Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Klaus vypadl z vysílání, ČT se omlouvá

Diváci dokumentárního cyklu Labyrintem revoluce, který je premiérovým příspěvkem České televize k výročí 17. listopadu, se nestačili divit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

odečet vody proběhne v patek 4.9

pozoruhodné

A tak milej tupče pochop Helena na svém DVD nevytvořila  ani klip a ani záznam živého koncertu, prostě se jedná pouze o balast , který nevypovídá o ničem...ale jinak at si každý poslouchá a dívá na chce.Myslím, že to stejně nepochopíš, ale přeci jen jsem to zkusil. Ty jsi taková ta česká figurka , která jen na všechno nadává a sám nic nevytvoří.Plácá a nemá řešení. Píše a jediným cílem je být bez znalosti prostředí ,problému a souvislostí vždy v opozici....internetový chudáček. tak se měj

0/0
17.11.2006 12:09

odečet vody proběhne v patek 4.9

Re: pozoruhodné

redakci prosím o smazání, děkuji

0/0
17.11.2006 12:16

zahorak1

Re: pozoruhodné

Je Vašou hanbou, že takú - podľa mňa - najvýznamnejšiu osobnosť ženskej časti českej populárnej hudby - Vy Češi - tak "osier..e"!!! Na natláčate tam všelijaké pofiderné "cigane"!!!

0/0
17.11.2006 12:19

odečet vody proběhne v patek 4.9

Re: Re: pozoruhodné

uf tak na tohle už se ospovědět opravdu nedá

0/0
18.11.2006 11:03

zahorak1

Re: Re: Re: pozoruhodné

Na čo, na tie cigane?

0/0
19.11.2006 7:43

odečet vody proběhne v patek 4.9

pozoruhodné

Samozřejmě oproti koncertu je možnost poměrně dost často určité obrazové sekvence naučit a při natáčení opakovat.Jistou specifikou jsou klipy na základě koncertů - většinou se vybere jedna píseň udělá se základ na jednu kameru a zbytek se stříhá z materialů z jiných kamer popř i jiných koncertů. Zvukové verze se používají v obou formách LIVE i plejbek. Koncert - tedy jeho záznam se pořizuje na několik kamer základem je tzv hlavní kamera v ose doplněná řadou dalších včetně kamerových jeřábů, volných kamer atd.  Střih obrazu je prováděn v režii a to během koncertu - samozřejmě i zde je postprodukce, která zajistí finální obrazovou podobu Zvuk se pořizuje dvojí formou bud je odebírán ze zvukařského stolu kapely nebo na režijním zvukovém stole vlastní společnosti. Podstatou LIVE koncertu je zachytit zpěváka, muzikanta, kapelu, publikum a atmosféru v dané chvíli. Myslím, že se to dá pochopit a rozdíl je poměrně znatelný.

0/0
17.11.2006 12:06

odečet vody proběhne v patek 4.9

Re: pozoruhodné

redakci prosím o smazání, děkuji.

0/0
17.11.2006 12:16

odečet vody proběhne v patek 4.9

pozoruhodné

Zvuk klipů většinou odpovídá oficielně prodávaného nosiče - má to logiku v úspoře peněz a většinou lidi mají naposlouchané CD  a tudíž klip na tuto "zvukovou paměť" navazuje. Předesílám, že i řada klipů má novou formu hudební nahrávky popř. remix. Klip se točí od několika hodin až po několik dnů - záleží na penězích a scénáři.

0/0
17.11.2006 12:06

odečet vody proběhne v patek 4.9

Re: pozoruhodné

redakci prosím o smazání díky

0/0
17.11.2006 12:18

Alioth

Re: Re: pozoruhodné

je mi líto Vás i xaerise.. Xaerise,protože patří do úzké, pro mě nepochopitelné skupinky lidí,kteří si zaplatí vstupenku na koncert a nevadí jim,že jim tam někdo jen pustil o trochu víc nahlas to samý cédéčko co mají doma a otvírá k tomu třeba za 800,-kč dvě hodinky hubu jako kapr... A vás,že jste si (a bohužel evidentně zbytečně) ničil nervy a kazil den házením perel sviním...;-)

0/0
24.11.2006 11:45

odesák

Dokumentární pořad k 17.listopadu mnohé diváky překvapil

V dokumentárním pořadu k 17.listopadu vystoupili mnozí disidenti a chartisté,většinou známé osobnosti.Velmi mne překvapilo vystoupení V.Klause,kterého z období před rokem 1989 vůbec neznám.Zaznělo to tak,jako by Klaus byl disidentem nebo dokonce chartistou.Nevím jestli to bylo záměrem nebo jenom chybou režie.

