Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Muzikanti hráli proti komunistům

Průmyslová hala ČKD v pražském Karlíně se svými betonovými sloupy a ocelovými nosníky se stala stylovým prostředím úterního koncertu nazvaného S komunisty se nemluví. Moderovala ho herečka Zuzana Stivínová a zahájil ho písničkář Jaroslav Hutka doprovázený kytaristou Radimem Hladíkem.
Podívejte se do bohaté fotogalerie z koncertu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

polarniliska

fraška je trefné pojmenování
Opravdu mě tihle charakterní umělci, kterým jde o principy a rozhodně né o své zviditelnění dojímají. Každopádně pokud by to chtěli brát doslova, nemohli by se kromě většiny politiků a podnikatelů bavit ani s minimálně polovinou kolegů z umělecké branže. I když jsou současní politici a vlastně politici všude obecně šmejdi, kterým jde v první řadě o sebe, chvála bohu, že již pominula doba, kdy nám na na přelomu devadesátých let vládli lidé typu Havla se svými žvásty o pravdě a lásce. To jsou ti, kteří měli příložitost s Komunisty zamést a kterým lidé v té době absolutně věřili. Jenomže to by musela být sametová revoluce skutečně revoluce a né přechod komunistů od moci politické k moci ekonomické.
0/0
19.11.2003 11:56

BillyGoat

Re:
Milá Polarnilisko, tipuju, že máš jen základní školu, tví rodiče měli/dělnické profese. Tvojí nejoblíbenější zábavou jsou estrády na televizi Nova a nadávat na poměry, misto toho, abys zapracovala na zvyseni sve zivotni urovne. To nic proti Tobe, to je jen nejcastejsi profil volice KSC(M). Jen Ti pripominam, ze za podobne formulovane nazory proti vlade verejne prezentovane by Ti jeste pred 15 lety vynesly peknou radku mesicu natvrdo. Jinak vsem doporucuji shlednuti filmu PF77 s presvedcivou Vlastou Chramostovou (zvlas lidem, kteri tu dobu nezazili nebo jen lizli - jako treba ja, r. 76), ktery opakuje CT tuhle nedeli v poledne. Vsichni herci a zpevaci jsou lidi z masa a kosti. Ten film je o tom, jak minulej režim lámal lidem charaktery. Na druhou stranu po jeho shlednutí více chápu pohnutky mnohým známých osobností, které podepsali antichartu.
0/0
19.11.2003 12:17

polarniliska

Re:
Milý Billy, možná jsem svůj příspěvek nějak špatně formulovat, ale netuším z čeho jsi vydedukoval, že jsem sympatizantem nebo dokonce voličem KSČ. Sám jsem byl za bývalého režimu ještě žákem ZŠ, ale z rodiny nikdo legitimaci neměl, děda díky tomu po roce 68 přišel o zaměstnání a otec měl problémy při studiu. Tím si nechi nijak stěžovat, protože vím, že tisíce lidí bylo režimem pronásledováno mnohonásobně více. Jen bych byl nerad, kdyby si o mě někdo myslel, že chovám nějakou přízeň ke zložinnému režimu srovnatelnému s nacismem. To ovšem neznamená, že si o výše zmíněném koncertu nemůžu myslet, že se jedná o populismus a pokrytectví. Bývalí komunisté jsou zkrátka téměř všude a zejména v parlamentu, vládě nebo vysokých funkcích různých polostátních firem je jejich koncentrace zatraceně vysoká a nevěřím tomu, že se tito charakterní umělci s někým, kdo byl ve straně, nestýkají nebo s nimi nemluví.
0/0
19.11.2003 13:01

polarniliska

Re:
Ještě bych dodal, že jako rádoby psycholog-amatér stojíš absolutně za ho**o. Čtu tvou reakci asi potřetí a přijde mi, že ten blbej, ač antikomunista, jsi ty. Vůbec nechápu, jak jsi mohl dojít k tomu, že jsem jejich volič. Jinak se svou životní úrovní i prací jsem spokojen, rodiče jsou vysokoškolsky vzdělaní a mozoly na rukou ze zaměstnání skutečně nemají, na Novu se opravdu občas kouknu a ten film s paní Chramostovou jsem v neděli viděl. To, že si o sametové revoluci nebo třeba o panu Rumlovi myslím své neznamená, že nesmýšlím pravicově.
0/0
19.11.2003 13:28

