Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ideální policista je inspektor Columbo

Druhá řada seriálu Četnické humoresky, která dnes vejde na obrazovku, je pro Tomáše Töpfera minulostí, třetí řada naopak budoucností, o níž Česká televize stále rozhoduje. Představitel hlavní role četnického velitele Arazíma zatím píše hru, kterou uvede v Divadle Na Fidlovačce v září a v níž si zahraje císaře Rudolfa II. „Ale taky je to trochu detektivka o tom, jak to vlastně bylo s golemem,“ říká Töpfer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan

V noci
Málokdy stihnu Humoresky ve čtvrtek, pracuji. Zato při jejich repríze z neděle na pondělí se koukám vždycky, i kdybych měl v práci potom usínat. Nenechám se o ně připravit. Je to paráda.
0/0
3.4.2003 15:44

Dr. Zelezny

No nic moc...
Zajimavej napad, ale ta prostoucka najivita scenare je nedky zarazejici...takova polopaticka (vetsinou se da dej odhadnout  pulhodiny dopredu ). KATASTROFALNI JE OVSEM HERECKY VYKON TOPFERA je FAKT UBOHEJ, opravdu prehrava jak nejhorsi ochotnik ( prosim ochotniky za odpusteni )!!!! A ty zabery nemaj vubec patinu prvni republiky (podivejte se napr. na H.Poirota jak vypadaj 30. leta), krom kostymu a aut to vypada jak toceny prevcirem. Shrnuto a podrhnuto divat se na to da, ale zadna slava ...trosku duslednejsi pristup a mohla to bejt opravdu zajimava a kvalitni odpocinkova podivana!
0/0
3.4.2003 15:38

frog

kvalita
Jo, Jo... Serialy nesleduju a TV vpodstate povazuju jako medium za stoku braku... ALE CETNICKE HUMORESKY JSOU SKVELE. Vzdy si na ne najdu cas.
0/0
3.4.2003 15:04

martin

Ať žijou humoresky
Je to zdaleka nejlepší český seriál a Ondřej Trojan to hraje geniálně
0/0
3.4.2003 14:33

Fibber

Re: Ať žijou humoresky
Jak už tady bylo řečeno - představitelem Jarého je Ivan Trojan - jeho bratra Ondřeje jste mohli vidět např. na předávání cen Český lev 2002, kde Ivana za jeho nepřítomnosti zastupoval...
0/0
3.4.2003 14:39

Kato

Re: Ať žijou humoresky
Az na toho "Ondreje" naprosto souhasim. Ivan Trojan je tam suverenne nejlepsi, Topfer je dost jednotvarny, dost mi tim pripomina Marvana. Ale jinak mu k tomu serialu gratuluji.
0/0
3.4.2003 16:47

Bocis

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí imgs.idnes.cz" width="26" height="16">)
0/0
3.4.2003 14:14

Leni

Díky
Děkujeme za skvělý český seriál,celý týden se těšíme na další díl.
0/0
3.4.2003 14:11

Lybor

Žabomyší válka
Je docela sranda, jak se lide dokazou "roohnit" kvuli saerialu v televizi a nadavat si do vselijakych bolseviku a pod. Fandim vam a pridavam se timto prispevkem k vasim radam s nazorem: Ja mam tenhle serial rad a Topfera, Trojana a vubec vsechny...  
0/0
3.4.2003 14:07

Lybor

Žabomyší válka - oprava
samozrejme "rozohnit"
0/0
3.4.2003 14:09

Marvin

Columbo je neskutecnej idiot
To uz byl lepsi detektiv svyho casu Kojak. Columbovy pripady jsou tak okate manipulovany, ze si toho vsimla pri sledovani jedne jedine epizody i moje jedenactileta dcera.
0/0
3.4.2003 12:57

Ales

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí imgs.idnes.cz" width="26" height="16">)
0/0
3.4.2003 13:25

eeee

???
Nechápu co se na tom komu líbí! Že by ten ubohý děj a toporný herecký výkony...?
0/0
3.4.2003 12:40