0/0
16.11.2006 22:20

zahorak1

Re: Dokumentární pořad k 17.listopadu mnohé diváky překvapil

Nedávno som kdesi napísal niečo o Vašom pánovi prezidentovi, ako o "pseudoeknómovi", človekovi, čo svoje teórie nikdy nedotiahol do konca. V podstate je to chlap, ktorý všetko rozryje a nedokončí. Nemá odvahu a len ňuchá, na ktorú to že stranu  sa pridá. Aby sa páčil "ludu"!! Ej veru,  nemôže sa on rovnať naším (z KDH, SMK a Miklóšovi), ktorý to okrem toho, že to aj spustili, tak to dotiahli dom praxe!!. Preto ten 10 % rast HDP. Už som si myslel, že všetci z ČR mu lížete "r.ť". V ekonomickej časti uvedeného programu na ČT,mi to potvrdili  aj viacerí Vaši poprední ekonómovia  a pekne nahlas  - po našom - "na plnú hubu"!! A keď si ktomu pridáte jeho prapodivnú - "odpajcovanú", z novinových vystrižkov poskladanú, habilitačnú prácu na profesora, je to jasné!!

Mimochodom - málo kto vie, že podobne postupoval aj T.G.M., tomu totiž jeho habilitačnú prácu na profesora vypracoval jeden Žid z viedenskej univerzity!!

0/0
17.11.2006 12:16

Profík

To je blbost

Já tedy ČT chci kvůli ČT2. A jestli někomu vadí koncesionářské poplatky, klidně se může ČT financovat podobně jako britská Channel 4 z reklamy.

0/0
16.11.2006 16:54

Transalp

ČT - komunistický přežitek

Tu naši lidově-demokratickou televizi už by konečně mohli soudruzi politici zprivatizovat. Já vím, neměli by pak nad ní takovou kontrolu, ale to je přece pro diváka plus, stejně jako dobrovolnost placení.

Více o nesmyslnosti existence státních médií a neoprávněnosti vybírání koncesionářských poplatků najdete v článcích soustředěných  na: http://honza928.wz.cz

0/0
16.11.2006 15:10

kraxna

Re: ČT - komunistický přežitek

Vrať se do Novy ! ;-)

0/0
16.11.2006 16:16

Transalp

Chochloušci

"Toto politováníhodné nedorozumění se nám stává jednou, maximálně dvakrááát za deset let."

Já Vám dám Koudelku !

0/0
16.11.2006 15:03

barara

Všem, kdo se jako koncesionáři domáhají "rychlejší" omluvy

doporučuju nahlédnout na stránky ČT... V této diskuzi osočovaný pan mluvčí na webu ČT zveřejnil omluvu ráno po nočním incidentu.

To, že idnes o tom píše s denním zpožděním a z této omluvy cituje, podle mě spíš svědčí o rychlosti pánů redaktorů a nikoliv neslušnosti TV, která se podle vás omluvila "až dnes"....

0/0
16.11.2006 15:01

kelc

Re: Všem, kdo se jako koncesionáři domáhají "rychlejší" omluvy

Jasně, kotě;-)

0/0
16.11.2006 15:05

xaeris

Re: Všem, kdo se jako koncesionáři domáhají "rychlejší" omluvy

Tak ještě jednou.Přidrzlého Krafla bych jako prvního vyhnal ještě v devět večer z pelechu a hnal ho na Kavky se divákům okamžitě osobně omluvit.Ale slovo osobní kreativita je pro exmilicionáře z Kavčích hor asi příliš imperialistický výraz.

0/0
16.11.2006 15:24

odečet vody proběhne v patek 4.9

Re: Re: Všem, kdo se jako koncesionáři domáhají "rychlejší" omluvy

a ted hod ještě tu naučenou o Havlovi. ...šup

0/0
16.11.2006 15:54

barara

Re: Re: Všem, kdo se jako koncesionáři domáhají "rychlejší" omluvy

Určitě spí vedle v kanceláři, takže by se omluvil hned... netuším, kde pan Krafl bydlí, ale aby rušil nějaký jiný pořad omluvou za poruchu, která se stala před několika desítkami minut nebo nedejbože před hodinami... obávám se, že by na*ral ještě víc lidí ;-D

0/0
16.11.2006 16:11

Fredero

On totiž Klaus je polistopadovou černou ovcí ČR..

Komunistická STB vše zorganizovakla i s dodnešní vládou figurek jako KLaus-za kterých zmizely stamiliardy...ANI TA TELEVIZE A VYSILACE SE NA NEJ NEMOHLY DIVAT!!!!!!!!!!!

