Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČT s pořadem Na ulici doslova „propadla“

Nový pořad České televize Na ulici moc u diváků nezabodoval. Televize se ho proto rozhodla stáhnout z pátečního hlavního vysílacího času. Další díly se už natáčet nebudou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dowldowl

O nicem!

Vsak je to take totalne o nicem!!!! Petr www.abecedazdravi.cz

0/0
9.4.2006 16:58

zberanek

ČT

ČT je jeden propadák, a ne pouze jeden pořad. Skladba pořadů je opravdu velmi slabá, bylo by dobré ČT zprivatizovat.

0/0
9.4.2006 9:52

looki25

Re: ČT

aaa..dalsi valach s prazdnymi gulemi..(Y)

0/0
9.4.2006 17:58

dooosa

Marcel Gabriel

Ten byl tak trapnej, že mi přišlo, že je z Brna.

0/0
8.4.2006 1:21

leog

Re: Marcel Gabriel

Ty jsi takový debil, že musíš být z Prahýýýýýý.

0/0
8.4.2006 8:32

bmichal.cz

Re: Re: Marcel Gabriel

Aha. A ty budeš rozhodně z Brna, že ty hňupe... Brno, Brno, buz...erantů plno :)

0/0
9.4.2006 14:34

Mik8

propadák je celá ČT1

Nepropadli jen s tímhle pořadem, celá ČT1 je propadák. Nikdy nepochopím, proč by měli koncesionáři platit televizi, která uboze napodobuje televize komerční. ;-€

0/0
7.4.2006 23:53

emilliano

To byla tragedie a Kraus je už taky "prázdnej"

Ten pořad byl snad hloupý vtip!

Navíc i ta Krausova show úplně vyčpěla. Měl by si to Krasu někdy pustit, aby viděl, jak je to už nudný. Vykládá naprostý žvásty a humor nikde.

Škoda, ještě tři měsíce nazpět to byl suveréně nejlepší pořad;-(

0/0
7.4.2006 22:35

jahodove_ticho

Re: To byla tragedie a Kraus je už taky "prázdnej"

bohuzel musim souhlasit, ale ze zacatku mi jako bomba prisly vsechny Krausovy porady a pak to nejak vysumelo do odvarku :((

0/0
7.4.2006 22:52

ntw

Re: To byla tragedie a Kraus je už taky "prázdnej"

Posledni dobry porad s Krausem byla Saxana.

0/0
7.4.2006 23:16

Petas

ČT s pořadem Na ulici doslova „propadla“

A Honza Kraus se jim "uvolni" na NOVU, takze budou uplne v XXXXXX

0/0
7.4.2006 17:40

Guppy

Re: ČT s pořadem Na ulici doslova „propadla“

Tak toho taky nelituju, pořad o ničem....:-/

0/0
7.4.2006 21:00

netopyr1

.

velká škoda... viděl jsem první díl... a po dlouhé době jsem se opravdu u TV zasmál.... konečně něco na místních stanicích co se alespoň trochu přibližuje Monty Pythonům či České sodě....R^

0/0
7.4.2006 17:27

kusvola

Re: .

dobrý vtip8-o

0/0
7.4.2006 20:38

peon11

Jděte do háje. A njděte konečně dramaturgy a šéfa programu.

Dobře vám tak debilové. Nepochopili jste, že ČT nemůže být televizí pro Paroubka a pro hlupáky. Akční guláš neumíme a nikdy jsme neuměli. Ale můžeme zaujmout seriozností, pečlivostí a objektivitou. To by to ovšem nesměla řídit soudružka Toušlová.

0/0
7.4.2006 14:59

Shumway

nepřekvapuje mě to

byl to pěknej úlet už podle upoutávek

0/0
7.4.2006 13:47

ums

Nový pořad?

Tak to tedy rozhodně ne. Jen nepovedená směs všech těch skrytých kamer, nikdo není dokonalý apod. Uměle navozené situace, reakce lidí taky pravděpodobně vybrané jen ty "vhodné", takže pochybuji, že se v tom může najít každý. Kousek prvního dílu jsem viděl, o další nestojím.

0/0
7.4.2006 12:51

harry_s

haha

za tohle veřejnoprávní moloch prachy utrácí8-o..

