Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odboráři z ČT se bouří kvůli novému logu

Odborářům z České televize se nelíbí, jak její vedení přistupuje k rušení tradičního loga a zavedení nového. Sepsali proto petici vyzývající k urychlenému zveřejnění vítězného návrhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

herdekflek

ach jo....

Konzervativní a dobrá BBC taky mění logo?

Kterému blbovi to který hňup poradil? A zase prachy ve chřtánu nějaké spřátelené firmičky?

Běžte do kelu, přátelé....

0/0
21.8.2007 22:38

baribal

ČT opět nezklamala

Za naše miliony si pořídila nová loga - opravdu odporná stejně jako celý program ČT. Fujtajbl...

0/0
21.8.2007 21:20

Já, Claudius

ČT nemá žádné vnitřní záležitosti.

Vše financujeme my, co jako debilové platíme poplatky, tak snad máme právo vědět, jak se s našimi penězi hospodaří, že soudruhu Janečku?

0/0
21.8.2007 19:57

nnattalli

lidi co nechape to co vzniklo je i mezi logakama dost

0/0
9.10.2006 11:55

Pája Hav

Poctivý plátce se přidá k názoru odborářů ČT...

 :-DVeřejnoprávní televize nám pravděpodobně ukazuje,jak si váží financí od poctivých plátců koncese za tv přístroj,tím jak je promrhá za blbost.Přitom stačí pro digitalizaci nepatrná úprava stávajícího loga. Pro identifikaci specifických programů lze vložit do prostřed číslici,nebo  slovní název specifického programu v odstínu modré barvy klínu z vlajky České republiky. Logo v barvách trikolóry, by tímto krokem konzervativně navázalo na tradici červenobíleho loga vyznačující otevřené okno obrazovky pro všechny diváky,pečující o kůlturní dědictví Česka.Přitom ušetřené finance za prohospodařenou blbost, by veřejnoprávní televize mohla investovat účelněji.!!R^

0/0
6.10.2006 9:55

jondr

Hrustic

se asi hlásí k pravici, ale je to typický KOMUNISTA!

0/0
3.10.2006 13:11

Hrustic

Re: Hrustic

Proto mi Vladimir Zelezny nevymyl uplne mozek, jsem komunista ;-P

Ovsem mam radost, ze se slovo "komunista" (popr. soudruh) stalo v poslednich letech universalni nadavkou. To je pozitivni vyvoj!

0/0
3.10.2006 13:41

jondr

Re: Re: Hrustic

Komunismus obecně je směr podporující celek na úkor jednotlivce. Zvláště tam, kde to nelze konkrétně zdůvodnit, pak se ta zásada uplatňuje z pozice všemocné ideologie. Komunista není nadávka, to je člověk uvažující určitým způsobem. Ti, co neměli rádi komunisty - straníky, nejsou vůči tomuto zpúůsobu uvažování imunní, ale velice neradi si to připouštějí. Často mívám pocit, že kdyby se dostali k moci, byli by ještě horší, jen pod jiným heslem, třeba "veřejnoprávnost - budoucnost lidstva". Abys rozuměl - to píšu o tobě.

0/0
3.10.2006 13:49

Hrustic

Re: Re: Re: Hrustic

Moc pekne (a zbytecne) jsi to napsal. Zda se, ze moc casto nectes diskuzni fora (coz je dobre - clovek se nekdy nestaci divit) - soudruh a komunista je proste univerzalni pomucka, tam kde dochazeji slova.

Zajimave ale je, do jake hloubky (nebo spis vzdalenosti) se diskuze dokaze dostat kvuli 100 korunam za TV. Je to asi jednodussi nez patrat kde jsou ty tisice, ktere nekteri z nas pravidelne plati ...

0/0
3.10.2006 14:19

jondr

Re: Re: Re: Re: Hrustic

Tisíce jsou jeden problém, stovka ukradená naprosto nestandardním způsobem problém jiný.

A to, že jsem tě nazval komunistou, skutečně nebyla nadávka, to užívám peprnější slova. Já jsem totiž ještě musel číst Marxe a Lenina (a dnes jsem nakonec rád, aspoň vím, jak to všechno začalo) a věřím, že kdyby se dožili televize, určitě by s tebou v zásadě souhlasili.

