Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nightwish vzlétli do nových, vyšších sfér

Sportovní hala na pražském Výstavišti měla po delší době vyprodáno díky finské rockové kapele Nightwish, která má v Česku velkou fanouškovskou základnu a prodává i solidní množství desek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Brutos

Nightwish

Tak mám pocit, že to tu jede jak kolovrátek. Spousta lidí tu mele to samé dokolečka. Proto se ptám:

1. Kam zmizela tolerance? Nightwish s Tarjou i s Anette jsou výborná kapela, která prošla změnou na postu zpěvačky. Díky čertu je nové album přizpůsobené pro Anette (její hlas je položen jinde). A to je jedině dobře. Zajímalo by mě, jak by tyto nové písně zazpívala Tarja. Jo, život je plný změn a právě tahle změna přece dopadla na výbornou. Nightwish je mrtev, ať žije Nightwish!!!

2. Dinosauři - ještě že tu jsou. V poslední době mám pocit, že právě oni nás učí té toleranci. Možná právě pro to, že už mají leccos za sebou právě v muzice.

3. Koncert byl vynikající. Já tam byl hlavně kvůli Pain, protože poslouchám hodně žánrů. Ne ale kvůli tomu, jaký hrají styl. Buď se mi ta muzika líbí nebo ne - jsem dinosaurus.

4. V článku o Nightwish je dost blbostí. Nebyl to poslední koncert na evropském turné a zpěvák Pain se opravdu nejmenuje tak, jak je napsáno.

0/0
4.3.2008 9:16

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

lepsi report

Tady je lepsi report:

http://www.abysszine.com/view.php?cisloclanku=2008020015-nightwish

0/0
23.2.2008 12:15

ikshorm

Lepsi, nez jsem cekal

Jakkoliv jsem kdysi zacal Nightwish poslouchat kvuli Tarje, Dark Passion Play jsem si koupil v prvnim tydnu po vydani a podobne tomu bylo pri zahajeni predprodeje listku, protoze to album je famozni.

Nechapu, jak muze nekdo hlas Anette povazovat za nevyrazny (stredni pasaz 7 Days to The Wolves me svymi ciste vyrvanymi vyskami privadela do extase). Stejne tak nechapu, kde bych mel v onom hlasu hledat pop. Ja to vnimam tak na 80% rock/metal a 20% jazzove hrani si s tematem, kdyz si potrebuje ulevit od vysek.

Wishmaster zni sice jinak (ano, Tarjin se mi libil vic), ale na druhou stranu zpiva Anette opravdu Wishmaster a ne Fishmaster. V jednu chvili me sice zaskocilo, kdyz (nejspis z unavy) jednu pasaz (uz si nevzpominam, co to bylo za pisen) zazpivala na melodii z uplne jine skladby, ale to se v atmosfere koncertu ztrati.

Anette me opravdu dostala. Youtube me pripravilo na uhli, ale prijel diamant. A za par let brouseni z ni snad bude i briliant.

Na zaver otazka. Nightwish bez Tarji obst

0/0
22.2.2008 23:48

ikshorm

Lepsi, nez jsem cekal2

... Nightwish bez Tarji obstali. Obstoji i Tarja bez Nightwish? Jeji prvni solo singl nebo video, kde zpiva Smells Like Teen Spirit, mi na optimismu nepridava.

0/0
22.2.2008 23:50

Anubis1913

Re: Lepsi, nez jsem cekal2

Tak to jsi nějak pozadu ne? Kup nebo si stáhni My Winter Storm a veškeré pochybnosti Tě přejdou, Tarja bez Nightwish taky obstála. Ale koncert byl prostě super!

0/0
23.2.2008 15:09

ikshorm

Re: Re: Lepsi, nez jsem cekal2

Nevim, vcera v noci jsem si poustel na Youtube asi 3 pisnicky z jejiho noveho alba, abych se ujistil v nazoru, a absolutne me nezaujaly. V diskusi mnohokrat akcenotvane slovo pop se mi nebezpecne vtiralo na mysl. Jeste si je pustim parkrat, ale na 99% pro tohle album do obchodu spechat nebudu...

