RECENZE: Matrix se vrátil. Méně tančí, více řeší

Slogan filmu Matrix Reloaded, druhého dílu americké sci-fi, jež se stala módním kultem počítačové generace, vyzývá: Osvoboď svou mysl! Snad tím míní, ať v příběhu o válce lidí s technikou nikomu nevěříme a o všem pochybujeme, neboť v budoucnosti řízené stroji se může zdánlivá pravda měnit s každým úhozem do klávesnice.

Springparty

Jeskyně
Možná si to neuvědomuji, ale nikde jsem neslyšel jak moc je "Sion" hluboko. Pouze bylo zděleno, že je poblíž zemského jádra. No a v tom to je, už jste někdo viděl sedimentární horniny v hloubce 300 - 6500 km pod povrchem Země? Film je celkem dobrý, ale s tou Vápencovou nebo jakou krasovou svatyní-jeskyní to přehnali. Možná snad naznačení závěru druhého dílu napovídá, že Sion je také část Matrixu (viz. zničení chobotniček)? Potom ovšem Sion alá Hvězdné války byl záměrem autorů. Jinak se mě film docela líbil. Doufám, že ta trojka to spravý k nějakému výsledku filozofického smýšlení obou autorů.
0/0
21.6.2003 12:56

Marekzprahy

Každý si z toho veme něco
Nemůžu souhlasit s názorem Wllka, podle mě byla scéna se skladbou Fluke - Zion vůbec ta nejlepší (i když je to spíš styl wet&hard podobný M. Burianovi). Tehdy jsem se opravdu bavil. Nějaké nudné a naprosto nereálné souboje (i když ve virtuální realitě) mě naprosto nevzruší, zvlášť když člověk ví, že pan Superman prostě nemůže zemřít. Supermany, kteří zachrání svět, možná potřebují USA, já už z toho vyrostl. Podle mě je významnou součástí filmu americká propaganda, která Francii nezůstala nic dlužná (ta scéna s frankofilem mi vyloženě smrdí). Základní téma Matrixu (stroje ovládající lidi) je zajímavé, rozvinutí tématu je však už horší. Japonské uchopení v podobě Animatrixu, zejména Druhá renesance, je mnohem lepší!
0/0
17.6.2003 20:11

Darion

Matrix 2 je super!
Podle mého názoru je MATRIX 2 lepší než jednička!! Příběh se správně prohloubil a zamotal a ani některé trochu "slabší" momenty mi nepřipadají tak strašné.. V jedničce bylo hluchých momentů daleko více (např.: scéna, kdy Neo odjíždí k Vědmě).

P.S.: dnes po Matrixu běží TFFoO takže se dívejte!!
0/0
30.5.2003 21:33

pralefice

Matrix je zklamaním:(
Včera jsem byla na Matrixu, jsem velký fanda jedničky, věděla jsem sice, že dvojka už nemůže přijít s něčím tak přeborným, ale byla takovouhle p*****nu jsem fakt nečekala. Trapný scény okolo lovestory Nea a Trinity, souboje srovnatelné s jedničkou, které končí tak, že Neo uletí, nebo přiletí, zachrání někoho a zase odletí, kecy, kecy, kecy, jediná dobrá věc byla ta automobilová honička, takže mi moc dlouhá rozhodně nepřipadala. Ale vážně jsem čekala aspoň průměrný film, ale tohle...?
A odkdy může Morfeus vyrovnaně bojovat s vylepšeným agentem?
0/0
29.5.2003 11:38

Louder

Polemika s recenzí
Nesouhlasím s recenzí.Je poněkud povrchní.Vyděl jsem nový Matrix včera a naprosto mě překvapil.Čekal jsem jenom maximálně efektní(a nelogickou) podívanou a ta to do jisté míry byla, ale množství metafor a otázek a geniální postmoderní vyznění snímku mě naprosto uzemnily.Ten film je zatím nejlépe natočený mýtus(pche Pán prstenů) a navíc mluví jazykem dnešní doby. To jak se ve snímku řeší otázka kauzality a svobody ukazuje, že Matrix I byl opravdu jen začátek a králičí nora je hlubší než jsem čekal.Je neuvěřitelné, že takto nahuštěný snímek drží pohromadě, ale ono tomu tak(až na pár detailů) skutečně je.Vivat bratři Wachowští PS1: Většina recenzí je zaujatá hlavně díky tomu, že už se nejedná o překvapení, jakým byl první snímek...prostě už divák ví co čekat a tím se vytrácí i trošku prvotního kouzla, ale nový Matrix je prostě jiný... PS2: Možná je na někoho toho kecání trošku moc,ale alepoň kladou otázky a nevnucují odpovědi jako ve spoustě jiných filmů...mě tam nudily spíš ty souboje,jejichž "logika" byla občas dovedena až do absurdnosti, ale kinematograficky to byla zase paráda... PS3:Bří. Wachowští ukázali jak sdělit co největší mase lidí pokud možno co nejhlubší poselství(spíše dilema)- pomocí klišé sdělili myšlenku o úchvatnosti jedinečnosti, no není to absurdní a úžasné zároveň???
0/0
27.5.2003 15:01

