Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČT potrestá lidi z režie, uráželi romského hosta

Českou televizí proběhla pořádná aféra. V pořadu Před půlnocí tři externí zaměstnanci z režie uráželi hosta. Teď je za to Česká televize za potrestala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marmeladeee

S ČT toho je v nepořádku víc, např. diskriminuje v předvolebním klání neparlamentní strany a tím porušuje řadu zákonů.

Žaloba Petra Cibulky a Pravého Bloku na tzv. "veřejnoprávní" Českou televizi za její uplatňování státní politiky informačního terorismu!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006032501

0/0
4.5.2006 20:11

Akela Dlouhan

Lidé z televize uráželi hosta pořadu

  Otec David Dudáš,farář pravoslavné farnosti je úžasný člověk:-D.To,co se mustalo v pořadu Čt si rozhodně nezasloužil.To co dokázal on s jeho farností,jakým způsobem se starají o jim svěřený chrám a jak jej zvelebili zasluhuje obdiv.

  Otec David o svoji farnost pečuje naprosto vzorně a tato farnost by mohla být mnohým jiným organizacím vzorem.;-D

  Když přebírali značně dlouhou dobu neužívaný a uzavřený kostel museli jej nejdříve vyklidit,zbavit odpadu.Na kostele byla vyměněna krytina a kostel byl dovybaven tak, aby byl důstojným pravoslavným chrámem.

  Dnes tento chrám nedělá ostudu církvi ani městu.

  Na závěr Národní strana je nacionální stranou,jejíž příspěvky jsou nemravné!>-

0/0
26.4.2006 22:25

Kočka Jůra

Jen jestli

pan farář není moc vztahovačnej. Zachvíli aby si člověk pomalu cenzuroval i  vlastní myšlenky a výraz v ksichtu.(Y)

0/0
25.4.2006 9:07

Hans59

Re: Jen jestli

člověk myslící vždy cenzuruje nejenom názory ale i chování. Bez této sebecenzúry nemůže společenství normálně, běžně, bez chaosu se škodami, fugovat. Ovšem důležitá je míra autocenzůry.

0/0
25.4.2006 10:02

Mirco1

Dotaz na redakci iDnes

Vážení, můžete mi LASKAVĚ vysvětlit, jak je možné, že jste v této reportáži uvedli národnost poškozeného? Uvedené "urážlivé" výroky očividně nebyly rasistické a nijak se k jeho národnosti nevztahovaly. Tak proč ta informace, že je Rom, když v jiných článcích pokud Róm spáchá zločin, NENÍ jeho národnost nikde zmíněna? Copak je to za dvojí metr?

0/0
25.4.2006 7:33

vaclavaki

Re: Dotaz na redakci iDnes

Njn, ja uz se ani neozyvam, asi uz jsem na to zvykly. Nejhorsi je, ze dvoji metr neni jen na IDnes :-(>-

0/0
25.4.2006 7:47

Hans59

Re: Dotaz na redakci iDnes

Protože floutkové právě proto, že to byl Rom, tak dělali ty blbý řeči. K bílemu knězi by pravděpodobně drželi huby. Ostatně měl by ses zeptat přímo redaktorů. Měli by být zveřejněny jejich jména a novináři je už měli okupovat, kdyby tady skutečná snaha o demokracii byla a nejenom žvásty a ve skutečnosti si mnoho lidí zachovává své rasistické názory a jenom kvůli bontónu a obavě z ještě většího pokrytce je nevyslovují veřejně. Ostatně tyto zkušenosti jsou z řady států západní civilizace a od lidí vysoce postavených jak v politice, tak v umění.I z tvého příspěvku je cítit rasizmus a hraná snaha o nechápaní. A nakonec, myslím, že měli být okamžitě vyhozeni bez ohledu na zásluhy a už nikdy ve veřejnoprávní ČT by neměli působit.

0/0
25.4.2006 9:00

abysser

resite tady...