BillyGoat

Re:
Sorry, zmýlil jsem se. Nečetl jsem to pořádně, a myslel jsem, že jseš jen brblající komust(k)a. Souhlasím s Tebou, že komunistická strana měla být hned zkraje postavena mimo zákon. Já jsem pravicový volič, ale fakt nevím, koho budu volit. Když čtu Tvoji poznámku pořádně, tipuje Tě na voliče ODS. Co říkáš Klausovi, když pozval Grebeníčka do Lán? (Bylo to součástí podmínek jeho zvolení?) A jeho nedávné návštěvě na Putinově dače? Pocházím z Karlových Varů, kde je všeobecně známo, že se Klaus před lety osobně zúčastnil kolaudace mnohamilionové vily podnikatele Rebjonka, majitele hotelu IMPERIAL, podezřelého z praní spinavých penez v rádu stovek milionu korun. A verejna podpora Zelezneho, majiciho na svedomi 10miliardovou arbitraz. Muzeme si nynejsího ceskeho prezidenta vubec vazit?
0/0
19.11.2003 14:04

polarniliska

Re:
Dalo by se to shrnout tak, že ať si člověk o kterémkoli politikovi kdy myslel něco dobrého, ve smyslu, že je to konečně někdo charakterní apod., nakonec se stejně vždycky ukáže, že jsou prakticky všichni úplně stejní. Do funkcí dosazují své kamarády a příznivce, jsou úplatní a svou politickou dráhu chápou spíš jako sportovci, protože jejich kariéra stejně jako politikovo funkční období trvá jen několik let, během nichž se snaží zabezpečit. Takže jsem voličem ODS, protože chci volit pravicovou stranu a zároveň stranu, u které mám jistotu, že se dostane do parlamentu, abych měl alespoň pocit, že jsem ten hlas nehodil do kanálu. Jinak o Václavu Klausovi jsem už taky většinu iluzí ztratil, přesto s jeho názory (nemyslím tím názory na konkrétní kauzy viz. Železný, ale ty všeobecné)vcelku souhlasím. A co se týká zvaní představitelů komunistů do Lán, tak proti tomu principielně úplně nejsem, protože i když jsou to svi**, tak byly do parlamentu zvoleni legálně a jejich hlasy mají stejnou váhu jako hlasy jiných, proto si myslím, že by neměli být ignorováni. Že měli být dávno postaveni mimo zákon je věc druhá.
0/0
19.11.2003 15:17

Kirken

Re:
Souhlasím s tebou. Byl tam prý taky Ruml, pil pivo a volal, že on s komunisty nemluví. Tak nevím, co se stalo u nich doma, zřejmě se pohádal s otcem.
0/0
19.11.2003 12:34

qoknu

Vrabcek
Docela se bavím jak  někteří prožíváte příspěvky Vrabceka. Pokud se nemýlím, ten žije mimo  SR a ČR , dělá si z vás psinu.
0/0
19.11.2003 11:52

BillyGoat

Zdar soudruhu zo Slovenska
Nazdar soudruhu, nedavno jsem navstivil Bratislavu a byl jsem opravdu prekvapen. Primo uprostred Blavy u Tesca je žulový pomník na dny Kyjeva 1977 s nefalsovanym srpem a kladivem. Take jsem jsem byl zaujat pametni deskou soudruha Stefana Majora (dlhorocneho clena UV KSS a UV KSC), ktera visi primo u zahrady prezidentskeho palace. To by Ti radobydemokrati v Praze tezko povolili. Osobne nemam internet rad,nasi kolegove soudruzi v Cine spravne usoudili, ze to je imperialisticke medium vyuzivane predevsim rozvraceci a spravne uzavrelo pres 2000 internetovych kavaren. A ted vazne: Tobe a Tobe podobnym typum bych doporucil exkurzi do jachymovskych a sibirskych lagru, ale ne ted, ale v 50. letech. Snad by si prozrel jako spousta Nemcu tesne po II. valce ("o tomhle jsme nevedeli, my jsme meli Vudce radi, protoze nam dal praci"), ale ty uz to mas v te hlave asi stejne vymeteny. Nic proti Slovensku: naopak obdivuju, ze na rozdil od Ceska komunisti (KSS) zivori s par procenty mimo parlamentni lavice.
0/0
19.11.2003 11:47

