Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Madonna přivezla cirkus bez šelem i šašků

Madonna v Praze předvedla, že je královnou banalit. Její show je do té míry směšná, do jaké se snaží být výchovná. A pod nablýskanými šaty je obyčejná holka za padesát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jiricihlar

co to autor pise za picoviny?

Asi si mysli, ze ho buh spasi...tohle nemohl napsat nikdo jiny, nez clovek najaty vlkem

Sere na hlavu Vasemu panubohu?

My mame Madonnu, tak se nam do ni neser!!!!!

0/0
21.10.2006 18:23

roťas

Dotaz mimo

Viděl někdo oba koncerty???jaké bylo publikum?? já to viděla ve středu a přišlo mi, že lidi nebyli dost nahlas...:-(

0/0
8.9.2006 13:53

iMuf

Re: Dotaz mimo

lidi byli ve středu ztuhlí, to jo. Však taky Madonna byla pěkně na**aná, že lidi málo skáčou a že s ní nikdo nechce na konci zpívat "time goes by so slowly" :). "Dont f*ck me" jsem od ní směrem "k nám" zaznamenal minimálně 2x :).

0/0
8.9.2006 21:26

Chunky70

Vzkaz pro autora

Ondřeji, to je jako by to psal nějaký buran z hospůdky páté cenové skupiny. Tato kritika mi připadala dost osobní a nekultivovaná, myslím si, že s objektivitou to němělo také nic společného. Když ji nemáš rád, tak ji nevyhledávej  ;-ORv

0/0
8.9.2006 13:40

djkokes

Re: Vzkaz pro autora

Takže podle tebe by měli recenzenti psát kritiku pouze na interprety, které mají rádi?!?...he he...;-))

0/0
9.9.2006 9:38

djkokes

Re: Vzkaz pro autora

Takže podle tebe by měli recenzenti psát kritku jen na interprety, které mají rádi?!?...hmmm...hmmm...;))

0/0
9.9.2006 10:01

djkokes

Re: Vzkaz pro autora

Takže podle tebe by měli recenzenti psát kritiky jen na interprety, které mají rádi?!?...hmmm...hmmm...;-))

0/0
9.9.2006 10:02

djkokes

Re: Re: Vzkaz pro autora

0/0
9.9.2006 10:04

vault

vskutku

velmi trefné shrnutí skutečností R^

0/0
8.9.2006 11:43

weaktor

"RECENZE"

vždycky jsem si myslel, že drtivá většina novinářů je absolventy fakulty žurnalistiky a že na této fakultě jsou jim vysvětleny základní pojmy jako FEJETON, KOMENTÁŘ, REPORTÁŽ, RECENZE apod. - ale pan Váša svou úlohu jednoznačně a těžce nezvládl - recenze nějaké události je v porovnání s tímto článkem, který by spíše zapadl na stránky BLESKU či ŠÍPU,  jako nebe a dudy... co mě ovšem překvapuje je fakt, že tak věhlasný server jako je iDnes i tak zařadil tento výtvor do krabičky "recenze" - čili pojmy s dojmy si evidentě plete i nadřízený pana Váši, případně šéfredaktor... není to trochu silná káva na "nejlepší" internetový server, za jaký se všeobecně považujete? 8-o  jedním slovem "TRAPAS". pánové... ;-€

0/0
8.9.2006 10:34

frinolina

Re: "RECENZE"

Bytostně souhlasím, přijde mi to jako vrcholně neprofesionální kus, trapná exhibice jedovatých slin bez kontextu a seriózní argumentace, nenávistná slovní ekvilibristika na téma povrchnost pop music. Nahony vzdáleno konkrétní recenzi na daný koncert...skoro bych řekla, že tam pan autor kritik patrně ani nebyl?  

0/0
12.9.2006 18:50

creep

*

Vasa napsal solidni recenzi, kde se vyjadril s logickymi argumenty. je dobre videt, ze aspon nekdy se v publicistice urodi bystry text a clovek, ktery se neboji rict o shitu, ze je to shit

0/0
8.9.2006 6:15

TarasBulba

Re: *

Chápu, že se s tímhle písmenkovým průjmem může leckdo ztotožnit, ovšem rozhodně bych tady nemluvil o recenzi. O koncertě jsem se tam neozvěděl nic. Skoro mám dojem, že tam pan Váša, stejně jako já, vůbec nebyl.  