.. proc se o tom pise.. pise se o tom proto, jelikoz na svete existuji takove nuly jako mnozi zde, kteri tu banalitu potrebuji prenaset nekam jinak a komentovat ji.. CT by mela byt zarukou taktniho jednani a pokud si nekoho pozvu do poradu, je snad jasne, ze se zdrzim vlastniho vulgarniho komentare.. prijde-li ke me obchodni partner, take mu nezacnu rikat "kecas nesmysly"... jste looseri a mnozi z vas latentni rasisti RvRvRv>-(Y)

0/0
25.4.2006 0:33

zdevy

to není jen tak

dělat faráře romům není jednoduchá věc. Např. v neděli, lehce po 14 hodině (dřív ty (Y)OPČANI(Y) do kostela nedostanete), řekne NEPOKRADEŠ a už má pěst na držce! tak se nedivte, že si hojí bebiko na někom jiným;-(

0/0
25.4.2006 0:10

Akela Dlouhan

Re: to není jen tak

   Jsi hlupák.To co udělali v Čt je jednak nemravné a jednak neprofesionální.

Otec David si nic nehojil,naopak to vzal velice s nadhledem.Je vidět,že nevíš ani takovou základní věc,žev pravoslavné církvi se slouží liturgie zásadně ráno.A posuzuješ lidi,o kterých nevíš vůbec nic.

  Já znám i otce Davida i chrám, který má na starosti.A dovedu ocenit práci,kterou museli lidé z jím řízené farnosti udělat,aby z léta neužívaného kostela na zrušeném hřbitově,nevětraného a plného suti,udělali důstojný pravoslavný chrám, který nedělá ostudu věřícím této farnosti ani městu.Místo urážek hloupých lidí by si otec David Dudáš zasloužil sám i jeho farní obec obrovský obdiv.

  A i nadhled s kterým k celé nechutné události přistoupil si zaslouží obdiv.Otec David si nepotřebuje nic hojit protože to co dokázal on je hodno obdivu. Naopak to co udělali televizáci si zaslouží odsouzení a potrestání.Člověk, který se neumí chovat by neměl být zaměstnán ve veřejnoprávní televizi.      

0/0
26.4.2006 22:40

Marek Pech

Tato situace není v pořádku...

Z článku jednoznačně nevyplývá, zda ony urážky měly rasistický podtext. Pokud se odehrály v mezích citací, nevidím na tom nic rasistického nebo dokonce útočného (ani proti romům, ani proti věřícím). Jestli někdo nedokáže vydýchat lehce obhroublou kritiku svého projevu - tudíž nemá nadhled - neměl by dělat faráře. První důvod proč s postupem ČT nesouhlasím.

Jestliže host zaslechl něco, co mu nebylo určeno (technici si vyměňovali poznámky mezi sebou a neútočili na hosta), pak to byla prostě smůla. Nebo jsme se skutečně dožili éry "velkého bratra"? Nemůžu ani v soukromí v okruhu svých nejbližších projevit svůj názor? Možná můžu, ale radši abych třeba zrovna nevětral, co když půjde někdo okolo okna, že? To je druhý důvod, proč s ČT nesouhlasím.

0/0
25.4.2006 0:03

Dan Marino

Re: Tato situace není v pořádku...

Předevšim to byla neprofesionalita a z toho důvodu s čt souhlasim. Dávaj se pokuty, i když se moderátor rozesměje, tohle je daleko větší průšvih ať tam byl kdokoli. Jen snad že kdyby to byl nerom tak by se o tom nepsalo, ostatně nevim proč se o tom vůbec píše.

0/0
25.4.2006 0:13

Marek Pech

Re: Re: Tato situace není v pořádku...

Jo, máš pravdu. Podlehli jsme tady bublině...

0/0
25.4.2006 0:21

Hans59

Re: Tato situace není v pořádku...

