Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Stone pohřbil v troskách WTC svou soudnost

Oliver Stone naplnil filmem World Trade Center svou kontroverzní pověst. Kdo ovšem čeká jeho další sžíravý vzkaz americkému lidu, bude zklamán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

filc

Jan Pomuk Štěpánek nezklamal

Mistr spatnych recenzi, dlouhych nic nerikajicich clanku plnych patosu, nudnych a nevyspelych nazoru na svet se spetkou vtiraveho, ale jinak absolutne nevhodneho humoru opet nezklamal.

Pane Jane Pomuku Stepanku vy filmu nerozumite. Mozna by bylo lepsi zustat u hudby, to Vam mozna slo, kdyz se divam na Vasi minulost (Muzikus, Rock&Pop ...). Jen nechapu, jak si nekdo v redakci iDnes muze myslet, ze jste kvalitni recenzent filmu a ty vase blaboly uverejnit. 8-o

0/0
18.8.2006 21:49

Arkady

Neplete si recenzent film s propagandou ?

tak jestli dobre chapu recenzi, film je spatny protoze Stone nepodporuje svym dilem politicke nazory recenzentu, netvrdi ze amerika je imperialisticky dabel, vsechno to bylo spiknuti a zady Usama neexistuje....hmmm

jestli to naopak neni dobre, kolik reziseru by se vystrihalo propagandy at na tu zminenou stranu ci naopak v podobe patetickych scena ve stylu za US, Boha a svobodu :-P

0/0
17.8.2006 14:28

marzena

Re: Neplete si recenzent film s propagandou ?

ehm, asi jsme cetli oba jinou recenzi - ja bych rekl, ze se tam pise, ze film je spatny proto, ze z nej Stone udelal pateticky kyc.. Pokud se Vam ale prave takove filmy libi, jiste najdete i recenzenty se stejnym nazorem - doporucuji napr. casopis Rytmus zivota, Nedelni Blesk nebo novacky platek Ano (pokud se jeste vydava) ;-)

0/0
1.9.2006 11:51

Aferrado

Mimochodem, když autor

vzpomíná na Mela Gibsona, tak ten měl původně hrát roli Johna McLoughlina (nakonec to vzal Cage, kterého prý doporučil Travolta, který tu roli také odmítl, protože hrál podobnou postavu ve filmu Ladder 49)

0/0
16.8.2006 14:53

cichon

nevim cim to je

ale posledni dobou chodim na filmy se spatnou kritikou idnesu, a docela se mi libi(Sifra, pirati, bestie karla). Tak na to zari pujdu asi taky.:-)

0/0
16.8.2006 10:34

TarasBulba

Re: nevim cim to je

Třeba u šifry a pirátů bych s tím souhlasil, ale na tohle bych nešel, ať by byla kritika jakákoli. Na to mě nedostane ani oskarová smršť, která se v tomhle případě ve "svobodné" Americe dá předpokládat ...

0/0
16.8.2006 10:58

cichon

Re: Re: nevim cim to je

Asi jo, stejne to za dva roky bude na nove a pak v pristi mpetiletce kazdou treti sobotu v mesici.

0/0
16.8.2006 11:25

makan.dacan

Re: nevim cim to je

Takových toaletních lidí jako ty je čím dál víc, konzum prorůstá naši zem:-(. Rv

0/0
16.8.2006 12:34

roba21

Dojem

Můj dojem z té recenze je ten, že film sice zas tak špatný není, ale autor je velice zklamán, že se Stone nestrefuje do Američanů a jejich prezidenta jak recenzent doufal. ;-P

0/0
16.8.2006 10:10

ADukla

ach jo, to je zase blabol

ten clanek je balast nad balast

0/0
16.8.2006 10:10

praguemonk

;)

Ten kritik je sam pateticky a trapny, vcetne sveho vlastniho jmena...

0/0
16.8.2006 9:56

JohnnyV

Pane Nepomuku Štěpánku

jste obyčejný hňup, co nerozumí filmu. Tím mám na mysli vaši závěrečnou připomínku Mela Gibsona. Co na to, že jste židovského původu a dotklo se vás, že o vás Mel hovořil s takovým, dejme tomu despektem. Všímejte si jeho filmařských kvalit a ne výroků pod vlivem alkoholu.

0/0
16.8.2006 8:44

bambus_trambus

Re: Pane Nepomuku Štěpánku

Ty jsi do toho Gibsna nějak zamilovaný...poslouchej. No jo, nikdo není dokonalý.

0/0
16.8.2006 9:12

Blamik

Re: Pane Nepomuku Štěpánku

No já jsem to utrpení taky viděl, a upřímně...... takovou blbost snad už opravdu nikdo natočit nemůže. Ale neskrývám své zklamání i nad tímto filmem.

0/0
16.8.2006 9:31

Vanguard

Re: Pane Nepomuku Štěpánku

Jan Nepomuk je jako křestní jméno mimořádně oblíbené v židovských kruzích...ty Einsteine.

