Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Umělce zaměstnává konflikt s Irákem

Proti chystané válce v Perském zálivu protestuje řada umělců, zvláště ve Velké Británii. Zpěváci, herci i spisovatelé se angažují proti válce ve větší míře, než tomu bylo při prvním konfliktu s Irákem, během vojenských operací v Kosovu nebo v Afghánistánu.
V článku najdete názory na válku v Iráku jak zahraničních, tak i českých umělců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PIPS

Umi to nekdo vysvetlit?
Ja chapu pro i proti. Ale nerozumim jedne veci. Bush rekl Irak nespolupracuje pri odzbrojovani-budeme valcit a kdyz Irak spolupracuje, tak chteji valcit zas. PROSTE TOMU NEROZUMIM. Je tady nekdo kdo to umi vysvetlit?
0/0
19.3.2003 22:39

Skorpick

O.K.
Myslím si, že je správné, aby umělci veřejně protestovali, vyvrátí názor některým svým proválečným fandům. avšak na politiky a na republikána Busche to žádný vliv určitě mít nebude. Vždycky, když jsou v USA u moci republikáni, tak je problém...
0/0
19.3.2003 19:50

Hans

Re: O.K.
Jo, jasně obrovskej problém. Za republikána Reagana padl Sovětský svaz, což mimo jiné způsobilo, že tady teď můžeme takhle svobodně diskutovat. Za republikána Nixona s Kissingerem v zádech byla prováděna opatrná a citlivá politika na Blízkém východě, která na čas zastavila masakry....Jo-a za slavného mírotvorce, demokrata Cartera, Sovětský svaz napadl Afghánistán a USA nezmohly ani kuloví...jednat je potřeba z pozice síly! Svět mění jestřábi, a ne holubice...
0/0
19.3.2003 20:18

poldi

Re: Re: O.K.
Presne tak!mas recht chlape!naprostej souhlas
0/0
20.3.2003 13:21

queen

Zastavte blázna
Skutečná osa zla :USA,IZRAEL,IRAN,SEVERNI KOREA
0/0
19.3.2003 19:46

John

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.3.2003 19:27

JR

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.3.2003 23:58

Zajimalo by mne... Johne / Blanka

Re: Re: Svrhnout Sadama bez USA
Taky Te to namichlo, ze?
0/0
20.3.2003 0:18

Zajimalo by mne... Johne

Re: Svrhnout Sadama bez USA
1) Jak muzes ty 2 srovnavat? Copak nevis, co Saddam ma vsechno na svedomi - kolik zivotu VLASTNICH lidi? 2) Jak muzes nezodpovedne zkreslovat a tvrdit ze vis co Americani chcou - nevim kde v USA se nachazis a s kym se stykas, protoze takova hlaska je absurdni. 3) Proc ses sem cpal, kdyz to tu vsechno tak nenavidis?
0/0
19.3.2003 23:59

Ranař

Spielberg taky??
Je vidět, že ten židák nezažil holocaust, jinak by nemohl podporovat válku!!!!
0/0
19.3.2003 19:24

Ivo

Re: Spielberg taky??
Asi spíš naopak. Ví, k čemu může vést appeasement!
0/0
19.3.2003 21:19

Fanda Beewize

Uz at to zacne!
Doufam, ze se nejakej po*uk zase upali na vaclavaku. Jako na protest proti valce. To by zase bylo, ta titulni strana v Blesku!! Ta valka je spravedliva a vy s tim stejne nic nenadelate .
0/0
19.3.2003 16:45

plumbarz

idiote bez se bodnout! s valkou do hajzlu
cely je to vykloubeny, mrzky a zhovadily! taky se to vrati. akce - reakce a bude to nadlouho...mozna sam doplatis na svoji blbost
0/0
19.3.2003 18:37

Ranař

Re: Uz at to zacne!
Počkej ty kreténe jak budeš kecat, až budeš mít dvakrát dražší benzín /zatímco američtí agresoři ropu zadarmo/. Ale možná nejsi řidič. Mozek ale nemáš tutově!!
0/0
19.3.2003 19:26

D.S.

