Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pirátská Černá perla šla ke dnu a s ní i vkus

Ačkoliv druhý díl Pirátů z Karibiku trhá všechny kasovní rekordy, do dějin filmu se uměleckými kvalitami nezapíše. Určitě ne v dobrém.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kirca

KDO TO PSAL?

Tak tohle je teda pěkná hnusná recenze. Ten kdo to psal ten film asi hodně nesnáší, ale jak ukazuje návštevnost tohoto filmu tak se asi spoustě dalším lidem líbí. Stejně tak jako mě :-)

Tomu tedy říkám objektivní recenze, neříkám že ten film je dokonalý, ale tohle si snad nezasloužil. ;-€

0/0
20.8.2006 20:06

samsonov

odpad!

jednička pirátů byla blbost, ale na nic si nehrála a díky deppovi byla docela zábavná. prostě pohodová oddychovka. jak jsem tak sledoval vyjádření tvůrců co se týče dvojky, jak všechno bude lepší, ftipnější, akčnější, čokoládovější a kdovícoještě-ější, bál jsem se, že se z filmu stane překombinovaná blbost. no a bohužel můžu říct, že moje obava se vyplnila. tvůrci honí hodně zajíců najednou a imho prohrávají na všech frontách. začátek není nic moc, ale od půlky film ztrácí hodně rychle dech. ta tam je lehkost prvního dílu. zasmál jsem se asi dvakrát a ke konci se už modlil, aby kraken konečně všechny sežral včetně štábu a spáčilový, která týhle kravině dala 6/10

0/0
16.8.2006 10:49

ma-ha

jdete na to bez ohledu na tuto recenzi

Četla jsem tuto recenzi a pomyslela si, že na tento film tedy rozhodně nepůjdu. Pak jsem si přečetla druhou recenzi od Mirky Spáčilové a bylo mi jasné, že tento film musím vidět. I třeba proto, abych zjistila, která z kritik byla objektivnější. A vyhrála Mirka. ;-) Je fakt, že když paní Spáčilová něco pochválí, stojí to opravdu za to.  Ne, že byste od Pirátů 2 měli čekat nějakou hloubku, ale kdo má rád "dobrodružné pohádky", přijde si na své. A na trojku si taky s radostí počkám!

0/0
15.8.2006 15:23

prema_x

boze...

boze, to je ale recenze.. samozrejme chapu subjektivni nazor recenzenta, ale srovnavat piraty se supermanem, jako dobrym filmem, to snad nemuze myslet vazne... vcera jsme na piratech byli a ja osobne jsem byl dost nadsenej!! ano, je tam par hluchych mist, ale libilo se mi to.. recenze mi pripomina trochu matrix 2, 3, nebo SW 1, 2, 3, coz dle meho nazoru jsou totalni shity. kazdopadne kazdeho osobni vec pohledu, ja jsem byl nadsen! uz se tesim na 3 dil... ;). p.s. dokonaly pohodovy film. jeden z mala, na ktery stoji za to jit do kina, jinak samozrejme DVD rulezz....

0/0
13.8.2006 22:09

Succuba

no bohužel

souhlasím s recenzí, od poloviny jsem si užívala jenom námořníků Davy Jonese. Nejhorší byla scéna mezi Johnym a Keirou - něco jako svádění, to bylo spací. Jakmile se na chvilku děj zastavil, byla to katastrofa. Zajímavá je ta černoška v bažinách, zdeformovaní námořníci .. no a ti dva piráti z prvního dílu. :-)

0/0
9.8.2006 11:30

Bo X Be

nesouhlas

mnoho z mých očekávání odplachtilo, přesto za svou osobu dávám sedm hvězdiček. Dát čtyři je pokrytectví. V kontextu jiných sedmi hvězdiček a jiných filmů, nejen letošních, ale hlavně i těch. Ve své kategorii vítěz, mezi jednookými králem, jo, to jsou Piráti. Nejsou kdo ví co, ale nejsou k zahození. Kritiku beru, jen nebudu zaslepeně z principu proti davu, i když chápu, že to může být i módní.