Pifko

Sejdeme se prvního máje na letný
Je to fajn,že se dělají takové akce.Čím více ,tím lépe.Rád bych pozval všechny antikomunisty na letnou na prvního máje,ať vidí šmejdi ,že je nás mnoho.A kdyby náhodou komanči vyhráli volby,tak si ihned pořizuju odstřelovačku.Jsou ostudou tohoto národa. 
0/0
19.11.2003 11:08

CuoreSportivo

fraška
Je zajímavé pozorovat, jak si soudruzi a bývalí STB pod pláštíkem demokracie vyhrávají, chlastají a oblbujou národ. Že se soudruzi umělci nepozastavujete nad jinými, podstatnějšími věcmi. Třeba nad tím, jak vaši soudruzi z ČSSD zavlekli tuto zemi do chudoby a dřou z lidí kůži, jak ničí tento národ.
0/0
19.11.2003 10:48

qoknu

Re:
Pravdu máš.Spíš bych šla na koncert " s poslanci a senátory se nemluví". Díky komu mají komunisté takovou podporu ? To je snad každému jasné. Takže tento trapný koncert / účast tedy nic moc/. Myslím, že kdyby to šlo, tak by spousta lidí utekla někam jinam, aby nemusela žít tady v tom neskutečném binci, kde mají moc jen peníze, korupce a podvody. Pročpak nešel Huťka a Třešňák na rozloučení se Havlem ? A ten s komunisty nemluvil. Takže je třeba to brát jen jako recesi  některých " umělců.
0/0
19.11.2003 11:48

Dali13

Jo jo
Docela se divím,že tenhle koncert nemoderovala zasloužilá STBačka Jiřinka Bohdalová a hlavní sólista měl být STBák Aleš Hejma.Jo jo soudruzi umělci,když se nebavíte s komunisty tak se nemůžete v této zemi bavit s vládou,s parlamentem a docela rád bych věděl kterej soudruh podnikatel vás sponzoroval.
0/0
19.11.2003 10:28

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Přesně tak! Stát jsme MY a VŠECHNO co se tady od konce války stalo se stalo pod naší taktovkou! My prostě umíme - snad si nemyslíte, že by se nějakej listopad 89 odehrál, kdybychom vám to nepovolili? MY se na ten váš kaptálismus se díváme s pobaveným úsměvem. MY jsem v této zemi VŠECHNO a NAVĚKY
0/0
19.11.2003 10:33

gazza

Re:
Aleš Hejma?
0/0
19.11.2003 10:39

kráječ

S k.......y se nemluví, ani nejedná, ani nesouloží, ale stále píše!
Psst, o k........ch se přece nesmí ani mluvit. Jsou přeci zakázaní! Ale jenom mezi námi.
Už vidím, jak se budou tajně shlukovat, vydávat a šířit literaturu mezi své přívržence a BIS je bude pronásledovat a týrat, o čemž napíší dlouhé romány. Na konec to zkončí "bavlněnou" revolucí, kdy se studenstvo postaví buržoazní společnosti a nastolí svou vnitřní silou skvělý svět, který se bude opírat o učení Karla Marxe! -
Ať žijí Čechy, mí drazí zabednění spoluobčané, kteří si myslí, že s k.......y to nejdál dotáhnou! 
0/0
19.11.2003 10:13

setram

Tricko F*ck The KSCM
nevite nekdo nahodou kde by se dalo sehnat tohle tricko (driv nez na pristim koncerte), moc bych ho chtel
0/0
19.11.2003 10:11