Hm _:O_
0/0
19.3.2003 15:44

Bejby

HM!
Tak koukam, ze dokud Vam nejde o hole rite, umite jenom slepicit.
0/0
19.3.2003 14:16

kango

hrozna skoda ze na nas cechy arabove kaslou
a tak nevime co to je, bat se o svuj zivot. holt nama pohrdaj a nejsme pro ne dulezity. a tak jim aspon fandime proti americanum, ktery nam sice taky nic spatnyho neudelali, ale jsou tak nejak moc silny a od jakziva byli hnusny imperialisti a slo jim jen o prachy. a navic bejt protiamerickej je "in". at zijem!
0/0
19.3.2003 13:05

Kaja

Re: hrozna skoda ze na nas cechy arabove kaslou
Pokud fandim taky kazdemu, kdo je proti nacistum, presto, ze mne osobne nacisti nic spatneho neudelali, tak musim mit i na Ameriku a na to co dnes dela podobny nazor.
0/0
19.3.2003 14:04

PRG

Re: Re: hrozna skoda ze na nas cechy arabove kaslou
Je vidět, že máte velké zkušenosti. Jsem rád, že Spielberg a Cruise mají rozumný názor. Pamatuji se, jak někteří výlupci z americké "kulturní fronty" zpívali protestsong dokonce i v lednu 1991, kdy se osvobozoval Kuvajt. Je to hlavně tím, že to žádní veleduchové nebudou.
0/0
19.3.2003 16:21

Petr

Už to chci vidět
Taaak doufám, že už to brzy začne. Opravdový masakr (bomby orange)to bude nádhera a na CNN to bude live. Někteří u toho budou i onanovat. To bude opravdu nádhera :))))))))
0/0
19.3.2003 12:56

XM

Re: Už to chci vidět
bezte rozpoutavat flamewar jinam
0/0
19.3.2003 13:03

kango

Re: Už to chci vidět
no doufam ze toho moc videt nebude, par vybuchu a bude konec.
0/0
19.3.2003 13:07

XM

Karl Gott Mit Uns
tak posledni, co by mi ted chybelo ke stesti, je nazor treba K.Gotta, to bych se asi zase nejspis dozvedel, ze za vsim stoji "luminati" ;-) (zalezelo by to samozrejme na tom, co zrovna cetl za detektivku vcera pred spanim, ten samy nazor mam na 95% ostatnich "umelcu")
0/0
19.3.2003 12:53

Miloš

USA - ochránce světového míru :o)
  Útok na Irák bez rezoluce OSN odporuje všem mezinárodním dohodám a bude tvořit nebezpečný precedens. V rezoluci 1441 se neříká nic o útoku bez předložených důkazů a USA to moc dobře ví. Tajné služby USA prohlašují, že mají důkazy o tom, že Irák vlastní a vyvíjí zbraně hromadného ničení. Pokud by je měly, určitě by je zbroním inspektorům předložily. Ovšem ony, stejně jako již několikrát v minulosti, lžou. Myslím, že odpůrci války, stejně jako já, se nezastávají Husajna, jen jsou proti formě, jakou chtějí američané válku vést. A nemá to nic společného s kumunismem nebo ekoterorismem, jak se tu a tam snaží někdo naznačovat. Jen tak mimochodem USA také porušuje úmluvy o zbraních hromadného ničení a o jejich vývoji. I přes celosvětový zákaz vývoje jaderných zbraní je USA vyvíjí, také by tu byl prostor pro intervenci zbrojních inspektorů. Jenže všichni "spojenci" USA nemají zájem na toto upozorňovat. USA dokonce až do r. 1990 Husajnovi chemické a biologické zbraně dodávaly v rámci války proti Chomejnímu a chemickému útoku na Kurdy bez zájmu přihlížely. Tak co se to teď děje?
0/0
19.3.2003 11:48

Mirek

Re: USA - ochránce světového míru :o)
Můžeš to nějak rozvést - jak, kdy a kolik toho amíci "údajně" dodali do Iráku ? Asi to máš kapánek poplantaný, co ?
0/0
19.3.2003 13:51

rich

Re: Re: USA - ochránce světového míru :o)
ty to nemuzes vedet, protoze v 80. letech kdy probihala  valka mezi irakem a iranem ty jsi jeste tahal kacera
0/0
19.3.2003 23:41