0/0
7.8.2006 23:33

boban7

Souhlasím

Film jsem viděl, celkem jsem se u něho pobavil, ale ve většině s recenzí souhlasím! Například střihově je film opravdu špatně udělaný.

0/0
31.7.2006 10:35

daYwCZ

blaboly

U filmu sem se paradne bavil a odreagoval,ten kdo psal recenzi na takovouhle jizdu tak je asi sam zakomplexovanej a sfetovanej, na uvod mel napsat "MUJ SUBJEKTIVNI NAZOR" ..

0/0
30.7.2006 18:29

Bochi1

Re: blaboly

A vy jste někdy viděl OBJEKTIVNÍ recenzi? Vždy jde přeci o osobní názor recenzenta.

0/0
31.7.2006 1:52

lamal

Re: blaboly

bože můj, tenhle národ je plnej rozumbradů, co jsou vyděšený z toho, že někdo má nějakej subjektivní názor, nevěděj, co s tim, tak jsou z toho zmatený a žádaj "objektivní" názor. milá česká hovádka, objektivní názor neexistuje, sami prudce odsuzujete kde co a rozhodí vás tohle? chybí vám vksu, nadhled i dostatek dospělosti na to, abyste se nepos*ali pokaždý, když optkáte někoho, kdo si něco myslí (Y)(Y)

0/0
31.7.2006 10:17

Nel111

bohuzel

ta kritika je na miste. dneska jsem to videla, vlastne protrpela. je to skutecne slatanina:-/

0/0
28.7.2006 18:45

IRC

Re: bohuzel

co to znamena?

0/0
31.7.2006 9:39

CHRISTO

...

Tak  jsem se pokusil zamyslet o cem vlastne byly PzK 1 a zjistil jsem ze si to vubec nepamatuju.. z toho plyne ze to musela byt nejaka prumerna komedie kterou kdyz clovek zhledl tak si rekl hmm dobry a sel se divat na neco jineho.. dvojku sem nevidel, nicmene pana co psal recenzi bych upozornil ze cilova vekova skupina pro tento film je tak 10 - 14 let, ve svych 10 letech sem hltal vetsi blbosti nez sou pirati z karibiku. Btw. na Kacery z Kacerova nam nesahejte!!!!

0/0
28.7.2006 16:13

ant.

Výborně-paní Spáčilová má důstojného nástupce...

....takže tato recenze je nejlepším doporučením pro návštěvu kina...:-):-)

0/0
28.7.2006 14:30

usmim

nemozem nereagovat...

kritici tohto typu musia mat problemy sami so sebou - inak si nedokazem vysvetlit ako mozu tymto sposobom zhadzovat pracu stoviek ludi. v takychto chvilach si kladiem len jednu otazku: co by tento clovek dokazal v tejto situacii?! pravdepodobne nic a preto sa potrebuje vyvrsit na niekom inom - nenaplnenie vlastnych tuzob a snov byva zlym radcom. vsetkym tym, ktorych tato recenzia rozladila, ale ponukam nieco z uuuplne ineho sudka - kinema.sk, kde sa clovek docita nazor slusneho cloveka, ktory nema potrebu nikoho zhadzovat... ale decentne upozorni na to, co by mohlo sklamat;-) osobne recenzie na tomto webe citam so znacnou davkou nadhladu a vzdy sa na nich "dobre zabavim" ;-) neviem, ci niekto postrehol schizofrenicke hodnotenia silent hillu v podani p.mirky z 24. a 29.6 - odporucam - vela pochopite a menej sa budete rozculovat;-) zelam krasny den a piratov vrelo odporucam ako kuzelnu a oddychovu letnu zabavu;-)))

0/0
28.7.2006 11:08

lamal

Re: nemozem nereagovat...

no to miluju, tyhle lidi, co sou vyděšený, že má někdo názor. recenzi na kinemě jsem čet, je to přsně takovej ten tolerantní naivní blábol, kterej se snaží maskovat neschopnost pojmenovat věci za nějakou "vyváženost", či co. s pomukem až tak nesouhlasim, je dost tvrdej, ale radši tvrdej až arogantní text než neurčitý opatrný našlapování kolem.!!

