Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

CzechTek byl i o hudbě. Vládly zlomené beaty

Dvanáctý CzechTek byl hudebně velmi pestrý. Na více než sedmdesáti pódiích se předvedlo na 160 soundsystémů z celé Evropy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

laksymacsek

clanek

posledni dobou sou na idnes divny clanky...

tenhle mezi ne taky patri... to ze dnb leze do mody je znama vec...

´tekno forever

0/0
6.8.2006 20:00

mpes

Autor...

se ještě naposledy zhulil marjánkou z czechteku a vypotil tenhle článek. Teď bude rok abstinovat, pokud nesežene nějakého borce se skleníkem ;-P

0/0
5.8.2006 18:43

flavy

to opravdu přeháníte...

Pane Pavle Eichlere, za tenhle blábol Vám snad někdo zaplatil. Nechcete ty peníze věnovat na úklid po czekteku?(Y)

0/0
4.8.2006 11:12

el-lobo

A tenhle článek je o blbém redaktorovi

Opravdu jste musel i do titulku vrazit tu idiotskou vazbu "o něčem"? Opravdu se to nedá říct jinak? Hledal jste aspoň chvilku jinou formulaci?

0/0
4.8.2006 8:16

Jirkowec6

info prekazky a kdo to plati

Presto se, ale objevilo nekolik pomerne negativních zpráv. Príkladem uvedu výskyt chráneného Chrástala, premnožení zmijí nebo úcast neonacistu.

Ale je fakt, že policie se i presto, že jsme splnili všechny náležitosti snaží Czechtek prekazit. Co se týce hadu, tak vždycky, když se koná Czechtek, premnoží se anakondy zrovna na míste konání.

Se záchranári je to velice težké. Co si budeme povídat, jsou hrozne drazí. Chteli jsme tam normální sanitky, ale to bychom se nedoplatili. Našli jsme proto firmu, která zajištuje také komercní festivaly. Musím ríct, že nám vyšli maximálne vstríc a hodne nám pro neziskovost slevili. Myslím, že nás berou, protože na normálních festivalech jsou lidi rozmazlení a chodí na záchranku s každým pupínkem. Na freeteku lidi prechodí i zlomenou ruku a jdou až v pondelí ke svému obvodákovi.

0/0
4.8.2006 2:39

brainwash

ku.va tak co sme?

Nechapu vas, dejte jim uz pokoj, nioho nerusili, nikdo si na ne nestezoval, vsechno zaridili. Tak jim dejte pokoj, kazdej si muze delat co chce, pokud tim nekoho neobtezuje!! Oni se vam taky nes-erou do toho, ze vecer cumite na NOVU a sedite v hospode a kecate o h=o-vnech ;-O

0/0
2.8.2006 16:36

Sedon23_underground_resistance

Re: ku.va tak co sme?

R^R^R^R^;-D

0/0
2.8.2006 16:50

PortyMP

Re: ku.va tak co sme?

R^R^R^ přesně. Normální kecálisti, debilkové a závistivci...

0/0
5.8.2006 7:18

PortyMP

Re: ku.va tak co sme?

I když teda nic proti hospode.....

0/0
5.8.2006 7:29

Serunatebe

OSN = Stratekk

Všechno f poho, až na to že stačilo napsat jen OSN, a Stratekk vynechat, to je totiž v tý skratce to O a S...jinak to tam bylo naprosto libový...;-D

0/0
2.8.2006 15:59

quetak

Re: OSN = Stratekk

OSN bych řek že znamená zkratkz Oktekk+Strahov+NSK ale nic proti...nevim jestli si strahováci řikaj stratekk...možný to je >-

0/0
2.8.2006 16:12

Sedon23_underground_resistance

Re: Re: OSN = Stratekk

No takt bych rekl.

0/0
2.8.2006 16:19

DeLirium Tr.

Re: Re: Re: OSN = Stratekk

No, jsou to Strahováci, ale že by jsi říkali Straktekk to teda nevim... Měli jsme stan cca 50 metrů před nima a fakt hukot až na dvě na dvě vyjímky hráli 5 dnů v kuse.