0/0
24.2.2008 1:05

Radek1979

Re: Re: Re: Lepsi, nez jsem cekal2

nezlob se na mě ale jestli muziku posloucháš na Youtube potom není co dodat. Já osobně se podle těch nekvalitních prasáren nejsem schopen orientovat.Rv

0/0
25.2.2008 10:39

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

Re: Re: Re: Re: Lepsi, nez jsem cekal2

Ja mam s dovolenim album doma. Abych pravdu rekl, nikdy nepremyslim nad tim k cemu je to blizko, ale  je pravda ze ten pop tam pekne smrdi, nicmene sam bych si toho asi nevsiml. Celkove me to opravdu nebavi i pres veskery talent Tarji a to je pro me dulezitejsi.

0/0
26.2.2008 17:33

Laurinka13

Nightwish - super koncert!!!!!!

jo ještě taky vy co jste tam nebyli tak nevíte o co jste přišli!!! Bylo to uplne best best best !!! super :-)

0/0
22.2.2008 22:02

hedvajs

Re: Nightwish - super koncert!!!!!!

No promiň ... já jsem na koncíku byla ...viděla jsem i koncert s Tarjou .. a to se nedá vůbec srovnat .. bylo to více než hrozný a ten kdo neviděl Tarju live .. nemůže tohle vůbec soudit ...

0/0
26.2.2008 16:45

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

Re: Re: Nightwish - super koncert!!!!!!

Tak v tom pripade je to vec nazoru. Tarja mi prisla jako rusivy element, coz bylo dano prave tim, ze zpivala operne. Ano Anette v podiovem souboji opravdu vyhrava;-).

0/0
26.2.2008 17:36

NoName1978

Re: Re: Re: Nightwish - super koncert!!!!!!

:))))))))))))))rusivej element. Tarja delala nightwish nightwishema.

0/0
6.3.2008 22:14

Laurinka13

Nightwish - super koncert!!!!!!

Nechápu co tady kritizujou ti co na koncertě nebyli (např. tebodinka), pač o tom absolutně nic neví:-( Já jsem tam byla,stála jsem uplně vepředu,uprostřed a bylo to naprosto SKVĚLÍ!!!!!Viděla jsem na netu pár videí z koncertů s Anette a trochu jsem se bála starších písniček ale zazpívala to skvěle,vůbec všichni byli skvělí a ten koncert byl naprosto úžasnej:-)Nightwish jsou pořád stejně skvělí,ani náhodou je nepřestanu poslouchat...Koncert byl totálně skvělej na lepším jsem zatím nebyla(asi ani nebudu;-))!! Anette si u mě smazala veškerý pochybnosti co jsem o ní měla:-) jo a ten článek co je tady o tom koncertu - pro mě to bylo na 100% ale to je věc názoru... ale v článku je pár špatnejch informací, za všechno třeba slyšeli jste tam někdo Higher Than Hope??? no a jinak fotky jsou tam super (dokonce mě na jedne tat´ka našel :-D) ta jak je tam Anette a Emppu je uplne best, jen škoda že tam není Tuomas :'-( ale co už já mám vlastní fotky ;-) TI CO NEBYLI NA KONCERTE TAK AT DRŽÍ HUBU!!!!!

0/0
22.2.2008 21:58

tebodinka

Vyšší sféry?

Mně teda bere hlavně nadpis toho článku, že prý do vyšších sfér... Neřekla bych, že do vyšších, řekla bych do úplně jinejch a hlavně tuctovejch, propad do obyčejnosti. Kde je konec těm úžasnejm skladbám, při kterejch měl člověk husí kůži a nestačil se divit všem fantastickejm hudebním nápadům. Starý NW a nový NW jsou prostě dvě jiný kapely, i když složený ze stejnejch muzikantů.

0/0
22.2.2008 15:04

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

Re: Vyšší sféry?

Tak ale to jsme uz resili nize ne? Ja to mysleno, jako ze nepreslapuji na miste, ale je jedou dal nahoru bez ocelovy koule u nohy, ;-)

0/0
22.2.2008 15:31

tebodinka

Re: Re: Vyšší sféry?

Možná, že je lepší bejt dobrej s ocelovou koulí u nohy, než žít z podstaty a vydat se cestou, která postrádá originalitu.

0/0
22.2.2008 15:42

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

Re: Re: Re: Vyšší sféry?

