Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČT chystá změny, Události posunou Večerníček

Diváky České televize čekají velké změny. Na nový vysílací čas si budou muset zřejmě zvyknout u hlavní zpravodajské relace Události nebo u Večerníčku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I (já)

Časy neměnit boha jeho

Uvědomují si všichni ti Kriplíci (nebo Kraflíci), Janečci a spol., že spousta rodin jede v synchronu s večerníčkem a zprávami? To totálně naruší pracně vybudované časové harmonogramy mnoha rodin. Kdyby blbost nadnášela...Rv

0/0
23.11.2006 20:37

Geis

Re: Časy neměnit boha jeho

.....   tak se vznášíš u stropu. Řídit se dle Večerníčku ..... ;-D

0/0
27.11.2006 18:32

Lolinek2003

TV noviny

Ty voe...to bude jak za komoušů..na všech programech se bude ve stejnej čas vysílat stejnej program...propaganditický zprávy "veřejnoprávní" telky....to bude teda žůžo(Y)

0/0
23.11.2006 19:51

jondr

Re: TV noviny

Když v roce 1969 (?) začal druhej program, pustil si ho jeden chlápek s manželkou a zjistili, že tam má zrovna Husák projev. Žena říká otráveně "prosím tě, dej tam radši ten první". Chlap přepne program, na obrazovce se objeví esenbák, mává pendrekem a povídá "a hned to dej hezky zase zpátky na ten druhej".;-D

0/0
23.11.2006 21:30

mi-nus

Co lze očekávat od Janečka, Krafla a spol?

Co lze očekávat od vůdce molochu Janečka a jeho devotní kliky, financované našimi poplatky? Jak je možné, že byvalý zpravodaj, o jehož etických kvalitách jsme se mohli přesvědčit v amatérství vymáhání poplatků, aroganci dopisu a podivných zakázkách a který nikdy neměl páru o vedení firmy - natož o koncernu hospodaří s našimi penězi tak, že pořady ČT1 + reklamy způsobují deprese a útěk od obrazovky? Jak je možné, že připustí estrády komoušškého typu s Hronem, zpravodajství, kde úroveň mluvy některých je už pod úrovní Novy či Primy, připustí reklamy typu Horst nebo Orbiterek či afektované  Matonohy v hlavním pořadu nebo pořady pro méně příčetné typu Pošta pro tebe se stejně afektovanou Janečkovou, jen jako z mála příkladů? Jak je možné, že efektivita hospodaření katastrofická a každý si šušká, jak se vyhazují peníze na podivné projekty a skvělé platy a odměny v pohodlném molochu bez kontroly efektivity a jistém přísunu peněz bez strachu o negativní cash flow? Inu jen amatéři mezi amatéry

0/0
23.11.2006 17:48

nalpak73

Nám teď na kabel dali TV NOE a už

nepřepínám...

0/0
23.11.2006 16:35

nicknamed

Re: Nám teď na kabel dali TV NOE a už

na tu jsem přepnul za poslední půlrok asi pětkrát v podvečer a večer na dvb-t, z toho tam jednou běžel prima film butterflies fly anyway, pak jednou davali jen hudbu a nejake pohybujci se obrazky neco na zpusob ranniho pocasi na horach ala ct2 a trikrat nejaky nabozensko krestansky magazin.TV vypada slibne, ale skladba programu je hodne rozmanita, vic nez ct1 a ct2 dohromady. takze je nutno prebirat a dobre vybirat

0/0
28.11.2006 14:54

nicknamed

oprava

film se jmenova The Bumblebee Flies Anyway

0/0
28.11.2006 14:56

Irco

hlavní zpravodajství

by mělo být v 20:00 hod. To je nejideálnější. Komerční stanice ať ho mají kdy chtějí ať se mouhou Nováci koukat na přiblblé seriály. Ale veřejnoprávní stanici by slušelo vysílat hlavní zpravodajství ve dvacet hod. To je můj názor, mně to tak vyhovuje a věřím, že spousta zaměstnaných lidí by to uvítala...

0/0
23.11.2006 16:27

buxus

Re: hlavní zpravodajství

Otázka vysílacího času hlavního zpravodajství je podružná. Dnes si každý může pořídit CATV nebo satelit a tam má nepřetržitě běžící zpravodajské kanály. Plus  teletext plus internet.