0/0
7.4.2006 12:36

houbeless

Re: haha

to mi prijde jeste jako celkem nizkorozpoctovej porad. Spis mi vadi porady typu Labus se jede nekam hoddne daleko nazrat a zachlastat a prezentuje se to jako "cestovatelskej" porad

0/0
7.4.2006 13:22

jahodove_ticho

Re: Re: haha

me tohle cestovani bavilo vic nez odtazeny komentovani dvou hlasu ze studia podel scenare co zazil a sepsal nejakej XY na cestach... Doporucuji cestopis co natocil M.Palin z MP, nazev ted nevim.. chtel bych videt jak nekdo taky pise, ze se Palin za prachy BBC nazral nekde ve svete...

0/0
7.4.2006 22:50

Janina7

Účel splněn!

Účel pořadu byl ale splněm. Z poviných koncesí si namastilo kapsu dost "umělců a lidí kolem"! Jinak nechápu jak vůbec někdo přišel na to, že tenhle typ pořadu je veřejno-právní! To opravdu nevím. Tady by myslím nebylo na škodě, někoho z vedoucích pracovníků ČT zastřelit!

0/0
7.4.2006 12:14

Pavelpod

Re: Účel splněn!

http://www.ceskatelevize.cz/ct/lide/producentskacentra/index.php

0/0
7.4.2006 12:18

Mr.Kef

Re: Účel splněn!

Nebyl bych tak drsný. Za kilo měsíčně si myslím, že odvádí ČT dobrou práci. Zato naše vláda, kam jdou měsíčně naše tisíce ;-€

Kéž ta by měla sebekontrolu a když se něco nepovede, přiznala by to a nešvar odstranila.

Jenže to se nestane ať tam bude kdokoliv.

0/0
7.4.2006 12:25

Pavelpod

Re: Re: Účel splněn!

souhlas. Třeba následné "centrum" je výkladní skříní veřejnoprávnosti (viz přehled pořadů v tomto odkazu - http://www.ceskatelevize.cz/ct/lide/producentskacentra/centrumpubldokavzd/index.php ). Se zábavou je to samozřejmě trochu horší, smát se "účelně" a vkusně je "malinko" složitější ;-) ...

0/0
7.4.2006 12:37

Mr.Kef

Re: Re: Re: Účel splněn!

Jojo.. nevím jak ostatním, ale to že platím poplatky za televizi a rozhlas mi nevadí. I když moc televizi nesleduji, v autě ČRo poslouchám. Vůbec jsem nechápal ty hrozný kecy kolem zvedání poplatků. Když totiž člověk vybere pár pořadů z produkce ČT, jsou to perly. A když je nestihnu, kouknu na ně na internetu. To je výborná služba..

0/0
7.4.2006 12:47

svarak z krabicoveho vina

Re: Re: Re: Re: Účel splněn!

Kecy o výpalním na TV? Například mi vadí dotovat ze své kapsy trapnosti, jako je zmíněný pořad. Aťi tu ztrátu uhradí televize ze svého zisku z reklam, jak je to běžné u normálních televizí, já takové ubohosti platit nechci. To samé se vztahuje na výpody pí. Hrona a další "bavičů", jejich úroveň stěží snese označení "okresní". Taky se mi nechce platit Otíkovy Čenému za várobu přenosů z "derby" starých fortů S+S v době, kdy se chci dívat na Intersportturné. Atd atd. ASť si prostě pánové z Kavčích hor najdou prachy na své hrátky jinde, já jim to platit nechci.

0/0
7.4.2006 13:20

svarak z krabicoveho vina

Re: Re: Re: Re: Re: Účel splněn!

Sem se tak vytočil, že je to plné překlepů, soráč. ;-€

0/0
7.4.2006 13:21

Pavelpod

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účel splněn!

mě zas vytáčí paušál telekomu -400kč per měsíc a to jsem si ještě nezavolal. Ta tv není drahá, nabídka je celkem široka a ne všechno může být 100pct. Ale tohle byl jemně řečeno úlet - ani ne tak tematem, jako spíš úrovní zpracování. To je zřejmé.

0/0
7.4.2006 14:25

knedloveprozelo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účel splněn!

No jo, ale telekom se s Tebou nebude soudit, když jeho služby nebudeš využívat. Na žádné povinné platby nárok nemá. Třeba až někdo po volbách dobře zalobuje, tak budeme povinně platit výpalné i Telekomu, ČEZu, dráhám, atd.