0/0
3.10.2006 14:26

Hrustic

Re: Re: Re: Re: Re: Hrustic

"stovka ukradená naprosto nestandardním způsobem" 8-o

Tyhle starosti bych fakt chtel mit. Tebe nezajima sport a cokoliv z CT a trapi te ona "ukradena stovka" a ja, priznivec sportu, jsem tudiz prizivnik. Ja si platim tisice mesicne na jakesi statni sluzby, ktere nevyuziju - vetsinou se to skryva za solidaritu. Solidarni sice jsem, ale ne s vyzirkama, nemakacenkama s kseftama se "statnim".

0/0
3.10.2006 16:29

jondr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrustic

Ale já jsem v pozici, kdy z těch různých "státních služeb" využívám určitě o dost méně, než je průměr. A zatímco daně neplatí nikdo rád, ty říkáš otevřeně, že poplatky ČT jsou v pořádku. Tak nebuď srab, nemusíš je dávat mně, stačí komukoliv, zkrátka nést za sebe odpovědnost.

0/0
3.10.2006 17:24

Hrustic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrustic

Tak tohle jsem zase nepochopil. Ta stovka je jedna z mnoha povinnych dani a poplatku. Diskutovat muzeme donekonecna o kazdem z nich. Ale proste sporadany clovek je plati ...

Dal muzeme jen filozofovat nebo ..... nabadat k anarchii ;-D

0/0
3.10.2006 21:56

jondr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrustic

Samozřejmě platím, dodržování zákonů je základ lidské společnosti. Ale z daní mohu něco mít, neumím to oddělit. Tady jasně vidím, že z 90 % dávám konkrétně na něco, co nechci. V tom je rozdíl. Jde o princip, ne o stovku. Nevím o jiné dávce, kde bych takhle jednoznačně přispíval na nějaký účel, který si nepřeju.

0/0
3.10.2006 22:25

Hrustic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrustic

Prave, ze v porovnanim s tim co nevidime je to zanedbatelne. Kazdou chvili se dozvime o nejakem nesmyslnem uradu, inspekci nebo rade. V posledni dobe me takhle prekvapila "Vladni rada pro lidska prava" v podobe Kateriny Jacques alias "pani Auu" Rv

0/0
4.10.2006 9:22

jondr

Re: Re: Hrustic

Mimochodem, k jakému myšlenkovému nebo ideovému směru bys zařadil Vladimíra Železného?

0/0
3.10.2006 13:49

Hrustic

Re: Re: Re: Hrustic

Nevim do jake skatulky bych ho mel zarazovat. Proste je to clovek, ktery ve svem zajmu dokazal ovlivnit "lidskou masu". To diky svoji inteligenci a hlavne neomezenemu prostoru, ktery dostal v podobe jednoho ze dvou existujicich celoplosnych kanalu. O podminkach a jejich plneni se toho namluvilo uz dost - je to ale dobry priklad toho jak na komercnim zaklade vznika televize se "vzdelavacim a dokumentarnim" zamerenim. To proste v nasem malem state nejde ....

0/0
3.10.2006 14:28

jondr

Re: Re: Re: Re: Hrustic

Dobře, ale když říkáš, že Železný někoho zblbnul, musel snad předkládat nějakou komplexnější množinu názorů? Neříkám, že jsem s ním vždy souhlasil, ale rozhodně ty názory považuji za pravicově-liberální, i když možná jeho praxe byla jiná. Takže vlastně - když tebe řadím na krajní levici, je logické, že byste se neměli rádi.

0/0
3.10.2006 14:40

Hrustic

Re: Re: Re: Re: Re: Hrustic

Sem netahej politiku. Obyvatele Znojemska ho sice do politiky dostali (od te doby nekupuju tamni vino), ale predtim hajil vzdycky jen svoje vlastni zajmy a schovaval to do vsemoznych ideji.

0/0
3.10.2006 16:23

jondr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrustic

Ještě za celou dobu ses nevyjádřil tak jasně. "Od té doby nekupuju tamní víno". Takže víno piješ ne podle chuti, ale podle toho, koho v té oblasti volili? Jakoby ses chtěl k závěru výstižně chrakterizovat, opravdu to velmi konvenuje s tvými předešlými názory.