0/0
23.11.2006 16:30

Irco

Re: Re: hlavní zpravodajství

já ti rozumím, ale to je jako bys napsal, že si každý může pořídit DVD a pouštět dětem večerníček v sedm...

internet doma mám, televize mne jinak nezajímá, vyjma hlavního zpravodajství, které by vzhledem k tomu, že jsem nucen platit koncesionářský poplatek mělo být kvalitní, objektivní a v čase, o které se většina koncesionářů dohodne !

 

0/0
23.11.2006 16:43

buxus

Re: Re: Re: hlavní zpravodajství

No já jsem na tom podobně a když potřebuju tak se prostě podívám pro rychlou informaci jinam a zprávy obvykle nestíhám ani v sedm ani v osm.

Ale s tím referendem koncesionářů - to zase není vůbec špatný nápad!

0/0
23.11.2006 16:46

Standa Blabol

Doporučuji článek na Psu

http://neviditelnypes.zpravy.cz/media-at-zije-nhl-0k1-/p_spolecnost.asp?c=A061122_212432_p_spolecnost_wag:-/

0/0
23.11.2006 16:05

Sporadany_obcan

Některým nechápavcům v této diskusi bych rád sdělil,

že pokud navrhuji PRIVATIZACI ČT a zrušení veřejnoprávnosti ČT, tak tím neříkám, že má být ČT zrušena. A pokud si tak všichni vychvalují ČT2, tak to mimo jiné znamená, že je po jeho sledovanosti poptávka a že by se snadno uživil jako komerční TV.

V současnosti jsou v ČT reklamy tak jako tak a mám dojem, že ta finanční "smetana" z koncs. poplatků akorát tak padne na nehospodárné chování toho molochu. Podívejte např., jaké živí zbytečné paláce - na co?

0/0
23.11.2006 15:44

Don_Alex

Re: Některým nechápavcům v této diskusi bych rád sdělil,

můžeš pár palácu ČT vyjmenovat? Btw to co ty chces v principu znamena ze by se taky mohly prestat dotovat autobusy, vlaky. Proc bych mel ze svych dani prispivat lidem z nejaky vesnice, aby se dostali do prace. Proc bych mel prispivat zemedelcum na fazole brokolici, kdyz ji nezeru. To co navrhujes je tak kratkozraka hovadina, ze je klika, ze to pises jen zbytecne tady na foru, misto aby ses to snazil prosadit (na coz nejspis nemas, takze jsme zachraneni...)

0/0
23.11.2006 15:50

Pomicek

Re: Re: Některým nechápavcům v této diskusi bych rád sdělil,

Ted jsem to same psal nize.

0/0
23.11.2006 15:52

Don_Alex

Re: Re: Re: Některým nechápavcům v této diskusi bych rád sdělil,

jo, koukam :-), holt bohuzel je mezi nami hodne lidi, kteri nedokazou domyslet veci do dusledku, proto se taky v cechach pohybuje hodne podvodniku, protoze tu majíi dobrou zivnou pudu....

0/0
23.11.2006 15:56

buxus

Re: Re: Některým nechápavcům v této diskusi bych rád sdělil,

Areál ČT na Kavčích horách asi neznáš. Vzhledem k architektuře bych slovo palác nepoužil, nicméně náklady na udržovaní takového areálu jsou nepochybně velmi vysoké.

A teď k věci: každý daňový poplatník (a tedy i ten co ze zákona a pod sankcí musí platit i jiné poplatky) má zcela legitimní právo se vyjadřovat k tomu, jak je s daněšmi nakládáno. Označit takového člověka za neschopného závistivce je jaksi mimo. Jestli ti jde o špatně přidělované zemědělské dotace - a to zejména v EU, tak souhlasím, je to plýtvání. V diskusi o ČT jde o určení rozsahu veřejnoprávnosti, tedy o to zda máme platit čtyři kanály, z nichž jeden vysílá pouze sport a jeden prakticky pouze zábavu.

