Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Daniel Landa na turné objede Československo

Zpěvák Daniel Landa na jaře uspořádá turné nazvané Československo 2008. Vystoupí ve velkých halách v pěti městech, z toho dvakrát na Slovensku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Clar

fakofašos

Se divím, že sem ještě někdo nenapsal ten klasickej - že Landu nemusí, ale písničky dělá super RvRv

0/0
24.1.2008 13:58

_m-

Re: fakofašos

Landu nemusím, ale písničky dělá super R^R^

0/0
25.1.2008 12:12

kunde

ordo lumen templi

;-D;-D masiáš na turné....;-D;-D v Bohnicích mu dali opušťák?

0/0
24.1.2008 11:19

Jyrka Paropupek

zaprdění čecháčkové...

...zase naslintali do diskuze svá moudra... Až vy místní pomlouvači, chytráci a všeumělové dokážete alespoň polovinu z toho co Landa, pak něco žvatlejte.

Nácky nemám rád, ale Landa mezi ně rozhodně nepatří. Nejsem vyloženě jeho fanoušek a nemám zapotřebí jej tady nějak obhajovat, ale rozhodně si ho vážím. Rozhodně něco dokázal a hlavně je svůj. Jen mě zaráží, jak něktěří místní uslintanci zase všechno vědí a mají svou jedinou pravdu, kterou si snad někde přečetli, nebo slyšeli v čecháčkovském rádiu, plném Helenky, či Káji, nedej bože Evy a Vaška... Kdo nezná a neví, radši by měl držet hubu, protože si jen dělá ostudu.

Tady je celkem zajímavej rozhovor s Landou: http://www.radio1.cz/porady_dnl/

0/0
24.1.2008 9:41

Jyrka Paropupek

Re: zaprdění čecháčkové...

přesněji tady: http://www.radio1.cz/mp3/porady/Zatisi-2003-04-16-Jero-DANIEL_LANDA.MP3

0/0
24.1.2008 9:43

Clar

Re: zaprdění čecháčkové...

Co dokázal? Postavit si kariéru na vymtlanejch vyholencích? Postavit kariéru na rádoby kontroverznosti lezoucí z jeho náckovské minulosti? Garantuju ti, že kdyby teď vylezla nová kapela, která by hrála stejný písničky se stejnýma textama, se stejným hlasem, tak po ní pes neštěkne! Ale protože je to Landa, kterej má díky minulosti o reklamu vždy postaráno, najde se stádo tupců, který si ty jeho hámoty kupujou... Což se není co divit, když tady jsou lidi schopný volit komouše nebo v minulosti republikány...

0/0
24.1.2008 14:02

Catt

Re: Re: zaprdění čecháčkové...

To je vše co víš? Pomůžu ti, hrál v několika filmech, vydal víc jak 10 alb, jeden z nejprodávanějších hudebních autorů, byl celkově 6 v mistrovství evropy v autokrosu, celkově 5 místo v evropském mistrovství tahačů, dnes rallye, ... A co jsi dokázal ty? Kde se o tobě mohu dočíst? Na internetu všem hned narostou svaly.

0/0
24.1.2008 16:00

Oriesko

Re: Re: Re: zaprdění čecháčkové...

;-D A to je jako co?

Filmy - sracky, jedna vetsi nez druha a jeho vicemene ochotnicke curdy ve stylu "pani, nesu vam psani" bych snad radsi ani nezminoval.

10 alb - plnych dementnich popevku, kdy oslnen uz 200 let znamym tridobym valcikovym rytmem nezpevacky hulaka prostoduche rikacky pro jednoduche lidi? Ano, tomuto zanru se komercne dari. Ucni neumi moc vypalovat a maji radost, ze aspon tehle hloupe pseudohudbe rozumi.

Autokros - co to je? To je ta vysoce sportovni zalezitost, kde si vyslouzili zneuznani Schumacherove masti ego drandenim v rozmlacenych embeckach na poli? Opravdu velmi narocny "sport".

Prosimte nebud srandovni. Ze Danecka adorujes jeste neznamena, ze dokazal neco opravdu chvalyhodneho. A ze se o nem muzes docist? To i o ruznych vrazich a zlodejich, z toho bych v tehle zemi nedelal zasluhy.

0/0
25.1.2008 11:24

iuos

hmm

tobě asi hodně leží v žaludku, co?

btw proč by měl zpěvák, co zpívá svoje vlastní písničky - tedy sobě na míru - zpívat jak školený zpěvák bez chyb a čistě? není právě jeho způsob zpěvu součástí jeho písní?

a co není "pseudohudba"? texty, který jsou plný jinotajů tak, že ani autor neví, co vlastně chtěl říct?   

0/0
25.1.2008 14:30

Semjase

Landa

Zpívá hlavně pro dělníky a nižší střední třídu. Učňovskou mládež a vyučené lidi, kteří to v životě nikam nedozáhnou. A navíc je to nácek. Rv

0/0
24.1.2008 9:16

a-c

Re: Landa

by ses divil, jaké má spektrum posluchačů...

0/0
24.1.2008 9:38

Brancaleone da Norcia

Re: Re: Landa

Přesně. I moje máti - MUDr. - ho má ráda. Teď jen o čem tohle svědčí... 

