Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Terminátor je zpátky. A srší vtipem

Stvořitel Terminátora James Cameron si možná rve vlasy. Natočil první a druhý díl, třetí už režírovat odmítl - a teď aby svému nástupci Jonathanu Mostowovi gratuloval, jak se mu film Terminátor 3: Vzpoura strojů povedl. Což nepopře, i kdyby žárlivostí šilhal.
Podívejte se na videoukázku z filmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lokutus

T3
Po 4 shlédnutí (2x eng + 2x cz DVD) můžu s klidem konstatovat, že Terminator 3 je nejlepší film za rok 2003. Osobně si myslím, že za dvojkou trochu pokulhává (nevím, ale taková půlhodina navíc by mu slušela). Přesto hodnotím 88%, což při bídné konkurenci roku 03 stačí!!! P.S.: Jsou tam 3-4 scény, které se stanou klasikou!!!
0/0
6.1.2004 0:40

Miro

Slušné
Kdysi před dvěma týdny sem viděl T3 - Kristanna Loken jako Terminatrix je úžasná - krásná, krutá a nelítostná, přesně jak si takový ultimátní stroj představuju.
Arnold se bere s nadhledem. Vývojářům se moc nepovedl, stále se ho drží obsese pro sluneční brýle... Je jasné, že TX nemá, ale snahu mu upřít nelze.
Nick Stahl a Claire Danes jsou proti strojům dost nevýrazní, ale nutno říci, že to filmu nijak neubližuje.
Pár chyb by se určitě našlo - film je krátký (aspoň pro lidi jako já, hýčkané tříhodinovými Pány prstenů, Matrixy, či ságami o Duně v TV). Vodíkové články v T101 jsou velmi zajímavé, ale nějak nedořešené. TX byla přisáta k urychlovači, ale Connorův samopal ne,...
Ale pozitiva převažují. Konec je skoro nehollywoodský, režisér si dovolil zničit svět... Přiznání T101, že on zabil Connora, mě celkem dostalo, poslušnost ke Kate se dala čekat pár vět předtím, než to řekl. Více se dalo vyhrát se scénou na stripu, zjevení TX a její "Líbí se mi tvoje auto" bylo dokonalé. Dobrá byla scénka na hřbitově a otloukání na WC.
Jsem rád, že mohu prohlásit, že tentokrát jsem neplatil "za nic".
0/0
27.8.2003 10:34

Johny

Akcni sci-fi komedie
Jooo, ze zacatku docela takovy "solichani", nasledne jsem mel pocit, ze ten rytmus, jaky tomu nasadila honicka s autoama uz neskonci. Na druhou stranu, smal jsem se tomu stejne jako Taxi 3, kdy se taky objevovaly komedialne "grandiozni hlody" v jinak pomalem filmu a pribehu. Jen mi chvili trvalo, nez jsem pochopil rozuzleni. Moc pekny film, ale jednou ho videt staci (narozdil od Shreka ci Spaceballs ;-))) ). A chybelo mi tam ATARI. No nic, tentokrat je Terminator v ATARI. :-))) Johny
0/0
16.8.2003 20:21

Arnold

Velmi pekne
Kdyz jsem cetl jak film byl ocekavan ze to bude mozna propadak a ze odreknuti Camerona bude znat tak jsem velmi mile prekvapen i dobrou recenzi pani Spacilove.Prvni dil byl naprosto originalni,T2 byla super,T3 me nakonec potesila  navysost,konec je opravdu zajimavy a tim  me T3 prekvapila,film se me moc libil ma vsechno.Arnolda obdivuji jako sportovce i jako cloveka ktery neco dokazal a nemel to jednoduche.
0/0
12.8.2003 20:48

Petr X.

