dělí role ve filmech dominujících Svěráků, Hřebejka...Marně čekám už roky na opravdu kvalitní film o SKUTEČNÝCH lidech a ne o úchylech.

0/0
2.3.2008 11:47

Todd Berrttuzzi

Re: "Tahle země je pro ujetý"...

R^

0/0
2.3.2008 11:59

Paní Vomáčková z vaší sámošky

Re: "Tahle země je pro ujetý"...

Tak tak.

0/0
2.3.2008 12:12

weaktor

Re: "Tahle země je pro ujetý"...

...co to proboha blabolis za nesmysly? ;-O  evidentne si nevidel ani jeden z nominovanych filmů, pokud ano, tak o to je to s tebou horší, že si skvélé filmy jako TAJNOSTI či VÁCLAV vůbec nepochopil... ale spíše ses klasický zamindrákovaný čecháček, který si místo aby vyrazil do kina otevře domá lahváče a pustí si KAMEŇÁK a TELE TELE... ;-D

a jeste sis zalozil dva dalsi nicky, kterymi sis tenhle svůj MEGA BLÁBOL pochválil... (Y) ;-D

0/0
3.3.2008 10:38

beechcomber

byznys

naprosto s vámi souhlasím, všechny přihlouplé ceny a jejich ještě přihlouplejší nositelé mě nechávají zcela chladným, jen mi vadí neustálé protežování kinematografie na úkor ostatních uměleckých disciplin (slyšíte někde vykřikovat spisovatele, hudebníky, malíře atd?), podle mého soudu, se zrovna v kinematografii (obzvláště v té naší) neděje vůbec nic objevného, nicméně chápu, že je to zdaleka největší byznys, oslovující největší část veřejnosti, a zase nic proti byznysu, ale pokud možno za své ...

0/0
2.3.2008 11:27

Todd Berrttuzzi

Re: byznys

Hudebníky ? 8-o;-D

0/0
2.3.2008 11:59

beechcomber

Re: Re: byznys

pro vaši informaci, hudebník je spisovné označení pro muzikanta ...

0/0
2.3.2008 13:03

Kirken

Navrhuji změnu.

Místo Českého lva Českého křečka, a byl by slavnostně předán těm příživníkům, kterým se vloni podařilo vyvařit největší bakšiš z různých veřejných či veřejnoprávních zdrojů. Na rozdíl od téhle trapárny by to bylo alespoň o něčem...R^

0/0
2.3.2008 11:18

xaeris

Re: Navrhuji změnu.

Teď ti tu začnou nadávat, že snad Janečkovi závidíš. 

0/0
2.3.2008 11:29

harry_s

Tajnosti
asi příhodnej název-o tom filmu jsem vůbec neslyšel:-))
0/0
2.3.2008 11:08

weaktor

Re: Tajnosti

což je ovšem jen tvoje osobní ostuda a raději by sis to měl nechat pro sebe... ;-D

0/0
3.3.2008 10:40

beechcomber

k smíchu

neuvěřitelně slabé až trapné po všech stránkách ...(moderátor, nominovaní, nominované filmy) ... naši filmaři by se měli konečně podívat pravdě do očí a přiznat si, že naše kinematografie je stejně tak průměrná jako celá naše země ... (kultura, politika, ekonomika atd.)  zkuste si vybavit dobré filmy od 1989, kolika se dopočítáte?-Pěti? ... Vratné láhve?Tajnosti?-k smíchu ... proto víc soudnosti a pokory, kluci a holky ... a pan Vachler by se měl ostříhat ...

0/0
2.3.2008 10:20

Stone_Pilot

Re: k smíchu

Pár českých filmů od r. 89 získalo i ceny v zahraničí, jeden  Oscara. Jistě nejsou jich desítky. Ale co by za by za to jiné, neamerické kinematografie daly.....

0/0
2.3.2008 10:43

beechcomber

Re: Re: k smíchu

vážně si myslíte, že Kolja získal sošku za umělecké kvality ...?