0/0
2.8.2006 18:34

laksymacsek

Re: Re: OSN = Stratekk

osn = octek strahov nsk

stratek = strahov+octek

vy experti

0/0
6.8.2006 19:59

jky23

Re: Re: Re: OSN = Stratekk

jo jo je to tak!!

0/0
11.8.2006 11:40

cichon

image

nic jinyho.:-D

0/0
2.8.2006 14:38

orinka3

to je tak složité,

na pochopení zmiňovaných stylů techna aby měl člověk vysokou školu - nějak mi to nekoresponduje se zjevy účastníků;-D

0/0
2.8.2006 13:50

Sir Humphrey Appleby

Re: to je tak složité,

mě se zase zdá nepochopení pár základních faktů, o něčem co mne zajímá, přibližně na úrovni meteřské školky.

btw: a víš jak vypadají současní VŠ studenti? zas takový rozdíl tam nebude ;-D

0/0
2.8.2006 13:55

lzap

Re: to je tak složité,

http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html

0/0
2.8.2006 15:28

papirka

Kdo to cáloval...

....zajímalo by mě kdo platil ty policajty a ty záchranky? :-/>-

0/0
2.8.2006 12:40

Sir Humphrey Appleby

Re: Kdo to cáloval...

policii policie - jeli tam jen proto že sami chtěli, nikdo je o to nežádal. Záchranná služba byla soukromá a platila jí Aliance 23, tady "organizátor"

0/0
2.8.2006 12:56

Holes

Re: Kdo to cáloval...

já,ty a všichni ostatní kdo platí daně.

0/0
2.8.2006 13:02

honýsek

Re: Re: Kdo to cáloval...

jejda..!

0/0
4.8.2006 20:33

Sir Humphrey Appleby

Re: Kdo to cáloval...

a ty si snad myslíš, že když je komerční akce, třeba rock for people a tak, tak organizátor platí policii??? nanejvýš tam má nějakou ochranku u plotu se vstupným, ale policii stejně nic neplatí i když v okolí řídí dopravu jako na cztk, žádný rozdíl není. A záchranka viz výše

0/0
2.8.2006 13:13

karl-friedrich.gauss

Re: Kdo to cáloval...

Tahle otazka zazniva jako hlavni argument vsech, kteri maji pocit, ze Czechtek je neco jako past na danove poplatniky ze strany nejakych asocialu. Policie jako instituce ze sve podstaty nemuze byt placena zadnym soukromym subjektem. Naplni prace policie je predevsim zajistovat bezpecnost na uzemi Ceske Republiky tedy byt tam, kde by mohlo dojit, nebo dochazi k naruseni bezpecnosti osob a majetku. Kulturni akce masovejsiho charakteru do toho samozrejme patri. At jde o Vsesokolsky slet v Praze nebo Czechtek ve vojenskem prostoru u Kadane.

0/0
2.8.2006 13:24

karl-friedrich.gauss

Re: Kdo to cáloval...

Kazdy policista je placen za hodinu prace. Myslim si, ze pro radoveho policistovu podobna akce znamena predevsim zkusenost. Jde o navazovani komunikace s mladymi lidmi, ziskavani jejich duvery apod. Pro me jako danoveho poplatnika je vubec lepsi videt policisty napr. na Czechteku, nez je za se stejnymi naklady nevidet vubec.

0/0
2.8.2006 13:32

patapufák

Re: Re: Kdo to cáloval...

máš rect. maj se někde zašívat a nebo prohánět služební auťák, lepší když se trochu zajímají o dění kolem sebe.:-)

0/0
2.8.2006 14:31

Sir Humphrey Appleby

?

zajímalo by mě jak přišel autor na pár věcí

1/ OSN - tenthle systém opravdu neznám - neměl na mysli společnou stěnu Oktekk+Strahov+NSK? a Stratek=Spratek nebo něco jiného?