No tak to opravdu netusim, cim jsou novy NW neoriginalni ;-D. Docela bych si rad rozsiril obzory. Prosim te, napis mi nejaky kapely, se kteryma bych si mohl nynejsi NW splest. A piste vsichni vy dinosauri. Opravdu by me to zajimalo, rad bych si to totiz poslechl. Dekuji

0/0
22.2.2008 15:46

honza158

Re: Re: Re: Vyšší sféry?

Tak to, ze nejsou originalni s tim rozhodne nesouhlasim ... jsou to stale stejne dobri NW jako pred lety.  Proste rana byla zacelena a jde se dal, je to stale stejna cesta, stale stejne kvalitni. Zakladem je Tuomas, ktery nikam neodesel.

0/0
22.2.2008 18:16

hedvajs

Re: Vyšší sféry?

Musim s Tebou souhlasit .. naprosto neporovnatelné dvě kapely ... zlatý starý dobrý Nightwish ....

0/0
26.2.2008 16:46

honza158

Tarjista

Tarja byla vyborna a po jejim vyhozeni jsem se obaval, ale zaroven tesil co bude dal ... bal jsem se jestli se diru po Tarje podari nejak zacelit, nahradit a myslim, ze se povedlo, jede se dal :-)

Samozrejme nektere stare veci Annet "neuzpiva", ale to mi nevadi. S odstupem casu muzu rici, ze pro me se ve vztahu k NW nic nezmenilo.  Koncert byl super  R^

0/0
22.2.2008 14:11

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

Re: Tarjista

Ja bych nerekl, ze je neuzpiva, ale ze je zazpiva jinak, a to po svym. Coz je podle me lepsi. I kdyz nekde to muze znit trochu hur, ale to je tim, ze si to malo upravila k obrazu svemu, coz je chyba.

0/0
22.2.2008 16:03

honza158

Re: Re: Tarjista

To, ze zpiva jinak je dobre (nesnazi se to zpivat jako Tarja), ale v tech silenych vyskach mi to obcas prislo dost na hrane moznosti  ... ale jak uz jsem psal nijak strasne to nevadi a stale je to dobre. Annet proste umi zpivat :-)

0/0
22.2.2008 18:21

Sůvička

Nightwish hudba...

Na koncertě jsem byla a podle mě byl fantastický. Měla jsem strach, jak Anett zazpívá staré písničky, ale nebylo to špatné, i když byly napsány pro jiný hlas a jinou osobnost. Hudba NW mi připadá stále skvělá, chlapci jsou umělci, písničky mají příběh a atmosféru, ať už s Tarjou nebo Anett. Zůstanu jim věrná, oboje se dobře poslouchá R^

0/0
22.2.2008 14:01

Radek1979

pro StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj

Co kdyby si si počkal na diskuze o anetce, evičce, sámerkovi? To je přeci pro tebe ta pravá parketa, ale už jen tak rok dva, až začnou bejt ohraný a nebudou IN už aby si si hledal jiný.

Tuto diskuzi nech lidem kteří poslouchají to co se jim líbí a chtějí se o tom pobavit. Pro lidi kterejm je to co je IN u (Y). Pro takový je tahle muzika.

0/0
22.2.2008 13:25

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

Re: pro StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj

Tak na kapely co posloucham ja by v Cechach neprisla ani desetina tech co byli na NW, viz. treba Pain, vetsina z tech bridilu co jste byli na NW nevedela co ma delat, kdyz zpustili a to pritom Pain jsou pomerne hodne komercni kapela (ale dobra). Tak si utri nudli a bez si na Kabaty. Jinak Evicka je prima kocicka a Sameru a Anetek (ted tim nemyslim Olsonovou) jsem na tomto koncerte videl opravdu hodne, nicmene kvuli nim jsem tam nebyl a prekvapilo me, ze udelali dobrej kotel, za coz jim dik. Jinak chapu, ze se citis dotceny, kdyz jsem o tobe rekl, ze jsi dinosaurus, ale na tom neni nic spatnyho. Treba i dnes jsou jeste lidi co poslouchaji Obituary, Sepulturu, Sick of it all a dalsi podobny sracky. Jenze od doby kdy udelali neco novyho se dal nevyvynuli a zesrackovateli. A to je pripad i Nightwish, kdyby T. nesla jinam tak by vydali jeste dve desky a sli by do kopru. Samozrejme dinosauri by je zrali i za 100 let. Takhle vydaji treba jeste 3.