0/0
8.9.2006 6:27

veeger_x

Re: *

Nebuďte takový idealista. Ano, Váša má jistý talent pro to jak uchopit slovo či glosu a pracovat s nimi. Problém je, že napsal nikoliv objektivní recenzi, ale svůj vlastní názor na Madonnu. A navíc, ten trumpeta úplně pominul, že Madonna koncerty i turné záměrně koncipovala diskotékově (viz poslední album na kterém se programově nechala ovlivnit popem 70. a 80. let). Problém pana Váši je ten, že před očimě měl při psání pouze fenomén zpěvačky, nikoliv ale už její naposlouchané desky, shlédnuté živáky, povědomí o textech, dohlédnutí k její ironii či sarkasmu a hlavně potřebě bavit sebe i druhé a dobře na tom vydělat. Jinými slovy tím, že se jí pokusil vzít smrtelně vážně, se přes všechny své zkušenosti shodil jako inkoust - amatér.

0/0
8.9.2006 11:51

sprav

Re: Re: *

ABSOLUTNÍ SOUHLAS!!!! TEN ČLOVĚK ANI NETUŠÍ JAKÁ HUDBA SE DNESKA VE SVĚTĚ HRAJE, RESP. ZAČÍNÁ HRÁT A MADONNA JE VŽDY JAKO JEDNA Z PRVNÍCH - !!DISCO IS BACK!! a konečně se přestávají hrát "negři"... bohužel ČR je sto let za opicema, takže tady se bude to hnusně zprzněné a jednotvárně nudné R´n´B v různých obměnách hrát ještě dlouho ;-ORv

0/0
8.9.2006 13:35

spisovatel

Ticket for you

Howdy Ondrej,

Prijd si dnes pro listek. Budu ti ho rezervovat na pristi koncert.Jestli si troufas po tech svych clancich, tak prijd jen ve slipech. Budu mit tvuj listek mezi stehny a ukazu ti jak soupe " stara" baba

See you later Madonna

0/0
8.9.2006 4:36

JHjana

Je autor clanku normalni?....

co je to za h...o co to z toho autora vypadlo.Ten koncert ma byt velkolepa show coz ocividne je - tanci zpiva skvely svetelny efekty tanecnici co vyplnuji prostor na podiu... Az nekdo ve 48letech predvede takovy vykon - muzeme ho obdivovat stejne jako madonnu. kdyby chtela madona koncertovat na prumerne urovni muze vzit kytaru sednou si na barovou zidlicku nekde v kavarne...proberte se pane Saso...kritizovat umi kazdy...ale zkuste to priste bez vlasnich emoci a averzi vuci madonne. a myslite si ze kdyby byla prumerna zpevacka prodavaly by se jeji alba...? a chodili by lidi na jeji koncerty?8-o

0/0
8.9.2006 1:22

djkokes

Re: Je autor clanku normalni?....

Co to meleš??:-)...kdyby chtěla koncertovat na průměrné úrovni, může vzít kytaru a sednout si na barovou židličku někde v baru....Věř mi, že to na to Madonna talent nemá...Předvádět se ale umí dobře..;)

0/0
8.9.2006 8:42

Chunky70

Re: Re: Je autor clanku normalni?....

Co to meleš ty? běž si za Ondřejem do kavárny, poslouchejte Pepu Nose a můžete si notovat ;-€

0/0
8.9.2006 13:45

djkokes

Re: Re: Re: Je autor clanku normalni?....

Hlupáčku...Pepu Nose...he he...:-)))

0/0
9.9.2006 9:31

iMuf

opovrhuji pisálky

Madonna je velice inteligentní, ctižádostivá a především úspěšná baba plná elánu. A mám pocit, že to je právě to, co české bulvární pisálky hrající si na pány kritiky nejvíc žere. Seriózní kritik by se podobnému tématu obloukem vyhnul. Myslím si, že většina lidí chápe, že jde především o nadmíru kvalitní šou a performance a tak se na to i dívají. Pokud se někdo nechává zpěvačkou "vychovávat" je to jeho problém.