Delirium Tremens

Re: ???
Zato ošklivka Betty to je jiný kafe co? :-)
0/0
3.4.2003 13:00

eeee

Re: Re: ???
kdo je proboha ošklivka Betty ??
0/0
3.4.2003 13:36

maverick

Pohoda
Po dlouhé době je to v televizi seriál na který se těším. Inteligentní příběh a humor zasazený do období první republiky je balzám na duši po všech těch přiblblejch Esmeraldách , geniálních čoklech a drsnejch hochů z dopravky. Také je dobře že je zasazený do jiného prostředí než do Prahy.
0/0
3.4.2003 12:29

jarmila

Re: Pohoda
mas pravdu, je to uleva po vsech tech kravinach, ktere se na nas vali ze vsech moznych kanalu. Mam po krk akcnich strilecek a bojovych umeni... o co lepsi je normalni pribeh z naseho prostredi, napsany na telo nasim hercum. Tesim se na dnesni novy dil a vubec se za to nestydim.
0/0
3.4.2003 13:54

Kato

No Twin Peaks to neni
ale jinak moc prijemna oddychovka. Koukam na to moc rad - vlastne bych to spis nazval Cetnicke pohadky (pro dospele).  Ale nejvic jsem se nasmal pri zastavenem zaberu, kde hlavni hrdina place nad polomrtvym psem, vedle lezi zastreleny kolega-jelimanek a pres to bezi titulek Cetnicke humoresky. Tomu rikam kouzlo nechteneho, na tohle by snad ani Lynch neprisel. Doufam, ze mne takhle jeste nekdy pobavite.
0/0
3.4.2003 11:10

moucha

Re: No Twin Peaks to neni
Nutno podotknout: "Díky Bohu" že to není Twin Peaks. A pro ty ostatní nespokojence. Lepší koukat jak žerou tlačenku a buřty než "hambáče" nebo "horký psy". A asi pro většinu to taky není dost "akční". Skoro nikde žádná krev nestříká ani vzduchem nepoletují kusy vystřelených mozků, tak proč na to koukat, že? To je lepší něco z USA....
0/0
3.4.2003 12:04

Kato

nespokojenec?
Mas dojem, ze se mi to nelibi? Proc bych se na to jinak skoro pravidelne dival? Jen jsem podotknul, ze ten dej neni nijak zvlast slozity a do urcite miry se da docela presne odhadnou co kdo v ktere chvili udela, jak zareaguje, co se asi stane a jak to nakonec skonci. Idealni nenarocna pohodovka na vecer v druhe polovine pracovniho tydne. Jinak bych chtel trochu oponovat, Twin Peaks take nebylo nijak zvlast akcni a nejak si ted nevzpominam na strikajici krev nebo vystreleny mozek - o to vice tam ale bylo napeti, prekvapeni a neustaleho pocitu "posunute reality". No ale presvedcovat o kvalitach toho serialu nekoho komu asi moc nesedl (proc bys jinak psal "diky bohu, ze to neni") nema smysl.
0/0
3.4.2003 12:29

kazatel

Re: No Twin Peaks to neni
Jo to je fakt, ten dil se jeste k tomu jmenoval svatba. Ta se vlastne v tom dile ale nestala. Jinak je to pekne detailne dobove provedeny serial. Ale idealni policista byl inspektor cluso, nebo de funes.
0/0
3.4.2003 13:26

Kato

No jo, vlastne
svatba se to jmenovalo, diky. To bych kldine koupil jako plakat, dokonaly ulet, to by clovek tezko vymyslel kdyby se o to cilene snazil......
0/0
3.4.2003 16:42

jana

pisálku!!!!
A copak jsi měl z češtiny, spisovateli? Nejsem televizní maniak, ale tento seriál si ujít nikdy nenechám.
0/0
3.4.2003 11:03

Jiřík

No
Nekoukam se na to, ale podle toho, co se vysila na Nove, povazuju Cetnicke humoresky rozhodne za lepsi. Maly detail pro server IDNES a pana Töpfera - pokud vim, Columbo neni inspektor, ale porucik. Mejte se krasne a moc se nehadejte.
0/0
3.4.2003 10:41

Martin

Re: No
Druhy maly detail pro iDnes: predstavitel "Jareho" se nejmenuje Ondrej, ale Ivan Trojan.
0/0
3.4.2003 11:49

Dave

Re: No
Pokud vím, tak inspektor znamená něco jako vyšetřovatel (i dohlížitel), jde tedy o označení činnosti, kterou se policista zabývá, a  poručík je hodnost, takže se tahle dvě označení nevylučují.
0/0
3.4.2003 13:09

