Diskuze

Papričky dotáhly svou pálivou rockovou show

Red Hot Chili Peppers trpěli pověstí nevyrovnané koncertní kapely. To je pryč. Američtí rockeři předvedli Praze, proč jsou nyní světová extratřída.

apollo13

19. 6. 2006 1:21
Jsem moc rad, ze jsem je videl.

Cetl jsem Vase prispevky a prekvapilo me, ze vetsina cekala vic. Ja byl na RHCP po 2he a jednoznacne tento koncert byl lepsi. Jsem moc rad, ze jsem je videl. Show, svetla a hlavne zvukove se koncert nedal srovnat s minulym. Bici slapaly naprosto dokonale a Anthony prekvapive nezpival falesne. Zato predskokani staly podle me za prd. Souhlasim s (rubio) Radeji bych videl nejakou nasi kapelu. Je jich spousta co by si urcite radi zahrali pred RHCP. Prislo mi to dost laciny, tak jsem si nechtel kazit naladu a radeji sel na pivko ;-) PS:(Bassmane) Taky uz tesim na Pearl Jam

0 0
možnosti

digitalnivysilani

18. 6. 2006 13:26
mno, musim rict,

ze jsem mel lepsi pocit z predskaujicich hoperu...

od RHCP jsem cekal trochu vic. technicky vse super, scena, svetla, zvuk...ale co mi chybelo a to tak, ze velmi, byl kontakt kapely s fanouskama. mel jsem a mam z toho pocit, ze si "odmakali" svoji sichtu sli. nemelo to ty pomyslne koule. Treba s Black Eyed Peas se nemohou koncertne ani srovnat (podotykam, ze nejsem zrovna skalni fanda BEP a znam jenom jejich klipovky - presto me jejich koncert oslovil nekolikanasobne vice nez koncik RHCP)

0 0
možnosti

Bassman

15. 6. 2006 13:46
Vcera ... dnes a mozna nekdy

Ze vcerejsiho koncertu jsem mel nakonec radost, byla to skvela show a muzikantsky dost na výši. Flea s Chadem naprosto uzasni, Anthony za nimi a John trochu pozadu. Jako lehce negativni vidim to, ze se kapela nevraci v naznacich do sve dobre historie, proflaknute pisnicky Under the Bridge, Give It Away nebo Me and My Friend si strasne rad poslechnu, ale na druhou stranu mi tam chybi poradne pecky z Mother´s Milk, Californication, BSSM (vyjma napsanych), Uplift Mofo Party Plan  vyjma napsanych.

Posledni dvojalbum jsem poradne neslysel, ale moc me neuchvatilo a By The Way vubec ne. Nechapu, ze proste nezahraji poradne a ostre pisnicky typu: Suck My Kiss, Knock Me Down, My Lovely Man, Around the World. Na druhou stranu tomu asi rozumim a pochopil jsem to vcera, kdyz se hrali takove ty pomalejsi pisnicky ci "cajdaky" z poslednich tri alb, tak prostredek pred podiem skakal a byl "in" a byli to teens a lehce nad, kdyz hrali Me and My Friends a i trochu pri Give It Away, tak prostredek stal

0 0
možnosti

Bassman

15. 6. 2006 13:52
Re: Vcera ... dnes a mozna nekdy

a kolem me to vrelo, ovsem to byli lide kolem 25-35 let .. nio nic.

Jeste bych pridal posledni vec, kdyz prisel John do RHCP, hral hodne ostre, trhany sola a hodne riffove. Ted je tomu docela naopak, hraje dlouha tkliva sola na par tonech, nezahraje poradny riff, aby doplnil solovou basovou linku od Flea a kdyz uz toho zmackne vic, hraje klasicky beglajty ... mam za to, ze to proste tu muziku zbytecne natahuje, pritom v tech rychlych pisnickach, jako by se kapela citila mnohem lepe...

Kazdopadne zaverem, diky za koncert, byl to hodne dobry ... ale verim tomu, ze Pearl Jam na podzim me dostanou vic ...

0 0
možnosti

Petrajs

15. 6. 2006 13:43
Díky za úpravy v článku.

Díky za úpravy v článku. Omluva by byla na místě.

0 0
možnosti

Petrajs

15. 6. 2006 13:39
Že by okopčený článek???