0/0
7.9.2006 21:50

veeger_x

Re: opovrhuji pisálky

Smekám před vámi. Autor nicméně vyrůstal na britských kytarovkách, takže pochybují, že vaše zlatá slova docení. Nicméně nacházím zajímavou paralelu k jeho definici: Zpěvačka nabízí samu sebe jako exkluzivní ikonu, neboť z vyschlé země současného popu nedokáže vyrůst žádná další. Trefnější je, pokud tato slova převedeme na současnou úroveň české hudební publicistiky. Toto je navíc jen skromný důkaz...

0/0
7.9.2006 23:04

mosulský machredž

oo

Já bych jí, až by visela jako přibitá na tom kříži, nacpal do huby pravej, dobře uleželej romadúr - taková muka určitě nezažil ani jesus christus - během chvilky by se nejprve určitě odtrhla od toho kříže jako Vetřelec a  pak by teprve začala ta správná show s Dance confession :-D R^

0/0
7.9.2006 21:04

killy

Lidi nenechte se cloumat vášněmi......

..vždyť ten Váša má asi pravdu......

0/0
7.9.2006 20:59

marifioso

Ahoj Lidi 2

2/ Vy si umite vazit jen hokejistu a fotbalistu. Mate pocit ze lze lidem vnucovat hudbu ktera se libim jen Vam ? a to hudba Roling Stones, pearl Jam nebo jine ? Kazdy clovek ma pravo na svuj vlastni styl a to co je dobre pro tebe nemusi byt dobre pro druhe. Stale tu jen nadavate nebo jste silne vulgarni. Nemyslite si ze tato rubrika je venovana nazorum ? myslim vecne kritice a ne nadavkam ? a urazkam ? nic nebudu moralizovat, jen by to chtelo opravdu byt trochu vice otevren k druhemu a mit trochu prehled. Preci madonna ma i svoje priznivce a pokud ji poslouchaji delam jim radost tak je to jen v poradku a Gratuluji ji.!!VV

0/0
7.9.2006 20:14

marifioso

Ahoj Lidi

Je to opravdu tak , jiz velice dlouho ziji v UK a prominte jestli udelam nejake chyby. Podle teto diskuze co sleduji mam opravdu pocit ze do ni vstupuji lide co si chteji jen zanadavat a druhym lidem kazit naladu. Samozrejme mate pravdu kdyz rikate , ze to nemusim cist. Dale me zarazi ze si v CR nevazite ani Havla , protoze to je clovek ktery je ve svete vazeny a pokud si nezacnete vazit vlastnich lidi co neco dokazali at uz v jakem koliv oboru tak se Cr bude tocit na stale stejnem miste a do sveta se nedostane.

0/0
7.9.2006 20:13

bylajsemnakoncerte

vyborne jsem se bavila

ahoj, zatim jsem tady necetla zadny nazor, ktery by jasne rekl: byl/a jsem tam, ne/libilo se mi to a to. Ja jsem vcera na koncerte byla, nejsem zadna jeji fanynka, sla jsem tam bez jakehokoli ocekavani a musim rict, ze jsem si uzila super vecer. Bavila jsem se! Libil se mi celkem civilni projev v mluvenem slove (proste kdyz mluvila s lidmi v publiku). Odchazela jsem  spokojena, i kdyz normalne chodim na rockovy koncerty a festaky a neposloucham uz cca 6 let jine radio nez radio 1.

0/0
7.9.2006 19:56

Lanta2004

Re: vyborne jsem se bavila

Pokud to bereš čistě jako šou a pokud se nám nesnažíš vsugerovat,jako mnoho lidí zde v diskusích,že je Madonna vynikající zpěvačka,pak to beru....Občas se člověk zkrátka potřebuje něčím odreagovat a nad ničím moc nemyslet....