T3
Ted jsem T3 dokoukal je to presne takova oddechovka. Celkem to ujde.
0/0
11.8.2003 22:32

olí -oil88@seznam.cz

Hodnocení is contiunning (nebo tak nějak)
od T3 nečekám zdaleka tolik, než co jsem viděl u T2, ale že zázraky se dějí, dnes k žádnému (bohužel) nedošlo). A jak jsem se tu párkrát dočetl, film není zaměřený na moji 15tiletou věkovou hranici, to ne. Já se rád budu znovu a znovu dívat na T2, protože je to film se vším všudy a žádný jiný film nepřekoná T2 v mém filmovém žebříčku. A ještě něco mám na srdci, a to to, že mám takový pocit, a určitě ne jen já, že T3 za režie Cameroona by měl daleko větší úspěch než za vedení Mostowa, hrála by tam i Linda Hamilton, i Furlongova přítomnost by dělala z filmu lepší pocit. A hudbu měl také dělat Brad Fiedel, jako u předchozích dílů. Ale co, hlavně že Anie nechybí, že? i délka filmu mohla o něco přibrat.
PS:omluvte pravopisné chyby, jsem moc unavený, ale hodnocení jsem musel napsat, cítím to jako povinnost a uleví se mi, když si moje pocity s filmu přečtě i někdo jiný.
PS2:kdyby jste mi nabídli práci v redakci, neostýchal bych se ;o)
0/0
11.8.2003 0:47

lokutus

Re:
Myslím, že cílová skupina je 25-35! Nevím, kde jsi přišel na 15 let?!? S Barbínama si tam Arnie nehraje!!!
0/0
6.1.2004 0:31

olí -oil88@seznam.cz

Moje Hodnocení
Zdravím Vás příznivci akčnich filmů, i netové brouzdaly, kteří dobrouzdali právě sem.
Film Terminátor 3- Rise of Machines jsem shlédl téměř před 1 hodinou. Na rovinu-od filmu jsem nečekal ten pocit, který jsem měl po zkouknutí VELICE úspěšného Terminátora 2-The Jugmenet Day, a který mám vždy, když ten film znovu a znovu dokoukám. A myslím si, že Johnatan Mostow (režisér T3) si byl NAPROSTO vědom toho, že T2 jeho snímek nepřekoná, a tak se také nestalo, respektive stalo :). Terminátor 3 je natočený jako běžný Akční film, i když takové filmy jsou v dnešní době vyjímkou. Kdežto Terminátor a jeho o 7 let mladší pokračování Terminátor 2 jsou filmy kultovní (a to nikomu nevymluví ani ti nejlepší kritici), T3 je filmem, který stojí za to vidět tak 2 x až 3 x a dost a to jen kvůli efektům (které ani zdaleka nekonkurovali terminátoru 2, samozřejmě v měřítku-rok/technologie) a ne kvůli ději, který vlastně ani pořádně nebyl. Nesmím zapomenout na Arnolda, který, jak musím potvrdit, je opět takový, jakého známe za starých časů. A moje 15tiletá generace určitě nezapomene na Kristinnu Loken, v roli Terminatrix :). T3 obsahovalo jak napětí, tak legraci, př: Arnie si ze svého oozu vytahuje brýle (každý čeká jeho typické brýle z T1 a T2, on vytáhne brýle, které jsou tak leda pro generaci 6ti letých děcek a míň, no prostě vytáhne brýle s obroučkou hvězdiček *^*, nebo si T-X nafoukne svý "KOZY" které vidí na bilboardu s nápisem-"what is sexy"... no já se tedy smál, ale okolní holky ani ne, ty spíš záviděli :). Ne, nebyla to žádná parodie, T3 obsahuje i pro někoho nechutné scénky jak T-X se svým sexy úsměvem prostrukuje svou ruku pupkem jednoho policisty (a to měl brzy do výslužby). Zkrátka, u T3 se budete dobře bavit, stojí za to dát nějakých 125,- kč a jít se s přáteli bavit, než sedět doma u PC a hrát Counter-Strike, ale nečekejte od toho žádné zázraky, jako u předchozích dvou dílů. Radějí bych se narodil o 10 let dříve a šel na T2, než jít do kina s pocitem "vím že
0/0
11.8.2003 0:33

lokutus

Re:
Mezi dvojkou a trojkou 7 let? To trochu přidej. A ty brýle nejsou pro sedmiletý decka, ale pro bukvice! Jinak celkem souhlas!
0/0
6.1.2004 0:28