Vi-tech

Re: USA - ochránce světového míru :o)
...v roce 1982 byla  Radou bezpečnosti odsouzena bezdůvodná agrese američanů v Nikaragui - použití síly bylo bezdůvodné, neúměrné - dalo by se to nazvat terorismem....a teď sama chce AmeriKKKa bojovat s terorismem....děkuji, nechci pane Bushi!
FUCK WAR! - FUCK BUSH
0/0
19.3.2003 16:10

Zanoza

Re: USA - ochránce světového míru :o)
Miloši, Ty seš ale blbej...
0/0
19.3.2003 16:36

Mr. Talpo

Re: Re: USA - ochránce světového míru :o)
hmm, tak ty to máš v hlavince taky trošku pomotaný co? ale hlavně, že chápeme pojem demokracie... ty a tobě podobní osli by měli být pod ústavním dohledem, protože vaše hloupost je až do nebe volající... a za to může špatná výchova v rodině a zanedbaná školní docházka, jste zkrátka nevzdělaní.
0/0
19.3.2003 18:31

aligátor

Kdo chce válku?2
Já žádnou radu, co si mám myslet, nepotřebuji, ale názor Marqueze má pro mě větší váhu než názor Marhoula, který nedokázal nic jiného než rozkrást celý  Barrandov 
0/0
19.3.2003 10:53

aligátor

Kdo chce válku?
Heineken má pravdu v tom, že "umělci" nemají víc pravdy než kdokoli jiný, ale jinak bych jejich názor nedehonestoval citací blbé staré písně. Proti válce jsou přece i lidé jiných profesí - mimochodem podle průzkumů veřejného mínění je jich většina: kde je potom ta demokracie, v jejímž jménu se válka vede? Ha?
0/0
19.3.2003 10:50

Heineken

Re: Kdo chce válku?
Demonstroval jsem to pisni pouze sekundarni rys jejich povahy. Kdyby meli jit do valky tak maj vsichni modrou a hraji si na blazny. Jak jsem odpovedel Jindrichovi - svymi vystoupenimi a akcemi nezachrani byt jedinny lidsky zivot a jejich konani je spise platne pri konani charitativnich koncertu az po dokonani valky, genocidy apod. Tod vse.
0/0
19.3.2003 11:01

aligátor

Re: Re: Kdo chce válku?
S tím samozřejmě nelze než souhlasit.
0/0
19.3.2003 12:08

Karel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.3.2003 10:27

peitro

Re: Omezenci mezi nami
americky prezident ? to je clovek ktery americanum rika ze jsou skvely narod, ze jsou ti nejlepsi lidi na svete, ez neni lepsi zeme pod sluncem nez je amerika.. takovy prezidnet je pak v oblibe vetsiny americanu. staci jim zvysovat sebevedomi velkohubymi a stupidnimi zvasty a oni ho pak znovu zvoli. nasi politici pracuji podobne ovsem nezvedaji nam sebevedomi, ale tlak a tepovou frekvenci.
0/0
19.3.2003 10:31

Jarda

Míroví aktivisté
Sakra kde byli všichni ti aktivisté když Saddám zabíjel svoje lidi plynem a kde protestovali když Srbové vraždili v Srebrenici a bombardovali Záhřeb.... 
0/0
19.3.2003 9:49

Josef

Re: Míroví aktivisté
Kde tenkrat byla Amerika? Podporovala Irak ve valce proti svemu nejvetsimu tehdejsimu nepriteli - Iranu.
A kdys Saddam zabijel sve lidi plynem v roce 1988, tak mu amerika dodavala mj. vrtulniky, ze kterych to svinstvo rozprasoval.
0/0
19.3.2003 10:33

Ctirad

Re: Re: Míroví aktivisté
Opravdu? Fakt? Ja mel za to, ze pouziva francouzske a ruske vrtulniky.
0/0
19.3.2003 11:26

Josef

Re: Re: Re: Míroví aktivisté
..tomu se pri tvem vzdelani prumerneho Bushomila ani nedivim...
0/0
19.3.2003 11:42

aligátor

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.3.2003 12:12

Georgeeno

Re: Míroví aktivisté
No přece na demostraci proti zásahu v Kosovu s plackou "Target" na klopě!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
19.3.2003 14:36

