Re: ...

tak si vyhoň škebli a nevotravuj tu těma romantickejma zvratkama

0/0
23.7.2006 20:38

galateia

organizace hrůza, Blunt super ! ! !

Organizačně to nebylo zvládnuté, frontu u vchodu jsme prošli sice vcelku rychle, ale potom to dlouhé čekání na hlavní hvězdu, to nebylo moc příjemné. A taky ty fronty u stánku, no katastrofa.Kdyby si člověk mohl koupit něco na pití, tak by se i to čekání dalo přežít. Jinak Blunt byl super, naživo zpíval dobře a byl moc sympatickej :-) a celkově jsem si z koncertu odnesla moc pěknej zážitek. Diky jeho hudbě V

0/0
20.7.2006 15:50

JerryGN

Iceman a jeho komplexy

Milý Icemane, je zvláštní že ve tvých příspěvcích objevuje 90 procent kritiky organizace a hudba tě zas tak moc nezajímá. Zaměřuješ se na věci, které se na koncertech stávají, neříkám že vždy je to ideál, ale zorganizovat koncert pro 10.000 lidí na Hradě je věc poněkud jiného formátu než taneční zábava u okresního města. Věta "S takovýmhle chováním byste tady u nás na Moravě hnedka skončili." je důkazem toho, že stupidní národoveckáhrdost ještě bohužel zcela nevymizela, a že napjaté vztahy mezi Čechami a Moravou jsou bohužel díky lidem jako si ty stále problémem. Jakožto rodilý Moravák se za tebe stydím.

0/0
20.7.2006 13:47

IcemanZZZ

Re: Iceman a jeho komplexy

Pokud jsi to z příspěvků nespozoroval, tak s hudbou jsem žádný problém neměl. Předkapela mě až tak nezaujala, ale někomu se to mohlo líbit a to je hlavní. Blunt se musel líbit snad každýmu. Co se týče organizace, tak promiň, ale skoro ve všech příspěvcích je ukázka nedokonale zvládnuté organizace. A co si myslíš o vztahu mezi Čechy a Moraváky, tak jsi taky vedle. Pokud je solidní človíček z Čech, nikdy proti němu nic mít nebudu... Ale promiň za ukázku organizačních schopností innervisions fakt asi není o co stát (Y)

0/0
20.7.2006 21:17

markytanka

Bluntík

Koncert byl úžasný! Kdyby se tedy nezačalo hrát až po osmý hodině..(předkapela) a Blunt až v půl desátý.. to mi malinkato vadilo.. Jinak vchody byly pouze dva - jeden na normální lístky, druhý na rezervace od cestovek..Ale neměli vůbec vyřešený občerstvení a WC pro takovou masu lidí..všude byli fronty..a to minimálně na půl hodiny až hodinu.. :-/ Jinak Zero mě moc neoslovili, je to zvláštní typ muziky. Ale nic proti nikomu.Bluntík byl super,občas tedy nevyzpíval vejšky, ale je to možná tím, že to tím poskakováním neudejchal..;-P;-D Každopádně atmosféra byla super,a další jeho koncert si nenechám ujít..R^

0/0
19.7.2006 16:52

kartan

Nejelepší je ta nána,co se ho chytla

Je venku dva roky a dělá,že už láme češtinu,aby vypadala světově.To je husa!(Y)(Y)

0/0
19.7.2006 15:32

kartan

Nejelepší je ta nána,co se ho chytla

Je venku dva roky a dělá,že už láme češtinu,aby vypadala světově.To je husa!(Y)

0/0
19.7.2006 15:32

pikolca

James

James byl dobrý, ale mrzí mě že pak nepřišel, myslím že za těch 5 a více vystátých hodin kdy jsme od 18,00 hod na něj čekali a jeho koncert začal až ve 22,00, si ty dvě minuty času udělat mohl ;-(

0/0
19.7.2006 15:31

pikolca

Organizace :(

Včera jsem měla taky tu "čest" být na koncertu. Organizace ale opravdu stála za (Y), nevím kde idnes vzala že tam bylo pět vstupních bran. Byly tam dvě a to jen jedna pro cca 9500 lidí kteří měli vstupenku na stání (pokud tam tedy bylo 10tis. lidí jak je prezentováno). No, narváno tam bylo dost, ale 10tis. lidí 8-o8-o - tím si nejsem jistá. Na žádném WC netekla voda v umyvadle :-/ takže jsem zvědavá kolik nás se sejde u doktora se žloutenkou ;-€.

0/0
19.7.2006 15:29

vasik83

Průměrnej koncert

Na tom, že to pořádající agentura nezvládla se koukám všichni dohodnem. Ohledně zabavování jídla a pití, tak to je úplně normální nejen u nás, ale kdekoliv v cizině...

Předkapela podle mě docela dobrá a Blunt taky fajn, ale že bych večer neusnul, tak to rozhodně ne. Ten koncert měl díky svýmu místu jistý kouzlo, ale nic až zas tak extra to nebylo...

0/0
19.7.2006 14:28

IcemanZZZ

Shrnutí II

Navíc je to protizákonné - omezování osobní svobody - nikdo nemůžu donutit jiného člověka, aby se zbavil svého vlastnictví s tím, že si musí koupit z jeho sortimentu... Navíc ty jejich stánky stejně vůbec nestíhaly pokrývat poptávku, tvořily se hafo dlouhý fronty. A to neberu vpotaz možné zdravotní problémy z dehydratace atd. Události po ukončení koncertu - taky totálně nezvládnutá organizace. Co se týče předkapely, spíše průměr, ale někoho tato muzika třebas oslovila a brát mu to nebudu. Ale samotný koncert Jamese Blunta byla fantazie a kdo na něm nebyl, může vážně jen litovat. Už hodně dlouho jsem nebyl na tak suprovým koncertě. Snad jen pro příště, chce to vybrat profesionální organizační agenturu a ne takovou neprofesionální náhrašku jeko bezesporu innervisions je. Máte na to někdo jiný názor?