Niniel Nineor

Z kina jsem se vrátila asi před hodinou, takže mám velmi čerstvé zážitky a řeknu vám, bavila jsem se nad očekávání dobře. Celkově mi t3 připadal jako velmi dobrá kombinace obou předchzích dílů (méně "rozjuchaný-všechno dobře dopadne" než dvojka a ne tak temný jako jednička). Líbilo se mi, jak je John Connor podobný svému otci a nadchnul mne konec v proti atomovém krytu, kdy K a J dochází, co se vlastně stalo, a do toho je slyšet praskající vysílačka, žádající o pomoc.
0/0
9.8.2003 23:24

Arnold

Arnold
Arnold je NEJ.Terminator je supééééééér,nej film všech dob
0/0
8.8.2003 20:44

Aiax

Jo jo, je to slabota, Arnold je sice opet neprekonatelny, ale jak se scenaristi mohli odvazit prijit s necim takovym? Vzdyt to je uplne, ale durch stejne jako dvojka, oni se ani nesnazili prijit s necim novym. Co se me tyce, zadny treti dil Terminatora neexistuje, Terminator je kult, ktery se sklada z prvniho a druheho dilu. Trojku bych prirovnal v nejlepsim pripade k fan-fiction (jako napriklad ti cinsti nebo rusti spisovatele, kteri pisou vlastni ubohe pribehy o Harrym Potterovi).
0/0
8.8.2003 11:54

Jo jo, je to slabota, Arnold je sice opet neprekonatelny, ale jak se scenaristi mohli odvazit prijit s necim takovym? Vzdyt to je uplne, ale durch stejne jako dvojka, oni se ani nesnazili prijit s necim novym. Co se me tyce, zadny treti dil Terminatora neexistuje, Terminator je kult, ktery se sklada z prvniho a druheho dilu. Trojku bych prirovnal v nejlepsim pripade k fan-fiction (jako napriklad ti cinsti nebo rusti spisovatele, kteri pisou vlastni ubohe pribehy o Harrym Potterovi).
0/0
8.8.2003 11:53

Fido

Krátce.....
Jen krátce, ten kdo viděl jedničku a dvojku, ne-li věděl aspoň tušil na co jde, i když to točil někdo jinej, já na to teprve pudu a to jen z nostalgie....Fido.
0/0
8.8.2003 6:59

AA2

Chytraci!
Koukam, ze se zde sesla pekna radka "odborniku", kteri nerozdychali, ze T3 nekdo natocil jinak nez predchozi dily. Ostatne stejny pripad jako Matrix 2 (tam navic plivou nejvic ti, co vubec nepochopili, oc ve filmu bezi).
Btw zajimalo by me, kde jste, vy chytraci, ten film vlastne videli. Vetsina urcite soptila u sveho usmoleneho monitoru poustejic si hyperkvalitni rip nejlepe z digitalni kamery v kine. Jenze nekteri asi nikdy nepochopi, ze mizerna projekce pohrbi leckery dobry film.
0/0
6.8.2003 16:32

Kamil

a co jste vsichni cekali?
Superskevej a inteligenti film? Tohohle zanru? Dyt takovej nikdy nebyl! Vsude musite primhourit oci.
Je to docela dobry "scifko". Stejne jako oba dily predtim. Ja myslim, ze ta recenze je uplne presna. Jednoducha zabava, ktera si na nic nehraje.
 
0/0
5.8.2003 2:06

blue4

prave sem to dokoukal a musim rict ze je to doost dobry, rozhodne lepsi nez matrix reloaded... jo a ten debilek (myslim ze b00lean) co rikal ze hvezdna brana ma hrozny special fx, tak at mi ukaze uspesnejsi sci-fi serial s lepsima efektama...
0/0
4.8.2003 23:09

racek

jo ještě něco...
připadalo mi to, žje to jen sestřih z dřívějších terminátorů...až na tu ženskou, pochopitelně...nebo že by jí taky minule vystříhli?
moc se tam všechno opakuje. prostě nic nového.
0/0
4.8.2003 15:41

racek

No ten konec
řekl bych, že arnold už myslí na toho guvernéra a dělá vše proto, aby náhodou nemusel ještě něco točit...
0/0
4.8.2003 15:38

