- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konzervativní a dobrá BBC taky mění logo?
Kterému blbovi to který hňup poradil? A zase prachy ve chřtánu nějaké spřátelené firmičky?
Běžte do kelu, přátelé....
Za naše miliony si pořídila nová loga - opravdu odporná stejně jako celý program ČT. Fujtajbl...
Vše financujeme my, co jako debilové platíme poplatky, tak snad máme právo vědět, jak se s našimi penězi hospodaří, že soudruhu Janečku?
Veřejnoprávní televize nám pravděpodobně ukazuje,jak si váží financí od poctivých plátců koncese za tv přístroj,tím jak je promrhá za blbost.Přitom stačí pro digitalizaci nepatrná úprava stávajícího loga. Pro identifikaci specifických programů lze vložit do prostřed číslici,nebo slovní název specifického programu v odstínu modré barvy klínu z vlajky České republiky. Logo v barvách trikolóry, by tímto krokem konzervativně navázalo na tradici červenobíleho loga vyznačující otevřené okno obrazovky pro všechny diváky,pečující o kůlturní dědictví Česka.Přitom ušetřené finance za prohospodařenou blbost, by veřejnoprávní televize mohla investovat účelněji.
Proto mi Vladimir Zelezny nevymyl uplne mozek, jsem komunista
Ovsem mam radost, ze se slovo "komunista" (popr. soudruh) stalo v poslednich letech universalni nadavkou. To je pozitivni vyvoj!
dost těch věcí tady je fakt grafomansko - mindrákovej průser.
A odbory...kdo může za to, že zmůžou, jen to, co zmůžou?
Pamatujete pekaře Matěje?
"Panenko svatohorsk, ty to přece tak nenecháš..."
"Ale nechá, když my to tak necháma..."
Jen si vezměte, jak vyšisovaná loga jsou na molitanech na mikrofonech ve všech reportážích. A kolik se jich používá a jakou TO dělá ostudu. A nejen u nás. A to se na to dívám jenom jako divák, dalo by se asi pokračovat, kdyby se člověk mohl více orientovat v potřebách ČT. Známý, který tam dělal třeba tvedí, že na soustu pracovišť si musí nosit svou klávesnici a optickou myš. Kuličková myš bez tlačítka, to je prý běžný obraz.
Nechci své peníze vyhazovat z okna, jak za soudruhy v parlamentu, tak za grafický návrh a jeho uvedení do života. Nejedná se totiž jenom o to, že se vymění to, co vídáme v rohu obraozvky. Jsou to hlavičkové papíry, propagační předměty, loga na autoparku, popisy budov, grafické předěly.... Blbé ale je, že se to prý nedá zastavit. Že by se vložené investice již nevrátily.
A tak se ptám: není líp obětovat malou, již investovanou část než všechno? Neboť jde o NAŠE peníze.
On je to vážně průser.A navíc dobře načasovaný.V době, kdy se hádá vláda, která bere hromsky velké peníze se média bohužel o tuhle "kauzu" moc nezajímají. A přitom se hraje o dosti delikátní záležitost. Televize slavila padesát let a tohle je asi opožděný dárek. A jak to bývá s opožděnými dárky, výmluvy jsou mírně řečeno blbé. Obhajoba ve smyslu sloučení grafiky je dost mizerná - kdyby se logo podobalo aspoň trochu logům (sorry ale je to vážně logo a ne jen značka...ale nebudu hnidopich), tak bych se nedivil, ale...
Ale je tady další ne nepodstatná věc. To logo s obrazovkou znají diváci a hlavně televizní odborníci dost let. Od roku vzniku televize se sice měnilo, ale jen nepodstatně. Zmizelo "S" uprostřed, ale pořád je to ono. Je to prostě zavedená značka a té se každý jako klíště.
Už se začal "proflakovat" finanční obolus za akci, šušká se něco o 50 milionech. Netuším, kolik toho v televizi potřebují, ale mám takový dojem, že se dají peníze investovat mnohem lépe a hlavně účelněji.
To o cem tady diskutujete nejsou loga, ale znacky
dopravní? turistické? nebo SPZ?