0/0
22.2.2008 15:25

Radek1979

Re: Re: pro StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj

tak na tohle sem čekal, děkuji :)

"Jinak Evicka je prima kocicka a Sameru a Anetek (ted tim nemyslim Olsonovou) jsem na tomto koncerte videl opravdu hodne"

a o tom to je, dříve byli Nightwish o muzike, o kvalitě, a hlavně o směru kterej si vyberou lidi kterým se ta muzika líbí. Lidi kteří ji poslouchají pro to že jim dělá dobře. Dříve by jsi na jejich koncertech nepotkal ty anetky a sámerky, ale normální lidi kteří hledají něco víc, né zpopíkovanou tuctovku. Teď jsou ve sféře teplejch bratříčků co spívají o mamince a "lásce" prostě tuctovka. Já vím, ale sou IN.

Byl sem loni na Ozzym, jo je to sračka která je už pro vás out, jenže na tom vyprodaným koncertě nebyly sámerci a anetky, ale lidi kteří tam přišli protože pro ně ta muzika něco znamenala. Byl sem tam z nejmladších. A věř mi, 99% dnešních zpěváků by dala nevím co za to aby se někdy dostali na úroveň těhle sraček který sou v kronikách, a ještě dlouho se o nich bude vědět. Ne že dva roky krákoraj a pak po nich neštěkne ani pes.

0/0
25.2.2008 10:49

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

Re: Re: Re: pro StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj

Tak za 1) pokud nechces videt samerky, bez na metalovej koncert a ne na Nightwish

2) na samerky a anetky jsem ze zacatku taky divne koukal a pripadal jsem si trochu divne v hadrech co jsem mel na sobe, ale nakonec tyhle samerci a anetky udelali poradnej kotel a je mi uplne jedno ze nevedeli kdo jsou Pain a ze se me bali, proste udelali atmosferu a o to jde

3) Anette Nightwish nezpopularizovala, takze ten kotel tam rozhodne nebyl kvuli Anette

4) Ozzy je slavnej, protoze pred 30 lety bylo IN bejt tvrdej a mit dlouhy vlasy a fetovat a bylo to originalni, kdyby totez delala nejaka kapela i ted, tak by ji poslouchalo 100 lidi.

5) vsechno je o konkurenci, tenkrat nebyla takova konkurence a tudiz se prosadilo spousta kapel, ktery by si ted ani neskrtli (ted je v kazdym meste jeden samerek, co si vydava svoji desku).Na Ozzyho se chodi, aby lidi zavzpominali na stary casy, ktery maji spojeny s muzikou, ale rozhodne ne kvuli kvalite.

0/0
26.2.2008 17:51

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

Re: Re: Re: pro StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj

Jeste bych chtel zduraznit, ze mam mladsi znamy, co poslouchaji Black Sabbath nebo Ozzyho, coz nechapu a tchana, co to taky posloucha a jelikoz posloucham mimojine metalek, tak k tomu mam bliz nez samerci, ale proste bych si to ani nestahl (mp3 z netu). Ja proste posloucham veci co se mi libi hudebne. Neposloucham Lucii jen kvuli tomu, ze jsem u ni poprve soulozil. Je pravda, ze kdybych slysel starou Sepulturu, nebo Cannibal Corpse, ze bych asi zaslzel, ale ted jsou proste kvalitnejsi veci. A neni to tim, co je IN, stary CC maji co rict i ted, ale proste sorry, bye bye minuly stoleti. Vsechno nekdy melo svuj vrchol (bylo IN).

0/0
26.2.2008 18:03

tebodinka

Dvě různý kapely

Já to holt beru tak, že Nightwish s Tarjou byli jiná kapela... Kapela, která hrála fantastický věci. a kapela s Anette je holt takovej tuctovej, dobře odvedenej, ale nudnej metal, kterej mně prostě už nebaví. Proto jsem ušetřila prachy za lístky a pustim si radši doma starý pecky.

0/0
22.2.2008 10:42

Radek1979

Re: Dvě různý kapely

pěkně a výstižně napsaný, plně souhlasím R^.