Ebo

no.
Už jsem tu 3ku viděl ..efekty dobrý, ale dějově o ničem..
0/0
4.8.2003 8:05

Jirka

T 3
Docela to ujde, kdo má rád T tak určitě rád shlédne 3.
He is back!!!
0/0
4.8.2003 5:58

carina

Re:
Videt ten film ve 4D kinu je zazitek!Doslova otresne!
0/0
4.8.2003 6:57

dix

terminator 3 je gigasracka
souhlasim s bOOleanem, ted jsem to dokoukal, je to totalni gigasracka, jak jsem psal par hodin zpet, ten film nema myslenku, je vyrobenej pro stominutovou zabavu dementu pozirajicich popcorn v multiplexech. spacilova psala, ze cameron bledne zavisti...hehehehehehehehehehehehe tak tomu se muzu jenom smat, cameron natocil dva dily sci-fi, ktera se stala kultem, po tomhle po opadnuti horecky nestekne ani pes.
0/0
4.8.2003 1:02

Tsigalko

Re:
copak burane, ses nasranej ze nemate ve vasem vidlakove zadnej multiplex a popcorn si musis delat doma na panvicce, vid nulo?
0/0
5.8.2003 11:47

b00lean

Recenzent je pako
Film sem videl a je to pekne ubohy. Spatnej scenar, spatny obsazeni (az na Arnolda :), spatny technicky provedeni (efekty ktery jsou na urovni serialu hvezdna brana), zadna invence.
0/0
4.8.2003 0:40

Guppy

Cool
Náhodou mě se ta trojka docela líbí. Hlavně kvůli tomu občasnému černému humoru..
0/0
3.8.2003 23:55

panejo

jsou to kecy prachy za T3 nedavejte ani omylem !
nekteri diskutujici rikaji napr. ze T3 ma humor..
takze scena: 
zenska terminatorka - kozata blondyna, ktera vidi na billboardu co je sexy, tak si nafoukne kozy, hahaha hihi hohuha
pak rekne policajtovi co ju zastavi: I like your gun.. hihi haha hohohoh no to je vtipny jak prase...
dal nema smysl pokracovat... proste v tomhle duchu cely.. je to uplna gumovina pro gumy.. kdo se na to bude divat muze tezit zabavu jen pokud se bavi pri pohledu na neci imbecilne-suchy humor..
0/0
3.8.2003 20:17

noremorse

Re:
no jo, když někdo bere film podle toho, jak chce to je potom neštěstí viďte pane gumo?
0/0
7.8.2003 11:48

mirek

T1=T2=T3 :-o
Nechapu polemiku ohledne toho, zda je T3 okopirovany T2 (1) a zda neni. Sakra lidi, film se jmenuje TERMINATOR 3 tak co cekate. Jasne ze dej je stejnej a ze TX je zenska je logickej krok. Co byste cekali ze bude jiny - ze bude Arnie bojovat se slizovym ufounem a nebo Laalaou z  Teletubbies?!? Kdyz je to pokracovani, tak snad logicky bude de facto o tom samym. Druha stranka veci je ale zpracovani te stejne (podobne) latky - to uz se muze HODNE lisit a kazdy si to prebere, jaxe mu to libi. Ale hadat se zda je to stejny jako T2 je <>ina.
0/0
3.8.2003 15:51

komikus

nicmoc
terminátor 3,nicmoc!Dá se na to koukat,nějáké efekty tam jsou super,ale nedá se to srovnávat s 1 a 2............
0/0
3.8.2003 15:45

Tomislav

viděl jsem
TAk jsem viděl Terminátora. Abych vysvětlil své pohledy... Viděl jsem Matrixe II a líbil se mi mnohem více než Matrix I. Přišel mi daleko promyšlenější, místo aby to už bylo o ničem, přišli s daleko komplikovanější zápletkou, přemýšleli jsme o tom, ještě několik dní po shlédnutí. II není pro pitomce. A teď k Terminátorovi III. Děj OPRAVDU není překvapivý, řemeslně je obvykle dokonalý. Také mi to přišlo občas skutečně vtipné. Celkově bych tomu vytknul právě ten nedostatek nečekané zápletky. Alespoň že zlého terminátora hrála žena... Osobně si myslím, že si mohli více pohrát s myšlenkou té časové smyčky a nečekaných komplikací mohlo být... Kdo má rád Arnolda (já mám), ať zajde. Ač v důchodu, je skvělej. Možná mu měli nechat ty striptýzové brýle a udělat to jako komedii.
 