Ferda

Re: Polemika s recenzí
Pred par lety jsem videl M1 a sedl jsem si na zadek s otevrenou pusou. Vcera jsem videl M2 a zase sedim na zadku. Myslenka bri Wachowskych je dokonale propracovana fantazie (?:-)) ve ktere se perfektne snoubi tolik, jak ty rikas absurdnich a uzasnych elementu (temata volby, kauzality, relativity a provazanosti obou techto, i samotna mysl skadlici definice reality a sebe sama, spolecnosti, atd., navic vse zakomponavano do naprosto uchvatne akcni podivane, ktera ma spad), ze z toho mysl prechazi. M1 byl dokonaly film, pri kterem cloveku v hlave vyrostl les otazniku, mnoho z nichz na konci bylo zodpovezeno. M2 dokazal tenhle les znovu ozivit a zvetsit, a i kdyz nevim co se stane v M3, pravdepodobne mnohe z nich budou opet zodpovezeny. Nicmene nebudou, a ani nemohou byt zodpovezeny vsechny, protoze otazniky maji hezkou tendenci se mnozit, proste proto, ze kralici nora neni jen hlubsi nez se zdalo, ona totiz nema dno.
0/0
27.5.2003 16:05

pikachu

Ještě něco
Taky mě připadalo, že děj navazoval na Animatrix-ty animovaný filmečky, co byly vyrobený pro reklamní kampaň.Neviděl jsem je, ale něco mi říká, že třeba Final flight of Osiris asi s Matrixem2 dost těsně souvisel.To už je trochu arogance ze strany tvůrců-to že každý kdo chce vidět film je povinen "mít nastudováno".Ale třeba se pletu -viděli jste někdo ty filmečky?O čem je ten tFFoO?
0/0
26.5.2003 22:04

pikachu

Docela nuda
Zdá se mi, že jednička dokázala přesně vystihnout poměr mezi vysvětlováním a akcí.Využívala vtipné zkratky a děj se posouval vpřed hlavně filmovým vyprávěním.Ve dvojce ale jsou vlastně dvě oddělené části-1 zoufale nudná kecací, kde se vysvětluje a vysvětluje a vysvětluje ....A druhá,hyperakční,ale bez myšlenky, kde se jenom bojuje a bojuje. Ani námět jedničky nebyl nijak zvlášť originální(P.K.Dick psal v tomhle duchu už v 50.letech).Do nadpůměru ho ale řadil způsob zpracování a tempo vyprávění.Ale vyčkejme na trojku-třeba konec vše napraví.
0/0
26.5.2003 21:45

Tomíno

Líbil se mi!!!
Je pravdou¨, že Matrix I zůstane klasikou a dvojka je trochu z jiného s pár hluchými místy, ale pořád se drží v nadprůměru. Byl jsem spokojený. Ale No.I byla rozhodně dokonalá.
0/0
26.5.2003 20:40

velkej

PRODÁNO!
Matrix 2 byl prodán, větší slátaninu jsem ještě neviděl, film nemuže stát na tom, že se zopakují fungující věci z jedničky, ale pro jistotu jich tam narvu desetkrát tolik. Kung-fu z jednicky jsem si vzdy kdyz jsem ji videl velmi uzival a mozna to bylo i proto, ze scena trvalo vzyd jen chvili. Na dvojce jsem se pri kung-fu vylozene nudil. nic, prodáno a cau nazdar
0/0
25.5.2003 22:17

Ivett

Matrix??
První díl byl vážně mnohem lepší.. Teď to bylo moc natahovaný.. dost dlouhé scény.. občas jsem se nudila.. co přinese další díl??
0/0
25.5.2003 19:42