Ale musí se Anette nechat že je to silná ženská. Myslím že od začátku ji bylo jasný do čeho jde. Že to bude mít extrémně těžký. Proto ji držím palce ale na její koncert nepůjdu :-/

0/0
22.2.2008 11:07

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

Re: Dvě různý kapely

Tak v tom pripade jsi poslouchala Nightwish ze spatnyho duvodu. A mela jsi prejit rovnou k opernim ariim. A je dobre, ze takovy lide ze sceny zmizi. V podstate jsi degradovala VyHolopajnenovu tvorbu jen kvuli tomu, ze tam nemas svoji oblibenou sovu Tarju. Rv

0/0
22.2.2008 11:35

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

Re: Re: Dvě různý kapely

Nehlede na to, ze jsi tam nebyla a vubec tedy nevis o cem mluvis. A jestli jsi nekde slysela nejakou live nahravku z diktafonu a soudis podle toho, tak jsi uz uplne mimo, zrovna ted jsem stahl jeden live koncert a celkove to tam stoji za prd a kdybych mel soudit podle toho na koncert bych mozna taky nesel. Ale to jsem nastesti neudelal. Kazdopadne pokud se na to podivam z globalu jsou Nightwish sracka s Tarjou i s Anettou, akorat s Anettou je to poslouchatelnejsi. 

0/0
22.2.2008 11:40

tebodinka

to Blahoslavený chudý duchem

Jasně. Skvělý zpěváci ať zmizej ze scény, co by tam taky dělali? Nejlepší je ničim se nelišit. Chápu, že pro lidi jako Ty musí bejt jenom náznak opery čirym utrpením. Tak si poslechni Holky z naší školky a nezapojuj se do diskuze o Nightwish, když netušíš, co na nich bylo úžasný.

0/0
22.2.2008 11:45

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

Re: to Blahoslavený chudý duchem

Psal jsem o tobe ;-). Ze takovych fanousku je netreba. Tarja vydala solovy album, tak prosim. Ja ho slysel a je to tuctova sracka. Jinak operu mam rad, dokonce ji i posloucham (i nejaky ty klasiky), uklidnuje to a nedavam si to tak nahlas. Ale Tarja v Nightwish poslednich minimalne 8 let uz prekazela. Kdyz chces operu s metalem, pust si Septic flesh, tam je to zkombinovany vkusne. kazdopadne Tarja s "melodickymi" Nightwish proste nesedi. Nicmene je to samozrejme vec nazoru. Me tu jen vadi to neustaly psani blabolu typu "anette to nezvlada" "ma nevyrazny hlas" atd. Zvladla to na vybornou a na podiu byla mnohem lepsi nez T. a zpiva jinak. A podle me se to tam lip hodi.Tot vse.

0/0
22.2.2008 11:56

tebodinka

To beru...

Jo, s větší částí souhlasim. Nejsem nějaká fanatická zastánkyně Tarji, po pravdě mi neni ani nijak sympatická. Jenom se mi líbějí starý pecky od NW jako Wishmaster... S tou metalovou muzikou je to fakt úžasný. Ale fakt je, a to asi nebyla vina zrovna Tarji, že ty jejich novější věci už byly spíš takovej podivnej popík. Takže prostě Tarja Netarja - některý věci od nich zůstanou špičkou. Akorát si je můžu už jenom pouštět z iPodu. I když v létě jsem byla v Kainu na koncíku pražskýho revivalu NW a ta jejich "Tarja" zpívá snad ještě líp. Fakt je, že pudu radši na ně zavzpomínat na starý NW než na ty nový. Prostě se mi to líbí, i když operu jako takovou teda na rozdíl od tebe nemusim.

0/0
22.2.2008 12:14

Radek1979

Re: to Blahoslavený chudý duchem

Jo nejlepší sou fanoušci jako je on. POslouchají to co je IN :-©

0/0
22.2.2008 13:20

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

Re: Re: to Blahoslavený chudý duchem

Tak to by me zajimalo, co je podle tebe ted IN, a co ze to teda posloucham. A kdybys stal hned tady vedle me, tak bych se s tebou vsadil o miliardu miliard, ze ani nemas tuseni, co ja posloucham. A ze jen placas, protoze nemas argumenty.;-)

0/0
22.2.2008 15:42

Radek1979

Re: Re: Re: to Blahoslavený chudý duchem

toto jsou tvoje slova:

 "Jediny co rikam je,ze spojeni opery s metalem bylo IN pred 10ti lety (viz. treba ten Therion a dalsi)"

Já tady s tím nezačal, pokud někdo napíše takvouhle větu, většinou se dá udělat obrázek co je to za člověka. Ty jsi tu zmínil že muzika už není IN proto není dobrá. To snad nepotřebuje další argumenty nemyslíš?