 
 
 
0/0
3.8.2003 12:59

Standa

Re: matrix
Omlouvam se tato diskuze je venovana t3 ale nemohu si pomoct a musim reagovat na to jak tu opevujete matrixe 2. Ano je promysleny ale jen co se tyce marketingu... je to film delany pro sirokou verejnost, hlavne mlade lidi... ukazuje vsechno co mladi delaji a co by radi delali... je to sracka a o pribehu se neda ani mluvit... btw... vite jak skonci 3? Myslim ze i skalni privrzence prejde chut... Ano myslim si ze Matrix (1) byl bezkonkurencni, ale stale se jedna o plagiat... Smrtihlava, ExistenZ a dalsich filmu... Jinak myslite si ze by nekdo natacel komercni film aniz by necekal zisky? smich... prosim myslete trochu.... to delaji asi ty vedra :o)
0/0
4.8.2003 10:44

het2

Re:
S tim Smrtihlavem mas naprostou pravdu, bohuzel jsem ho videl na Nove az po tom co v kine Matrix, ale presto je Smrtihlav minimalne o tridu lepsi film - at se na to kazdy podiva...vsechny radoby prekvapive momenty a zaverecna pointa z Matrixu byli uz ve Smrtihlavovi a navic tam bylo mnohem vic veci k premysleni. Tim nechci rict, ze je Matrix spatnej film... ale na dvojku jsem pro jistotu uz nesel:(
0/0
4.8.2003 13:39

Standa

Re: Smrtihlav
Tak to doporucuji jeste Trinacte patro a hlavne ExistenZ :o)
0/0
4.8.2003 16:52

Rostislav Kovarik

Ach jo
Nekde (myslim ze to byl Reflex), jsem si precetl pojednani o smyslu a etice i-netovych diskuzi. Kazdy, kdo tu vyplodi neco jako vyplodil tuhle dix, by si ten clanek mel stokrat precist pred spanim. Clovece, nez neco vypustis na internet, radsi si to predtim precti...jak muzes psat ze T2 neni komerce? Ze nebyla natocena za ucelem "vydelani penez"? Druha vec je jak.   
Co se pani Spacilove tyce, soudim ze je to filmova kriticka memu vkusu nejblizsi - muj nazor se v drtive vetsine s jejim shoduje - i kdyz se najdou vyjimky jako treba Krysar. Vis, dixi, s vekem roste zkusenost...nekdy si jdi precist neco na FilmPub, nebo podobny skvostny site, a pak srovnavej.  
A lidi, proboha, chovejte se k sobe trochu slusne...
S pozdravem - R.K.
0/0
3.8.2003 12:43

dix

Re:
kde jsem rekl ze si myslim, ze t2 neni komerce, he? pouze jsem rekl, ze t2 i t1 jsou stylove ciste filmy, nezmrvene soucasnym pohledem na kinematografii, tzn. multiplexovou zabavu...je to podobne jako u matrixu 2, je to udelany pro prumerne vzdelanyho cloveka, tak aby se bavil, nikoliv aby ten film neco resil (ucelena myslenka)...viz rozhovor ve "strojovne" o determinismu, jestli takovyhle kecy nekomu prijdou zajimavy, tak jenom proto, ze je nevzdelanec...
 
0/0
3.8.2003 19:46

dix

mirka ex
termouse III jsem zatim nevidel, ale mam neblahe tuseni ze to bude dalsi megasracka. t1 a t2 jsou vyborne filmy, prave proto, ze se nechteji zalibit vsem, je to akcni sci-fi se vsim vsudy, t3 nejde o myslenku, pouze o vydelani penez, proto se snazi byt libivy, aby oslovil i toho posledniho idiota...
mirko, nenahradili vas take naejkou novejsi verzi mirka ex? prijde mi to, jako kdyby starena dostala upgrade a zacala myslet ve stylu mladych navstevniku multiplexu, modernich lidi moderni doby MUHEHEHEHEHEHE:)))
0/0
3.8.2003 11:38

