Tomu tedy říkám objektivní recenze, neříkám že ten film je dokonalý, ale tohle si snad nezasloužil. ;-€

0 0
možnosti

samsonov

16. 8. 2006 10:49
odpad!

jednička pirátů byla blbost, ale na nic si nehrála a díky deppovi byla docela zábavná. prostě pohodová oddychovka. jak jsem tak sledoval vyjádření tvůrců co se týče dvojky, jak všechno bude lepší, ftipnější, akčnější, čokoládovější a kdovícoještě-ější, bál jsem se, že se z filmu stane překombinovaná blbost. no a bohužel můžu říct, že moje obava se vyplnila. tvůrci honí hodně zajíců najednou a imho prohrávají na všech frontách. začátek není nic moc, ale od půlky film ztrácí hodně rychle dech. ta tam je lehkost prvního dílu. zasmál jsem se asi dvakrát a ke konci se už modlil, aby kraken konečně všechny sežral včetně štábu a spáčilový, která týhle kravině dala 6/10

0 0
možnosti

ma-ha

15. 8. 2006 15:23
jdete na to bez ohledu na tuto recenzi

Četla jsem tuto recenzi a pomyslela si, že na tento film tedy rozhodně nepůjdu. Pak jsem si přečetla druhou recenzi od Mirky Spáčilové a bylo mi jasné, že tento film musím vidět. I třeba proto, abych zjistila, která z kritik byla objektivnější. A vyhrála Mirka. ;-) Je fakt, že když paní Spáčilová něco pochválí, stojí to opravdu za to.  Ne, že byste od Pirátů 2 měli čekat nějakou hloubku, ale kdo má rád "dobrodružné pohádky", přijde si na své. A na trojku si taky s radostí počkám!

0 0
možnosti

prema_x

13. 8. 2006 22:09
boze...

boze, to je ale recenze.. samozrejme chapu subjektivni nazor recenzenta, ale srovnavat piraty se supermanem, jako dobrym filmem, to snad nemuze myslet vazne... vcera jsme na piratech byli a ja osobne jsem byl dost nadsenej!! ano, je tam par hluchych mist, ale libilo se mi to.. recenze mi pripomina trochu matrix 2, 3, nebo SW 1, 2, 3, coz dle meho nazoru jsou totalni shity. kazdopadne kazdeho osobni vec pohledu, ja jsem byl nadsen! uz se tesim na 3 dil... ;). p.s. dokonaly pohodovy film. jeden z mala, na ktery stoji za to jit do kina, jinak samozrejme DVD rulezz....

0 0
možnosti

Succuba

9. 8. 2006 11:30
no bohužel

souhlasím s recenzí, od poloviny jsem si užívala jenom námořníků Davy Jonese. Nejhorší byla scéna mezi Johnym a Keirou - něco jako svádění, to bylo spací. Jakmile se na chvilku děj zastavil, byla to katastrofa. Zajímavá je ta černoška v bažinách, zdeformovaní námořníci .. no a ti dva piráti z prvního dílu. :-)

0 0
možnosti

Bo X Be

7. 8. 2006 23:33
nesouhlas

mnoho z mých očekávání odplachtilo, přesto za svou osobu dávám sedm hvězdiček. Dát čtyři je pokrytectví. V kontextu jiných sedmi hvězdiček a jiných filmů, nejen letošních, ale hlavně i těch. Ve své kategorii vítěz, mezi jednookými králem, jo, to jsou Piráti. Nejsou kdo ví co, ale nejsou k zahození. Kritiku beru, jen nebudu zaslepeně z principu proti davu, i když chápu, že to může být i módní.

0 0
možnosti

boban7

31. 7. 2006 10:35
Souhlasím

Film jsem viděl, celkem jsem se u něho pobavil, ale ve většině s recenzí souhlasím! Například střihově je film opravdu špatně udělaný.

0 0
možnosti

daYwCZ

30. 7. 2006 18:29
blaboly

U filmu sem se paradne bavil a odreagoval,ten kdo psal recenzi na takovouhle jizdu tak je asi sam zakomplexovanej a sfetovanej, na uvod mel napsat "MUJ SUBJEKTIVNI NAZOR" ..

0 0
možnosti

Bochi1

31. 7. 2006 1:52
Re: blaboly

A vy jste někdy viděl OBJEKTIVNÍ recenzi? Vždy jde přeci o osobní názor recenzenta.

0 0
možnosti

Nel111

28. 7. 2006 18:45
bohuzel

ta kritika je na miste. dneska jsem to videla, vlastne protrpela. je to skutecne slatanina:-/

0 0
možnosti

IRC

31. 7. 2006 9:39
Re: bohuzel

co to znamena?

0 0
možnosti

CHRISTO

28. 7. 2006 16:13
...

Tak  jsem se pokusil zamyslet o cem vlastne byly PzK 1 a zjistil jsem ze si to vubec nepamatuju.. z toho plyne ze to musela byt nejaka prumerna komedie kterou kdyz clovek zhledl tak si rekl hmm dobry a sel se divat na neco jineho.. dvojku sem nevidel, nicmene pana co psal recenzi bych upozornil ze cilova vekova skupina pro tento film je tak 10 - 14 let, ve svych 10 letech sem hltal vetsi blbosti nez sou pirati z karibiku. Btw. na Kacery z Kacerova nam nesahejte!!!!

0 0
možnosti