0/0
16.8.2006 10:50

Basic

Proc vetsi cast clanku fim chvali

Proc vetsi cast clanku fim chvali, ale nadpis a zaver je kryticky. prijde mi to velmi zvlastni. z celeho clanku mam dojem ze to bude opravdu dobry film.

0/0
16.8.2006 8:39

ADukla

Re: Proc vetsi cast clanku fim chvali

autor nevedel co napsat, tak napsal oboji

0/0
16.8.2006 10:11

marzena

Re: Proc vetsi cast clanku fim chvali

sakra, tak asi to prepsali driv nez jsem se k tomu dostal - muj dojem je takovy, ze prvnich 30 minut dobrych, pak dve hodiny trapneho kyce = spatny film 8-o

0/0
1.9.2006 11:53

makan.dacan

Filmy podle skutečné události : )

Skutečná událost: Přijde chlap do obchodu, zastřelí prodavače, sebere prach a zmizí.8-o Podle US filmařů : Prodavač ovládající kung-fu, asi 15 min zápasí s násilníkem (proloženo kopy+smrtelné údery), nakonec se oba účastníci snaží dostat ke zbrani, která po efektním kopu prodavače, je zaklíněna pod regály, převaha se střídá na obou stranách........ Nakonec se kní dostává lump a střílí.... následuje 10 min. proslov prodavače ohledně dětí, manželky a státu za který umírá ;-D....    Zlatí knoflíkářiR^>-

0/0
16.8.2006 7:52

ADukla

Re: Filmy podle skutečné události : )

jasne, ale do kina na to pujdes, vid...

0/0
16.8.2006 10:12

makan.dacan

Re: Re: Filmy podle skutečné události : )

Nejdu jednička byla nejlepší ;-P

0/0
16.8.2006 12:27

aluvad

...i lopata ma nazor...

tady se presne projevuje ta nase ceska malost....vzdyt vy ani nic o Statech nevite,krom obecnych informacich zejmena z televize ZNOVA a krom faktu ze Ameriku vsichni nenavidime...ale vsichni budou kvakat cicoviny....clanek je ubohy stejne,jako takzvana diskuze po nem...film nemusi byt po gustu vsem...kdyz uz nic...ma dobovou a vypovidajici hodnotu....tupe kritiky rozhodne umi kazdy kecalek...

0/0
16.8.2006 4:54

makan.dacan

Re: ...i lopata ma nazor...

?? ;-D Dej si radši hamburgra ;-D

0/0
16.8.2006 6:42

bambus_trambus

Re: ...i lopata ma nazor...

jo..a tupé bezobsažné žblebty v diskuzích umí taky každý kecálek, že jo ty maločechu?

0/0
16.8.2006 7:42

aluvad

Re: Re: ...i lopata ma nazor...

tva prezdivka samozrejme vypovida o tvem IQ...cili urazky od tve osoby jdou rozhodne kolem me....

0/0
16.8.2006 17:01

bondy_

Re: Re: Re: ...i lopata ma nazor...

ano, aluvade, do jiste miry rikas ve svem prvnim prispevku pravdu - sebehorsi film ma jistou vypovidaci hodnotu, byt by vypovidal jen o pokleslem vkusu sve doby, ale na druhou stranu proc nerici o hnusne patetickem a kycovitem filmu, ze je hnusne pateticky a kycovity - anebo se to v pripade, ze je americky, nesmi?8-o

0/0
19.8.2006 20:12

mibo

Re: ...i lopata ma nazor...

No jo, my ji musíme všichni milovat, ty ťunťo! A to cos četl, není článek, ale recenze a i v té tvé milované Americe ten film dost často zdrbali, tak se obleč do pyžámka s hvězdama a pruhy a dobrou noc.Rv

0/0
20.8.2006 22:11

oknaj

ehm... "tovární zábava"???

tenhle pojem prozrazuje prinejmensim dve veci - 1) "autor" kusy clanku opsal, asi z anglictiny 2) jeho znalosti anglictiny i cestiny jsou na urovni zaka pomocne skoly; da se cekat, ze v originale se vyskytovalo neco jako "entertainment factory" (tovarna na zabavu), coz by davalo vete i smysl... des a hruza. predpokladam (doufam), ze na idnes se publikuji clanky, ktere jsou tak ubohe, ze se nedaji publikovat v tistenem deniku?

0/0
16.8.2006 0:35

regazzi

:o)

Kritik je člověk, který nám říká jak by to udělal, kdyby to uměl. Autor tuto definici naprosto přesně splňuje.:-/

0/0
15.8.2006 23:05

samaranč

?????

Neví někdo kdy bude ten díl simpsnů s 11.zařím????

0/0
15.8.2006 21:53

Stíhací vzducholoď Karel

Re: ?????

No asi za dlouho, teď je série X ještě s Clintonem.

0/0
16.8.2006 8:00

hormon

Re: Re: ?????

Nebyl by o tom Southpark? To by byla hlína;-D;-D;-D

0/0
22.8.2006 10:59

emilliano

Hovadská kritika

Dneska píše kritiky už každý...

... nezaměstnaný. Alespoň to tak vypadá. Hrůza.