2/ proč by neměli dorazit T2B? tihle kluci hrají i na komerčních akcích jako DJ's a rozhodně bych je nezařadil do tvrdého jádra systémů kteří by byli proti "organizaci". a pokud se pepletu, rozhodně nepatří mezi ty nejstarší uskupení jako např cirkus alien a NSK

3/ jak dokáže autor posoudit o který systém resp. stěnu bylnejvětší zájem? byl jsem na 5 cztk a tohle se podle mě přesně určit nedá. lidí je hodně všude a v noci kdy se to ke stěnám nahrne už to moc počítat nejde :)

4/ styly hudy - skoro všechny větší stěny ty styly střídají, nehrají jen tekno nebo jungle - klidně na chvíli hrají jiný styl.. nehledě na to že už několik let pozoruji že jugle a tekno stěny bývají skoro půl na půl - nikdo neříká že na czechteku se hraje jen tekno.

0/0
2.8.2006 12:32

karl-friedrich.gauss

Re:Ad 3 Ad 4

Máš pravdu. Nelze posoudit, o ktery hudebni styl byl nejvetei zajem. Nejde o natolik organizovanou akci aby slo urcit kdo kdy v kolik a kde bude hrat jaky styl.

0/0
2.8.2006 12:59

karl-friedrich.gauss

Re: 2

Mas pravdu, ze se oba styly stridaji.  Maloktery DJ muze rici, ze se ortodoxne orientuje pouze na techno nebo pouze na dnb. Z tohoto pohledu naprosto nechapu oznaceni technari pro vsechny lidi, kteri navstevuji czechtek. Byl jsem na nekolika rocnicich czechteku a nikdy bych se nezaradil mezi technare.

0/0
2.8.2006 13:03

Sir Humphrey Appleby

Re: Re: 2

jj, taky techno ani tekno neposlouchám (no, po pár pivkách si taky skočím :) ale doma si puštím úplně jiné věci) a na cztk jezdím pravidelně.

0/0
2.8.2006 13:18

Sedon23_underground_resistance

Re: Re: Re: 2

Proc?  Snad to co me napadlo. Rv

0/0
2.8.2006 16:52

Sir Humphrey Appleby

Re: Re: Re: Re: 2

? protože poslouchán d'n'b a jungle a ne tekno, tak nemám jezdit na cztk? to sem trochu nepochopil...

0/0
2.8.2006 17:01

anique

Co mi nejde na rozum...

že na tak malé prostoru bylo "více než 70 pódií", a přitom si prej "každý užil to svoje"... myslím, že se ty kravály musely slévat, to musel být bordel jak v tovární hale, ne?

0/0
2.8.2006 10:53

Fikos

Re: Co mi nejde na rozum...

a to vadí? vždyť to má všechno stejný základ tak je to asi šumafuk ne?

0/0
2.8.2006 12:30

on.dra

Re: Re: Co mi nejde na rozum...

- přesně tak - bordel jak v tovární hale a vůbec to nevadí, právě naopak!R^Vždyť to je přesně ono - jako tovární haly, zvlášť ty staršího data, vydávájí perfektní zvuky..

Ovšem - není to záležitost pouze tekkna - kupříkladu Brian Eno má pár vynikajících kousků velmi se továrnám blížícím a pokud se budu pohybovat na domácí populární scéně, tak i taková Mňága a Žďorp použila jako podkres v jedné své skladbě repetitivní zvuk továrního stroje.;-)

Ponaučení pro vás oba - není jednoduché něco jen tak urazit, když nemáte přehled a hlavně - slovním obratem bordel jako v tovární hale nám naopak vyjadřujete pochvalu - děkujeme! ;-D

0/0
2.8.2006 12:55

anique

Re: Re: Re: Co mi nejde na rozum...

já nevím, proč trpíte všichni stihomamem, že se vás každej snaží jen urazit... mně ste úplně ukradený... jen jsem se normálně zeptala... když tedy každá ta "hudba" zvlášť zní jak tovární hala a vám to vyhovuje, oukej... jen jsem se pozastavila nad tím, proč jich tedy musí být 70... a hlavně jestli vám samotným to nevadí, že se to slévá v jeden hluk... mně by se totiž nelíbilo na festivalu např. rockovém nebo jazzovém, kde by se přeřvávalo 70 kapel...