0/0
23.11.2006 15:58

Pomicek

Re: Re: Re: Některým nechápavcům v této diskusi bych rád sdělil,

Problem je v tom ze cokoliv je provozovano statem, nebo dotovano statem je plytvani, prave proto ze stat musi myslet na vsechny. Mozna by stacily dva programy ale kvalitni. Jenze co je kvalitni. Osobne bych na CT klido zrusil serialy, souteze a popularni filmy (americke kraviny). Tohle at je klidne na Nove, na ct at je noapak neco co jinde neni. Jenze to by pak 90 procent lidi pozadovalo zruseni CT protoze by se nemeli na co koukat.

0/0
23.11.2006 16:04

buxus

Re: Re: Re: Re: Některým nechápavcům v této diskusi bych rád sdělil,

Musíte si ujasnit, zda veřejnoprávní TV má diváky:

a) nezávisle informovat

b) bavit

c) vychovávat diváka

Podle mne je opodstatněné pouze a). Zábavu a sport by si měl platit každý ze svého (placených kanálů je dost). A ad c). to jsme tu už jednou měli a neosvědčilo se to ani trochu.

0/0
23.11.2006 16:14

buxus

Re: Re: Re: Re: Některým nechápavcům v této diskusi bych rád sdělil,

Musíme si především ujasnit co od veřejnoprávní TV můžeme chtít. a) nezávislé zpravodajství celostátní/z regionů b) vzdělávací pořady. To je asi tak vše. Zábava, sport, atd. je nadstavba, kterou není třeba plkatit z veřejných prostředků. A k těm poznámkám o kulturní úrovni, atd. - skutečně se domníváte, že veřejnoprávní televize by měla sloužit k výchově diváka?

0/0
23.11.2006 16:18

Sporadany_obcan

Re: Re: Některým nechápavcům v této diskusi bych rád sdělil,

Tak se běž podívat na Kavčí hory, hezky se tam pomalu projdi, pokecej s místními, jaký majý zrovna dneska "fofr", zajdi do té jejich restaurace a pomalu ti dojde, jak tudy všude tečou miliony z oken...To si prostě jiná TV, kde se musí hlídat náklady, nemůže dovolit!

ČD jako státní podnik a sanace jeho dluhu ze státního rozpčtu bych sem netahal, na žádné buse zaplaťpámbu nepřispíváme, pokud si to nějaká radnice v nějakém městě neprosadí a zemědělské dotace s problémem tzv. veřejnoprávnosti TV bys snad ani z legrace nechtěl srovnávat ;-)

0/0
23.11.2006 16:00

Don_Alex

Re: Re: Re: Některým nechápavcům v této diskusi bych rád sdělil,

do té jejich restaurace obcas chodím, jak to vypadá na Kavčích horách vím taky. Co se tyce druheho odstavce, tak to je presne nazor divaka Novy, ktery nezna skutecnou podstatu. Kdyz to vezmu ze zacatku, to ze stat znevyhodnuje CD je jasny, nebot jak je mozne, ze CD musi platit za vyuziti cesty pricemz v silnicni doprave toto neni. Pak samozrejme nemuzou byt konkurenceschopni. Kdyz teda pominu, ze statni podnik je SZDC, CD jsou akciovka, za druhe na busy samozrejme prispivas a hodne, nebot ztratove spoje jsou samozrejme dotovane statem, a je jich hodne. Co se tyce pojmu verejnopravnosti, tak Ceska televize je v situaci nekoho na koho je aplikovana metoda cukru a bice, jen ten cukr zapomeli prinest. Ma hromadu povinnosti ktere musi, ale sama si vydelavat nemuze. A z tech poplatku co ma by TV jako Nova a spol zkrachovala....

0/0
23.11.2006 18:06

I (já)

Re: Re: Re: Re: Některým nechápavcům v této diskusi bych rád sdělil,

Hmm. Jak to tak odhora čtu tak jsem si tipnul, že jsi od nich. Tvá zmínka o návštěvách restaurace na Kavčích horách mě přesvědčila. Skoro to vypadá na potrefenou husu Rv

0/0
23.11.2006 20:27

buxus

Mne by zajímal rozsah veřejnoprávnosti ČT

Kolik má mít veřejnoiprávní TV vlastně kanálů? Dva, čtyři, nebo víc? Má veřejnoprávní televize konkurovat ostatním (zejména placeným) kanálům v oblasti zábavy? Musí mi nějaká babička přispívat, abych se díval na ligu mistrů a já jí zase na nějaký seriál o Horákových?