0/0
2.3.2008 11:01

Stone_Pilot

Re: Re: Re: k smíchu

Otázka je, co si představujete pod pojmem umění. Berte to tak, že Oskar je ocenění filmů jisté kategorie. Jeslti jej dostal např.Titanic, pak z tohoto úhlu pohledu a měřítek uměleckých kvalit  získal Oscara i Kolja naprosto zaslouženě.

Samozřejmě pokud jste příznivec alternativy a nezávislého filmu, pak si asi o Koljovi myslíte své - ale to vám potom můžou být obecně Oskaři a Lvi ukradení. 

0/0
2.3.2008 11:05

Teleke z Téléké

Re: Re: k smíchu

Oscar není měřítko taky. Ta cena je sice "nejznámjší", ale rok co rok to dostávájí čím dál slabší snímky. Titanik, letos průměrní nový Coeni atd.

0/0
2.3.2008 15:43

Stone_Pilot

Re: Re: Re: k smíchu

Buď pro vás může platit má reakce výše (tj. když vás nebaví komerce, tak se nedívejte na Lvy a Oscary apod. - alternatva existuje, ale nemá smysl pak kroutit hlavou nad tím, kdo dostává ty známé ceny). Nebo jste takvý ten případ "ach jo, i tráva byla kdysi zelenější..."

0/0
2.3.2008 15:50

honýsek

Re: k smíchu

v trenkach mas prumer, ty lolane...ano, vic soudnosti a hlavne pokory...zacnem hned treba u tebe, mistre, co rikas!!!

0/0
2.3.2008 10:54

beechcomber

Re: Re: k smíchu

někdo má průměr v trenkách, někdo má průměrné IQ, že ano, Honýsku ...?

0/0
2.3.2008 11:02

honýsek

Re: Re: Re: k smíchu

ano..vubec uplne nejhorsi variantou je, kdyz jedinec disponuje obym.. ;-D

0/0
2.3.2008 15:19

Stone_Pilot

Nerozumím tomu

Ne že bych Tajnostem nepřál hlavní cenu, ale je mi trochu záhadou, jakým způsobem Akademie hlasuje. Hlavní lvi - režie  a scénář Vratné lakve, ženský herecký výkon Edit, oba mužské herecké výkony Václav. Ale nejlepší film -Tajnosti. To mi nějak hlava nebere.

Jinak k Duškovi - super zábava, jeho specifický humor, který naštěstí nepřešel do "da-da" a tak to bylo zkousnutelné i pro většinového TV diváka. Až na trapas s Lanďákem, ze kterého udělali vola (asi nechtěně, ale to si mohli zjistit, že je už senilní), jsem celekm neměl výhrady a pobavil jsem se.

0/0
2.3.2008 10:14

Petra.D.

navíc

publikum reagovalo dobře, netáhlo se to, prostě to odsípalo. Líbil se mi i nápad, že si lvi předávali mezi sebou, nemuseli jsme tak poslouchat nudné a trapné proslovy sponzorů atd. Na všech diskuzích se prostě jen ukazuje ta jedna česká vlastnost, kterou tak nenávidim. Češi si neustále na něco stěžujou, ale pořád, snad jen pokud jim někdo dá něco zadarmo, tak jsou spokojení. Pokus se vám to nelíbilo, stačilo stisknout jeden čudlík - jak jednoduché, ale ne, radši to dokoukám, abych si pak mohl vylít zlost. je mi z vás opravdu smutno...:-©

0/0
2.3.2008 9:45

xaeris

Re: navíc

Děvče, děvče, proč ta zapšklost vůči údajné české vlastnosti?Něco ve Vás páchne, antivlastenectví jakési.Ale k věci, přece, objednám-li si v restauraci řízek a přinesou-li mi kus hadru, pak řečeno Vašimi slovy, zmáčku jeden čudlík, tedy jídlo odmítnu  a jdu jinam.Pokud ovšem nechtějí po mně zaplatit za ten kus hadru účet.Což je případ TV Vachlerovských bakchanálií.My všichni, i když leckdo nechtíc, si TV poplatky Vachlera vydržujeme a to, že si k tomu můžeme říct alespoň svůj názor, je podle Vás nějaká divná, nenávisti hodná česká vlastnost?Byla jste vůbec někdy za hranicemi?A mimochodem, sípat mohl včera tak moderátor, ale ne celý pořad, jsme snad Češi, nebo ne?;-€

0/0
2.3.2008 10:13

Petra.D.