A abys měl něco na smlsnutí - do EU jsem ho volil taky. Bez ohledu na osobu, v politice bych si stejně nevybral. Ale prostě množina názorů, které předkládal ve volební kampani se nejvíce protla s množinou názorů mých. Což platilo i o pořadu Volejte řediteli, znovu bez ohledu na osobu VŽ. To mám volit poctivé blbce (aspoň takoví kdyby v politice byli!)? A nezblbnul mě, ty názory jsem sdílel už dříve, on je jen dokázal lépe slohově vyjádřit. Škoda, že už se k těm pořadům asi nikdo nikdy nevrátí, myslím, že by se moc lidí divilo, jak je spousta věcí, za které mu nadávali, dnes samozřejmých.

0/0
3.10.2006 17:12

Hrustic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrustic

Nejsem zadny znalec vina - moje kriteria v obchode jsou: puvod v CR (stejne jako u vsech jinych potravin), bile, cena kolem stovky. Je mi uplne jedno jestli je to Mikulov, Brno nebo Valtice - jen ne Znojmo.

Zelezny prosazoval vzdycky jen svoje zajmy - nekonecne kolotoce kolem imunity, fakt parada Rv

Pri jeho One-man-show jsem byl vztekly!! Ale jestli na to mas zaludek - pripomenout si to muzes tady: http://www.antinova.cz/volejte.htm

0/0
3.10.2006 21:48

jondr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrustic

díky za adresu, nevěděl jsem o ní, rád si připomenu, co tehdy říkával

0/0
3.10.2006 22:18

jondr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrustic

každý prosazuje svoje zájmy, ale ty zájmy nebo názory přitom vyslovené mohou paralelně vyhovovat i mně, nebo i tobě, stejně jako to víno od voliče kohokoliv může být dobré

0/0
3.10.2006 22:22

Hrustic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrustic

To je obecne mozne ... Ale me za poslednich 10 let nikdo systematicky tak nevytacel jako Zelezny a pak Paroubek. U techto panu je se mnou kazda diskuze marna ;-) 

0/0
4.10.2006 8:21

jondr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrustic

Taky jsem takové ambice neměl. Rozdíl je podle mě ale v tom, že Železný vytáčel lidi tím, co říkal a Paroubek je vytáčí tím, že odporným způsobem neříká nic. (Monoha se to ovšem líbí.) Ale mohu se mýlit, protože jsem nikdy vlastně neslyšel nikoho, kdo by s Železným polemizoval. (Pokud nepovažuju za polemiku nesmyslné tvrzení, že Novu si platíme v reklamě stejně jako ČT v poplatcích.) Vždycky to bylo jen na úrovni obecného odsouzení.

0/0
5.10.2006 21:26

Mejla153

ale jinak....národe

dost těch věcí tady je fakt grafomansko - mindrákovej průser.

A odbory...kdo může za to, že zmůžou, jen to, co zmůžou?

Pamatujete pekaře Matěje?

"Panenko svatohorsk, ty to přece tak nenecháš..."

Rv"Ale nechá, když my to tak necháma..."

0/0
3.10.2006 10:40

Mejla153

dokončení...

Jen si vezměte, jak vyšisovaná loga jsou na molitanech na mikrofonech ve všech reportážích. A kolik se jich používá a jakou TO dělá ostudu. A nejen u nás. A to se na to dívám jenom jako divák, dalo by se asi pokračovat, kdyby se člověk mohl více orientovat v potřebách ČT. Známý, který tam dělal třeba tvedí, že na soustu pracovišť si musí nosit svou klávesnici a optickou myš. Kuličková myš bez tlačítka, to je prý běžný obraz. 

Nechci své peníze vyhazovat z okna, jak za soudruhy v parlamentu, tak za grafický návrh a jeho uvedení do života. Nejedná se totiž jenom o to, že se vymění to, co vídáme v rohu obraozvky. Jsou to hlavičkové papíry, propagační předměty, loga na autoparku, popisy budov, grafické předěly.... Blbé ale je, že se to prý nedá zastavit. Že by se vložené investice již nevrátily.

A tak se ptám: není líp obětovat malou, již investovanou část než všechno? Neboť jde o NAŠE peníze.

0/0
3.10.2006 10:34

Mejla153

lidi, umíme být aspoň trochu normální?

On je to vážně průser.A navíc dobře načasovaný.V době, kdy se hádá vláda, která bere hromsky velké peníze se média bohužel o tuhle "kauzu" moc nezajímají. A přitom se hraje o dosti delikátní záležitost. Televize slavila padesát let a tohle je asi opožděný dárek. A jak to bývá s opožděnými dárky, výmluvy jsou mírně řečeno blbé. Obhajoba ve smyslu sloučení grafiky je dost mizerná - kdyby se logo podobalo aspoň trochu logům (sorry ale je to vážně logo a ne jen značka...ale nebudu hnidopich), tak bych se nedivil, ale...