0/0
23.11.2006 15:29

jondr

Re: Mne by zajímal rozsah veřejnoprávnosti ČT

Celý podfuk je hlavně v tom, že se nikomu nechce do diskuse, co znamená slovo "veřejnoprávní" a zda se taky obsah toho slova s rozvojem techniky dost podstatně nemění. Bodejť, hodně lidí by mohlo přijít o chleba a jinde by se živili těžko.

0/0
23.11.2006 15:34

buxus

Re: Re: Mne by zajímal rozsah veřejnoprávnosti ČT

Přesně. Sledoval jsem Tvou diskusi s tím člověkem dole. Když říkal, že veřejnoprávní televize má přinést každému kousek té "jeho" zábavy, tak jsem myslel, že snad špatně čtu.

A ještě jednu věc - máme nějaké veřejnoprávní noviny, jejichž předplatné by musel platit každý, kdo má brýle na čtení?

0/0
23.11.2006 15:39

Pomicek

Re: Re: Re: Mne by zajímal rozsah veřejnoprávnosti ČT

pokdu vim tak verejnopravni televize tohle ma naopak v zakone. Musi mit urcitou skladbu programu ze zakona. Tedy spatne nectete.

0/0
23.11.2006 15:55

buxus

Re: Re: Re: Re: Mne by zajímal rozsah veřejnoprávnosti ČT

My přece nediskutujeme o tom co je posvěceno zákonem a co ne. Mně se třeba nelíbí rozsáhlá imunita poslanců, kteří mohou opilí sedat za volant, jenže oni to mají  zákoně, že nemohou být postiženi jako ostatní občané - takže to je  v pořádku a konec diskuze?

0/0
23.11.2006 16:06

jondr

Re: Re: Re: Re: Mne by zajímal rozsah veřejnoprávnosti ČT

To, co je v zákoně, jsou jen obecné kecy. Důvod - viz o kousek výše, nikdo nemá jasnou odpovědnost a lze přihrávat prachy, komu je zrovna třeba.

0/0
23.11.2006 21:21

Pomicek

Re: Re: Mne by zajímal rozsah veřejnoprávnosti ČT

Vsechny vase argumenty chapu a mate v necem pravu, konkretne v tom ze kdyz se na to nekoukate tak se vam nechce platit. Pak ale muzem zabehnou do diskuze typu - nejsem verici - proc prispivat na cirkev, nechci valky, proc prispivat na profi armadu atd. tech veci by se naslo. Kazdej at chcem nebo nechcem platime neco co proste nevyuzivame.

0/0
23.11.2006 15:51

buxus

Re: Re: Re: Mne by zajímal rozsah veřejnoprávnosti ČT

Ne, tohle chápete špatně. Pochopte, že diskuse je o rozsahu. K Vašemu příkladu s válkou lze uvést, že si přeji štíhlou armádu, která neplýtvá. V tomhle srovnání ČT se svými čtyřmi kanály púřipomíná armádu, která se chystá na útočnou válku proti mnohem větší sousední zemi. A takovou armádu nechci - stejně jako nechci na trhu agresivně expandující veřejnoprávní televizi.

0/0
23.11.2006 16:04

jondr

Re: Re: Re: Mne by zajímal rozsah veřejnoprávnosti ČT

No o té církvi se diskutuje už 17 let, názory jsou různé a možná, že politici nakonec k něčemu dospějí. Diskuse o běřejnoprávních médiích je tabu - člověk je hned kulturní barbar, který jen čumí na Novu (oblíbená urážka, která je vždycky po ruce). Ale vy taky směšujete věci, které se platí z daní a za to mají politici bezprostřední odpovědnost. Ale kdo volil Janečka? Takže dobře - ať není TV veřejnoprávní, ale prostě státní (i ředitele BBC jmenuje vláda). Ať patří klidně pod ministerstvo kultury. Politici ponesou odpovědnost za to, jak vypadá. Stejně jako u té armády. A u voleb jim to spočítáme.

0/0
23.11.2006 21:28

jedinej spravedlivej

pracky pryč

Dejte pryč ty své špinavé pracky od večerníčku v 19.00 !