0/0
28.7.2006 11:34

kedalch

...je to tu samej intelektuál!!!!

Jděte někam s Vašima debatama o umění a kvalitě.... Ať si zhodnotí každej sám, zda mu stálo strávit v kině 180 ze svého života nenávratně ztracených minut. Pokud si řekne, že to bylo ok, můžou jít páni kritici typu Jana Pošuka do řiti. A podle imdb.com by ho tam poslalo sedm a půl člověka z deseti. Ergo kladívko, Pošukovi se film nelíbil.... to ale neznamená že by nemohl být alespoň trochu tolerantnější....Rv

0/0
27.7.2006 21:30

Lenka134

Stejně se na ten film půjdu podívat...

Já na tenhle film půjdu do kina ať si píše kdokoli cokoli.. tak co:-P. Chápu že na tenhle film mají všichni jiný názor,ale tohle je poprvé, co čtu, že tohle pokračování nestojí absolutně za koukání..:-/

0/0
27.7.2006 21:06

Nick99

HURA!

Konecne uz v MF Dnes a na iDnes taky recenzuje filmy nekdo jiny, nez pani Spacilova... Ta bylo dost desna... Takze pro vas, pane Stepanku, zdvihnuty palec.. R^ I prestoze s vasim nazorem na tento film uplne nesouhlasim...

0/0
27.7.2006 20:42

filc

Film jsem videl

a je moc pekny. Pokud se Vam libila jednicka bude se Vam libit dvojka. Urcite na nej pujdu jako jeden z prvnich do kina a kdyby se nejaka slecna chtela pridat, rad ji pozvu. (icq 6261845) :-)

0/0
27.7.2006 18:53

LKIII

Celkem nuda a zklamani

Koukam, ze tady se spis debatuje o kriticich/chvalicich nez o filmu samotnem. A zda se mi, ze spousta diskutujicich Piraty 2 snad jeste ani nevidela. No musim uznat, ze clanek presne vystihuje moje pocity, kdyz jsem odchazel z kina. Film je dlouhy a ke konci je to docela nuda. Navic jsem prvni dil videl naposled pred dvema lety a tak jsem byl ze zacatku trochu zmatenej, kdo jsou vlastne ty vsechny postavy, o kterych se ve filmu mluvi nebo ktere se v nem objevuji. Takze doporucuju kouknout na jednicku nez pujdete na dvojku. Co se tyka toho, ze pirati jsou kasovnim trhakem, tak muj nazor je, ze to je proto, ze lidi byli nadseni z jednicky a tesili se na dvojku jako ja. Navic film provazela obrovska reklamni masaz. No uvidime jak to bude s trojkou, mam trochu obavu, aby cela serie nedopadla jako Matrix...

0/0
27.7.2006 16:28

antigogo

Re: Celkem nuda a zklamani

Nechceteli zažít nudu a zklamání, tak se dívejte na kvalitní Rodinná pouta, Ordinaci v růžové zahradě, Náměstíčko a jiné úžasné filmy, ve kterých se řeší běžné denní situace a o napětí a efekty není nouze.Samozřejmě vedou Vyvolení !!!!!!!;-D;-D;-D Reklamní masáž tato díla pak zcela ignoruje a neprovází je.

0/0
27.7.2006 19:00

Bochi1

Re: Re: Celkem nuda a zklamani

Vám asi ještě nikdo neprozradil, že vámi uvedené tituly patří seriálům a ne filmům, že? Tedy trochu jiný účel a cílení. Ale to nic, spěte dál...

0/0
31.7.2006 2:02

Danny_Kay

Pravda!

Uz Pirati z Karibiku 1 byli totalni propadak. Bylo tam par dobrych napadu, ale film jako celek pusobil tragicky. Dovedl bych pochopit,ze se mohl libit detem, ale pro dospeleho je to prilis primitivni film. Jedine,co se mi na celem filmu libilo byla Keira Knightley. Chudak Johny Depp, tohoto herce mam docela rad,ale timto filmem si prestiz rozhodne nezvysil...