konstatování

Re:
to dix: Když něco nevidíme nebo neznáme, tak se k tomu nevyjadřujeme !!!!! Ale my Češi jsme, bohužel, vyjímkou. Film jsem neviděl, tak o něm také nemluvím, ale Váš příspěvek je pěkně ubohý, hned nadávky a osočování. Vy asi o sobě máte vysoké mínění, že? Naštěstí Váš styl prozradí s kým máme tu "čest" !
0/0
3.8.2003 12:07

fanda

Re:
možná je příspevěk hned z kraje trochu ostřejší ale má pravdu. viděl jsem a je to ... na předchozí díly se nehrabe ani ze třetiny.
0/0
3.8.2003 15:04

l.p.fish

mirka is out of reality
roky se bavím recenzemi mirky spacilove, ale tahle překonala všechno co jsem kdy od ni četl. mirka nejenže pořád neumí poznat dobrý film, ale dokonce už ani špatný. t3 mimochodem zas tak strasnej uspech nema (mluvim o komercnim), uspech producenti ocekavali a ne ze ne (jinak by do toho nenarvali tolik penez), on koneckoncu uspech tehle filmu hlavne zalezi na marketingu. a t3 je samozřejmě úplná blbost, všechno špatně, ten inteligentní humor a scénář sem tam nějak nezaznamenal a s t1 je nesrovnatelný právě pro jeho objevnost a s t2 pro jeho technickou perfekci. no a cameron si vlasy nerve, protoze vlastni prava na vsechno co se terminatora tyka, takze cim je film uspesnejsi, tim mu prinasi vic penez. co tak zkusit politicky komentaře mirko? tam se tam demence tolik nepozna
0/0
3.8.2003 11:21

smokey

Re:
presne tak lubosi :)
0/0
3.8.2003 11:29

konstatování

Re:
Já nevím, ale když si myslíte, že máte lepší pozorovatelský talent než Mirka, tak Vám nic nebrání v tom, abyste dělal to co ona. My na tom budeme lépe, protože budeme číst Vaše lepší recenze. Klidně se do redakce přihlaste. V současné době má každý šanci.
P.S. Každý má jiný vkus, takže se stejně všem nezavděčíte, ať napíšete cokoli. Ale to jistě znáte.
0/0
3.8.2003 12:15

smokey

penize nesmrdi
Pani Spacilova prece za nic nemuze. Jsou prazdniny, okurkova sezona, a jak jsem nadepsal v prispevku, penize opravdu nesmrdi a kazdy se musi nejak zivit. Je ovsem fakt, ze nejen po tomhle jejim uletu uz jeji "kritiku" nehodlam brat vubec vazne. Ten kdo pozorne sledoval predchozi dily Terminatora, nemuze tvrdit ze by byl posledni (doufam) lepsi nez ty , co natocil Cameron. Fim neprinasi vubec nic noveho a navic tezi z predchozich 2 dilu. Omlety a okopirovany pribeh: prichod zleho terminatora, prichod dobreho terminatora. Zly zacne nahanet statecneho spasitele sveta, a dobry ho chrani. v polovine filmu akcni honicka, a abychom nezapomneli, dobro zvitezi nad zlem, zly terminator je znicen. Poslednich 15 filmu  asi dosly uplne napady, tenhle konec bychom vazne necekali. Popravde, kdyz si velke procento shrabnul Arnie a zbytek sel do ILM za triky, neni se cemu divit. :) schvalne: jaka bude kritika pani Spacilove na Matrix Revolutions? jiste pozitivni :)
0/0
3.8.2003 11:16

Killer

Malé zklamání
Tak já už jsem tu T3 taky viděl, ale musim říct že mě to trochu zklamalo. Viděl jsem na to snad všechny videoukázky a strašně mě to nadchlo(Už jsem se nemohl dočkat až to uvidim).Po schlédnutí asi tak:Scéna s jeřábem se mi líbila(Super bylo jak Kristanna švíkla s Arnim o tu budovu a ta se pak rozpadla).A taky byl hustej Arni na začátku s těma brejlema(z toho jsem nemohl ještě 2 dny )Jinak těch 140 milionů(odečteno 30 pro Arnieho) tam vubec neni videt.Jinak robot-tank T1 nebyl špatnej,zvláště po nažrání se kulkama  )Taky mě hodně naštvalo, jak málo scén tam dali z postapokaliptický budoucnosti(snad jediná scena ze začátku co jsem si všiml) .Konec taky nebyl špatnej, ale zkousnul bych ještě tak půl hodinyJinak slušná podivaná, ale na T1-2 nedam dopustit zvlašť ne potom co jse mi nedávno dostala do rukou Special Edition T2.
0/0
3.8.2003 10:07