0/0
2.8.2006 13:00

Sir Humphrey Appleby

Re: Re: Re: Re: Co mi nejde na rozum...

myslím, že pokud by jsi byla na rockovém nebo jazzovém festivalu, který by fungoval jako czechtek, už by jsi nikdy neodjela :))

ale vážně - zvuk se mísí jen na volnějších prostranstvích a dál od stěn kde to moc nevadí, navíc opravdu kolikrát vznikne zajímavé prolínání :) u stěny, kde jsou ti co chtějí daný systém poslouchat, slyšíš opravdu jen ten jeden...

lidé kteří to staví se ve zvuku přece jen dost vyznají a taky se samozřejmě snaží aby bylo vzájemné rušení co nejnižší.

0/0
2.8.2006 13:51

anique

Re: Re: Co mi nejde na rozum...

no to já právě nevím... :-)

0/0
2.8.2006 12:56

Serunatebe

Re: Co mi nejde na rozum...

A ty si jako myslíš že když do tebe pere 50 kW že slyšíš něco co je 10 metrů vod tebe, ;-D neslyšíš ani člověka kterej tě somruje vo cígo....natož jiný bouchání neasi...

0/0
2.8.2006 16:06

anique

Re: Re: Co mi nejde na rozum...

tak to musí být skutečně nevšední kulturní zážitek

0/0
3.8.2006 10:06

HIP_HOP_4_EVER_

......

Tato diskuze je zcela zaostalá...jde vidět že Česká Republika neví ani že na CzechTEKu se nehraje techno ale TEKNO.Tak nechápu proč se tu celou diskuzi hádáte o nějakým vypičeným technu a ještě při tom jebete do hip-hopu??;-€!!

0/0
2.8.2006 10:26

Galis27

Re: ......

mno jo mas 100% pravdu techno sound tam prej ebyl ani jeden;-(

0/0
2.8.2006 10:39

DeLirium Tr.

Re: Re: ......

Ale byl a dokonce 2. Jeden z nich hral techno 24 hod. v kuse asi 3 dny a druhej to střídal s teknem.

0/0
2.8.2006 18:32

anique

Re: ......

Můžeš mi prosím vysvětlit, jaký je rozdíl mezi technem a teknem? Opravdu to nevím a ráda se poučím... děkuji

0/0
2.8.2006 10:56

Zajdee

Re: Re: ......

Techno je hudba o rychlosti kolem 140 bpm (udereu za minutu), ma ruzne smery.

Tekno je hudba o rychlosti kolem 180 bpm, ja tomu rikam "zplasena hudba" :) v teknu se prevazne opakuji jednoduche samply porad dokola, bez inovaci, kdezto techno se sem tam i meni :-))) ne, to je hodne zjednodusene, ale obecne je tekno spis pro lidi, co jim busi srdce nadprumerne rychle. Nejspis pro lidi na LSD...

Nejlepsi zpusob, jak "ukazat" rozdil mezi technem a teknem, je pustit si hudebni ukazku. Jenze ja tu po ruce zrovna zadnou nemam...

0/0
2.8.2006 11:41

anique

Re: Re: Re: ......

to je v pořádku, stejně bych ji patrně nerozdejchala :-D

takže princip techna i tekna je v podstatě stejnej, jako minimalismus, akorát že ten využívá popíkový harmonie, zatímco techno... ehm... co je to vlastně za zvuky?8-o čemu se to podobá? kam se to dá zařadit?

0/0
2.8.2006 12:13

pavouk06

Re: Re: ......

Techno je DUC,DUC,DUC,DUC.

Tekkno je BUCH,BUCH,BUCH.

Žádnej rozdíl. Kdo umí pustit PC, tak to vytvoří také. To není o hudbě.Rv

0/0
6.8.2006 8:03

laksymacsek

Re: Re: Re: ......

deb!ile

neni to tak jednoduchy... skus si to a pak kecej...

jinak je rozdil v rychlosti a v samlech

0/0
6.8.2006 20:09

lzap

Re: ......

Udělej si pořádek ve stylech, mladíku. Tekno je podmnožinou techna. http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html

0/0
2.8.2006 15:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.