Re: Re: navíc

je spousta vlastností, které mám na češích ráda, tahle to ale opravdu není, stydím se za ni a prácě kvůli ní jsme lidem ve světe pro smích, to je realita, ne žádné antivlastenectví. Vy se snad na ČT díváte jen na České lvi? V tom případě bych chápala, že vám vadí platit poplateky, ale o tom pochybuji. je určitě spousta pořadů, které sledujete. každý má jiný vkus a trak se zrovna vám lvi nelíbili. To snad hned budete požadovat nacrácení peněz? Co je to za blbost. Tak to přeci přijmu se vším všudy. Něco se mi líbí a něco zase pobaví ostatní, tak to prostě je. Ale nechápu proč si tady hned na včerejší večer vylévat žluč...to je přinejmenším zvlásštní a hlavně - typicky české;-D

0/0
2.3.2008 10:19

paskudilek

Re: Re: Re: navíc

Češi dělají typicky české věci, co je na tom teda zvláštního?

0/0
2.3.2008 10:59

xaeris

Re: Re: Re: navíc

No tak navrácení TV poplatků bych sice mohl požadovat, ale to je asi tak všechno.Co postbolševický TV Interhotel Kavčí Hoty jednou od občana vybere, přece už nikdy nevrátí.A vyčítat někomu v této souvislosti, že sice platí, ale není u toho zticha, to mi přijde tak trochu jako, že Kavčí Hory a TV zvlášť si rozvracet nedáme.Ale to snad už nějaký pátek neplatí.

0/0
2.3.2008 11:26

Petra.D.

mě se to líbilo

Musím říct, že po mnoha letech se mi ceremoniál opravdu líbil. Žádné zbytečné zdržování trapnejma vtípkama (který dříve předváděl hlavně Zbrožek) naopak jsem byla nadšená návratem Duška a jeho lehkého a inteligentního humoru. Zkrátka se mi to líbilo, jsem ráda, že jsem se dívala. Vám, co tady na to nadáváte asi více vyhovují novácké estrády s rádoby celebritami (Helča Vondráčočoková atd...). Tohle bylo prostě stylový.R^ Tak a te´d všichni do mě, jen si pěkně zanadávejte...;-O

0/0
2.3.2008 9:37

kunde

Re: mě se to líbilo

Mně se líbí jak hned je každý komu se včerejší předávání lvů nelíbil o nebo nebyl to ten šálek kávy ,který mají rádi jsou hned pasováni na milovníky H.Vnodráčkové - Věci Makropulos české scény a milovníky novácké zábavy.? Proč proboha? Mně osobně prostě ten večer přišel trapný. Nikoliv humorný.

0/0
2.3.2008 10:27

sarumánek

příšerné

Jeden z nejhorších ceremoniálů za mnoho let - bez vtipu, bez zajímavosti, neuvěřitelně nudný, suchý, monotónní, zdlouhavý. Neustále jen jedna skupinka za druhou nejistě postávající na pódiu, dlouhé, nezajímavé proslovy... Příšerně statické, bez nápadu, dynamiky, švihu. Od oscarového ceremoniálu nás stále dělí několik světelných let. Tam to odsejpalo.

0/0
2.3.2008 9:29

ckc

edith..krasna, ale...

edith nadherny film, ale proc si hrat na svetovou cenu a pripravit tak o moznost ziskat oceneni pro ceskou herecku..na mf karlovy vary tam to chapu, ale na CESKY lev ?...blbost8-o

0/0
2.3.2008 9:20

Hitman33

Re: edith..krasna, ale...

