Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Seriál Ztraceni nahlíží do televizní budoucnosti

Zatraceni, fenomén televizní interaktivní zábavy, se začíná vysílat v Česku. Změní jednou provždy styl české televizní zábavy?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gagaryn

***

je to jen seriál.:-)

0/0
5.9.2006 14:26

toa

ztraceni ve scénáři...

červený trpaslík je stejně lepší..;-D

0/0
5.9.2006 12:00

Drussbarb

Re: ztraceni ve scénáři...

Tak trpaslík je nej seriál, o tom žádná... LOST je dobrý, ale trpajzlík je fakt klasikaR^

0/0
5.9.2006 18:47

Kapitan_John_H_Miller

!!!

Finále má být velkolepé. Zjistí se, že jsou na cizí planetě a nakonec je bude zachraňovat J. L. Picard (StarTrek), Terminátor, Rambo, Marek Vašut, Standa Dolinek a Maxim Turbulenc!

0/0
4.9.2006 20:34

xrobocop

Nováci ;)

Jak to tu tak pročítám, tak koukám, že se potvrdil můj předpoklad, že Lost není seriál pro Nováky a Nova s jeho zakoupením šlápla vedle. Předpokládám tak po osmém díle přesun na 22:30, po patnáctém na 01:40. :-/Rv:-/

0/0
4.9.2006 12:11

RoninW

Re: Nováci ;)

začíná boj o nové postavení televizí na trhu o "nováky" se začala ucházet prima a sledovanost Nově klesá, záleží, jaké chce diváky "jestli Nováky nebo jiné.

0/0
4.9.2006 12:19

CODY_2

zklamani

mel jsem za to ze to bude aspon trochu real, ale asi jsem cekal neco jineho. tehotna v 8 mesici v letadle ??? blbost, od vysokeho tehotenstvi nevim ktery mesic se nesmi vubec poustet zena do letadla. na to ze zrovna spadli s nejakym jumbem, ci co to je, tak byli docela v pohode, udelali si v poklidu ohnicek, opalovali se u trosek letadla....vubec na to ze ten pilot  trval pres noc. nic nepili, a vubec se dely dil neshanenli po vode... no jo a ten vrchol, potvora ala jurasic park, hehe.... mno, strih kamery hodne mizerny....a vysilacka co vysila 16 let ??? muhehe na co funguje, baterka co vydrzi 16 let ? cekal jsem zkratka trochu reality, ale smula. zase nic. takze nic koukat dal uz nebudu.

0/0
4.9.2006 12:00

Viky Cabadaj

Re: zklamani

hehe, tyhle věci se právě vyjasněj, nežer to tak ... ona v tom letadle být neměla, baterie má zdroj, a ta potvora není jurasic park, ale úplně něco jiného, a pád letadla vlastně nebyl pád letadla ... no prostě si s tím hotovej moc rychle ;)

0/0
4.9.2006 12:08

Drussbarb

Re: zklamani

Taky myslím, že bys měl zpomalit :-)

0/0
4.9.2006 12:10

RoninW

Re: zklamani

vydrž (aspoň 5 dílů), vše bude jednou vysvětleno, to těhotenství určitě a vysílačka taky. a po vodě se taky začnou shánět, až jim dojde ta s flašek, pořád nechápeš, že oni čekají že v nějbližších hodinách pro ně přijedou záchranáři, to že ne, vědí jen někteří a ostatní jim neuvěří, či spíš nechtějí věřit..a jinak o realitě toho moc asi nevíš, kolik jsi viděl katastrof po spadnutí letadla na vlastní oči? že kritizuješ. veř tomu, že filmaři si právě na to přizvali lidi, co tohle dělají.

0/0
4.9.2006 12:11

mica1

Re: zklamani

Doporucoval bych sledovat dale a dostane se Ti odpovedi na vetsinu Tvych otazek a nejasnosti...podle me je to jeden z nejlepsich serialu a zavrhoval bych ho hned po prvnim dilu..ja osobne jsem se do serialu "zazral" az po nejakem 6,7 dilu, kdy se to konecne poradne rozjede..