0/0
23.11.2006 15:18

bukin

Re: pracky pryč

přesně tak, na Večerníček v sedm nesahat, sic vám hnáty zpřerážíme.

0/0
23.11.2006 15:53

mbrouk

Re: pracky pryč

Asi tak. S vysílacím schématem si dělejte co chcete. Na zprávy si čas udělám vždy pokud budu moci a ostatní mne nezajímá, ale NA VEČERNÍČEK NESAHAT!!;-€;-O

0/0
23.11.2006 18:56

spartaman

Co tam budou od sedmi vysílat?

Už takhle nemaj co breptat, události končej krátce po půl osmé, pak jsou milión stupidních lákadel na vložky a jogurty, aby se člověk dobře vykadil a pak je trochu kultury, zase vložky a sport. Když to bude od 19.00, tak tam budou muset dát na deset minut černou obrazovku, protože tolik vložek a jogurtů se nevyrábí! Tupouni!

0/0
23.11.2006 15:00

JohnnyV

Večerníček

Když jsme byli malí (cca 20 let zpátky), byl Večerníček vysílán vždy dvakrát. První v 18.20 a repríza v 19.20. Bylo to  jednoduše a prostě kvůli tomu, že tenkrát se vysílaly tak oblíbené a tak populární příběhy, že když to které dítě nestihlo a bylo z toho zoufalé, mohlo to zkouknout o hodinu později. Pokud si dobře pamatuji, tak jsme se vždycky dívali dvakrát..Tak nás se nám ty Večerníčky líbily......

0/0
23.11.2006 14:53

nadalahel

Re: Večerníček

a dnes mi dcerka řekne, že tento týden se na večerníček nedívá, protože se jí nelíbí... a ne proto, že je náročná, ale proto, že některý večerníčky fakt za nic nestojí... kde je Tip, Tap a strýček Fido s jejich nejznámější hláškou :"Dobrou noc, strýčku Fido, dobrou noc děti!"???  Byl to krásný večerníček, ale kdy byl odvysílán naposledy??? před 10 lety? 15? Nikde o něm není ani zmínky... Rv

0/0
24.11.2006 8:09

Jana Mu

Búúúúú, já chci večerníček jako vždycky!!!

Jako obvykle, na děti nikdo nepomyslel ...

0/0
23.11.2006 14:28

kill7

Re: Búúúúú, já chci večerníček jako vždycky!!!

budeš chodit spát po Kouzelný školce;-P

0/0
23.11.2006 14:48

Pomicek

Negramoti

Nechapu jak muze nekdo chtit zrusit CT2 apod. CT2 je kanal, kde si na sve prijdou snad uplne vsichni. Zajima me sport - CT2, Kultura - CT2, Hudba (alternativni, popularni, lidova) - CT2, Dokumenty (uplne o vsem) - CT2, Alternativni filmy - CT2, zpravy z regionu - CT2,.... Oproti tomu Nova - serialy, obcas nejakej film, priblble souteze, ubohe zpravy, nekvalitni sport, jedina vyhoda je ze to je zadarmo. Na druhou stranu ty poplatky nejsou tak vysoke, vlastne je to pakatel za mnozstvi informaci. Navic klidne by se jim mohl zvednou limit na reklamu a o to snizit poplatky, jenze to by tu nesmela byt lobby od NOVY a PRIMY. V UK se za verejnopravni tv plati a docela hodne, tady kazdej nadava pro par haliru. Je mi lito ze je v CR spousta lidi co sledujou max. telenovely na Nove, jejich ubohe zpravy a pak maj tu drzost tu vypoustet kdejake rozumy, pritom podle vyberu televize by se dala skoro urcit jejich inteligence.

0/0
23.11.2006 14:27

von Kleist

Re: Negramoti

Ne, limit na reklamu nezvysovat... Jsem rad, ze alespon odnekud se na mne nevali uzasne nabidky na veci, ktere nepotrebuji... A pokud ano, tak se o tom rozhodnu sam, ale ne na zaklade reklamy. A priznejme si, ze vetsina reklam je dosti debilnich...