Narozdíl od tebe mě je jedno co je IN mě se to líbí tak to poslouchám. Mě se zase pro změnu nelíbí 90% dnešní rádoby nové muziky a to bez ohledu na to jestli je IN nebo jestli není IN.

0/0
25.2.2008 10:38

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

Re: Re: Re: Re: to Blahoslavený chudý duchem

Mozna jsem to napsal blbe, ale uz me s tim IN trochu iritujes. Kdyz uz mluvis o spojeni opery s metalem. Tak Therion je mnohem lepsi kousek. Ja jsem nerekl ze to neposloucham kvuli tomu, ze to neni IN. To sis z toho vytahl ty. Pred 10 lety jsem proste poslouchal sracky no. Kupodivu ty samy sracky jsou ted mnohem IN nez driv. A to ze vydrzis poslouchat stejnou vec pul stoleti je tvuj problem. Jinak aktualne posloucham veci ktery jsou asi 50x min IN nez Nightwish, tak si prosim te nech tyhle blaboly pro nekoho jineho a nevkladej mi do ust to co jsem nikdy nerekl. Jinak abych ti to vysvetlil, ja jsem nemyslel, ze to bylo IN poslouchat, ale IN to tvorit. Je to asi jako by nejaka kapela hrala ve stylu Beatles, tak si reknu ze to jsou debilove, ale verim tomu, ze s tim udelali diru do sveta.

0/0
26.2.2008 17:29

xvoto

Nový Nightwish

Taky jsem byl a bylo to fajn. Ale musím se připojit k těm co postrádají Tarji hlas. Dnešní Nightwish je pěknej klasickej metálek ale ničím vyjímečnej. Vyjímečnej byl právě kvůli skloubení s operou - proto mě taky před x lety tak uchvátil, bylo to něco naprosto novýho... Takže pěknej koncert to byl. ale nic vyjímečnýho...

0/0
22.2.2008 9:38

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

kupredu ... zpatky ni krok

Me prijde, ze vetsina lidi co se zastava Tarji to dela hlavne kvuli spojeni operniho zpevu a metalu. Takovy spojeni beru jako specialniho, tak jsem to bral i u prvnich desek Nightwish a pred exotama jsem vzdycky rikal, jakej je ten metal umeni, ze  se da spojit s klasikou. Ted uz na takovy veci kaslu, bud se mi to libi nebo ne. Nightwish doma neposloucham, protoze nejlepsi muzika je stejne Windir a Valfar byl totalni buh, ale ted zneji rozhodne lip. To ze se Nightwish ubiraji tuctovym popikovym smerem je absolutni nesmysl (mozna ty jeji ABBA pohyby :-)), ale chapu ze se to fandum Tarji nelibi.

Mam radsi jiny kapely, ale akorat se mi nelibi, jak se tu degraduje vliv Anette na Nightwish. Je to cerstvy vitr do zatuchlych koutu. Pokud si srovnam prave jejich posledni DVD z Hell-synek, s koncertem v Praze, Anette je jasny vitez,coz jsem vubec necekal a jsem za to rad.

0/0
22.2.2008 8:53

Izza

Re: kupredu ... zpatky ni krok

Byl jsem na koncertě a jsem z něj strašně zklamanej, právě proto, že jsem viděl DVD z Hartwall areny. Podle mě to byl absolutní vrchol a koncert v Praze byl tak na 50i%. Jo, spojení opery a metalu je neopakovatelný, ale především to bylo tím, že Tarja měla charizma a ze skladeb s ní běhal mráz po zádech. A ve spojení s Marcem to bylo něco úžasnýho. Aktuální singly jsou taky hodně dobře napsaný, protože Tuomas talent opravdu neztratil, stačí jen aby je někdo strhnul. Ale tam kde nezpívá Marco, nic takového nepřijde. Skladby v podání Anett jsou fajn, jsou celkem dobře zazpívaný, ale něco podstatného tomu chybí. To něco dělá rozdíl zpěvákem a bohužel jen interpretem.