WLLK

Hmmm, zas jedna tlachrecenze
Ať to čtu, zepředu nebo zezadu, celá tahle recenze čpí jako snůška podivnejch rádobyzasvěcených tlachů. Matrix 2 jsem viděl, nijak moc jsem se netěšil a bylo to ještě horší, než jsem se obával. Dvakrát jsem vážně uvažoval o tom, že odejdu. Kam se proboha vytratil ten drive z jedničky? Proč to do půlky vypadalo jako nějaká dost špatná černošská romance? A ty vychytaný, výjimečně natvrdlý pseudochytrý slinty zasněných postav hezky rezonojou se stylem recenze Mirky Spáčilové. Že by nákaza stejným zhoubným memem?? PS: Paní redaktorce Spáčilové doporučuji navštívit nějakou "dusnou" technoparty, aby tento styl příště spolehlivě rozeznala od upocené world music, která tak zoufale dlouho slizí v jisté k uzoufání nudné scéně... PFUJ
0/0
25.5.2003 17:17

Dalmat

Bravo
Bravo Mirko, na webech se povaluje mnozstvi amaterskych i angazovanych recenzich, vsak tvoje recenze patri suverene k nejlepsim.
0/0
25.5.2003 14:50

M3 Revolutions

O čem to bude???
I Sion je Matrix! Existují vlastně dva Matrixy, které bujují proti sobě! I Neo je Matrix (II)! I mezi stroji totiž existuje "frakce", a ty proti sobě bojují O ZDROJE, výsledkem je evoluce Matrixu! Nad tím vším však bdí TVŮRCE, který si v Matrixu jen ověřuje postupy = život! Ale ve finále ho to už PŘESTANE AVIT a Matrix VYMAŽE! Ale jen proto, aby nainstaloval nový UPGRADE?!?!?
0/0
25.5.2003 12:12

Marek Beneš

Byl jsem spokojen
Viděl jsem to dvakrát. Je zajímavé , že film se na druhé podívání jeví lepší , protože je tam mnoho skrytých poselství, které unikají. Jsem přesvědčen o tom , že s postupem času  se jeho kvalita jasně ukáže. Je to jiný film naž Matrix1, což je logické. Největší nevýhodou filmu je fakt, že to co se nám jevilo v prvním díle jako převratné se nyní zdá všední. Po prvních 30 slabších minutách se film dostává do úrovně, kde se většina filmu stěží vyskytuje. I kdyby byla ve filmu kvalitní jedna scéna s agenty Smithy, je to film patřící do dějin kinematografie. Technická stránka filmu je prostě fantastická a každý filmový fanoušek ji musí ocenit, protože to bylo mimořádně těžké natočit. Shrnuji. Matrix2 je trochu horší než Matrix1, ale přesto je to velice kvalitní film a nebyl jsem zklamán. Na Matrix 3 určitě půjdu. Myslím si , že ti co jsou zklamáni pouze podlehli masivní reklamě a čekali  něco převratného a přitom to je jenom film.
0/0
24.5.2003 19:34

Filip

Toto je recenze?
Obávám se, že paní Spáčilová postrádá nadhled, kritičnost i výmluvnost, ovšem nikoliv vůli svůj rozvleklý, mírně grafomanský článek vydávat za recenzi. Ostatně myšlenková plytkost skrývaná za opulentní výrazové prostředky je pro tuto dámu charakteristická.
Matrix Reloaded považuji za velmi slabé dílko, které snad může nadchnout jen náctileté, které uspokojí pár vizuálně působivých bitek, které nezklame chudá dějová osnova i slátanost celého filmu. To, že je příběh přímo promořen zoufalými nelogičnostmi, není potřeba dodávat. Škoda, že Reloaded nedostál potenciálu odkazu jedničky, a celý je tak jen podivným barevným klipem.
0/0
24.5.2003 17:19

Earnil

Jenom bych rad poznamenal neco k "jakemusi sokujicimu odhaleni". Jako myslenka mi to prijde dost genialni. Asi tak genialni, jako kdyz Darth Vader sdelil Lukovi, ze je jeho tatka. Na SW si ale nikdo nedovoli sahnout. To je klasika. Osobne bych Matrixu 2 take par veci vytknul, ale celkove bych se zdrzel hodnoceni az do 3 dilu. Je to asi stejne jako kdybych hodnotil LOTRa po shlednuti/precteni Spolecenstva.
0/0
24.5.2003 0:38