To ale do tohoto bulváry asi patří...:-(

0/0
15.8.2006 21:50

bambus_trambus

hnus

Nevím co se vám na to nezdá. Recenze je do posledního písmena pravdívá včetně konstatování o Melu Gibsnovi. Kdybych nevěděl že je režiserem Oliver Stone a měl si tipnout, tipoval bych právě Gibsna poniváč většina jeho filmu byla přinejmenším stejně trapná jako tento.

0/0
15.8.2006 21:06

eric.blade

Re: hnus

a ty si co za prosťáčka ? kritizovat umí každej a pochybuju, že ty si ten film viděl... a toho Gibsona ani komentovat nebudu

0/0
16.8.2006 2:26

bambus_trambus

Re: Re: hnus

Máš recht, nekomentuj. Nikdo se tě o to neprosí. Jestli se ti filmy které režíroval Gibson líbí, nemám ti to za zlé, ale dovol abych se tomu upřímě zasmál. WTC jste nejspíš nikdo neviděli, a plkáte o tom jaký je kritik blbec, přitom má ůplnou pravdu.

0/0
16.8.2006 7:34

JohnnyV

Re: Re: Re: hnus

Ty snad chceš říct, že Braveheart nebo Muž bez tváře jsou slátaniny? Tak to si radši dej plínky do prdele a běž si pustit TeletubbiesRv.

0/0
16.8.2006 8:38

bambus_trambus

Re: Re: Re: Re: hnus

Jo, promiň, tohle jsou dvě vijímky, máš pravdu, na ty jsem zapoměl. Ale jestli tu vytáhneš Patriota, tak si dej plínky ty, protože něco takového se snad ani nedá považovat za film.

0/0
16.8.2006 8:56

victor_the_cleaner

Re: Re: Re: Re: Re: hnus

Patriota má na svědomí R. Emmerich (ID4, Godzilla)...:-/

0/0
16.8.2006 9:16

bambus_trambus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hnus

Máš pravdu, ale Gibsna to v žádném případě neomlouvá.

0/0
16.8.2006 9:23

Aferrado

Re: Re: Re: Re: Re: hnus

2 vÝjimky ze třech filmů, které režíroval....

0/0
16.8.2006 14:39

Kapitan_John_H_Miller

!!!

Ano, MF definitivně převzala ODS!!! Rv;-O;-€

0/0
15.8.2006 20:06

Fikos

Re: !!!

ty wole tebe bych rád poznal ;-D

0/0
15.8.2006 20:17

Snatch

To nebyla Mirka ?

Film jsem neviděl, takže do polemiky ohledně kvality filmu se nepustím. Ale ten tón článku, ten TÓN .... Od začátku jsem si myslel, že je to paní Spáčilová, ale on si "vykasal rukávy" pan Štěpánek ...

S tím Melem Gibsonem jste to fakt "trošku" přehnal ... :-/

0/0
15.8.2006 19:35

Bič boží

Re: To nebyla Mirka ?

Nic než souhas...;-€

0/0
15.8.2006 20:37

ixabod

Demence iDNES

1) predchozi film Alexander neni vubec spatny si myslim a kritizovat na zaklade jinych kritiku je opravdu ubohost.

2) Mel Gibson nenatocil zadny vylozene spatny film takze narazka je fakt smesna, trapna, mimo misu.

Autor je hlupak. Jsem presvedcen ze nez napsal prvni vetu tak mel sjetych par recenzi jinych aby mel z ceho cerpat pac sam nevymysli nic.

Upadek iDNES v posledni dobe je uz fakt znatelny. Temata o nicem, recenze bez nazoru. Jezismarja...ja sem prestanu snad chodit a cist ty sra*ky.

0/0
15.8.2006 19:07

standik007

Re: Demence iDNES

Alexander je naprosto sterilni film.. svezl se na vlne "historikych" valecnych filmu, neprinel nic noveho jak ve zpracovani, tak v myslence, tak v hereckych vykonech.. kdyz srovnam telefonni budku s alexandrem, resp. herecky vykon colina farela.. k tomuto clanku, me se libil, a autor to vystihl myslim vystizne :) USA jeste nejsou pripraveny na zfilmovani udalosti 11. zari, az budou, na filmu to poznat pujde. chybi tomu nadhled.

0/0
16.8.2006 1:27

Tocon

Zajimavy clanek, ale

...ale mrzi me, ze autor povazoval za nutne se v zaveru docela trapne otrit o Mela Gibsona - nikoli za to, co udelal spatne, ale za to, co by spatne udelat mohl. Je to ubohost a jinak celkem hezky clanek to srazi smerem k bulvaru. Skoda. :-(

0/0
15.8.2006 18:37

BenediktSpinoza

Mel Gibson se uspesne etabloval

jako standardizovany etalon pateticke trapnosti, takze je jeho uvedeni zcela na miste ;-)

0/0
15.8.2006 20:30

old fashioned Vince III...

Re: Mel Gibson se uspesne etabloval

naprosto správně, SpinozaR^

0/0
15.8.2006 21:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.