0/0
7.9.2006 19:59

Aldrick

Re: Re: vyborne jsem se bavila

jo, asi tak... akorát pak nastává otázka, jestli je za to člověk ochoten dát 3-5 tisíc:-D

0/0
7.9.2006 20:04

iMuf

Re: Re: Re: vyborne jsem se bavila

no tak to je snad tvůj problém

0/0
7.9.2006 21:55

bylajsemnakoncerte

Re: Re: vyborne jsem se bavila

diky, presne to mam na mysli, uzila jsem si, odreagovala se, krapet se mi  zvedl adrenalin v krvi. Tot vse. Pritel si uzil doma fotbal, tak to ma dle mne byt. Kdyz na ni chci jit, jdu. Kdyz nechci, tak o tom celej den nekecam na netu. 

0/0
7.9.2006 20:05

Lanta2004

Re: Re: Re: vyborne jsem se bavila

Co mám taky jinýho v práci dělat,když klienti zrovna dnes nechodí,tak vysedávám na diskusi Idnes a hloupě kecám;-):-/

0/0
7.9.2006 20:07

manas666

Koncert nebo show

Nechapu, jak to muze nekdo brat nebo dokonce recenzovat jako koncert. Bez urazky, ale tohle se musi proste brat jako show. Prece nevysolim 2 az 3 tisice za to, ze prede mnou bude zpevak stat dve hodiny v kuse jako prkno u mikrofonu a jen odzpiva na hudbu svy texty. To si klidne radsi poslechnu cd. Ale za tyhle penize prece musim neco videt, musim z toho mit nejakej zazitek a musim mit, co rozebirat s kamarady. Za koncert bych nikdy takovy prachy nedal, ale za tuhle fantastickou show rozhodne ano.

0/0
7.9.2006 19:49

manas666

Re: Koncert nebo show

jeste jsem zapomnel dodat, ze autor byl asi poradne sjetej a neboneni opravdu normalni. Vetsi sracku jsem za hodne dlouhou dobu necetl.

0/0
7.9.2006 19:52

Lanta2004

Re: Re: Koncert nebo show

Je vidět,že jsi bez urážky produkt konzumu.Já osobně k hudbě zbytečný blikátka nepotřebuju.Na koncertech například Joan Baez,která jen jak ty říkáš stojí jako prkno u mikrofonu , hraje na kytaru a zpívá jsem se velmi dobře bavil a ta hudba mi opravdu něco dala.Na takových koncertech se totiž musí přemýšlet a přemýšlení hodně lidí bolí.Namáhá totiž hlavu....

0/0
7.9.2006 19:56

manas666

Re: Re: Re: Koncert nebo show

Ale jo, to ja ti samozrejme neberu. Ja si na takovej koncert taky rad zajdu (Eric Clapton, Chris Rea ...), ale nedam za nej takovy penize. Vejdu se do tisicovky. Pokud ale jdu na popopovou vec a stoji to 3000, tak od toho prave tu show ocekavam. Kdyby to stalo 800 nebo 1000, tak at si tam taky klidne stoji a jen to odzpiva, pak mi to vadit nebude a budu spokojenej.

0/0
7.9.2006 20:12

x_2

Re: Koncert nebo show

No vetsinou chodim na koncerty,protoze me zajima kvalitni hudba,ktera je vetsinou zarukou ze se budu i dobre bavit.Kdybych nedejboze dostal nekdy chut videt nejakou show ale Madona staci pustit nejaky silvestrovsky shit na Nove.Autor se snazi naznacit,ze vystoupeni Madony je jen prazdna show pro komercni bezmozky..

0/0
7.9.2006 20:12

manas666

Re: Re: Koncert nebo show

No fuj, to s tou Novou si ale dost prehnal. Takovej kalibr. To se muze i nekdo osklive urazit:-D Jasne je to komerce, hudbu a zpev si taky nejak extra neuzijes, ale ty lidi tam jdou prave kvuli ty show. A ta je fakt dobra.