Heineken

Banda kasparu
No ja si myslim ze oni umelci, nic proti nim, ale pokud se tituluji - ...jsme blazni blaznivi a banda kasparu ( uryvek z jedne stare pisnicky kterou zpivala Nelli Gajerova ) tak to presne sedi. At se venuji svemu oboru. Svuj nazor mohou samozrejme prezentovat ale je to pouze poza a chteji se zviditelnit. Jsem zvedav kdy ta nase banda kasparu zacne sve kolegy z britanie napodobovat.
0/0
19.3.2003 9:43

Jindrich

Hlavne moc nemysli
Nenamahej si hlavicku premyslenim, zijes v  americkem serialu, kde je jenom totalni dobro a totalni zlo, protoze na pochopeni komplikovanejsich soubislosti nemas dostatecne IQ stejne jako vsichni tupci, kteri valku podporuji.
0/0
19.3.2003 10:37

Heineken

Re: Hlavne moc nemysli
A ted mi rekni jaky umelec kdy zachranil byt jedinny lidsky zivot tim ze nekde zaspival, zahral, neco namaloval nebo postavil?! Co ty chytra hlavo?! Tvuj prispevek je naprosto od veci.
0/0
19.3.2003 10:48

PICHY

Re: Re: Hlavne moc nemysli
Tak nam povez ty, kolik lidskych zivotu se zachrani rozpoutanim nesmyslne valky o ropu?
Keci, ze Sadam ohrozuje USA (mu ha ha ha) + nejapna ultimata, kera ihned po jejich vyrceni sami defakto popiraji viz. prohlaseni, ze ikdyby Sadma odesel do exilu (coz neudela), tak tam stejne americani pudou... tak k cemupak davat nejaka ultimata, kdyz o jejich plneni vubec nejde, jde jen a jen o zaminku k valce. Lidi, keri si myslej, ze USA jdou do valky kvuli nakemu lidumilstvi nedej boze kvuli tomu, ze v roce 88 tam doslo k nejakemu mistnimu vrazdeni kurdu,  jsou opravdu velmi ale velmi naivni!!!
0/0
19.3.2003 12:14

démon

Re: Re: Re: Hlavne moc nemysli
Není nad malého českého člověka, který sedí pěkně v teple, píše v pracovní době moudré názory do novin a dokonale vidí Bushovi do karet...
0/0
19.3.2003 12:18

Heineken

Re: Re: Re: Hlavne moc nemysli
Pichy prosim Vas ja s valkou nesouhlasim zrovna tak asi jako Vy. Jde mi o reseni problemu, ktere by meli mit v rukach lide, kteri maji rekl bych preci jenom detailnejsi znalosti o problemu. Ja nemam nic proti nesouhlasu umelcu s valkou, ale prosim Vas komu kdy skutecne pomohli? Zachranili snad nasi umelci nekoho pred povodnemi? Ano az po povodnich usporadali nekolik charitativnich koncertu. Ale  jenom kricet a vzit si na sebe tricko s napisem - Ne valku neznamena to ze tim trickem nebo klipem problem vyresim a hlavne nezachranim vubec nikoho. Rozumime si?? Krajco, Madonna ani dalsi bohuzel tuto masinerii neovlivni a jak mi jiste date za pravdu delaji treba pouze kvuli bulvaru a popularite. Nic ve zlym.
0/0
19.3.2003 12:40

Bejby

Re: Re: Re: Re: Hlavne moc nemysli
Jestli si myslis, ze jenom sedet a cumet je OK, tak je to Tva volba.
JESTLI MA NEKDO ZAJEM, AT NAPISE E-MAIL, POSLU MU PETICI
0/0
19.3.2003 13:41

D.S.

Re: Re: Re: Re: Re: Hlavne moc nemysli
rozhodne ANO! renda.renda_2003@post.cz Děkuji Renata
0/0
19.3.2003 15:51

PICHY

Re: Re: Re: Re: Hlavne moc nemysli
No ono nikdo (ani oni) myslim netvrdi, ze tim neco vyresi nebo nekoho zachrani. Proste je to vyjadreni jejich nazoru a jelikoz jsou to umelci a maji urcitou popularitu, tak svuj nazor muzou ventilovat pred "vetsi publikem" nez "normalni" clovek a o jejich nazory (jak je videt i zde) se media zajimaji, protoze (zrejme spravne) ocekavaji, ze to bude zajimat jejich ctenare, resp posluchace resp divaky. Tot cele.
0/0
19.3.2003 13:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.