Courier

Prehnana kritika/preceneni filmu
Je jasne, ze Reloaded byl urcite precenovany uz od zacatku. Z traileru to ale skutecne vypadalo, ze to bude bomba (skvela prace hosi). Jenze jak se pozdeji ukazalo, film mel spoustu hluchych mist. Zacatek usel, pak dost zbytecna pasaz v Zionu, kde nebylo nic nez jakasi prazvlastni rec Morpheuse, videoklip a reci  o nicem. Ale ze bych v kine i filmu usinal, to urcite rici nemohu. Od chvile co se Neo dostane k Vedme zacina mit film docela slusny spad, akce strida akci a konecne se objevuje i "nejaky ten dej", ktery vrcholi jakymsi "sokujicim odhalenim" v zaveru film. Reloaded urcite neni takovy, jak byl propagovan, ale je to rozhodne dobry film a stoji za to na nej jit. Bojove sceny jsou velice propracovane (takove jsem jeste nikdy nevidel) a vypadaji naprosto SKUTECNE. A malem bych zapomel, co je urcite velke +, Reloaded je DOST vtipny, zvlast hlasky Smithe stoji za to a nejen ty.
0/0
22.5.2003 22:54

Expert

Nuda, hlavně nuda, občas parodie
Dobrá je celkem recence od Neffa na psovi, i když tam dvě věci smotal dohromady....
0/0
22.5.2003 15:54

Kateřina

pro paní Spáčilovou
myslím, že recenze znamená shrnující zhodnocení určitého díla a ne odvyprávění děje včetně popisu jednotlivých scén....ještě, že jsem Vaší "recenzi" četla až po shlédnutí filmu....jináč film dobrej, pro toho, kdo neočekává takovou bombu jako Matrix č.1
0/0
22.5.2003 11:15

Stepan Binko

zklamani
Videl jsem vcera po pulnoci na premiere  a tezke zklamani - opravdu. Jenom neoriginalni akce, myslenka nikde, kycovite a zbytecne sceny. :-(.
0/0
22.5.2003 7:36

ap2001

KK jako Kultovní Kritička
Vážená paní Spáčilová, rád čtu v MF Dnes vaše recenze a stejně tak rád čtu čtenářské ohlasy na ně na těchto stránkách - nabývám z nich dojmu, že vy jste na české poměry stejě kultovní jako Matrix Reloaded :)
0/0
21.5.2003 16:38

Dirty Dancer

jen tak na okraj...
...je pro mě zajímavější než temné filmové vize budoucnosti prostá současnost. Po rozsáhlé mediální masáži vstupuje film do kin dopředu vyprodanou půlnoční premiérou následovanou projekcemi ve všech sálech multikin. A ruku na srdce: ten film za to rozhodně nestojí. No, koho by to ještě před pár lety napadlo? Marketing rulezzz...
0/0
21.5.2003 13:20

jiné pohledy

Re: jen tak na okraj...
vyprodano ani nebylo... dost bylo volnych mist... never novinam a bude ti lip...
0/0
21.5.2003 13:27

Andy

Re: jen tak na okraj...
Skutečně, byl jsem od 1:00 a bylo plno, to jo, ale ne vyprodáno.
0/0
21.5.2003 17:14

orakulum

Muj nazor
Bohuzel nemam ke dvojce titulky a Anglictina taky neni moje silna stranka, lae prijde mi ze celej film trochu kazi prilis postav a  hodne nerealne sceny (nerealne scena jsou v poradku ale obcas neskodi ubrat - treba  me hodne pobavilo jak skakali z mostu na kamion - dobrejch 15 metru a dopadli jako by skocili pres potucek  no nic), kterych treba v jednicce moc nebylo.Kazdopadne jednicka byla supr,takze se spatne prekonava ale myslim ze dvojka az tak spatna neni jako mnozi pisou
0/0
21.5.2003 13:15

Johny English

Re: Muj nazor
No jestli není angličtina tvojí silnou stránkou a viděl jsi to bez titulků, tak ses asi musel místy docela nudit... I když na druhou stranu, jestli jsi nerozuměl těm dialogům, tak to pro tebe možná byla výhoda
0/0
21.5.2003 13:23

orakulum

Re: Re: Muj nazor
titulky sem zatim nikde nesehnal a nemuzu rozumet vsemu a navic nemam cas si to poustet vice krat
0/0
21.5.2003 13:27