0/0
16.11.2006 14:19

Helmut_Zazvorka_von_Pilsen

Dnes na aktualně.cz rozhovor s panem Šťastným. Proč se tohle neobjevilo v dokumentu ČT? Citace:

Víte, tady je velký problém. Když jsme se poprvé setkali s panem prezidentem Václavem Havlem na Pražském Hradě, postěžovali jsem si mu, že když v listopadu 1989 přejímala Charta 77 moc od komunistů, že nás k tomu nepozvala, protože moc dobře věděla, že zde v ilegalitě pracuje slavný klub K231. Tento klub byl takto pojmenován podle trestního zákona vydaného komunisty na potlačení reakce. Pan prezident nám tenkrát odpověděl, že jsme byli roztroušeni po republice a oni potřebovali hodně rychle zasahovat. My jsme mu na to ovšem řekli, že to tak zcela není a že Charta 77 dala velké pole působnosti komunistům z let padesátých, kteří nás zavírali, mlátili a popravovali. Máme k dispozici zaklládající listinu Charty 77 a bohužel musíme konstatovat, že je tam opravdu 85 % komunistů z let padesátých a ti pochopitelně oproti nám měli značné výhody.

0/0
16.11.2006 12:28

odečet vody proběhne v patek 4.9

pozoruhodné

Nikdy nezapomenu na bezvadnou odpověď xaerise, kdy byl kritizován jubilejní koncert H. Vondráčkové, jenž se odehrával " v plejbekové formě" a tenhle správnej chlapík dal dopověď, že Helena je hodná holka, že dá vydělat muzikantům a je zcela normální doma i ve světě hrát v takové chvíli NELIVE. ještě ted řvu smíchy....

Nikdy nezapomenu na bezvadnou odpověď xaerise, kdy byl kritizován jubilejní koncert H. Vondráčkové, jenž se odehrával " v plejbekové formě" a tenhle správnej chlapík dal dopověď, že Helena je hodná holka, že dá vydělat muzikantům a je zcela normální doma i ve světě hrát v takové chvíli NELIVE. ještě ted řvu smíchy....

0/0
16.11.2006 10:24

xaeris

Re: pozoruhodné

Takřka ve všech písničkových TV klipech se i v současnosti jede na play back.A všichni LIVE blázni se radujou.Ale, proč vlastně? 

0/0
16.11.2006 10:31

Alioth

Re: Re: pozoruhodné

Co je zase tohle za výplod???? 8-o 8-o

0/0
16.11.2006 10:34

odečet vody proběhne v patek 4.9

Re: Re: pozoruhodné

Základní dotaz: umíš rozeznat klip a koncert. Pokud ne , debata je zbytečna

0/0
16.11.2006 11:27

Alioth

Re: Re: Re: pozoruhodné

stručná odpověď: Neumí.

0/0
16.11.2006 11:33

xaeris

Re: Re: Re: pozoruhodné

Pochopím ,že ty, zřejmě co by hudební zakomplexované nemehlo, dštíš síru na ty co to někam dotáhli,  schopné muzikanty, kteří hrají nasucho", tedy na playback, což je mimochodem mnohdy těžší, než hrát naživo, přičemž to dělají nikoliv ze své vůle, nějak se musíš hojit, prosím.Ale nechápu princip, jaký je rozdíl v hraní play back pro video klip a hraním play back pro TV koncert, navíc vysílaný ze záznamu.Zkus to vysvětlit, prosím. 

0/0
16.11.2006 12:14

odečet vody proběhne v patek 4.9

Re: Re: Re: Re: pozoruhodné

....uf tak hraní na plejbek je složitější.....hele Vy si děláte legraci nebo jste opravdu takovej blb.Ten koncert vyšel i na DVD, byli tam lidi atd...Vám připadá normální jít na koncert kde někdo klape hubou na prázdno a hraje "na sucho" a ještě to vydává na DVD. Nikoho podobného neznám, většinou si právě  schopní muzikanti na "na lajfu" dokonce zakládají.

0/0
16.11.2006 15:54

xaeris

Re: Re: Re: Re: Re: pozoruhodné

Vy jste fakt ještě neviděl jak je trapné, když se muzikant přo play backu netrefí do obrazu?Pro ty  tupější, jako jste vy, nejvíc je to markantní třeba u bicích.Ovšem jak je vidět, jsou i tací dementi, kteří si toho nevšimnou, že.A žádal jsem Vás slušně o vysvětlení rozdílu mezi klipem a koncertem, na play back.To jako má být ono?

