Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Madonna začala pozdě, přilákala Bílou i Havla

Sedmnáct tisíc fanoušků zaplnilo Sazka Arenu, v níž vystoupila první dáma světové popové hudby - Madonna. Vstupenky bylo možné koupit ještě před koncertem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

masgor

Nechapu

Prestoze Madonna neumi prilis zpivat, coz je znat hlavne pri zivych vystoupenich. Na studiovych albech ji hlas vylepsi, tak nechapu na jednu stranu to nekriticke provolavani slavy zcela obycejne zpevacce a na druhou tu neadekvatne sziravou kritiku, ve ktere jsou jasne citit osobni antipatie jednotlivych ucastniku diskuze. Ja miluju Stony, ale v zivote by me nenapadlo tvrdit, ze jsou temer dokonali. Rada jejich alb z druhe poloviny osmdesatych let byla dost desiva. Proste prijela hvezda popu, ale kralovna? To opravdu ne. Aby byla kralovna, tak by musela krome schopnosti udelat bombastickou show disponovat i uzasnym hlasem - a ten rozhodne nema. Slysel jsem vcerejsi Like a Virgin v sotu v televizi a skoro jsem se zdesil. Samozrejme, ze to mohlo byt zhorseno technikou apod., jak urcite rada "bozich ochrancu" Madonny namitne, ale i kdyby technika mohla za 50 % te hruzy, tak tech dalsich 50 % je na Madonninych hlasivkach.

0/0
8.9.2006 9:21

Habroň

Vovce

Tak jak tak čtu většinu příspěvků, tak mi z toho vychází, že člověk musí být vovce a klanět a uznávat toho, koho uznává většina, jinak je to zakomplexovanej levičák, kterej nic nedokáže.

Mi to připomíná citát ze Švandrlíka: "... o tom co je krásné rozhodujeme MY, strana ... " ... už je to tu zase ...

0/0
8.9.2006 8:58

Usmolená štětina

A teď zase Paroubek

Madona vypadla jak z kavárny, zapomeňte! Je třeba si najít nějaký jiný terč. Tipuji, že MF Včera, Dnes a Zítra už brzy opráší Paroubka ;-P

0/0
8.9.2006 8:51

Speedo

konecne ta cuza vypadla

(Y)

0/0
8.9.2006 8:25

Kapitan_John_H_Miller

Re: konecne ta cuza vypadla

;-DR^

0/0
8.9.2006 12:30

Anthemis

Narod sobe

''Kritizovat a pomlouvat dokaze kazdy hlupak - a vetsina jich to taky dela''

(Autora si uz napamatuju) ;o)

0/0
8.9.2006 0:18

mibo

Madonna

Koukám, že spousta přispěvovatelů zase nepochopila nic. Není mi dvacet, ba ani třicet, muziku mám rád

a za svého mládí jsem si i tu Madonnu občas poslechl. Já myslím, že

problémem je absolutně neadekvátní mediální masáž VŠECH českých médií o

jejím koncertu. :-/

0/0
7.9.2006 20:42

marifioso

Ahoj V CR

1/Je to opravdu tak , jiz velice dlouho ziji v UK a prominte jestli udelam nejake chyby. Podle teto diskuze co sleduji mam opravdu pocit ze do ni vstupuji lide co si chteji jen zanadavat a druhym lidem kazit naladu. Samozrejme mate pravdu kdyz rikate , ze to nemusim cist. Dale me zarazi ze si v CR nevazite ani Havla , protoze to je clovek ktery je ve svete vazeny a pokud si nezacnete vazit vlastnich lidi co neco dokazali at uz v jakem koliv oboru tak se Cr bude tocit na stale stejnem miste a do sveta se nedostane

0/0
7.9.2006 20:22

gumidos

Re: Ahoj V CR

Běž do pr.de.le. Píšeš ty svoje žvásty ve všech diskusích a navíc to kopíruješ. Jseš trapák, trapák a ještě k tomu blbec.