0/0
19.7.2006 13:24

halcyon

Re: Shrnutí II

ano, mam. pseudopisnickar james cunt nesaha zero 7 ani po kotniky;-D

0/0
19.7.2006 13:52

VODNAR

Re: Shrnutí II

Na koncerte jsem nebyl, ale moje zkusenost z jinych akci rika, ze co do organizace je to vsude stejne. Jen ta tvoje poznamka ze "na Morave by se to stat nemohlo", to je pitomost. Zabavovani lahvi atp. se deje na kazde obdobne akci, jedno-li v Polabske nizine ci Beskydech. Tim nerikam, ze je to spravne, jen uvadim na pravou miru onen nacionalsiticky vykrik.

0/0
19.7.2006 13:56

IcemanZZZ

Re: Re: Shrnutí II

Navštívil jsem dost akcí tady na Moravě , ale s takovýmhle přístupem jsem se v takovéhle míře teda ještě nesetkal...

0/0
19.7.2006 14:08

xlb2

Re: Shrnutí II

možná by stálo za to občas zapřemýšlet proč není dovoleno takové věci vnášet... a to na žádný koncert. V dnešní době není možné odhadnou, co vlastně v láhvy je. může to být jen voda, ale také to může být kyselina nebo benzin... asi si dokážete představit, co by se v takovém případě stalo, kdyby se našel nějaký magor, který by si takovou věc přinesl a uprostřed mnohatisícového davu zapalil nebo roztříkal okolo... taková opatření jsou výhradně k zajištění maximální bezpečnosti návštěvníků... Petr Suchánek / InnerVisions

0/0
19.7.2006 14:34

vasik83

Re: Re: Shrnutí II

Zvláštní slovník zástupce pořádající agentury. Už se nedivím, že organizace byla taková jaká byla...

0/0
19.7.2006 15:02

ein_Berliner

Re: Re: Shrnutí II

Zkuste se naucit poradne gramatiku, nez zacnete nekam psat, primitive.

0/0
19.7.2006 16:43

Luuccy

Re: Re: Shrnutí II

Dobrá výmluva,kdyby aspon to nebylo tak drahý....a do jídla si taky lidi dávají benzín apod,že pane Suchánku...

Jinak byste si měl koupit hodiny,19:00 není až někdy v 21:00!!!!

A těch 5písniček,co jste neustále hráli dokola,stydte se,tohle by se na Moravě nestalo.

Organizace z vaši agentury stála za hov**!!!!!

0/0
19.7.2006 17:12

IcemanZZZ

Re: Re: Re: Shrnutí II

Ty jsi ještě neviděla buchtu upečenou od babičky a posypanou yperitem či sarinem? Na oko to vypadá jako cukr, ale dokážeš tím zlikvidovat dost lidí. Co takhle upéct jeden ovocný táč pro Innervisions...;-D

0/0
19.7.2006 21:52

Vítěžslav Jandák Mgr.

Re: Re: Re: Shrnutí II

Já například používám benzín místo kečupu...a místo hořčice kyselinu.....chlorovodíkovou ;-D;-D;-DPan Suchánek je bud labužník nebo chemik...;-D;-D;-D

0/0
23.7.2006 0:41

IcemanZZZ

Shrnutí I

Co se týče organizace, řekl bych, že pořadatelská agentura innervisions pořádání koncertu vůbec nezvládla. Spíš bych to přirovnal k totálnímu fiasku. Dva vstupy do zahrady, jeden pouze pro VIP, aniž by o tom byla někde čárka. Informace se předávali mezi natěšenými návštěvníky z huby do huby. Co se týče zrušených lístků pro sezení a zmatky okolo toho, taky hamba. Navíc začátek až 1.5h po plánovaném, katastrofa. Však je návštěvníci za to taky opakovaně vypískali. A co byla největší sada, tak organizace ohledně vstupu do areálu s kontrolama osobních věcí. Neříkám, že kontroly zavazadel třeba nejsou potřeba, ale zabavovat pití a jídlo, jen aby si lidé museli tyto potraviny koupit za draho vevnitř, tomu říkám vrchol žabařstvíRv. Styď te se, tohle nemá se slušným chováním nic společného. Zasrané loby. S takovýmhle chováním byste tady u nás na Moravě hnedka skončili.

0/0
19.7.2006 13:17

hrebi

Re: Shrnutí I

Co se týče zabvování vlastního jídla a pití, to se děje na každé větší akci.

0/0
19.7.2006 13:41

maron

chaos

Byl to tam včera chaos. ta příchozí fronta byla hustá i uvnitř nedořešené s 200m frontami na občerstvení. Jinak koncert průměr.

0/0
19.7.2006 13:05

Vítěžslav Jandák Mgr.

Re: chaos

Blund a průměr?...8-oto musela byt dobrá srágora...to by tam člověk spíš usl na tom koncertě u těch jeho "slaďáčků"...proti Gustovi žádný dišputát že ano....ale tito srdcebolní slaďouši už jsou dávno out....RvRvRv Neříkám, Eva a Vašek a Surf.....to je aspon klasa!!!!!R^;-P

0/0
23.7.2006 0:44