Možná by tvůj příspěvek zněl jináč, kdyby se to týkalo Žida. Možná, kdyby bylo známo, že jsou komunisté, volal bys po jejich vyhazovu. V okruhu svých nejbližších rasistů můžeš projevovat svůj názor, ale jako rasista, antisemita, xenofob - nemáš co ve veřejnoprávní televizi co dělat. Odhlednouc od morálního aspektu,kodex novináře, kodex ČT nepřipoští, aby tam takový lidé pracovali. Na druhé straně, jaký vliv mají soukromé názory na práci těchto redaktorů. Kdo zaručí, že rasista nepřenese své názory do médií při zpracovaní reportáží a zpráv?

0/0
25.4.2006 9:50

Akela Dlouhan

Re: Tato situace není v pořádku...

  Marku nemáš pravdu.Televizáci pustili do sluchátek,které měl během pořadu na uších hrubé urážky."Lehce obhroublá kritika" nepatří do obvyklého mezilidského projevu,protože je hulvátstvím a vůbec už nepatří do veřejnoprávní televize vůči hostu,který je pozván do pořadu této televize.

  Ani v druhém odstavci nemáš pravdu.To nebyla smůla,jak píšeš, ale bylo to docela obyčejné hulvátství,které nebylo v soukromí v kruhu svých nejbližších,ale ve veřejnoprávní televizi.

  Otec David byl hostem ČT.Vy se snad ke svým hostů chováte takto hulvátsky,jak to udělali v televizi?

  Vzhledem k tomu,že to slyšel ze sluchátek,které měl od televize na uších nebylo to technici mezi sebou, ale technici do uší hostu ČT.

  Proto takovéto chování si zaslouží potrestání.Nebo si snad máme zvykat na hulvátství kdekoho?Ničím jiným totiž než hulvátstvím chování techniků není!Rv

0/0
26.4.2006 22:53

Kqubi

hahahaahahahaha

Hele to je zajimafe,ze to pan Farar slysel a mikroport to nechytil..nebo ruchac?Hmm..pan farar ma dobry sluch..ale jinak newim co se jako deje..kdyz se technici nudej tak si delaj z lidi prdel..at sou treba zeleny..to je zase drama..Rv

0/0
24.4.2006 23:48

Alein

VOLTE NARODNI STRANU

Ceska televize si nezaslouzi aby jsme ji posilali kocesionarske poplatky.CT2 neustale vysila vselijake podurovnove nesmysli s cikanskeho sveta a CT1 to same.Navic nedavaji temer zadny prostor pro jine politicke strany nez pro ty,ktere se jim hodi do kramu.Tohle je jen dalsi kamen do mozaiky.Dnes uz staci ric ,ze cikan povida nesmysli aby byli lide potrestani. Rasizmus proti bilim se pekne rozmaha.

0/0
24.4.2006 23:18

Dan Marino

Re: VOLTE NARODNI STRANU

Tak teď jsi právě přesvědčil, proč nevolit národní stranu.

0/0
24.4.2006 23:21

vaclavaki

Re: Re: VOLTE NARODNI STRANU

Jo aha, takze ja ted napisu nejaky nesmysl, ktera se bude tykat strany, kterou volite a take vas presvedcim?? >-

0/0
25.4.2006 7:50

Hrustic

Re: VOLTE NARODNI STRANU

Tak tohle se ti nepovedlo ;-D

Vynikajici reklama pro "tvou" stranu Rv

0/0
24.4.2006 23:25

AGCT

Re: VOLTE NARODNI STRANU

Správně ,máte můj hlas. Pozoruji to už dlouho,jedine Národní strana se nebojí říkat pravdu veřejně.Ostatní jsou hrdinové jen v hospodě a na inetu.Budu volit NS.

0/0
24.4.2006 23:42

erben3

Re: Re: VOLTE NARODNI STRANU

Já taky R^

0/0
25.4.2006 10:54

Alein

Re: VOLTE NARODNI STRANU

Správně ,máte můj hlas. Pozoruji to už dlouho,jedine Národní strana se nebojí říkat pravdu veřejně.Ostatní jsou hrdinové jen v hospodě a na inetu.Budu volit NS.