0/0
7.9.2006 21:43

naddik

Re: Re: Ahoj V CR

R^R^R^

0/0
8.9.2006 1:22

marifioso

Ahoj V CR

2/ Vy si umite vazit jen hokejistu a fotbalistu. Mate pocit ze lze lidem vnucovat hudbu ktera se libim jen Vam ? a to hudba Roling Stones, pearl Jam nebo jine ? Kazdy clovek ma pravo na svuj vlastni styl a to co je dobre pro tebe nemusi byt dobre pro druhe. Stale tu jen nadavate nebo jste silne vulgarni. Nemyslite si ze tato rubrika je venovana nazorum ? myslim vecne kritice a ne nadavkam ? a urazkam ? nic nebudu moralizovat, jen by to chtelo opravdu byt trochu vice otevren k druhemu a mit trochu prehled. Preci madonna ma i svoje priznivce a pokud ji poslouchaji delam jim radost tak je to jen v poradku a Gratuluji ji.!!VV

0/0
7.9.2006 20:22

DollyBastard

Re: Ahoj V CR

nemam rad tyhle moralisty ze zahranici!

0/0
7.9.2006 20:33

marifioso

Re: Re: Ahoj V CR

VV>-

0/0
7.9.2006 20:37

toono

Re: Re: Ahoj V CR

on asi nezije v UK, protoze tady si lidi vazej jen fotbalistu, hokejisty nemaj a o intyelektualech ani neslyseli.. cesi jsou podstatne vzdelanejsim narodem..

0/0
7.9.2006 20:49

DollyBastard

Re: Re: Re: Ahoj V CR

asi tak...to ma byt ta kultura, ke ktere mame vzhlizet???

0/0
7.9.2006 21:12

toono

Re: Re: Re: Re: Ahoj V CR

bohuzel, nejkulturnejsi sou tady indove, ti zas ale slusne pocikansku se te snazej oskubat.. a nasili je tady azaz..8-o8-o jako cobolovi se mne tedy cechy libej vic..

0/0
7.9.2006 21:32

Anthemis

Re: Re: Ahoj V CR

A to ja zase souhlasim. Ja mam Cesko moc rad, je to muj domov, ale rekl bych, ze az s odtupem casu v cizine clovek vidi veci trosku jinak, mozna objektivneji? Urcite bych nerekl, ze je na tom UK lip, ale je pravda, ze sem pise spousta tupcu bleje tady a bleje...Madonna dela to, co se ji libi, a chodi na ni ti, co se jim libi, co Madonna dela, co je na tom k nepochopeni? Muism se ale smat, kdyz tady vidim za kazdym tretim prispevkem ceskou vlajeck ua prst nahoru...Zase ta ceska sebstrednost :o(. Ale nejsme jedini, bohuzel...

0/0
8.9.2006 0:05

xenie21

Jsme se rozdělili...

"To je škoda, že jste se rozdělili. Lidi by se měli spojovat a ne rozdělovat."

Mne vubce prekvapuje, ze ma o zemi, kde momentalne vystupuje, t.j. o nasi zemi, takoveto zasvecene historicke znalosti.... 8-o

Kritici ji teda vubec nesetrili, ale cely šoubyznys je jeden velky cirkus. Nekdo ten cirkus dela uspesne, nekdo pouze neuspesne kritizuje....

0/0
7.9.2006 20:00

Lanta2004

Re: Jsme se rozdělili...

...a někdo kritizuje úspěšně;-)

0/0
7.9.2006 20:02

FridolinSp

Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

A v naší zemi Madonna jasně vede nad velehvězdami jako Bílá, Kocáb, i Havel je jen v publiku.

V Americe by Bílou neznali, tam by byla jako každý jiný turista. Jediný kdo překonal provinciálnost našich pop umělců je Gott a Vondráčková.

Malé národy přitom mají světové pop hvězdy - srov. švédské ABBA, Roxette a další, islandskou Bjork.