polarniliska

Re:
Ještě si k tomu kup triko I love marihuana a vyraž do ulic.
0/0
19.11.2003 11:22

qoknu

Re:
0/0
19.11.2003 11:54

sleva

Nebuďte naivní
Kdyby KSČM obsadila všechna křesla ve sněmovně a prezidentem by byl Ransdorf, to by se pak děly věci. Doufám, že se toho nikdy nedočkáme. Volební program KSČ po válce byl také líbivý a mimo jiné sliboval podporu soukromého podnikání a jak to dopadlo může každý posoudit. Na Slovensku se musely volby zfalšovat aby se mohlo říct, že komunisti vyhráli v celé ČSR.  Nechápu proč už se Komunistická strana hned po revoluci nedala mimo zákon.
 
 
0/0
19.11.2003 9:47

setram

Re:
ale ona se dala mimo zakon, jenze nynejsi komunisticka starna ma ponuked odlisnej nazev od ty puvodni, tim padem je to podel zakona uplne jina strana, (mam ten dojem, pravnik nesjem.......) a to ze se hlasi ke svym "korenum" je bohuzel asi nepostacujici argument ji podle zakona zase zakazat, no a ted uz se novej zakon tezko prijme kdyz se jim strany snazi podlejzat aby jim odhlasovali potrebnej zakon , nebo prezidenta (nic proti Klausovi , jen narazka)
0/0
19.11.2003 10:07

xmar

Prvni!
To je trapny, tihle komunisti jsou uplne jiny komunusti nez za ery Jakese nebo v padesatych letech. Oni se uz sakra poucili a i kdyby meli dveste kresel v parlamentu a prezidentem byl Ransdorf, tak nehrozi, ze by dochazelo ke porusovani lidskych prav, ke znarodnovani... Proboha, proc by to delali? Tohle je hysterie a umelci "zaspali dobu". A jak taky muze dopadnout demokracie, staci se podivat na USA. Takhle dopadnout taky nechci. A koho jinyho mam volit?
0/0
19.11.2003 9:33

paatty

Re:
Koho jinyho nez komunisty???Tak to ses bud magor a nebo zarytej bolsevik. Je spousty malych pol.stran,ktere disponuji schopnymi a inteligentnimi lidmi bez komunisticke minulosti. Nahoru se ovsem nedostanou kvuli medialnimu bloku ci diky takovym,jako jses ty.Alespon mam ciste svedomi,ze jsem ty "magory" nevolil-(plati i pro ODS,CSSD,US atd...)
0/0
19.11.2003 9:40

Gust

Re:
Ty se nezabývej tím, koho volit. Tobě a podobným nesvéprávným omezencům by mělo být zakázáno volit, aby sis vychutnal praktiky těch tvých "jiných komunistů".
0/0
19.11.2003 9:42

rascha

Re:
A co dělali komanči před rokem 48 ? Schválně si přečti jejich předvolební program z tohoto období a máš pocit, že jde o naprosto demokratickou stranu. No a jak to dopadlo víme všichni. Nerad bych aby se podruhé opakovala stejná chyba - stačí si poslechnout jak Grebeníček mluví do televize ("milý" chlapík, který to se všemi myslí dobře) a jak na mítincích KSČM (tam se téměř rovná Gottwaldovi). Grebeníček je totiž učebnicový tip diktátora.
0/0
19.11.2003 9:46

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Celé noci nespím abychom náhodou nedopadli jako v tom USA, odkud jsi zrovna přijel. Je třeba volit Ransdorfa a KSČ abychom tak neskončili. Jedině soudruzí z KSČ nás smohou ochránit...
0/0
19.11.2003 9:57

slevo

Re:
Ty si opravdu nedas pokoj, vid? Jeste, ze pro pravidelne ctenare komentaru je to uz jen recese z tve strany ...  uz se tomu da jen smat ... prosim te, kolik ti je let, at vime s kym mame tu cest. Zdar demokracii
0/0
19.11.2003 10:30

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Jsem mladší než VŘSR i Slovenské národní povstání. Zdar demokracii pod vedením Nové KSČ a čest práci  
0/0
19.11.2003 10:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.