Re: Muj nazor
O tom prave Matrix je - je v nem mozne vsechno, just free your mind... a skocis z 15 metru, seskocis z mrakodrapu, a pokud jsi Vyvoleny tak treba i rozpumpujes srdce osoby, ktera je pripojena k Matrixu ... proste je dovoleno vsechno :)
0/0
24.5.2003 17:56

Kalašnikov

Aurel sucks!!
Aurel sucks!!
0/0
21.5.2003 13:07

Aurel

JDETE DO HAJZLU S TOU REKLAMOU
CO JE MNE DO NEJAKYCH AMERICKYCH PICOVIN. POKUD V DNESNIM AMERICKEM FILMU AMERIKA ZROVNA NEZACHRANUJE SVET, TAK TO MUZE BYT JEDINE KONINA JAKO NAPR. TENHLE MATRIX.
TO SE MUZE LIBIT JEDINE OMEZENCUM, NORMALNI CLOVEK BLIJE, KDYZ VIDI TYHLE KYCE.
0/0
21.5.2003 13:05

orakulum

Re: JDETE DO HAJZLU S TOU REKLAMOU
Pust si titanic a poplac si gumidku
0/0
21.5.2003 13:17

on

Re: Re: JDETE DO HAJZLU S TOU REKLAMOU
oba filmy maji mnohe spolecne...
0/0
22.5.2003 23:52

venca

Re: JDETE DO HAJZLU S TOU REKLAMOU
a proc si k tem americkym picovinam ctes recenze? ze by zajem? hm...
0/0
21.5.2003 20:41

Kalašnikov

Spáčilová
Spáčilová sucks!!!
0/0
21.5.2003 12:57

fire_in_the_hole

de la roča
nejlepsi na matrixu je stejne wake up, ostatni je k nicemu
0/0
21.5.2003 12:55

jiné pohledy

taky si neco reknu...
Mě by hodně zajímalo kolik lidí v četně pí spacilove videlo Matrix az do posledniho titulku?! Myslim, ze moc ne, protoze 90% divaku je neslusneho chovani a hned opousti po skonceni obrazků kino! Kdyby jste videli az konec titulku, tak tam uvidite, co vas bude cekat ve tretim dilu!!! Tak a ted si sahnete na svedomi... Kdyby to pani Spacilova videla, tak by ty jeji akcni sceny s chobotnickami a tak, ktere ji tam chybeli, ani neuvadela, protoze to vsechno bude v dalsim dilu... Tento dil byl pouze velmi dobrou pripravou na to, co bude dal a tam uz se pani spacilova a ostatni zhavy po akcnosti dosyta vzrusi... tohle byl jen predkrm, ktery mohl otravit jen ty, co nedokazi sledovat filmy do konce... protoze ja uz se na dalsi film hodne tesim. mimochodem kdo vydel johnyho englishe? a kdo videl co bylo behem a po titulcich v pozadi tech pismenek? kdo to vi? nikdo co?! vsichni zdrahate z kina driv... neslusnaci...
0/0
21.5.2003 12:48

jiné pohledy

Re: taky si neco reknu...
omlouvam za pravopisne chyby, nikdy jsem mimo prvni a druhe tridy ZS nemel z cestiny jednicku...
0/0
21.5.2003 12:50

Dirty Dancer

Re: taky si neco reknu...
Co se týče recenze, tak si myslím, že je ještě docela shovívavá. Já jsem si zašel na M1 i Reloaded hned po sobě a musím říct, že "dvojka" je minimálně o jednu třídu níž. To co v Reloaded za něco stojí, se už objevilo v jedničce, akorát v menším měřítku (třeba souboje s agenty). A to co je tam navíc je omáčka ve stylu Star Treku (v lepším případě) a videoklipu z provenience MTV (v případě horším)...
A tvůj názor, že dvojka je jen přípravou na Revolutions? Tím hůř. V tom případě musíš uznat, že za vším je jen chladný kalkul (3 filmy vydělají víc než dva) a tento kalkul jen nechal vzniknout slabý film, bez kterého bychom se obešli. Jenže na něj půjdeme protože za a) chceme vidět, jestli to bude tak dobré jako Matrix, či za b) jestli je to opravdu takové zklamání, o kterém všichni mluví. Ze stejného důvodu pak zajdem na trojku, i když možná s otázkou jestli to bude aspoň o něco lepší než dvojka....
0/0
21.5.2003 13:04