0/0
25.4.2006 0:22

Dan Marino

Re: Re: VOLTE NARODNI STRANU

Teď sis spletl nick, musíš to líp střídat když se chceš chválit.,;-D

0/0
25.4.2006 0:24

kill7

Re: Re: Re: VOLTE NARODNI STRANU

to víš s IQ 18 toho moc nevymyslíš...:-D

0/0
25.4.2006 8:04

vaclavaki

Re: VOLTE NARODNI STRANU

Prispevky podobneho typu spise Narodni stranu poskozuji. >-

0/0
25.4.2006 7:50

Já, Claudius

Re: VOLTE NARODNI STRANU

Úroveň tvého pravopiosu odpovídá tvým názorům.

0/0
25.4.2006 9:42

Borg2of3

to je zase vec

ja rikam ve skole kazdou chvili ze keca blbosti.. a tady jenom protoze on panbickar je cikan, tak se z toho vsichni najednou muzou potentovat. Kdyz by tam sedel necikan, tak by se vubec nic nedelo.. a vsude by se o tom mluvilo jako o vtipne situaci. Takhle je to tragedie celosvetoveho formatu. Takhle to dopada kdyz mensiny maji vetsi prava nez vetsiny.Rv

0/0
24.4.2006 23:11

nenápadně maskovaný Kei

Ne přímo k tématu...

Já vám řeknu, co je rasismus. To je když si cikán otevře hospodu pro cikány a přijede ho za to pochválit půlka Bruselu, kdežto když bílej otevře hospodu jen pro bílý, přijedou Feldy se zeleným proužek...

0/0
24.4.2006 23:01

erben3

Re: Ne přímo k tématu...

Tak tak... R^

0/0
25.4.2006 10:55

nenápadně maskovaný Kei

...

Moment, takže kdybych si říkal svůj názor třeba doma s vědomím, že mě nikdo neslyší, a byl bych třeba odposloucháván a veřejně produkován, spáchal jsem tímto trestný čin? 8-o

0/0
24.4.2006 22:58

vver440

jestli je to tak

jak uvádí zdejší článek, tak přestanu platit ČT, ale ne kvůli produkci a personálu, ale kvůli tomu, že se z ČT stává rasismus naruby......

takže to vidím jasně CT-cikánská televize, ať si začne vybírat koncesionářský poplatky z cikánskejch čórek......(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

0/0
24.4.2006 22:16

vaclavaki

Re: jestli je to tak

Ja myslim, ze to ale tak CT musela udelat, protoze jinak by je vsechny ukamenovali Karaskove a Uhlove, pak by se do toho vlozila TV Nova a udelala by z toho rasistickou aferu, takze by se do toho nakonec vlozili soudruzi z parlamentu a kdo vi, jak by to dopadlo. Vsak vite, jak to chodi :-(>-

0/0
25.4.2006 7:53

WhoCaresAboutNick

Souhlasim s CT

Jak jsem procital diskusi pod clankem, tak me napadlo, ze jsem jediny, kdo si mysli, ze se CT zachovala spravne.

Kdyz se na to podivam z hlediska vedeni CT; Pozvu si hosta do studia. Moji zamestnanci se k nemu chovaji neslusne bez zjevneho duvodu. Pokud se nekdo chova neslusne, slusni lide by s nim nemeli mit nic spolecneho. Kde jinde by meli byt slusni lide, nez ve verejnopravni televizi? Ja osobne bych ty "neslusnaky" netrestal trimesicnim suspendovanim, ale hodinovou vypovedi.

Tato situace mi prijde podobna, jako kdyz si pozvu dva lidi domu na navstevu. Jeden z nich se bude chovat neslusne vuci druhemu. Ja bych to resil okamzitym rozloucenim se s neslusnakem. Prinejlepsim uz ho nikdy nepozvu.

0/0
24.4.2006 21:48

Hoomleak

Re: Souhlasim s CT

Nejsi jediny, muj prispevek je nize.