Madonnu moc nemusím, je sprostá jak děvka. Ale umělkyně je, Bílá jí nesahá po kotníky. K Vlkovi mají obě problematický postoj. Madonna uráží zneužíváním symbolů, Bílá zase větami "o zemi, kde je Vlk kardinálem" (osobně jsem slyšel od ní tak mluvit do rádia).

0/0
7.9.2006 19:40

Lanta2004

Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

tak za A : všechny malé země nemají světové hvězdy.Jmenuj mi nějakou světovou hvězdu například z Holandska, Belgie,Dánska,ze Švýcarska,Portugalska.Tam všude prostě nic světovýho,tak jak si to mnoho lidí představuje nenajdeš.

A za B naše země se ve světě hudebně  proslavila .Například  naši skladatelé vážné hudby byli a jsou ve světě uznávaní....pravda,chybí nám taková ta rychlokvašková megastar,ale to mě vůbec nevadí,právě naopak...

0/0
7.9.2006 19:51

toono

Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

svycarsko: minus eight, norsko: royksopp, kings of convenience.. holandsko: junkie xl, i ten blbecek tiesto, iran: deep dish, rakousko: sofa surfers, tosca, kruder&dorfmeister.. jinak cechy sou podle mne dosti kulturna zeme, sic bez hvezd, ale je tadyu spousta kvalitnich umelcu a praha je supr..

0/0
7.9.2006 20:21

mibo

Re: Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

Hudbu mám rád a myslím, že mám docela přehled, ale zajímavé je, že ani jedno jméno z tvého seznamu jsem nikdy neslyšel. 8-o

0/0
7.9.2006 20:33

toono

Re: Re: Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

nj, beznej milovnik hudby v cr povazuje za nejlepsi rolling stones a intelektualnim vrcholem sou deep purple.. ty veci sou hodne neznamy ale taky to neni zadnej stredoproudej pop.. ale royksopp si jiz urcite nekde slysel..

0/0
7.9.2006 20:52

Bubrak

Re: Re: Re: Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

kdyz ty veci jsou hodne neznamy, tak proc je uvadis jako veci ktery prekrocily provincii, asi ji prekrocily stejne jako nas Kabat

0/0
7.9.2006 21:50

toono

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

to neni pravda.. royksopp je ve vyberu nejlepsich alb rolling stones, i mezi srackama jako madonna.. a treba -8 se hraje na spouste radii zamerenych na downtempo a jazz.. i radio1 jej hraje a naslo by se tak 300 lidi v praze, kteri by sli na konzert..

0/0
7.9.2006 22:04

Anthemis

Re: Re: Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

A ja mam hudbu taky rad, a ta jmena znam vsechna. Hlavne Royksopp, ti jsou super! ;o)

0/0
8.9.2006 0:08

machlaz

Re: Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

Tak ja nevim, ale oznacovat nekolikrat odborne oznacovavaneho DJ z Holandska za nejlepe hrajiciho dj na svete za blbecka muze jen zavistive prase z cechRv

0/0
7.9.2006 21:31

toono

Re: Re: Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

tak hele, tak jej oznacuji mozna jen na plakatech jeho vystoupeni a v pionyrskejch magazinech, sem slovak a je to sracka, asi jako madona.. ja jen rikam, ze je slavnej.. a zas mi nevadi ze cechy nemaj nikoho extra slavnyho.. furt mi daji vic takovi tatabojz nez naka ruslana nebo nejaka europopova kunda..

0/0
7.9.2006 21:51

Bubrak

Re: Re: Re: Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

;-D;-D Myslim, ze na Tebe nema smysl reagovat. Co neposlouchas Ty, to je spatny, jasny. Tiesto vyhral nekolik mezinarodnich zebricku. Ale to pro Tebe nebude nikdy zadne meritko. ;-D;-D;-D

0/0
7.9.2006 21:55

toono

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

tiesto je komercni mainstream, pro nagelovany blbecky z diskotek.. to ani neni o hudbe jak se nekde zabavit.. soubyznys jako vysitej, ja to neodsuzuji, on si jiste vydela, ja bych treba s nim i menil.. zeny, prachy a tak, ale pro mne jako posluchace je to hudba naprosto nezajimava, odpad.. a mimochodem prvni jsem to jmeno tady pouzil ja..