Protože podle pravidel akademie je do soutěže o Českého lva zařazen každý snímek který byl alespoň z pětiny placen z Čech a to Edith jednoznačně splňuje.

0/0
2.3.2008 10:06

Paní Vomáčková z vaší sámošky

Re: Re: edith..krasna, ale...

To je pěkně blbý pravidlo. To pak může vyhrát třeba ve 4 zemích nejlepší CS film, nejlepší BG film atd. Nebo jako kdyby Red hot ... nahrali album v CR a byli vyhlaseni jak ceska kapela.

0/0
2.3.2008 12:26

joops

Cesky lev

Dobre ze to vyhrali Tajnosti, je to jeden z nejlepsich filmu poslednich let VELKA GRATULACE!!!

0/0
2.3.2008 9:11

xaeris

Proč o tom píšu

Z jediného důvodu.Tahle TV trachtace profláknutých VIP figurín, je za naše TV poplatky ( příp, sponzorovaná např. státními českými lesy), tedy opět za státní, tedy naše.Když pominu, že dcerunka pana státně lesně generálního se zřejmě brzy na oplátku objeví v nějakém Doblba č.II, a bude se možná jako jediná nová tvář natřásat na příštích Lvech, řeknu jen tolik.Hrstka vyvolených lidí ve filmové branži, která mezi sebe nepustí na rozdíl od opravdových Oskarů nikoho, s kým není ten kedlubnový hokynář Vachler zadobře, nebo snad nedej bože, nikoho nezávislého, ať si dělá trachtace dle libosti, ale za své PRACHY.A mimochodem i ten Varhan Orchestrovič si dovolil moc, když se podílel na práci se samotným panem režisérem Formanem.A tak česká malost a nepřejícnost Vachlerovské kliky to nezkousla a raději ho nahradila velice mazaně nevidomým chlapcem, takže jí není vlastně co vyčítat.Tak teď ještě rozpustit a vypustit i toho Vachlera....... 

0/0
2.3.2008 8:58

paskudilek

Dobré, jen Landovský byl trošku mimo.

;-D

0/0
2.3.2008 8:05

agnostik1

Re: Dobré, jen Landovský byl trošku mimo.

Jste na stařičkého barda příliš laskavá, byl totiž úplně mimo.

0/0
2.3.2008 10:02

honzik_janulik

několik milionů let mě fascinují debaty typu: V iděl (a) jsi to včera? To bylo hrozný, na to se nedalo dívat! Příp.: V té televizi včera byly samé blbosti.

Proč se na to díváte, když jste z toho pak ve stresu?

Výsledky Lvů mě sice zajímají, ale nemusím se dívat na vyhlašování, ráno si to v klidu přečtu na netu.

0/0
2.3.2008 7:45

paskudilek

Re: Už

Že jsi to neviděl, tak jsi o hodně přišel.

0/0
2.3.2008 8:06

Dr.Onufrakova

Budař na poslední chvíli

Tak to si teda Budar za hranie naozaj zasluzi, ked to nepoznal ani redaktor, ze ten prichod z hajzla bol narezirovany. Alebo ma redakcia deficit IQ.

0/0
2.3.2008 7:28

Ja su Kača Praskačova

.......

já už se na ty jejich ocenění nedívám. Je mně šuma fuk, kdo si dá jaké ocenění.  To už  se vyznamenávají snad každý měsíc umnělci jedni. Jenom aby je mněl člověk furt na očích?

0/0
2.3.2008 7:05

tata11

Já na bráchu, brácha na mě...

Když se natočí film a zisk z něj je takřka mizivej, tak se mu dá "Lev" a vono si ho pár blbců přece jenom koupí... A pěkně si to prostřídat...vloni TY, letos JÁ a všichni budem spokojený. No řekněte, není to nádhera? Hlavně to chce kolem toho  pořádnej humbuk a je to doma. Vždyť jde jenom o prachy...

0/0
2.3.2008 1:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.