0/0
23.11.2006 14:32

Herr Flick

Re: Re: Negramoti

Bóbika...;-DR^

0/0
23.11.2006 14:52

jondr

Re: Negramoti

To ty bechápeš pohnutky mně a jiných, kteří chtějí 1 veřejnoprávní kanál (já bych byl spíš pro ČT1) zrušit. Mně taky zajímá kultura nebo hudba. A protože nabídka je v tomto směru na všech TV mizerná, pořizuju si tyto požitky za své. Jakým právem ty chceš, aby ti na to prostřednictvím koncesionářských poplatků přispívali druzí? Srovnávání úrovně jednotlivých stnic tady nemá místo. I když vím, že se ti to takhle líp hodí do krámu, ono se totiž těm¨, co se vytahují svojí nadřazeností, těžko odporuje.Rv

0/0
23.11.2006 14:38

Pomicek

Re: Re: Negramoti

Jenze tady nejde o nejakej srovnani. To byla spis takova demostrace. Me jde o to ze verejnopravni televize by mela nabidnout od kazdeho neco, aby si na sve prisel i franta co posloucha dechovku stejne tak jako pepa co zere dokumenty o lidskem tele atd. Melo by to byt neco jako vzdelavaci kanal + kulturni revue a sport atd. Tohle v CR nabizi jenom CT. Ostatni kanaly jsou zamereny spis na jinej druh zabavy a jak uz bylo jednou receno, platime to neprimo take vsichni - a mnohem vic.;-€

0/0
23.11.2006 14:47

jondr

Re: Re: Re: Negramoti

Ona se už nehraje dechovka na zábavách? Přestaly vycházet knížky, noviny, časopisy, CD? Nejsou koncerty a divadelní představení? A ty jsi tak nemajetný, že si nic z toho nemůžeš dovolit?

Kolik má dnes člověk možností získat informace o aktuálním dění - 100 nebo 1000 - noviny, internet, rádia? Ale ty si libuješ, jak jsou skvělé veřejnoprávní zprávy, na které ti taky připlácejí tio, co se nekoukají.

A to nejlepší - sport. Lidé, kteří se o něj nezajímají, si platí za to, aby se fanoušci mohli dívat na přenosy, kde  lítají miliony nebo spíš miliardy v penězích za reklamu a platech hráčů a bafuňářů. No to je teda opravdu veřejně prospěšné, ba přímo charitativní poslání.

0/0
23.11.2006 14:55

jondr

Re: Re: Re: Negramoti

Pokud tady někdo ohrává tu omšelou písničku, že si nepřímo připlácíme na komerční média, tak ať si vezme nějakou nejzákladnější učebnici ekonomie.V každém výrobku na světě si totiž permanentně připlácíš na výrobky další, které si pořídil ten, komu platíš ty, atd. atd. Podstatné je, že zadavatel reklamy si nemůže díky trhu zvýšit cenu, takže tebe to nestojí nic. Zaplatíš stejně - cena se totiž netvoří explicitně podle nákladů. To, co říkáš, funguje jen v čistém socialismu s pevnou tvorbou cen, nikde jinde.

0/0
23.11.2006 15:01

Pomicek

Re: Re: Re: Re: Negramoti

Kazda firma musi vynakladat nemale naklady na marketing. To kolik zaplati je zase odvisle od toho kolik to proste stoji. Je jen na firme jestli da hodne penez na marketing doufajic ze ji to prinese vetsi zisk nez kdyby dala min penez, treba na tu reklamu. Porad to ale znamena ze ve vysledku je cena slozena i s techto nakladu. Takze si ten marketing platime vsichni. Je to proste soucast ceny, tohle najdes v kazde ucebnici. No a kdyz uz to musim platit, protoze to je trzni prostredi, tak by bylo fajn kdyby za ty prachy nebezeli v Tv veci, ktere me ale vubec nezajimaj. Tudiz platime to vsichni, ale jen cast lidi z toho ma uzitek, bohuzel s tim nejde nic udelat. Je tu vic nekulturnich lidi nez tech ktere zajima trochu rozumnejsi program.

0/0
23.11.2006 15:13

Pomicek

Re: Re: Re: Re: Re: Negramoti

omluvam se za chybky, prave u toho obedvam a nestiham koukat co pisu :)))

0/0
23.11.2006 15:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.