0/0
22.2.2008 10:10

Radek1979

Re: kupredu ... zpatky ni krok

Když to neposloucháš, nekecej do toho ;-)

Člověk kterej má širší záběr mezy žánry si rád odskočí k něčemu jinému, osobně třeba nedám dopustit ani na Theriony, Pink Floyd..., ale furt bych je nedokázal poslouchat. Když si teď pustím Nightwish, přijde mi to jako ten dlouhej záběr nudy co slyším z rádia (samozdřejmě trošku přeháním...) a to mě mrzí.

P.S. jak se ti Tarja líbila v pátým elementu? :-)

0/0
22.2.2008 11:02

Radek1979

Re: kupredu ... zpatky ni krok

Když to neposloucháš, nekecej do toho ;-)

Člověk kterej má širší záběr mezy žánry si rád odskočí k něčemu jinému, osobně třeba nedám dopustit ani na Theriony, Pink Floyd..., ale furt bych je nedokázal poslouchat. Když si teď pustím Nightwish, přijde mi to jako ten dlouhej záběr nudy co slyším z rádia (samozdřejmě trošku přeháním...) a to mě mrzí.

P.S. jak se ti Tarja líbila v pátým elementu? :-)

0/0
22.2.2008 11:04

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

Re: Re: kupredu ... zpatky ni krok

Se neopakuj ;-). Kazdopadne tim, ze to neposloucham mam zajisteno, ze mam nadhled a neomezuju se na to, ze bych porovnaval 2 odlisne zpevacky.A tim ze to neposloucham neznamena ze jsem jsem neslysel vsechny alba a ze jsem to nikdy neposlouchal.Jediny co rikam je,ze spojeni opery s metalem bylo IN pred 10ti lety (viz. treba ten Therion a dalsi),ted uz to je oposlouchany klise.Celkem me udivuje, ze to tolik lidi jeste bavi.Me uz Tarja s tim svym houkanim dost lezla na nervy.To ze ji vyrazili jim prospelo a uz jen to,ze to udelali svedci o tom,ze to asi nebylo v poradku.A na to ze nektery veci byly psany vylozene na Tarju si s tim Anette poradila s prehledem.A vystoupeni bylo bombasticky,na to v jakych to bylo provizornich podminkach s porovnanim s Hartwall arenou.Kazdopadne Windir je Windir. A pokud chce byt nekdo zajimavy, at si pusti operu, da to cloveku vic, jak nejaky mixovani stylu.

0/0
22.2.2008 11:30

Radek1979

Re: Re: Re: kupredu ... zpatky ni krok

tak jsme doma, Ono to podle tebe není IN R^. To je potom jiné. Omlouvám se vám mladejm, ale já neposlouchám co je IN, proto si nepustím rádio jak je rok dlouhej. Já poslouchám to co se mi líbí. To je asi rozdíl mezi náma a nikdy se neshodneme. Mě je opravdu uplně u (Y) jestli je to IN a co si o tom myslí ostatní.

A proto se s tebou nemá cenu dál bavit Rv Užij si svoji evičku a sámerka a tu pipinu co de do eurosongu kvůli tomu že ukazuje po/rávačky, budeš určitě v euforii ale nepřispívej někam o čem nic nevíš.

0/0
22.2.2008 13:19

flames828

Re: Re: Re: kupredu ... zpatky ni krok

Jo jasně, ty máš nadhled. A považuješ Septic Flesh za lepší spojení opery s metalem. A Tarju za dobrou zpěvačku asi taky. Chceš přispět na konopné lano?

0/0
22.2.2008 14:24

Radek1979

Re: Re: Re: Re: kupredu ... zpatky ni krok

A ty mi chceš tvrdit že Tarja je špatná zpěvačka?8-o To jsi potom hluchej nebo už na tom jsi hodně špatně Rv

Ale jo oni duety s ní vyhledávali největší operní pěvci jen tak ze srandy 8-o

0/0
22.2.2008 15:32

StydimSeZeJsemZ_CR_cesiJsouHnuj!

bylo to pro me?

Ano Tarja je dobra zpevacka a ano Septic Flesh kombinuji operu s metalem, ale nemichaji to.

0/0
23.2.2008 12:13

loginname_

Mně se ten sprostý popový hlas Anette nelíbí

Rv

To, co dělalo Nightwish vyjímečnými, byla právě ta kombinace metalu a opery.

0/0
22.2.2008 8:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.