tak si vyhoň škebli a nevotravuj tu těma romantickejma zvratkama

0 0
možnosti

galateia

20. 7. 2006 15:50
organizace hrůza, Blunt super ! ! !

Organizačně to nebylo zvládnuté, frontu u vchodu jsme prošli sice vcelku rychle, ale potom to dlouhé čekání na hlavní hvězdu, to nebylo moc příjemné. A taky ty fronty u stánku, no katastrofa.Kdyby si člověk mohl koupit něco na pití, tak by se i to čekání dalo přežít. Jinak Blunt byl super, naživo zpíval dobře a byl moc sympatickej :-) a celkově jsem si z koncertu odnesla moc pěknej zážitek. Diky jeho hudbě V

0 0
možnosti

JerryGN

20. 7. 2006 13:47
Iceman a jeho komplexy

Milý Icemane, je zvláštní že ve tvých příspěvcích objevuje 90 procent kritiky organizace a hudba tě zas tak moc nezajímá. Zaměřuješ se na věci, které se na koncertech stávají, neříkám že vždy je to ideál, ale zorganizovat koncert pro 10.000 lidí na Hradě je věc poněkud jiného formátu než taneční zábava u okresního města. Věta "S takovýmhle chováním byste tady u nás na Moravě hnedka skončili." je důkazem toho, že stupidní národoveckáhrdost ještě bohužel zcela nevymizela, a že napjaté vztahy mezi Čechami a Moravou jsou bohužel díky lidem jako si ty stále problémem. Jakožto rodilý Moravák se za tebe stydím.

0 0
možnosti

IcemanZZZ

20. 7. 2006 21:17
Re: Iceman a jeho komplexy

Pokud jsi to z příspěvků nespozoroval, tak s hudbou jsem žádný problém neměl. Předkapela mě až tak nezaujala, ale někomu se to mohlo líbit a to je hlavní. Blunt se musel líbit snad každýmu. Co se týče organizace, tak promiň, ale skoro ve všech příspěvcích je ukázka nedokonale zvládnuté organizace. A co si myslíš o vztahu mezi Čechy a Moraváky, tak jsi taky vedle. Pokud je solidní človíček z Čech, nikdy proti němu nic mít nebudu... Ale promiň za ukázku organizačních schopností innervisions fakt asi není o co stát (Y)

0 0
možnosti

markytanka

19. 7. 2006 16:52
Bluntík

Koncert byl úžasný! Kdyby se tedy nezačalo hrát až po osmý hodině..(předkapela) a Blunt až v půl desátý.. to mi malinkato vadilo.. Jinak vchody byly pouze dva - jeden na normální lístky, druhý na rezervace od cestovek..Ale neměli vůbec vyřešený občerstvení a WC pro takovou masu lidí..všude byli fronty..a to minimálně na půl hodiny až hodinu.. :-/ Jinak Zero mě moc neoslovili, je to zvláštní typ muziky. Ale nic proti nikomu.Bluntík byl super,občas tedy nevyzpíval vejšky, ale je to možná tím, že to tím poskakováním neudejchal..;-P;-D Každopádně atmosféra byla super,a další jeho koncert si nenechám ujít..R^

0 0
možnosti

kartan

19. 7. 2006 15:32
Nejelepší je ta nána,co se ho chytla

Je venku dva roky a dělá,že už láme češtinu,aby vypadala světově.To je husa!(Y)(Y)

0 0
možnosti

kartan

19. 7. 2006 15:32
Nejelepší je ta nána,co se ho chytla

Je venku dva roky a dělá,že už láme češtinu,aby vypadala světově.To je husa!(Y)

0 0
možnosti

pikolca

19. 7. 2006 15:31
James

James byl dobrý, ale mrzí mě že pak nepřišel, myslím že za těch 5 a více vystátých hodin kdy jsme od 18,00 hod na něj čekali a jeho koncert začal až ve 22,00, si ty dvě minuty času udělat mohl ;-(

0 0
možnosti

pikolca

19. 7. 2006 15:29
Organizace :(

Včera jsem měla taky tu "čest" být na koncertu. Organizace ale opravdu stála za (Y), nevím kde idnes vzala že tam bylo pět vstupních bran. Byly tam dvě a to jen jedna pro cca 9500 lidí kteří měli vstupenku na stání (pokud tam tedy bylo 10tis. lidí jak je prezentováno). No, narváno tam bylo dost, ale 10tis. lidí 8-o8-o - tím si nejsem jistá. Na žádném WC netekla voda v umyvadle :-/ takže jsem zvědavá kolik nás se sejde u doktora se žloutenkou ;-€.

0 0
možnosti

vasik83