0/0
16.11.2006 16:30

odečet vody proběhne v patek 4.9

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozoruhodné

milej tupče, klip je vytvářen na základě scénáře a v drtivé většině poměrně dost velkého množství hrubého materialu / lepší klipy se točí na film/ se zpracovává na střižně, v současné době převažuje nelinearní střih.Součástí této postprodukce je u těcto klipů v hojné míře používána grafika - dnes téměř nedílná součást toho to zpracování.

0/0
17.11.2006 12:05

odečet vody proběhne v patek 4.9

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozoruhodné

Zvuk klipů většinou odpovídá oficielně prodávaného nosiče - má to logiku v úspoře peněz a většinou lidi mají naposlouchané CD  a tudíž klip na tuto "zvukovou paměť" navazuje. Předesílám, že i řada klipů má novou formu hudební nahrávky popř. remix. Klip se točí od několika hodin až po několik dnů - záleží na penězích a scénáři.

0/0
17.11.2006 12:11

odečet vody proběhne v patek 4.9

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozoruhodné

Samozřejmě oproti koncertu je možnost poměrně dost často určité obrazové sekvence naučit a při natáčení opakovat.Jistou specifikou jsou klipy na základě koncertů - většinou se vybere jedna píseň udělá se základ na jednu kameru a zbytek se stříhá z materialů z jiných kamer popř i jiných koncertů. Zvukové verze se používají v obou formách LIVE i plejbek. Koncert - tedy jeho záznam se pořizuje na několik kamer základem je tzv hlavní kamera v ose doplněná řadou dalších včetně kamerových jeřábů, volných kamer atd.  Střih obrazu je prováděn v režii a to během koncertu - samozřejmě i zde je postprodukce, která zajistí finální obrazovou podobu Zvuk se pořizuje dvojí formou bud je odebírán ze zvukařského stolu kapely nebo na režijním zvukovém stole vlastní společnosti. Podstatou LIVE koncertu je zachytit zpěváka, muzikanta, kapelu, publikum a atmosféru v dané chvíli.Myslím, že se to dá pochopit a rozdíl je poměrně znatelný.

0/0
17.11.2006 12:14

odečet vody proběhne v patek 4.9

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozoruhodné

A tak milej tupče pochop Helena na svém DVD nevytvořila  ani klip a ani záznam živého koncertu, prostě se jedná pouze o balast , který nevypovídá o ničem...ale jinak at si každý poslouchá a dívá na chce.Myslím, že to stejně nepochopíš, ale přeci jen jsem to zkusil. Ty jsi taková ta česká figurka , která jen na všechno nadává a sám nic nevytvoří.Plácá a nemá řešení. Píše a jediným cílem je být bez znalosti prostředí ,problému a souvislostí vždy v opozici....internetový chudáček. tak se měj.

0/0
17.11.2006 12:15

ian69

ot

2odečet vody proběhne v patek 4.9: to si jako tady vyřizuješ nějaké účty a ještě přes Vomdráčkovou? To je super u článku o poměrech v ČT

0/0
16.11.2006 11:44

odečet vody proběhne v patek 4.9

Re: ot

jseš děsivě nečitelnej

0/0
16.11.2006 11:55

perina

Re: Re: ot

..možná je nečitelnej, ale má pravdu. A xaeris podle mě právem kritizoval, že tam hned nedali nápis s omluvou. Myslíte, že by to byl takový problém? Přece na to musí být připraveni, a nejakou ceduli tam snad mají. Je mi jedno, jestli zrovna mluvil prezident, nebo dávali fotbal. Tady jde o diváky a základy slušnosti..

0/0
16.11.2006 14:08

barara

Re: Re: Re: ot

Ceduli tam snad mají. A mohli s ní vyběhnout na ten kopec na Vltavou a mávat na diváky, že mají poruchu... prostě tady někteří nechápete, že jakmile klekne technika nebo SW, co ji ovládá, tak prostě nápis není kam dát, protože cokoliv se "vysílá" jde přes tu techniku a SW... takže se technici obsluhující to vysílání pravděpodobně starali o to, co nejrychleji to znova nahodit, než aby sháněli kameru, hlasatele (nebo ceduli) a udělali živý vstup, který by se mimochodem bez té techniky a SW, co ji ovládá, do éteru stejně nedostal... sákryš, zamotala se mi z toho šiška.... :-D

0/0
16.11.2006 14:50

xaeris

Re: Re: Re: Re: ot

Amatérismus jako řemen.Jako kdyby řidič záchranky svoji pomalou jízdu vysvětloval, že nejdřív musí  povolit ruční brzdu, pak zmáčknout spojku,pak zařadit, pokud má ovšem benzin v nádrži a umytá skla, takže není divu, že pacient zatím zemřel.Mne nezajímají technické problémy.Od toho mají k dispozici v ČT miliardy, aby si věděli rady.A pokud to neumějí, ať to takhle zkusí v privátní firmě, a do ČT seženou opravdové profíky, za ty prachy.