0/0
7.4.2006 15:28

Pavelpod

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účel splněn!

ale tak je to všude, a i tvrdší. To není nic "mimo", venku si to hlídají i líp.

0/0
7.4.2006 17:52

Baronec

Re: Re: Re: Re: Re: Účel splněn!

a divil by jste se kolik by se našlo lidí, kteří by nadávali, že místo duelu S&S dávají IST... :-/ 

0/0
7.4.2006 13:28

Baronec

Re: Re: Účel splněn!

Naprostý souhlas, navíc teď mají 4 kanály a to je paráda. Každý zaujme svůj okruh lidí. Za ty peníze? Když jdeme ve dvou do kina tak vypláznu za jedno dvouhodinové promítání 280,- jako prd. Když bych spočítal poměr času stráveného u ČT tak mi hodina sledování vyjde na pár korun a to zdůrazňuji, že nejsem aktivním divákem.

0/0
7.4.2006 13:23

Janina7

Re: Re: Re: Účel splněn!

Znám lidi, co se na ČT nedívají ani minutu. Pak ten tvůj propočet vypadá úplně jinak! Když to vynásobíš měsícema, rokama, jde o slušný peníze. Pak je taky rozdíl, když někdo má za stejné peníze veřejno-právní kanály čtyři a někdo pouze dva.

0/0
7.4.2006 19:05

kalisz

Re: Re: Re: Re: Účel splněn!

Ad. znam lidi co se na CT nekoukaj ani minutu  - neverim. Lzou. Ad. nekdo ma 4 a nekdo jen 2 verejnopravni programy - souhlas. To je skoro podvod. Proc bych mel za polovicni sluzbu platit tolik co nejakej prazak nebo brnak. Prece nemuzu za to, ze sem z nejaky prd*le kde lisky davaj dobrou noc. To me taky se*e...

0/0
10.4.2006 7:40

Mr.Kef

Asi jsme ještě nedozráli

Viděl jsem kousky prvního dílu, ne souvisle. Na můj vkus to bylo trochu trapný, sem tam to šlo. Nápad to nebyl špatný,ale osobně mi vadí moderátor. Není to ten správnej člověk pro tuto roli. Věřím, že kdyby to byl někdo jiný, který umí více hrát, dopadlo by to jinak.

Navíc se Češi umí smát většinou jen druhým. Pokud se střílí do vlastních řad, není velká šance na úspěch.  

0/0
7.4.2006 12:11

louis_nerad

Re: Asi jsme ještě nedozráli

Mě by nevadilo, že se někdo trefuje do nešvaru nás čechů, ale musím se u toho zasmát a říci si "jo, tak to je přesný, taky bych - bohužel - tak reagoval". Nebo něco podobného.

0/0
7.4.2006 12:14

louis_nerad

Taky jsem viděl jednou a stačilo mi to ...

Bez špetky nápadu, trapné. Aktér si zřejmě chtěl hrát na Izera nebo Krampola, ale bohužel ani na jednoho nemá. Trochu mě to mrzí vůči němu samotnému, protože mě byl jinak sympatický. Ale u takového pořadu bych se měl alespoň jednou zasmát a to se mi bohužel nestalo ani jednou ... Rv

0/0
7.4.2006 12:07

Lippy

No nevim

Jen z upoutávek to vypadalo jako naprosta hovadina a to je už špatný :-( to pak nikoho nepřiláká jen televizní zoufalce Rv

0/0
7.4.2006 12:07

Baronec

Viděl jsem jednou

a musím říci, že mě to docela zaujalo. Byl jsem však překvapen vysílacím časem. Tento typ pořadu bych viděl na ČT2, kde by si své místo našel.

0/0
7.4.2006 11:52

Redfearn

Sorry,ale

podle mě to mělo nápad a neotřelost. Fakt škoda, docela jsem se bavil.

0/0
7.4.2006 11:47

idnesKROKODYL

Proc se do takovzchto projektu CT pousti.

Verim ye vetsi sledovanost bz melo i opakovani serialu MASH :-)

0/0
7.4.2006 11:44

lookino

Re: Proc se do takovzchto projektu CT pousti.

v tom pripade doporucuju tv prima po 15hodine ve vsedni dny ;-)

0/0
7.4.2006 12:06

kill7

hm

jo bylo to trapné a neoriginální

0/0
7.4.2006 11:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.