0/0
24.4.2006 22:02

MekGajvr

Re: Souhlasim s CT

To máš samozřejmě pravdu, proč ale všude tak okázale vypichují, že se jednalo o romského hosta?! Nemá to snad být jedno, koho uráželi, obzvlášť když ty urážky nebyly rasistické? - Mě na tom vadí právě tohle - když cikáni kradou a vraždí, tak se nesmí napsat, že to dělají oni. Když se jim ale děje nějaké příkoří, které nemá s barvou jejich kůže nic společného (jako například v tomto případě), tak se hned píše o "urážce romského hosta". ;-€

0/0
24.4.2006 23:23

Hans59

Re: Souhlasim s CT

souhlasím s tebou

0/0
25.4.2006 9:55

Hans59

Re: Souhlasim s CT

Myslím, že přerušení spolupráce je málo. Ukončení spolupráce, zveřejnění jmen těch nadlidi, u kterých jak nabyli přesvědčení, jsou ostatní, jiní a jinačtí jenom póvl. Možná jim to v životě pomůže, když včas dostanou facku.

0/0
25.4.2006 9:59

Tomáš Nemravný

Jen plkejte...

... na Novinkách už je diskuse k tomuhle tématu zrušena ;-)

0/0
24.4.2006 21:29

Velho

Ještě jste zapoměli!

Oni ho neuráželi, to byl jen komentář jeho výroků. Kdyby ho uráželi tak by musel být jasný záměr. Vždy platívalo: "kdo poslouchá za dveřmi, poslouchá o sobě"!

0/0
24.4.2006 21:16

Montaigne

Když mohou pdeudohumanisti zakládat hnutí Občanské Bělorusko,

 proč

bychom my nemohli založit hnutí Občanské Česko?Kde by bylo možné bez

skandalizace a beztrestně pronést takové banální konstatování, jako

např. : "Kecá blbosti"!! Kdopak se kvůli tomu nechá zavřít na Václaváku zavřít v pruhovaném mundúru do klece?;-D;-O(Y)

0/0
24.4.2006 20:54

Montaigne

,,,,Pseudofilosofové

;-P

0/0
24.4.2006 20:55

Yaroukh

Re: Když mohou pdeudohumanisti zakládat hnutí Občanské Bělorusko,

Obcanske Belocesko? :o)

0/0
24.4.2006 21:16

PC

co>

clanek nerika, cim ho urazili...

0/0
24.4.2006 19:26

Obraceč kalendáře

...

"říká blbosti" ho rozhodilo ? To náhodou natrefil ne nějaký slušnáky,kdyby tam byl někdo normální ,tak by slyšel něco o čórkařský cikánský bestii ....

0/0
24.4.2006 19:02

Montaigne

Re: ...

ano rozhodilo, on je zvyklý od svého etnika na : "tárá p*čoviny"!!;-D

0/0
24.4.2006 20:56

Pavelpod

kouzelný sluchátko :-) ...

..hraje asi hodně nahlas.

0/0
24.4.2006 18:56

sigenius

zmatený kněz

Otázka je, zda cikán neslyšel ve sluchátkách sám sebe jako ozvěnu, což by byla zpětná vazba, a může to opravdu člověka rozhodit. Má potom pocit, že je ironizován.:-D

0/0
24.4.2006 18:54

Pilat

myslim ze v tom pripade mela zprave

zverejnit jmena tech, kteri vedli tyto komentare.  Zverejnovani jmen je jeden z neucinnejsich vychovnych prostredku.

0/0
24.4.2006 18:46

Hoomleak

Trest

Asi tu nikdo nepochopil proc byli potrestani. Nejde o jejich nazor, jde o to, ze si ho behem ziveho vysilani nenechali pro sebe a rekli ho tak, ze ho slysel knez. Taky nepujdete do divadla a znudeni hrou nebudete rikat jaka je to nuda tak nahlas aby vas slyseli herci. A kdyz jo tak vas vyvedou. V tom je ten rozdil a jednani CT schvaluju.

0/0
24.4.2006 18:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.