Ale je tady další ne nepodstatná věc. To logo s obrazovkou znají diváci a hlavně televizní odborníci dost let. Od roku vzniku televize se sice měnilo, ale jen nepodstatně. Zmizelo "S" uprostřed, ale pořád je to ono.  Je to prostě zavedená značka a té se každý jako klíště.

Už se začal "proflakovat" finanční obolus za akci, šušká se něco o 50 milionech. Netuším, kolik toho v televizi potřebují, ale mám takový dojem, že se dají peníze investovat mnohem lépe a hlavně účelněji.

0/0
3.10.2006 10:32

RazorBlade

Lidi, nechci byt hnidopich, ale

To o cem tady diskutujete nejsou loga, ale znacky

0/0
2.10.2006 20:32

Noe007

Re: Lidi, nechci byt hnidopich, ale

dopravní? turistické? nebo SPZ?

0/0
2.10.2006 21:10

RazorBlade

Re: Re: Lidi, nechci byt hnidopich, ale

Z hlediska vizualni komunikace je zatraceny rozdil mezi logem a znackou. Logo je pouze nejak vyvedeny napis, zatimco znacka muze byt i neco jineho nez sled pismen. Asi jakobys nazyval Slunce planetou. Jinymi slovy, neplet se do neceho o cem nemas ani paru.

0/0
3.10.2006 17:41

jiekeren

Řekněte mi...

... kdo tedy vlastně tu televizi řídí? Proč se dělají složitá a drahá výběrová řízení, když na to stačí několikasethlavý dav bezejmenných "odborářů"? Doufám, že alespoň tentokrát se za ně všechny podepíše jeden konkrétní člověk, který ponese odpovědnost. Nebo ne? Jako obvykle? Kdo bude tentokrát kempovat ve velíně, když US už je pohřbena?

0/0
2.10.2006 19:35

Mik8

ohyzdná loga

Jak je z diskusí vidět, není téměř nikdo, komu by se nová loga líbila. Také myslím, že jsou ohyzdná a mnohem horší, než stávající. ;-O

0/0
2.10.2006 19:28

emm

Re: ohyzdná loga

Logo samo o sobě není špatné, ale je ukradené - vzpomeňte si na logo tuším ČEZ - duhová energie. Celkové vyznění je naprosto stejné. V každém případě je absolutní nesmysl měnit zavedenou značku - to je jako by Baťa najednou přišel s novým (ukradeným ) logem někoho jiného . Ostuda a konec tradice. !!

0/0
3.10.2006 10:31

Noe007

ty vole, já žasnu :o)

To je prostě síla, to se nedá artikulovat, to se fakt fakt špatně vstřebává. Trošičku se grafikou živým, ale do profesionálů tvořících neskutečné divy mám daleko. Poznat ale že ty loga jsou fakt mimo relativní nočník, to snad vidí každej......

0/0
2.10.2006 19:23

jiekeren

Re: ty vole, já žasnu :o)

Nebudu komentovat loga. "Každej" vidí například "živým", "ty loga" a interpunkci. Prosím...

0/0
2.10.2006 19:31

Noe007

Re: Re: ty vole, já žasnu :o)

že bych se živil? :o), "každej" je hovorově, už neznám čistě spisovně mluvící osoby a ty loga? zase hovorově, omlouvám se a příště si dám záležet, ještě jednou promiňte.........

0/0
2.10.2006 19:37

jiekeren

Re: Re: Re: ty vole, já žasnu :o)

V pohodě, díky za odpověď. A teď k těm logům:

Co konkrétně je na nich tak strašného? Jsou jednoduchá, čistá, snadno zapamatovatelná, naprosto bezproblémově reprodukovatelná. Lze je dále rozvíjet a používat ve všech myslitelných aplikacích. Nebude problém je dostat na obrazovku i v malých rozlišeních. Myslím si (můj názor), že odpovídají moderním trendům a jsou navrženy pro "solidní" vzhled, nikoli křiklavou podbízívost.

Podle mého názoru by logo veřejnoprávní (ne-li každé solidní) televizní stanice nemělo být složeno z deseti fontů v Corelu, doplněno rádoby grafickým prvkem a v elektronické verzi blikající.