0/0
16.11.2006 15:03

barara

Re: Re: Re: Re: Re: ot

Pokud to vezmu stejně fatálně jako ty: Jakmile řidič záchranky nenastartuje tu záchranku, má shánět ceduli nebo mluvčího nemocnice, aby se pacientovi omluvil, že to nejede.... Místo aby otevřel kapotu, pošarpal s drátama nebo volal náhradní záchranku - která než dojede, tak pacient čeká. Ano, může i umřít. Ale to je prostě dnešní závislost na technice. Když nefunguje, tak cirkus končí i kdyby měl nejlepšího klauna na světě ;-D 

0/0
16.11.2006 15:10

xaeris

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ot

Ale proboha, proč by se měl řidič sanitky omlouvat pacientovi?Na to jste přišla jak?Přece mají mobily, své vysílačky, prostě svůj profi systém.Sanitku jsem dal jako příklad, jak by to vypadalo, kdyby pracovali stejně jamatérsky jako ti lemplové v ČT, a tímto se i za toto srovnání všem záchrnářům a řidičům sanitek hluboce omlouvám.

0/0
16.11.2006 15:15

barara

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ot

Jo pardon, řidič sanitky by měl vzbudit mluvčího nemocnice, aby se neprodleně přišel za tu nepojízdnou sanitku omluvil on ;-D

0/0
16.11.2006 16:04

Monstrum Anonymič Anonymov

to je ten dokument o tom...

Jak hodní studenti v čele s Veškrnou holýma rukama zlý komunismus svrhly ? 8-o

0/0
16.11.2006 10:03

Alioth

Re: to je ten dokument o tom...

Pro některé ano. Ale pro xaerise to bylo uplně o něčem jiném.. zejména o jeho stoprocentních koncesionářských poplatcích.. ty mu nedaj spát.. ;-D 

0/0
16.11.2006 10:12

demokratic

Re: to je ten dokument o tom...

Ty jsi přece vůůůůl... Nevím je-li to ironie, a vadí-li ti více studenti (ač na Národní samozřejmě nebyli jen oni), nebo zda ti vadí Havel (ač pád komunismu samozřejmě nebyl zásluhou jen Havla, ostatně komunismus šel do kytek všude ve světě, snad kromě Kuby a Severní Koreje, prozatím), a nebo zda ti vadí, že byl odkopnut komunismus jako takový... Což ty komunismus nepovažuješ za ZLÝ ? Já vím, že tvé bolševicky laděné jméno napovídá leccos, ale přesto: jsi komouš, milicionář, estébák, někdo z jejich rodiny, a nebo jen obyčejný blbec ?

0/0
16.11.2006 10:15

cap_John_H_Miller

A co s komunisty

Tam přece bude Klaus!!!

0/0
16.11.2006 9:34

Alioth

to xaeris:

ČT měla závadu,za kterou se neomluvila IHNED (což mohlo mít tisíc duvodu) ale zpětně.. Opravdu je to pro tebe tak zásadní...? Nepřipadá ti,že bazíruješ na kravinách? A za přání neděkuj,rádo se stalo,protože tu jámu si kopeš sám...;-P  tvuj "profík z Kavek"

0/0
16.11.2006 9:26

jiekeren

Re: to xaeris:

Souhlasím, že bazírovat na blbostech je asi nesmysl. Stejně jako vyžadovat, aby u výpadku (například) nad 30sekund bylo na obrazovce upozornění, že "nejde o závadu na vašem přijímači", což by při poruše odbavování neměl být problém, střihnout tam nápis by snad mělo být možné v řetězci o něco dále.

Pokud tam tedy zrovna někdo byl, kdo by to tlačítko mohl zmáčknout. není to třeba tak, že vysílání jede podle cuesheetu a obsuha si zatím odskočí na dlabanec? Už jsem slyšel následný efekt poruchy odbavování v rádiu (kdy to dotyčný zaměstnanec zjistí v bufáči přes ulici) a je to celkem legrace :-)

Znovu - kritizovat drobnosti, když jsme si zvykli, že zaměstnanci občas vypnou vysílání úplně, aby za naše peníze pospali v režiji s unionisty, je asi blbost...

0/0
16.11.2006 9:46

wildge

Re: Re: to xaeris:

Proc nejdes delat do televize?

0/0
16.11.2006 10:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.