Diskuze

RECENZE Pupendo: Ohňostroj smíchu z neveselých časů

Jedno je nesporné a nezpochybnitelné: Pupendo baví. Dokonce je to legrace ukrutná, legrace na způsob ohňostroje, jenž vybuchuje až marnotratně v každé větě či situaci. A přitom legrace onoho vzácného druhu, kdy člověku nemusí být za vlastní smích stydno.

bláboš

30. 5. 2003 14:57
tak tohle si myslím
mě (nebo mně? _:)_ )  se zdá pupendo jako dost smutnej film. i když jsem se občas zasmál. je to prostě něco jinýho než pelíšky. to, že to napsal stejnej člvoěk (nebo ne?) neznamená, že to bude stejný. no a to je asi tak všechno _:)_
0 0
možnosti

Tylor Duncan

30. 5. 2003 13:58
vam kritikum
ja byl na filmu dvakrat, a nejak mi nesedi mistni kritiky. zatimco vy ste se nudili, ja dvakrat za sebou slysel celej sal vybuchovat smichy v ruznych momentech film. tenhle film ma bavit, lehce uvest do melancholie a to je vsechno. a vam radoby chytrakum co to srovnavate s peliskama, ... proboha proc? to je jako srovnavat filmy sveraka&smojlaka "vrchni prchni" a "jachyme hod ho do stroje" ...
0 0
možnosti

Jirka

26. 5. 2003 13:16
Velké zklamání
Hezký den, nedávno jsem shlédl film Pupendo a bylo to pro mě veliké zklamání. Určitě si nezaslouží tak obrovskou reklamu jakou měl. Celý film jsem marně hledal vtipnou scénu nebo nějaký dobrý fór. Jak někteří srovnávají tento film s Pelíšky nebo s jinými českými komediemi, tak to vůbec nemá smysl. Myslím si, že Pupendo je velkým filmem o ničem....
0 0
možnosti

Marus

26. 5. 2003 8:12
Nuda v Brne
At uz jdou s tim Pupendem nekam. Je to nuda. Jdete se vsichni mrknout na "Nuda v Brne". To je vynikajici film!!!!
0 0
možnosti

Radek

29. 5. 2003 15:14
Re: Nuda v Brne
Souhlasím, Pupendo bylo absolutne o nicem, Nuda v Brně, je film, kterej má duši....
0 0
možnosti

pozorovatel

23. 5. 2003 13:21
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Mattes

21. 5. 2003 19:03
Spatny monitor?
Tak jsem se podival na Pupendo. Ohnostroj smichu, herecke koncerty,Pavel Liska, uklidnujici sceny, proste skvelej film. Muj monitor je ale asi tak spatny, ze nic z teto skvele podivane neukazal a ja se dve hodiny nesmal a nudil az jsem malem usnul. Pupendo je skutecne velmi pekny film.
0 0
možnosti

Michal Cerny, Pardubice

14. 5. 2003 17:41
Slusnej film
Tak jsem zase tolik vyklepanej z toho, ze pujdu na Pupendo, nebyl, ani jsem od toho tolik necekal. Po tom, co jsem odchazel z kina, tak jsem si rikal, ze Pelisky byly lepsi. Nicmene postupne se mi to zacalo v hlave rozkladat a film se mi ted s odstupem casu libi vic, nez tesne po promitani. Vybavuji se mi jednotlive repliky, jednotlive situace, mozna se mi to tedy libi vic proto, ze si vlastne v hlave tocim novy film, do ktereho vkladam i svoje vlastni pocity i zazitky. Na Pupendu se mi libilo, ze se kazdy smal necemu jinemu, podle toho, jak v nem ktera situace vyvolala jeho vlastni vzpominky. Byly i situace, kdy se nesmal vubec nikdo, krome jednoho cloveka. Mel jsem obcas pocit, jako by ten film byl toceny pro kazdeho individualne, kazdy si z toho vzal neco jineho. Souhlasim s tim, ze se nektere prvky (treba deti ve skole) nepovedly, ale celkove si myslim, ze je dobre, ze film pripomnel, jake to tady tenkrat bylo a abychom na to mysleli, kdyz se nam neco nelibi ve svete soucasnem. Myslim, ze tehdejsi dobu nam to pripomnelo velice dobre.
0 0
možnosti

berkshire hathaway

12. 5. 2003 14:36
Šampaňský bez bublinek
Dobrý den, včera jsem viděl Pupendo. Pelíšky a Musíme si pomáhat mají deset bodů z deseti, opravdu dobrý filmy, vybroušený. Pupendo bohužel u mě propadlo, většina herců působila mdle, vtipy byly už očekávaný a bez většího náboje, některý věci vůbec nepřipomínaly 80. léta (jsem ročním 69) a hlavně herecký obsazení už není ono - pořád stejný lidi, mě nejvíc vadí Holubová, a ani uřvaná scéna se silikonovýma kozama Vilmy Cibulkový (chce s nima prorazit do porna?) to nezachránila. Jedinou vyjímkou byl Pája Liška, to bylo supersonický + Divoké včely taky super. Tak je je můj zážitek, mějte se fajn, snad to příště bude lepší. Ahoj
0 0
možnosti

CEZ

4. 5. 2003 10:51
Trochu si to urovnejte v hlavě!!!
Nejdřív si to urovnejte v hlavě a porovnejte americkou produkci typu Spiderman, apod. s Pupendem a pak něco vykladejte. Je to oddychovka a mě se moc líbila, tak tady každý nekritizujte, stejně jste se většině těch forků smáli taky. Více takových filmů, lepší takové než např. film Eliška má rada divočinu.
0 0
možnosti

Honza

30. 4. 2003 0:45
U mně dost dobrý
Viděl jsem to a byl jsem spokojen, třebaže jsem se obával, že kvalita filmu nebude odpovídat předešlé propagaci. Já se smál a bavil a živě jsem si připomněl časy minulé. Tenkrát jsem měl to štěstí, že jsem tehdejší dobu vnímal "náctiletýma" očima a měl své starosti a zájmy, které byly jen moje. Dnešní generace nemůže pochopit, co nikdy nezažila. Proto ty přílišné kritiky. Film ale splnil účel, mělo -li to být zasazení příběhu postaveného na individuálních výkonech herců  do času, na který by nikdo neměl zapomenout.
0 0
možnosti