0/0
7.9.2006 20:20

iMuf

Re: Re: Koncert nebo show

no ty si ale v*l, bez urážky :). Autor nemusí nic naznačovat, to každej normální člověk ví, že je to šou (prázdná ;). To právě ten autor a lidi jako ty jsou trochu omezení a ztrapňují se odhalením, že nic nepochopili. Je navíc srandovní číst, jak si někdo myslí, že na Madonnu chodí "komerční bezmozci". No taky jsem měl takovej přístup - v 15ti. A to s tou Novou:), to snad ani nemůžeš myslet vážně ;)

0/0
8.9.2006 21:40

marifioso

Re: Koncert nebo show

Presne tak mas pravdu. Videl jsem ji v Cardifu a byla skvela , Je profesionalka!!R^

0/0
7.9.2006 20:19

Crescent

Klobouk dolů

Tak skvěle napsaný článek jsem již hodně dlouho nečetl. Jak po češtinářské, tak po obsahové stránce.

Gratuluji. 

0/0
7.9.2006 18:59

ixabod

Re: Klobouk dolů

jo to je fakt dobrej for.....jen jsi tam zapomel hodit mrkacka: ;-)

0/0
7.9.2006 19:10

gumídek1

Re: Re: Klobouk dolů

:o)

0/0
7.9.2006 21:38

TarasBulba

Re: Klobouk dolů

Jo, třeba tohle "odcházíme z koncertu z pocitem".

0/0
8.9.2006 6:14

MaBla

Díky

Nemohu jinak, než pogratulovat k inteligentně a výstižně napsanému článku.

0/0
7.9.2006 18:42

manas666

Re: Díky

Tak tomuhle se smeju uz hodinu v kuse.

0/0
7.9.2006 19:43

Aldrick

kritikům kritiky

Rád bych adresoval pár podnětů pro zamyšlení těm, kdo se navážejí do recenzenta a nadávají mu do snobských nicek:

To, že on v hudbě nic nedokázal, neznamená, že nemůže kritizovat. Stejně tak ekonomové a politologové komentují vládu, ač oni sami stát nikdy neřídili. Hudební publicista nemusí být sám hudebníkem, ale má mít o hudbě přehled, měl by mít něco naposloucháno, aby mohl srovnávat a hodnotit. A světe div se, když člověk má opravdu přehled a navíc ještě k hudbě vztah, tak od ní také něco očekává. A potom je jen logické, že pojmenuje Madonnu tím, čím je, totiž průměrnou hudbou, která POSLUCHAČE nemá moc čím zaujmout.

Další věc je, jak se postaví ke způsobu, jakým je zaobalena celá show. Postavil se negativně, zřejmě právě proto, že je člověkem hodnotícím hudbu, nikoliv blikající světla, hýbající se mechanické koule a plastová zvířata, a vnímá je jako elementy snažící se zakrýt hudební nulovost předváděného. Takže jeho pohled je naprosto pochopitelný.

0/0
7.9.2006 18:08

Aldrick

Re: kritikům kritiky

a ještě něco: pokud se někomu show tohoto typu líbí, já mu to neberu. Ale to by si musel přečíst recenzi někoho, kdo se vyzná v technickém provedení show, případně v moderním tanci, prostě někoho, kdo dokáže ocenit to všechno "okolo" a bere hudbu jen jako doplněk. V tomto pojetí je možná Madonnina show výborná. Ale pokud to vše okolo bereme naopak jako prostředky, které jen domalovávají hudbu, tak máme prostě smůlu, protože pokud hudba nestojí za nic, tak ten zbytek už to nevytrhne.

Tak mě napadá, že bych opravdu odlišoval "koncert" a "show". V druhé kategorii je Madonna určitě skvělá, v té první ji dobře vystihl článek.

Jak je z předchozího asi jasné, já dávám přednost koncertům, ale nikomu tento názor nevnucuju, jen bych chtěl udělat jasno v pojmech:-) 

0/0
7.9.2006 18:14

Adrosz

Re: Re: kritikům kritiky

Pod tenhle nazor se nejde jinak než nepodepsat ... VÝSTIŽNÉ !!! R^R^R^

0/0
7.9.2006 18:20

Lanta2004

Re: Re: kritikům kritiky

Líp bych to nenapsal - 100% souhlasR^

0/0
7.9.2006 18:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.