To mě fakt dokáže naštvat! Pan Dvoráček evidentně na koncertě ani nebyl a fotky jsou taky z jiného města!!! Opravdu John zpíval Simona a Garfunkela (a ne panem Dvořáčkem mylně uvedenou "How deep is your love" a rozhodně neměl flanelovou košili (byť nepodstatný detail). Je to trapný! Mimochodem koncert se moc povedl, ještě teď jsme nabitá energií, byli skvělí!!!! Pane Dvořáčku, když nemáte co psát, prosím, radši nás ušetřete!

0 0
možnosti

jakubv55

15. 6. 2006 13:07
Co hráli

Bylo to naprosto super.

Byl by tu někdo schopen napsat názvy skladeb, které na koncertě zazněli?

Dík, nemůžu to nikde najít a znalec nejsem.

0 0
možnosti

IRF

15. 6. 2006 13:16
Re: Co hráli

intro, can´t stop, dani california, scar tissue, charlie, throw away your television, don´t you ever leave, 21st century, fortune faded, me and my friends, snow, london calling - right on time, wet sand, don´t forget me, tell me baby, californication - úvodní jam s Anthonym za bicími, emily - johnovo solo, by the way

chad solo, john cover, under the bridge, you´re gonna get yours, give it away, záverečný jam

0 0
možnosti

Venus_7

15. 6. 2006 12:37
Předkapela

byla prostě otřesná. Nechtělo se mi věřit, že to je předkapela! Rv Ale jinak koncert super! R^

0 0
možnosti

rubio

15. 6. 2006 12:24
Čekání?

Můžete mi někdo rozumně vysvětlit, proč je vždy mezi předkapelou a samotným koncertem taková prodleva? Přijde mi to jako urážka těch lidí, kteří investovali do lístku. Chápu, že je potřeba 20 minut intenzivní práce na výměně aparace, na ozvučení, vyzkoušení softwaru k projekci, ale co pak ta další 3/4 hodina??? Ještěže Red Hoti začali hned třemi peckami a dali na tu frustraci z čekání zapomenout. Byli skvělí, přiznám se, že nejsem jejich fanoušek a kytarista mě opravdu mile překvapil. Jsem rád, že jsem přišel později a z předkapely viděl jen dvě "písně", to bylo příšerný... dva klucí černý se snažili rozrapovat pražské publikum, no comment

0 0
možnosti

starenka

15. 6. 2006 12:09
boooo

rhcp. heh kdyby prijeli, kdyz hrali jeste zajimavou muziku (alba Black Sugar Sex Magik, One hot minute), sel bych. ted je to jen dojeni pubertacku kteri poslouchaj, co jim na pusti na evrope2 nebo impulsu. ;-D

0 0
možnosti

xebetche

15. 6. 2006 12:46
Re: boooo

prave ze tu byli uz v roce 96 a to na turne k desce One hot minute a ten kocert byl taky vybornej! Akorat asi neni shoda v kapele, aby se hrali i pecky z tohoto alba :( jinak vcerejsi koncert me moc potesil, muzikalne jsou hodne na vysi, ikdyz nektery ty novy sladaky nemusim. Kazdopadne pri Me and my friends jsem skoro nebyl na zemi ;)) a co myslite, prijedou za 10 let?

0 0
možnosti

Vojta1

15. 6. 2006 12:07
How Deep Is Your Love?

Nevim jestli jsou si písně How Deep Is Your Love a "Emily" tak moc podobný, ale spíš bych řekl, že autor na tom koncertě asi moc nebyl a spíš převzal svojí recenzi od nějakýho zahraničního kolegy + přidal pár místopisných informací. How Deep Is You Love totiž Frusciatne skutečně zpíval skoro celý turné, ale už na poslednim německym koncertu začal zpívat právě tuhle píseň od Simona a Garfunkela

0 0
možnosti

Bassman

15. 6. 2006 13:35
Re: How Deep Is Your Love?

Naprosto presny ... byla to pisnicka od Paula Simona a ten zadnou pisnicku How Deep Is Your Love nenapsal, koukal jsem na to na http://www.allmusic.com" target="_blank" rel="nofollow">http://www.allmusic.com . Dlouho jsem si nemohl rozpoznat, co zpiva, ale ten zaver byl naprosto jasny. Autor na koncerte zrejme vubec nebyl.

0 0
možnosti