Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Skupinou roku jsou Support Lesbiens

Anděly, trofeje české hudební akademie, si vítězové rozebrali v pražské T-Mobile Aréně. Po dvou soškách si shodně odnesly skupiny Support Lesbiens a Tata Bojs. Zpěvákem roku se opět stal Dan Bárta a zpěvačkou Kateřina Winterová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kombajn

drsny humor (HLAVNE AKADEMIKU)
sibelius: mene okatou reklamu na svoje www neznam.
Jarolim: Myslim si ze to knourani si koupi urcite vic lidi. Katka se totiz s Honzou Muchowem neboji experimentovat.
akademici: no ze black milk jsou DANCE, tak to prekousnu (da mi to zabrat ale zvladnu to). Ovsem to ze TATABOJS jsou pak ROCK, tak to uz mi hlava nebere. A SUPPORT LESBIENS jako POP... hmmmm tady je videt ze i skatulkovani je velky problem i pro pseudoprofiky ;) 
0/0
25.3.2003 8:29

sibelius

Re: drsny humor (HLAVNE AKADEMIKU)
To neměla být reklama ani na moje ani na něčí stránky. Navíc na stránkách http://blueline.webpark.cz nenajdeš článek o předávání cen akademie Anděl...
0/0
26.3.2003 0:40

Honey

Re: drsny humor (HLAVNE AKADEMIKU)
BLA BLABLA BLABLA BLABLA BLABLA BLABLA BLABLA BLABLA BLABLA BLABLA BLABLA BLABLA BLABLA BLABLA BLABLA BLABLA BLABLA BLABLA BLA
0/0
20.5.2003 20:58

sibelius

Co je tohle za článek
Vážená paní autorko, tenhle článek je asi nejhorší věc, kterou jsem za poslední dibu četl. Viděla jste aspoň část toho večera? Už jenom Váš text "O dobrý zvuk kapel se staralo kompletní nahrávací studio umístěné za scénou." Čemu proboha říkáte dobrý zvuk? Achjo, dnes už může psát články asi každý (no vlastně když můžu já: http://blueline.webpark.cz tak proč ne) Ondra
0/0
24.3.2003 16:20

sibelius

Re: Co je tohle za článek
A jak si čtu další reakce, tak v televizi byl ten zvuk jetšě horší:o)A vidím, že i na výkon moderátorů se zůzní názory...No, dle mého názoru a klidně mi oponujte, to bylo jak kdy a jak který moment...Uvidím jak příští rok
0/0
24.3.2003 16:35

Karolína

Re: Co je tohle za článek
Ondro, úplně s tebou souhlasím! Po tomhle večeru jsem čekala nějaký hooodně originální článek, ale...bohužel...
0/0
26.3.2003 19:27

Luděk Jarolím

Support Lesbiens by měli spíš dostat cenu Zloděj roku
Je smutné, že skupinou roku se stali Support Lesbiens, kteří se do širšího (toto slovo zdůrazňuji) povědomí posluchačů dostali na základě skladby In Da Yard, jejíž melodii bezostyšně ukradli z repertoáru Jana Kalouska. A to nemluvím o Kateřině Winterové jako zpěvačce roku, jejímž jediným počinem je disharmonické kňourání na pseudointelektuální elektronické desce EOST, kterou si koupí tak 50 lidí v republice - opravdu velký přínos české muzice. Ach jo, to se může stát jenom v Čechách
0/0
24.3.2003 16:01