0/0
7.9.2006 22:07

Bubrak

Re: Re: Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

Presne tak.

0/0
7.9.2006 21:51

tracid

Re: Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

no ono kdyby se napsalo Švýcarsko DJ Bobo a Norsko A-ha tak to bude znát každej, že jo:-D

0/0
8.9.2006 11:58

toono

Re: Re: Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

tak pockat, Aha sou supr!!R^R^

0/0
8.9.2006 23:08

FridolinSp

Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

Už to někdo napsal, ale měl jsem to na mysli. Nemáme popové hvězdy - ale svět zná Urbanovou, Koženou, i dřív operní zpěváci z Čech zpívali v La Scale (Nevím přesně jestli Haken, Ivo Žídek či oba). Jistě, Dvořák a další skladatelé jsou uznávaní celosvětově.

Jenže tyhle lidi nemají v ČR zas tolik popularity. Lucie Bílá je skoro královna, sebevědomí víc než dost. Ze světového hlediska je provinční zpěvačka, o které se za humny neví. I takový Pavlica je za hranicema známější, Bambini mají docela jméno v řadě zemí.

Bavíme-li se ale o popu, pak určité jméno má Gott (nemohl cestovat všude, ale v Německu i Rusku se chytal dobře), Bílá ale je za hranicema neznámá. Madonna je proti ní superhvězda, zastíní ji jak v Česku, tak v Americe, i v kterékoli jiné zemi.

Madonna je kontroverzní, ale umělecky schopná. U Lucie B. byl spíš schopný Kratochvíl, který ji vytáhl nahoru.

0/0
7.9.2006 21:47

toono

Re: Re: Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

bambini ted docela jedou!! v belgii..;-D;-D

0/0
7.9.2006 21:52

marifioso

Re: Naši umělci jsou bohužel jen provinční, Lucií Bílou Zaňákovou počínaje

NO treba zadne Ceske POP nebo jine zpevaky ve svete neznaji , ale nmapriklad Magdalenu Kozenou, Evu Urbanovou nebo Dagmar Peckovou ANO a kdyz jsem u  ty pop hudby tak treba neni zpevacka ale tady v UK kazdy vi ze James Blunt chodi s Ceskou Petrou Nemcovou a uz jen tak mala prkotinka dokaze lidi primet aby se zajimali o CR . Jo zase neko bude kritizovat ze je to komercni ale tim se dneska zije a nic s tim neudelate :)

0/0
7.9.2006 20:28

atletka05

Zbytečné šílenství

kolem jejích koncertů byl zbytečný humbuk. zas tak extra není....:-/Rv

0/0
7.9.2006 15:04

crusty2

diskuze o madonně

Už několik dnů sleduji diskuze o Madonně a začínám nabývat dojmem, že je v republice více primitivů a zakomplexovanejch chudáků víc než jsem si myslel. Jinak Petrklim R^. Líp se to nedá říct

0/0
7.9.2006 14:48

fak

Re: diskuze o madonně

jo, nejlepší by bylo zrušit tyhle diskuze, vždyt to stejně o ničem jinym než o pomlouvání neni...

0/0
7.9.2006 18:42

Lanta2004

Re: Re: diskuze o madonně

možnost vyjádřit se k danému tématu v diskusi je základem svobody a demokracie.Nechápu na základě čeho chcete tuhle možnost lidem brát?Jestli je to jen z důvodu,že zde padají názory s kterými nesouhlasíte,tak vás nikdo nenutí to číst a už vás vůbec nikdo nenutí zde diskutovat....

0/0
7.9.2006 18:58

petrklim

Ach Ti Cesi

Nevim jestli je to i u jinych narodu stejne , ale kdyz prijede na navstevu nebo na vystoupeni nekdo kdo ve svem oboru neco znamena tak Ti kterych se to tyka jsou samozrejme radi a Ti kterym je oblast ve ktere podnika dana osoba naprosto cizi jsou lhostejni a nevsimaji si toho.