0/0
24.1.2008 10:50

_m-

Re: Re: Re: Landa

No co by - o tom že naši lékaři jsou nižší střední třída a nikam to nedotáhnou ;-)

0/0
24.1.2008 11:03

kill7

Re: Re: Re: Landa

Mengele byl taky Mudr

0/0
24.1.2008 11:04

_m-

Re: Landa

Ano brouku. Mimochodem miluju tyhle amatérské sociologické průzkumy ;-D;-D;-D

0/0
24.1.2008 11:01

Catt

Re: Landa

Kde je zveřejněn tvůj výzkum? Jaké jsi použil metody? Dej nějaké podklady a pouč nás nevzdělané.

0/0
24.1.2008 16:01

bazmeg

Na Slovensko nechod

...na Slovensko s tim nejezdi, dostal bys zidlou do hlavy!:-©:-©:-©

0/0
24.1.2008 9:04

Flap

Haha

Ňic neš národ ! Ukaž jym to, Danečku ! V

0/0
24.1.2008 8:46

oId fashioned Vince III..

ok, folks...

a kdy začne konečně zpívat?;-)

0/0
24.1.2008 7:24

Catt

Re: ok, folks...

To by musel být zpěvák, on je spíš šansoniér. Ale v pěveckém souboji bych si vsadil na něj než na tebe.

0/0
24.1.2008 16:04

paol0

Re: Re: ok, folks...

sansonier ;-D;-D;-D;-D ten byl dobrej R^

0/0
25.1.2008 11:07

kill7

patetický kašpar

;-D

0/0
24.1.2008 7:14

ADukla

Re: patetický kašpar

"Protoze nemuzeme snest velikost mezi sebou, delame vsechno proto, aby jsme ji znicili" (3 cisarova zena, Babylon 5)

0/0
24.1.2008 8:27

kill7

Re: Re: patetický kašpar

;-Dty seš komik

0/0
24.1.2008 8:52

Brancaleone da Norcia

Re: Re: patetický kašpar

8-o;-D Ty voe z tebe ten patos čouhá jak péro z gauče...

0/0
24.1.2008 9:17

_m-

No - to si zase hulváti smlsnou v diskuzi!

0/0
23.1.2008 17:44

Oriesko

???

Co je to "zpevak Daniel Landa"???

0/0
23.1.2008 17:13

weiland

Re: ???

kvalitní sci-fi nebo blbost.

0/0
23.1.2008 18:51

Radek1979

Re: ???

a kdo je pro tebe dobrej, kvalitní zpěvák? Jo víš o tom,že nad některejma písmenkama se v čechách píšou háčky a čárky?

0/0
23.1.2008 19:07

Oriesko

Re: Re: ???

Tak pokud se chces bavit o zpevu a popularni hudbe, par opravdu dobrych zpevku se najde i v Cechach: napadaji me treba Dan Barta, Matej Ruppert, Vlasta Redl, David Koller, Franta Cerny...

Pak se najde par slusnych (Milan Cajs, Andrzej Palec, Radek Pastrnak,...) no a pak halt i jeden nacek, co ho basti hlavne ucnovska mladez pro jeho primitivni pseudofilozofii a silacke pozy. Se zpevem ani s hudbou to ovsem nema nic spolecneho.

Jo a vis o tom, ze ne vsechny pocitace pisou cesky a Cechy se pisou s velkym C? ;-)

0/0
23.1.2008 21:13

bily.trpaslik

Re: Re: Re: ???

Zkuste psát s diakritikou, budete pak lépe čitelný ;)

Ale jinak absolutní nesouhlas. Landa nebyl nikdy nácek, pokud jej pouze tupě odsuzujete, nezbývá než politovat...:-/

0/0
23.1.2008 21:54

Radek1979

Re: Re: Re: ???

no vidíš a máme tu jádro pudla. S tvým výděrem tak uplně souhlasit taky nemůžu, přece jen to co předvádí Bárta (o ostatních se nemá cenu moc rozepisovat :)) mi moc neříká.... A zavrhovat někoho jen pro texty je taky docela o ničem nemyslíš?

Pokud samozdřejmě srovnáš pana Kollera a Landu, co se týká textů a postojů, myslím že tito pánové nemají daloeko od sebe. S tím že Koller je na tom líp díky tomu že se nebaví o barvě pleti. Jinak to taky není moc svatoušek, A nebo se pletu? Proč asi některý jeho klipy televize nevysílá? U kolika klipů se to stalo Landovi?

No nic pokud zpěváka odsuzuješ jen na základě textů potom je to stejně o ničem.

0/0
24.1.2008 7:10

lipl

Re: ???

Proč by nemohl být Daniel Landa zpěvák? Když třeba taková Markéta Muchová byla prý taky zpěvačka. :-P

0/0
23.1.2008 20:22

Oriesko

Re: Re: ???

Ano. To je myslim docela vystizne prirovnani.R^

0/0
23.1.2008 21:15

_m-

Re: Re: ???

Dan - na rozdíl od Muchové - umí hlasový nedostatgek nahradit podáním. Myslím, že by byl skvělý šansoniér.

0/0
24.1.2008 11:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.