0/0
27.7.2006 15:08

lamal

Re: Pravda!

souhlas, depp je skvělej herec, ale tohle s hranim nemá nic společnýho, už v jedničce mi byl nesympatickej jak se držel několika úšklebků, tohle je asi jeho nejslabší film, i když (a tak to bývá) je díky němu možná na vrcholu světské slávy... no jo, masy :-)

0/0
27.7.2006 15:16

Martin Slovák

Re: Re: Pravda!

Udelal i horsi filmy, napr. Devata brana, Strach a hnus v LV..Rv Naproti tomu, filmy jako Dead Man, Edward nebo Cokolada R^

0/0
27.7.2006 17:02

Martin Slovák

Re: Re: Re: Pravda!

;-Ptim myslim horsi nez Pirati 1 (dvojka se filmem nazvat neda)

0/0
27.7.2006 17:02

mimomisu

Re: Re: Re: Pravda!

Strach a hnus v las Vegas je určitě nadprůměrný film, také třeba kvůli výkonu Johnnyho deppa, což se o Čokoládě tak úplně říct nedá.

A podle IMDB mají Piráti 2 mají v půměru 7,5/10 , což je sice hodně, ale pokud si přečtete příspěvky s nějmenším hodnocením, většina se shodne s tímto článkem. Tak nevím. Asi počkat na DVD nebo více recenzí z českým médií...

0/0
27.7.2006 18:40

Martin Slovák

Re: Re: Re: Re: Pravda!

ale jo, vykony v LV byly obdivuhodny ;-P od obou hlavnich protagonistu. Ale jako film to cele pusobilo dosti odpudive, tedy pokud to byl Gilliamuv zamer, tak tleskam, ale koukat se na to znova me nikdo neprinuti

0/0
28.7.2006 23:00

IRC

Re: Pravda!

nehodlam polemizovat o kvalite, jen bych spis upozornil,ze oznaceni propadak se spis tyka uspesnosti filmu. a z tohoto hlediska,to propadak nebyl.

0/0
27.7.2006 15:53

urna

Re: Pravda!

Kdyby byla pravda to co rikate, tak by trabant predjizdel ferrari. Staci se podivat na hodnoceni nekolika stovek tisicu lidi. Ale stejne Vam to neverim, myslim, ze se snazite akorat rozpoutat flameware.....napsat neco jako primitivni, nebo ze je ten film pro deti....je jasne, ze cekate na reakce, protoze tyto expresivni vyrazy k tomu jen vybizeji.

0/0
27.7.2006 16:03

Danny_Kay

Re: Re: Pravda!

Analogii mezi trabantem a ferrarim a mym kritizovanim filmu jsem nepochopil..To,ze vetsina lidi ma jiny nazor neznamena,ze ma ta vetsina pravdu. Staci pripomenout,jak ve stredoveku dopadli lidi prohlasujici,ze zeme je kulata a ze se toci...Film Pirates of Carribean je kvalitou podprumerny film, stejne jako treba Matrix nebo Island. Komercni uspech na tom nic nemeni...Nejsem z tech, co pohrdaji komercnimi filmy, ale prece jen Saw, Mindhunters nebo Kostka 1 je ve srovnani s PoC neco jako to tve ferrari a trabant. I treba komercni Lord of Rings je o 5 trid lepsi...  

0/0
27.7.2006 17:36

wyatt

Re: Pravda!

no mně jednička jako totální propadák vůbec nepřipadala. Jako komedie na odlehčení byla super a taky tak jsem ji brala. Když jdu na komedii tak neočekávám Bergamanna. Dvojku jsem neviděla, ale rozhodně na ní půjdu Depp jako Sparrow se mi líbil.

0/0
27.7.2006 16:07

wyatt

Re: Pravda!

jo a ještě dodám, že Kačeři z Kačerova, stejně jako Rychlá rota se mi líbili. Prostě to byl dobrej animák od Disneye a to samý jsou Piráti v hraný podobě. Nevim, proč od toho všichni čekaj nějakej film s názorama, co změní svět - na to je dobrej Sundance, ale to není komerce, že?