MZu

nazor...
pohodovej serial, mnohem lepsi nez ty picoviny zahranicni provenience co davaj na soukromejch TV kanalech...
0/0
3.4.2003 10:09

Jirka

No co
Viděl jsem pár dílů, kde se lacinný děj převážně odehrával u jídla (četníci jedli tlačenky, salámy buřty s cibulí, pak se jedlo na nějaké recepci, atd,atd.)Už nebožtík Dietl věděl, že lidi moc rádi koukaj na žranice. Proto v Ženě za pultem běží v úvodu dlouhé záběry z lahůdkářství, proto byl další seriál přímo ze " žrádelny"  Karlovarského hotelu.A pod jde o pana Topfera, který má, zdá se monopol na titulní role v TV seriálech, jeho triviální pokus o výraz starého dobrého četnického mouly, mi z dobou,kdy se to mělo odehrávat, vůbec nekoresponduje, neboť ani tehdy to v Čechách nebyla žádná Amerika, ale především bída s nouzí.No nic, když se to lidem líbí.........  
0/0
3.4.2003 9:04

Marty

Re: No co
tak se radsi koukej na Novu, troubo. podle me to ma vtip, poezii i pribeh.
0/0
3.4.2003 9:41

cheeman

Re: Re: No co
Souhlasím s Martym, jeden z nejlepších českých seriálů a pokud vim, tak za prvni republiky jsme se az tak spatne nemeli...
0/0
3.4.2003 9:54

jana

Re: příjemné
0/0
3.4.2003 11:00

Petra

Re: No co
Svou kritikou jsi mě nejen nepřesvědčil,ale mám i pochybnosti že kritizuješ něco co jsi viděl jen z rychlíku. T.Töpfer tam rozhodně neni v roli ňoumy, ten by si asi takovy respekt od svych "kolegů"neziskal....
0/0
3.4.2003 11:17

Tomík

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí imgs.idnes.cz" width="26" height="16">)
0/0
3.4.2003 12:19

kral ja prvni

Re: No co
Docela chapu, ze se ti nezavdecili. Nejsi v tom sam. Vzdyt pitomcu je v tomhle narode 60 - 70% [zdroj: grafy sledovanosti TV Nova]. Jedna se o serial mensinovy, pro ktery je nutny urcity socialne-inteligencni zaklad. Muzes ale byt v klidu - i na tebe a tobe podobne bylo pamatovano a to v hojne mire i na verejnopravni televizi (napr. Ranc u zelene sedmy) a krom toho mas jeden plosny soukromy TV kanal, kde ti vysilaji od rana do noci nonstop slabomyslnosti. Kdyz se podivas do TV programu, mas z ceho vybirat, tak si neotravuj mysl jednim serialem, ju?
0/0
3.4.2003 12:42

Michal Trachta

Re: Re: No co
Ja teda jen cumim, ceho jsou nekteri schopni, kdyz nekdo vyjadri svuj nazor. Urcite sam sebe pocitas do te skupiny 40-30% brutalne inteligentnich elit tohoto naroda. Gratuluju. Skoda, ze se za svou inteligenci stydis a nepodepises se.
PS Ten serial je zasazen do doby DEMOKRATICKEHO Ceskoslovenska. Zkus o vyznamu toho slova premyslet a neco si z toho odnest...
0/0
3.4.2003 13:06

Jirka

Re: Re: No co
Téměř všechny výhradu k názoru který jsem nadhodil jsou v jednom společné.:BOLŠEVIK!!! Proč? Protože kvalita  Vámi hodnoceného seriálu vychází jen a pouze z porovnání s ostatním, většinou mizerným, brakem..Byli to komunisté, kdo tu zavedli hodnocení jen porovnávacím způsobem: nemáte maso? ale na Kubě není ani máslo, tak buďte zticha.Jak hluboko v nás  tohle totalitní myšlení zůstalo, je vidět i po deseti letech od sametové kamufláže.Takže vězte, Ranč u sedmy, Kobra,a všechny ty argentinsko-novácké telenovely je i dle mne laciný brak.Ale to neznamená, že budu jako vy, zobat s nadšením jak slepice vše ostatní, co mi ČT střihouni nasypou.Čau a zkuste nemyslet RUDĚ.   
0/0
3.4.2003 13:32

pm

Re: No co
Díky za tvůj příspěvek! Je to jediný rozumný názor z celé diskuze!
0/0
3.4.2003 12:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.