jiné pohledy

Re: Re: taky si neco reknu...
jde o to v jakem slova smyslu je horsi... mně se to třeba líbílo, protoze se tam vic mluvilo a nebylo tam zas tak krve jako v pravych akcnich filmech... ale pravda, ze nejhorsi scena je prave ve dvojce, kdy pritelkine nea umrela a opet obzivla... konec byl trosku az moc americky. Jestli bude ta trojka jen boj, tak bude pro mě horší a pro někoho lepší... to je asi normalní, ale že by druhy dil byl zas takovy propadak to nevim... to se mi nezda... je pravda, ze byl udelan pro vic penez, ale to asi jako kazdy film, ktery ma pokracovani a tezko muze dvojka prekvapit tak jako prvni dil. Alespon se mi na tom filmu libi, ze je vysvetlo proc se tam lidi zabijeji a clovek by ani nevedel poradne proc... to bych si mohl dokolecka poustet jen terminatory apod. ta zapletka sice taky neni svetoborna, ale kdo by sel na film, kteremu by rozumenli jen vysokoskolaci a to jen takovy, ktery maji opravdu rozum a ne jen schopnost "sprtani"... takove filmy hledejme na ct2
0/0
21.5.2003 13:25

David

recenze
doporučuji všem kdo chtějí M2 vidět, mrknout na tuhle recenzi .... z mého pohledu je objektivnější a nezaujatá
0/0
21.5.2003 12:17

Kafka

Re: recenze
Davide, recenze vyjadruje subjektivni nazor autora na film.... proto v zadnem pripade nemuze byt objektivni!!!
0/0
21.5.2003 12:23

Silvie

Re: recenze
Ach jo, kdy uz konecne lidi prestanete blaznit s objektivitou! Recenze nemuze byt objektivni ani omylem (uz jste videli objektivni nazor?), ostatne ani zpravodajstvi nikdy nebude pri nejlepsi vuli objektivni, protoze samotny vyber zprav, jejich razeni a vyzneni podleha subjektivnimu rozhodovani.

0/0
22.5.2003 17:34

mortyr

můj názor
Film MATRIX byl geniální, dvojka je bohužel jen docela nudný, zdlouhavý a zbytecne ukecany sequel s nekolika dobrými akčnimi scenami.
0/0
21.5.2003 11:51

karloss

Kritik s velkým K pí Spácilová
Vážená paní Trinity Spáčilová,připadá mi,že pro Vás neexistuje film,který byste nepohanila;o akčních snímcích to platí dvojnásob.Ono se přeci všeobecně ví,že se lépe kritizuje než vychvaluje.A tak Vás plně chápu.Prostě jste chtěla mít méně práce a více volného času.Ale přeci jen si myslím,že existují filmy,které byste vychválila.Mám na mysli romantické slaďáčky typu Daniele Steel.
0/0
21.5.2003 11:15

radim

coze???
Vite vubec co je kritika?!?
0/0
21.5.2003 11:45

Johny

0/0
21.5.2003 11:04

brůna

český film vs. frau spáčilová
nic proti paní spáčilové, v lecčems má pravdu, jen kdyby tak nenadržovala českým filmům!!! na jakkoliv dobré podívané americké provenience (nemám na mysli hluboké umění) hledá sebemenší chybičku, když ale natočí nějakou slátaninu téměř televzině inscenačního charakteru kdejaký místní jouda, zcela zásadní nedostatky velkryse přehlíží a naopak vyzdvihuje kdejakou údajně povedenou maličkost. na český filmy lepší nechodit, člověk si přijde, že mu na plátno promítají televziní program (čest výjimkám)
0/0
21.5.2003 11:00

fire_in_the_hole

je to v rezii
jonh voo, nebo jak se to vlastne pise, ani sam nevim.on udelal z M1 to co bylo, ale to by bylo asi na dlouhe vypraveni, na akcni sceny je ten nejlepsi na svete.MI2 byla taky nuda, ale asi tri akční scény byly naprosto genialni - propojeni dimamiky muziky a zpomalených detailnich zaberu umi proste nejlip
0/0
21.5.2003 10:07

Sin