0/0
27.7.2006 16:12

sherman

Re: Pravda!

Jestli to nebude tim ze byl natocen hlavne pro +/- 10 lety kluky - a tvurci to tak videli a uzivali si to - viz bonusy na DVD...

0/0
31.7.2006 9:27

sirc

Walt Disney

Musim dat pisateli v lescem zapravdu. Jak se mi prvni dil libil, tak jsem se u dvojky docela nudil. A to nepatrim mezi "znalce" kteri jakekoliv pokracovani automaticky povazuji za naprostou katastrofu (SW, Matrix, etc.) Disney  obecne uz skoro netoci vubec nic poradne koukatelneho, bohuzel.

0/0
27.7.2006 15:06

_Carlos_

Kritici???

Přiznávám, že jsem dodnes nepochopil funkci kritiků. Jsou to lidé placení za to, že se rozepisují o tom, jak se jim osobně líbilo nějaké dílo? Anebo mi říkají co se mi má líbit a co ne?

0/0
27.7.2006 14:54

lamal

Re: Kritici???

"kritika je instinktivní reakcí kultivované mysli" T.S. Elliot;-)

0/0
27.7.2006 15:01

_Carlos_

Re: Re: Kritici???

Děkuji. Nicméně - každá mysl reaguje jinak a je i odlišně kultivována;-)

0/0
27.7.2006 15:06

lamal

Re: Re: Re: Kritici???

no a v tom je to právě zajímavý, těžký, nepochopitelný ... ale je to tak ok. btw kritici nepíšou jen kritiky, ale taky rozhovory, články... nejsou to většinou kritici, ale novináři, jen psanim kritik by se nikdo neuživil, naštěstí ;-)

0/0
27.7.2006 15:18

_Carlos_

Re: Re: Re: Re: Kritici???

Mám zvláštní pocit méněcennosti pokud se pobavím u filmu a pak si přečtu jaký je to propadák a nekulturní počin.:-D ( BTW Piráty 2 jsem neviděl).

0/0
27.7.2006 15:33

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Kritici???

Taky jsem to neviděl. Ale půjdu s dcérou, možná se přidají i ti dva starší, i když... ti  už jsou na to asi moc staří. A kritiku beru vždy s velkou rezervou. Znám spoustu filmů, které propadly, a po deseti - patnácti letech jsou z nich kultovní záležitosti, které vydělávají víc, než první rok po premiéře.:-)

0/0
27.7.2006 15:39

Azazel333

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kritici???

kolik je těm starším? 70 ?

Mě je 25, první díl se mi líbil a rozhodně mi nepřipadá, že by to bylo pro děti..

0/0
27.7.2006 16:35

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kritici???

To je v pořádku, jenže těm starším je 18 a 16, což je právě ten správný věk na to, aby všem do očí tvrdili, že větší krávovinu nikdy nezažili.;-)

0/0
28.7.2006 8:48

IRC

Re: Kritici???

rozlisoval bych mezi kritikou a recenzi

0/0
27.7.2006 15:55

chachris

hmmm ...

A o čem byla jednička? ;-P

0/0
27.7.2006 14:49

Ufoun Xfiles

Re: hmmm ...

O nějakých pirátech, kteří se plavili v Karibiku. ;-P

0/0
27.7.2006 15:31

Kleki Petra

Re: Re: hmmm ...

Díky, to je přesné!!! Tak má vypúadat recenze oholená na samotnou dřeň!!! F.X.Šalda si v hrobě radostně poskočil!!!;-D;-DR^

0/0
27.7.2006 15:40

chachris

Re: Re: hmmm ...

Díky moc, jsi fajn člověk. Je málo lidí, kteří pomohou, i když nemusí ... ;-P

0/0
28.7.2006 12:58

iuos

hmm

"vkus" neexistuje, je to jenom blábol - buď se něco lidem líbí a nebo se to nelíbí a zanikne to přirozenou cestou (pokud to není uměle vyživováno dotacema, protože ti, kteří to obdivují jsou škrti a stahujou si to z netu)

0/0
27.7.2006 14:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.