0/0
4.9.2006 12:14

mica1

Re: Re: zklamani

oprava..nezavrhoval..:)

0/0
4.9.2006 12:16

RoninW

Re: Re: zklamani

souhlas, já viděl skoro celou první serii naráz tak po 3 až 4 dílech denně, to je panečku nášup, souvislosti vám hned fungujíR^

0/0
4.9.2006 12:18

Rachetik

Re: zklamani

hodnotit seriál po pilotu a chtít to mít pěkně naservírovaný vod začátku je jako chtít, aby se zápletka vyřašila během desti minut u filmu. Počkat se skutečně vyplatí. Ale pokud chcete Lost takhle šmahem odsoudit, prosím, vaše chyba :o)

0/0
4.9.2006 12:58

_m-

Re: zklamani

;-D nechytej se maličkostí. Nevím od kterého měsíce se nesmí létat, ale je rozhodně nesmysl cítit první pohyby miminka v 8 měsíci - no a co, vždyť jde jen o pohádku pro dospělé děti.

0/0
4.9.2006 12:59

RoninW

Lost

Nesouhlasím...mám už za sebou 2. sérii, vynechaný díl je nepříjemnost, která zdánlivě nic neznamená, ale kdo chce vnímat i náznaky a tušení souvislostí, tak nesmí vynechat a doporučuji nahrávat a občas pustit znova. V pozadí se mihnou náznaky a zmamení, které může navést k cestě za rouzlením..takže všem doporučuji..LOST !!

0/0
4.9.2006 11:58

Viky Cabadaj

Re: Lost

jaja, například logo na tom žralokovi ... sem si to musel pustit 4x než bylo patrné co tam na něm je ... je to o detailech ...

0/0
4.9.2006 12:10

RoninW

Re: Re: Lost

a co teprv čísla...ty byly všude ...(dresy;-D) ale tady jim to nebudem potvrzovat,

žraloka jsem viděl hned, ostatní jsem musel vracet

0/0
4.9.2006 12:16

Drussbarb

Mno

Jak to tady sleduju, tak pro dost lidí je LOST jako dávat praseti jahodu. Já jsem byl vůči LOSTu velmi skeptický, jednou jsem se překonal, začal nato čumět a moc se mi to líbilo (viděl jsem jen 1. sérii). Šmahem odsoudit, to je umění lidí, co chodí na Idnes (omlouvám se těm druhým :-)). Ještě do toho zapleťte Paroubka a Topola a nebude chybět nic. Ale celkem se tady bavím, to jo :-D. Pro nerozhodnuté: Udělejte si názor po měsíci. Jo a není ÚPLNĚ nutné sledovat všechny díly, to ne, nebojte se. Papááá

0/0
4.9.2006 11:38

lostFan

Jestli opravdu nemuzes vydrzet tak stahuj.. :)

http://film.nazory.cz/viewforum.php?f=1

0/0
4.9.2006 11:27

makan.dacan

Výtahy : Co dodat !

Výjimečnost seriálu Ztraceni však netkví jen v pečlivé přípravě scénáře, ve vhodně vybraných hercích a ve vysokém rozpočtuRvRvRv Seriál sleduje jednání skupiny více než deseti hlavních postav, mezi něž patří například zodpovědný lékař Jack, bývalý voják irácké Republikánské gardy Sayid, rockový hudebník Charlie nebo profesionální podvodník Sawyer.

0/0
4.9.2006 11:11

t.e.x.

Re: Výtahy : Co dodat !

My name is Said Jarrad and i am a torturer R^

0/0
4.9.2006 11:26

Viky Cabadaj

Re: Re: Výtahy : Co dodat !

R^R^R^ chudák sawyer, co? nehtíky, au au ...

0/0
4.9.2006 11:28

t.e.x.

Re: Re: Re: Výtahy : Co dodat !

jj... dobry;-)

0/0
4.9.2006 11:37

Drussbarb

Re: Re: Re: Re: Výtahy : Co dodat !

Však pak ho Cate odměnila - takže netrpěl pro nic za nic R^

0/0
4.9.2006 11:39

t.e.x.

Re: Re: Re: Re: Re: Výtahy : Co dodat !

Zas takova odmena to nebyla...