Standa

BLBOST !
Na terminatorovi jsem vyrustal, ale todle je hnusna a nemozna slatanina... nastesti to neni tak preplacany jako matrix2 a 3 ale stejne je to megazrudnost...
0/0
3.8.2003 9:07

JOSEF

AUTOR TOHOTO CLANKU JE IMBECIL
 MEL JSEM MOZNOST VIDET TENTO PASKVIL V USA ASI 3 DNY PO PREMIERE. NEVIM VUBEC O CEM HOVORI VAZENY AUTOR CLANKU. TER3 JE NAPROSTO O NICEM. SPATNE VYMYSLENY PRIBEH, KONEC FILMU JE UPLNE NEJHORSI. JINAK JSEM SI PRI CELEM SLEDOVANI FILMU PRIPADAL JAK NA ZAVODECH BOURACICH AUTICEK.
 (DOUFAM ZE T4 NEBUDE NIKDY NATOCEN, KAZI TO DOBRE T1 A T2)
JOSEF
0/0
3.8.2003 6:48

Traunterberk

Re:
Ty mag*re kdyz nerozumis o cem se ve filmu mluvi tak radsi drz hubu a uc se anglicky. T3 je hodne dobry.
0/0
3.8.2003 7:42

olí 15 let

Muhulele :-)
No už se na T3 moc těším, Terminator2 je můj nejoblíbenější film, miluju ho  :)... Hudba Super..děj Super... škoda, že T3 nenatáčel James Cameroon, ten by to zmákl na 1. ... je to starej lišák :o)... no škoda je, že Connora nehrál Edward Furlong :///... jak tady tak čtu, názory lidí se hoodně liší... já doufám, že T3 mě nezklame, samozřejmě neočekávám,  že překoná T2... nemožné... T2 je prostě Film všech filmů, ať se jdou Wachowští se svým Matrixem schladit dusíkem, i ten ohoz sluší Arniemu víc, než Reavesovi :o)))... a když to tady tak čtu... měl to natáčet Cameroon.. zklamal mě... hrála by tam i jeho ex-manželka Linda Hamilton.. bylo by to jiné... takhle se to natáčí pro lidi co na tom filmu zabijou den... ale T2 je prostě Nejlepší akční film fšeh dob. A taky si nemyslím, že by tam měl Arnie ftipkovat... hold Cameroon mě naštval... nemám ho rád ...
Už se nemohu dočkat až o víkendu uvidím T3, těšil jsem se na něho 5 let a je tu... *lol*
olí
0/0
3.8.2003 4:26

Hugo

Ach ano!
Teprve nyni mi oko padlo na jmeno recenzenta! Jste to opravdu vy, pani Spacilova??? Nebo vas uz nepodjata kritika tak spatne zivi, ze se musite uchylovat k pochvalam dokonalych slatanin?!
0/0
2.8.2003 21:49

Hugo

PROBOHA!!! VO COM TO HOVORITE!?
Proboha! Ten clanek snad musi byt vyplod hodne spatne placeneho P.R. editora APRA!!! Dyk ten film stoji do posledniho zaberu za vyliz (CENSORED)! Nechapu, jak muze nekdo otrepane fraze vydavat za vtipnost a "nevsedni humor" a nakasirovaneho "jakoodrbanehohezouna" za personu z masa a kosti! Uplnym extremem jsou napriklad sceny s indukcnim magnetickym polem, jez muze brat za bernou minci jenom hodne (CENSORED) pologramotny american, ktery (jak je ve Statech obvykle) odmaturoval prakticky jenom z pudu sebezachovy mistnich vyucujicich! Tahle smutna parodie muze tezko konkurovat predeslym skvelym Cameronovym kreacim, ac se sam Cameron na nem podilel, co by spoluautor scenare! Publikujici kritik ten film budto vubec nevidel, ma sedy zakal a trpi silnou nedoslychavosti nebo byl pro nej tento clanek steblem tonouciho....
0/0
2.8.2003 21:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.