U nas to je jinak , my to pomluvime a znechutime tem co se na to tesi.Ja doma nemam od Madonny ani jedno CD a asi mit nebudu , ale jsem rad ze je tady v nasi republice a tem kterym se libi preji pekne zazitky.Az prijede nekdo z me oblasti kterou posloucham radeji ani nebudu otevirat diskuzy.

Stejne bych chtel ty pomlouvacne zakomplex.chlapce videt co delaji a jak vypadaji.

0/0
7.9.2006 14:41

ruddie

Re: Ach Ti Cesi

Souhlas... Jsem si vsimnul, ze nedavno tady byla v CR jina "chamtiva a primitivni stvura" - Martina Navratilova. Vis co, v ramci zvyseni sledovanosti svych stranek internetovy servery otisknou kazdou hovadinu. Kdo by totiz reagoval recenzi pod titulkem "Madonna potesila 18 tis. svych priznivcu" nebo "Martine Navratilove ve stoje tleskala Stvanice"? Uspech se v Cechach holt nenosi. ;-) 

0/0
7.9.2006 17:23

DollyBastard

Re: Re: Ach Ti Cesi

ver tomu, lidi jsou vsude stejni...

0/0
7.9.2006 20:48

DollyBastard

Re: Ach Ti Cesi

Madona urcite dela dobrou show, ale tu ti dnes udela kdekdo, ale jen Madona ma takovou reklamu a podporu medii, ze je to pro nektere lidi, jit na jeji koncert, celozivotni zazitek, coz dost nechapu. Je preci stale rec o hudbe ne? Sousedka si pousti jeji posledni album docela casto a dost nahlas, tak muzu bez vycitek svedomi rict, ze po hudebni strance je to jedna velka prisernost, ktera je cloveku, neovlivnenemu medialnim tlakem, protivna jako knuceni rozmazleneho fracka, ktere chce koko. A tak kdyz se tento clovek dozvi, ze se kolem te prisernosti tolik nadela, docela ho to nastve, proste z pocitu nespravedlnosti a nebo z nechuti nechat si vnutit Madonu jako to nejlepsi co na planete Zemi existuje. Se zavidenim a zakomplexovanosti to nema moc co docineni, ale jako argument se to hodi vzdy.

0/0
7.9.2006 20:46

xaeris

Bulvární somráci

Bílá,Havel, Kocáb, hurá je tu Madonna, šup se přiživit na její popularitě.A bulvár to rozmázne

.

0/0
7.9.2006 14:02

mida

Madonna k stani

Ahoj, zbyl mi jeden listek na ctvrtek k stani, prodam za puvodni cenu. michal.havlena@atlas.cz

0/0
7.9.2006 13:24

Qesospi Cobigan

Kultura?

Dost mě překvapuje, že redakce řadí články o Madonnině koncertě do rubriky kultura. Spíš bych to dal (jestli vůbec někam) do rubriky Ekonomika či ještě lépe, do nové rubriky Konzum.;-)

0/0
7.9.2006 13:08

ian69

Re: Kultura?

Možná rubrika "ona", ale taky mě zarazilo, proč je tato kuriozita "tancující babička" v kultuře. Co bude dál, dvojhlavé tele? Žonglující králík?

0/0
7.9.2006 13:38

Anthemis

Re: Re: Kultura?

Paneboz, lidksa tupost je nebetycna!!! Ty jsi prisel odkud? Madonna, at je jakakoliv, neni babicka, bo zadne pradeti jeste nema, je ji 48, a rekl bych, ze ji nejen postavu zavidi kdekdo...Nekdy mi docela chybi slovo, ktery by popsalo tu nasi ceskou malost...Malost to totiz nejak nevystihuje...Ach jo :o(.

0/0
8.9.2006 0:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.