0/0
4.9.2006 11:57

RoninW

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výtahy : Co dodat !

prosím pro ostatní žádné spojlery

0/0
4.9.2006 11:59

Viky Cabadaj

Re: Re: Re: Re: Re: Výtahy : Co dodat !

hlavně ana-lucía ho odměnila, ne?  ;-D

0/0
4.9.2006 12:09

Viky Cabadaj

www.lost.cz

kdo nevydrží ;)

www.lost.cz

0/0
4.9.2006 11:11

Viky Cabadaj

hehe

já už skoukl i druhou sérii, a věřte mi, že je to tak šikovně uděláné, že po zodpovězení otázek se objeví deset dalších, ...jestli je to v něčem geniální, tak je to v té permanentí zápletce ... taková novodobá akta x, i když s ufo to nemá nic společného ... ale ... pravda je někde tam venku ... jinak tady pan redaktor s toho dělá víc, je to jen výborná zábava ...

0/0
4.9.2006 11:09

mh_ringo

Jako

koukam ze nekomu se vysvihne ego tdo zavratnych vysin tim, ze napisou o tom ci onem zej e neskutecna slatanina pro debily. Divne ze takovy vykvet inteligence nepochopil, ze jde ciste jen o zabaviu. Nikoliv o snahu o vedecko fantasticky ci prirodopisny film s prisnymi chemickofyzikalnimi pravidly.

0/0
4.9.2006 11:04

makan.dacan

Re: Jako

;-D Nejde o zábavu o co jde je napsáno hened ve třetím odstavci: Ztraceni byli ve Spojených státech uvedeni na podzim 2004 a pro televizní síť ABC se stali největším seriálovým úspěchem od roku 1985. Jeho autory jsou Jeffrey Lieber, J. J. Abrams a Damon Lindelof, kteří byli osloveni šéfem ABC Loydem Braunem, aby připravili scénář podle jeho vlastního nápadu. Výrazný divácký úspěch seriálu pak hodně pomohl síti ABC ke zlepšení pozice na trhu.....

0/0
4.9.2006 11:07

makan.dacan

Re: Re: Jako

Inteligentní zábava jsou dokumenty na ČT2 = sledovanost 50-1000 lidí ;-D.

0/0
4.9.2006 11:08

packa1

Re: Jako

Hm, tak chemickofyzikalni pravidla rikas? A zvatlas o vykvetu inteligence?

Jses komik :-D

0/0
4.9.2006 11:08

mh_ringo

Re: Re: Jako

ty mas potize s chapanim? Nekdo proste nezkousne jistou nadsazenost v nekjterych fyzikalnich  pravidlech a nepochopi ze jde prerdevsim o zabavu, ktera bez jiste nadsazenosti je jen nejakou technokratickou nudou pro pragmatiky.

0/0
4.9.2006 11:27

Brundi

Re: Jako

Aha, takze nakonec meritkem te vasi "inteligence" je to, kdyz onen serial sleduju bez dechu od zacatku do konce a mam uuuzasnou radost, jak jsem dobrej, ze jsem to vsechno tak bajecne pochopil? :-o :-DD

Jinak, ze jde o zabavu samozrejme vsichni kritici chapou. Jenze televizni zabave se venuju jen nekdy, nepravidlene a kdyz nemam nic lepsiho, coz je malokdy. A jako takovy je pro me serial, ze ktereho mi (pry) nesmi nic uniknout, aby daval alespon trochu smysl, uplne o nicem.

0/0
4.9.2006 11:17

mh_ringo

Re: Re: Jako

smarja, nejde oto neco chapat, protoze ani nelze tohle chapat. Jde o to se bavit.

0/0
4.9.2006 11:28

Brundi

Re: Re: Re: Jako

Jo ahaaa, takze ja se mam bavit tim, ze to nejde pochopit? A proto to tedy spousta lidi tak peclive sleduje a interaktivne hleda na netu indicie a ten smysl hleda? :-o

Dekuji, nechci. Na plane scenaristicke exhibice jsem uz velka. :-D

0/0
4.9.2006 11:32

mh_ringo

Re: Re: Re: Re: Jako

:-))) no comet, vse je vysvetleno:-) Jen jednoduse - ano, mas se bavit tim ze je to zahadne a autori ti v prvnim dile nereknou jak to dopadne, jako to je u romatnickych telenovel.