Logo, které se mi nelíbí je "autocont" logo KlasA. http://www.eklasa.cz/

0/0
2.10.2006 19:52

Noe007

Re: Re: Re: Re: ty vole, já žasnu :o)

hm, klasa je fajn barvy modrá, červená na bílém, neb to jsou barvy tohoto koutku země, je to klasa :o). Jinak dosavadní logo ČT je fajn, ba přímo ladí oku na obrazovce, nevadí při sledování pořadů. Viděl jsem většinu navrhovaných log a při jejich shlížení jsem se vrátil o 40 let dozadu. Taky hodím jedno fajn logo do placu http://www.haspl.cz

0/0
2.10.2006 20:24

spoock

fůj

tak ty loga jsou pěkně OUT

nevím kolik zaplatí tomu tvůrci, ale to je tak hnusné logo (Y)

nevím co jako znamená ta čárka nad čísly - to je jako co? myslím, že pokud by bylo modernizováno to původní logo, pak by udělali lépe R^

0/0
2.10.2006 19:12

Prophet Mohammad

ty loga jsou PRŮJEM

ale to neznamená, že to starý je dobrý. Je to dobře, že bude změna. Doufám, že se co možná nejvíc z vás, chátro levicová, nasere a praskne závistí nad naditými kapsami vedoucích pracovníků ČT!!!R^

0/0
2.10.2006 16:34

buxus

Ve shodě s panem Kodetem volám:

Odboráři všech zemí, zvláště pak vy z ČT - víte co si můžete

0/0
2.10.2006 16:26

Mc Cali

Logo

Staré logo je proti tomu novému super. Má nápad, což se o novém říci rozhodně nedá. Dosavadní je daleko hezčí.....a o tradici ani nemluvim. Taky za tim vidim to, že si chce někdo namastit kapsu.

Prostě opět normální situace v naší trapné pseudodemokracii.

0/0
2.10.2006 16:14

tkoko

Tradiční logo je perfektní - nechápu proč ho mění!?

Proč jen nedoplnit další čísla programů -- 3, 4, 5, 6...??? Zřejmě nějaký Janečkův kamarád si potřebuje přivydělat - je nechutný, jak co všechno si novodobí papaláši dovolují... Veřejnoprávní TV bych zrušil, nebo aspoň "minimalizoval" - např. úplně by stačil jeden celostátní zpravodajsko-publicisticko(-kulturní?) kanál.

0/0
2.10.2006 16:02

spoock

Re: Tradiční logo je perfektní - nechápu proč ho mění!?

nesouhlasím

ČT má mnohem kvalitnější program než NOVA a PRIMA dohromady

investice do loga je ale lichá

0/0
2.10.2006 19:13

Noe007

Re: Tradiční logo je perfektní - nechápu proč ho mění!?

tkoko - nebuď zaslepen, nebýt ČT jako celku, byl národ už dávno na hnoji, takhle se tam válejí jen diváci Novy a Primy :o)

0/0
2.10.2006 19:24

Schumi25

Janečku, ty nenažranče....

Janečku, jestli chceš tahat lidi před soud za neplacení stovky měsíčně a potom takhle zbytečně vyhodíš desítky milionů, tak si řikáš o přesdržku. Neboj, jednou dostaneš...

0/0
2.10.2006 15:28

DEINONYCHUS

Re: Janečku, ty nenažranče....

Souhlasím, nejlepší by byla sbírka na někoho, kdo mu dá přes držku, parazitovi jednomu. Jeden kanál, padesát zaměstnanců a bylo by to tak akorát. Žádné filmy, jen zpravodajství, dokument, vzdělávání a šmitec. 

0/0
2.10.2006 16:12

jondr

Veřejnoprávní média

jsou zlodějna !!!!

0/0
2.10.2006 15:06

Picolik

Tunel

Jsem proti koncesionářským poplatkům. To zaprvé. Zdají se mi příliš veliké. Jako veřejnoprávní televize by stačil jeden program a ostatní ať žijí z reklamy. Zdá se mi že ČT je veliká černá díra, která hltá miliardy a přerozděluje je kamarádům vedení ČT. Jedním z příkladů budiž nové logo, které nejen že je hnusné navíc je zbytečné. Každá zavedená firma si váží svého loga a pokud možno ho nemění. Zajímalo by mne kdo to nové "logo"(pokud se tomu tak dá říkat) navrhl. kolik za to dostal a kdo si na tom za moje prachy namastí kapsu.

0/0
2.10.2006 14:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.