0/0
4.9.2006 11:38

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Jako

Romanticke telenovely nesleduju. Ono je opravdu mozne, aby bylo neco jeste citelnejsi nez Lost? :-o

0/0
4.9.2006 11:44

rimsak33

dobrý seriál

Konečně se u nás vysílá nějaký seriál, na který se dá koukat a pro všechny negativce jsou asi vrcholem seriálové tvorby Rodinná pouta:-D

0/0
4.9.2006 11:04

Brundi

Re: dobrý seriál

Rozhodne se nechci serialu, potazmo Rodinych pout zastavat, ale serial beru max. jako oddychovku, kdyz mam zrovna cas. A pokud je serial koukatelny jenom pokud mi neunikne jediny dil, tak je pro me zabity. Navic tenhle serial ma stejne dalsich nedostatku jako treba ta RP, jen je to vic po americku. :-)

0/0
4.9.2006 11:13

mh_ringo

Re: Re: dobrý seriál

to ze ti nesmi uniknout jediny dil je vicemene reklamni slogan a ty jej hned beres vazne:-) Tezko pak nekomu rikej zej e to pro debily, kdyz ti nedocvakne takovahle vec.

0/0
4.9.2006 11:29

Brundi

Re: Re: Re: dobrý seriál

Nikdy nikde jsem nerekla, ze je to pro debily. Moje vytky byly jine. To, ze nesmi uniknout jediny dil, by neuniknul zaroven smysl, pise spis vetsina nadsencu na teto diskuzi, ktera uz videla vsechny zatim natocene dily.

Nejdriv si precti, co pisu a pak reaguj prave na to, nebo nepis vubec, mas-li placat nesmysle jen tak namatkou.

0/0
4.9.2006 11:35

Obcasnykomentator

Re: Re: Re: dobrý seriál

Tak proč tady tento "reklamní slogan" šíří tolik různých nicků, tvářících se jako nadšení diváci seriálu?

0/0
4.9.2006 12:18

aarghot

Re: Re: dobrý seriál

no ja bych rekl takto - koukat na to s ceskym novackym dabingem je masochismus - spousta dilu je dost nudnych ale celkove to jde - vecer zkouknout 3-4 dily pred usnutim a za chvili mas serial zkouklej

0/0
4.9.2006 11:59

Kamehameha

...

Tak co tam teda kacelo ty stromy? 8-o

0/0
4.9.2006 10:47

BUFFALO_CZ

Re: ...

na torentu, je uz kompletni druha serie ... stahni si to a podivej se :))

0/0
4.9.2006 10:48

Brundi

Shrnuti...

Shrneme-li to: medialni masaz k nepreziti, nevhodny vysilaci cas a pry siiilene intelektualni (a dokonce interaktivni?) zabava, ze ktere ale nesmite vynechat zadny dil. Pridejme celkem nudny pilotni dil, kde vsechny postavy se chovaji tak nejak neuveritelne "americky", jsou vecne krasne, nalicene, typove vyhranene (flashbacky to nijak nevylepsuji). K tomu par nadsencu, kterym nevadi nechat se hodiny a hodiny tahat za nos, aby z toho nakonec vypadlo banalni, ze nekdo hraje s peclive vybranymi postavami krutou hru.

Nevim, jaci jsou specialisti pres sledovanost na Nove, ale se serialem s takhle ubohym uvodem + varovanim, ze to urcite nepochopite, kdyz ztratite par minut a vyhruzkami, ze se jedna o prudce intelektualni zabavu (proc se to tak v pilotu nejevilo ani za mak? :-o) ty sve mlade inteligentni divaky urcite neziskaji. Ti totiz pousti bednu, kdyz nemaji jiny program, a na serial s vyse popsanymi nedostatky, navic, kdyz jim zcela jiste ujde vic jak jeden dil, se muzou klidne vykaslat

0/0
4.9.2006 10:46

Brundi

Re: Shrnuti...

pokr.: (tim spis s vedomim, ze kdyby jim o to tedy hodne slo, muzou si ho kdykoliv stahnout z netu v originalnim zneni).

Tusim, ze lide, kteri zmasirovani nadhodnocenim jeste nedokonceneho serialu shledli zatim vsechny natocene dily, budou na konci velmi zklamani, ze se 5 serii tesili na neco, co tam za a) vubec neni nebo za b) je predvidatelne hned na zacatku.

A ted do me! ;-D

0/0
4.9.2006 10:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.