Pat Sandor

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
26.3.2003 8:50

gabushca

Re: Support Lesbiens by měli spíš dostat cenu Zloděj roku
hele, fakt netušim, o co tady jde..!! pokud nepoznáte DOBROU muziku..!!! pak se s váma asi nebudu moct bavit..!!! Supporti jsou jedna z mála "věcí" v tomhle státě, co se dá poslouchat..!!!! a co se týče "Chodím ulicí" a "In da yard".. v ČR je dost těžký prorazit, samozřejmě pokud nevlastníte tatínky Černocha, Kerndla & Semelku, který maj prachy a někam vás protlačí..!!!! vim to moc dobře sama, zpívám od svých 4 let. to, co chci zpívat ještě se třema holkama, nám prej nikdo NESLOŽÍ, NEVYDÁ A HLAVNE SI TO NIKDO NEKOUPÍ..!!!!! všechno je to o penězích!!! když natočíte CD, chcete, aby se vám/firmě ty prachy vrátily. k tomu je nutná velká PROPAGACE, čili REKLAMA! pro hudbu znamená propagace taky RÁDIO.. to, že si rádia vybraly písničku "In da yard", byla JEJICH volba!!! každý rádio si může vybrat jakejkoli song z desky.. jestli znáte pouze tuhle písničku, pak vás lituju a nechápu, proč se tak "rozčilujete". ale to je typicky český-něco neznám, nevim, o co jde, ale MUSIM to okamžitě zkritizovat!!!!! a pokud je někdo "naštvanej" a pere se za práva Honzy Kalouska, dokazuje to to, že "podnikatelský záměr" se povedl. a mezi náma: sama si už "Chodím ulicí" moc nepamatuju, ale vim, že "In da yard" je lepší, pohodovější.. a anglickej text udělá z jakýkoli písničky něco úplně jinýho..!!!!!!! ale pokud je někdo, kdo Supporty rád nemá, můžu jenom říct, že JÁ OSOBNĚ HO NECHÁPU, ale nikomu nubudu vnucovat svůj názor, nemá to cenum, nubudu se vyčerpávat.:-) díky za prostor:-)
0/0
29.5.2003 12:07

Kitja

Kam se ubírá iDNES?
Ach, jo. Je to hrůza. iDNES neustále přepisuje dokola jeden článek, zvlášť zde v kultuře. (porovnejte článek o tom že budou Andělé a že byli Andělé). Rád bych si tu přečetl jakousi recenzi nebo popis večera, co se stalo, zda to bylo dobré nebo ne. Ale zde jsou jen jalové kecy a věty, u kterých se zaměnil čas (místo budou píšete byli). Škoda. A není to poprvé. Číst se to již opravdu nedá.
0/0
24.3.2003 12:06

Nikeman

RE: Nechápu ty kategorie
RUDOLF> Abych rekl pravdu, tak ja taky ne. Treba nedokazu pochopit, jak Support Lesbiens muzou vyhrat Andela za POPOVOU desku roku a Tata Bojs za ROCKOVOU. To je docela ulet. Obe kapely mam moc rad  a fakt sem rad, ze je nekdo konecne poradne ocenil, ale melo to byt uplne opacne ... a tak dal ... ta Naceva, jak pises, to je totez ... a treba 123 minut jako rockova kapela ... no proste nevim, asi tomu moc nerozumim ... :)
Ale celkove se divam na letosniho Andela dost pozitivne, pac podle me byly oceneny kapely, ktery si to skutecne plne zaslouzi ... Support Lesbiens, Tata Bojs, Esctasy of St. Theresa ... to mi fakt udelalo radost, stejne jako treba zpevacka roku pro Katerinu Winterovou ... jejich lonskej koncert v ROXY byl fakt super.
0/0
24.3.2003 9:39

Rudolf

Nechápu ty kategorie
Nechápu, kdo přiřazoval interprety do různých kategorií. Kryštov v kategorii Rock bych ještě pochopil,ale dát Načevu do kategorie Jazz, to už se mi zdá trochu moc.
0/0
22.3.2003 23:27

vojta

katastrofa
Andel byl letos katastrofalni. Myslim, ze docela dobre zapadl do stupidni zabavy TV Nova. Bylo by lepsi pokud by se vice hralo a mene blbe kecalo.
0/0
22.3.2003 13:46

Desormais

Kvalitní
Já to považuju za zatím nejlepší Anděle. Bral jsem to jako povedenou anarchii slavnostních estrád. Bylo to sice více o moderátorech, ale celkově to bylo osvěžení zatuchlé Novy. Moderátoři byli určitě vtipnější než suchaři Žbirka nebo P. Anděl v minulosti. Někteří konzervativci by měli pochopit, že už není zvykem, že cenu musí získat ten nejznámější umělec nebo ten, komu je při živém vystoupení nejvíc rozumět. Doba se mění a naštěstí to už začíná chápat i ta podivná akademie, i když nesouhlasím s tím, že to jsou lidé, kteří mají o hudebním dění skvělý přehled a všechno znají na vlastní uši. Často to jsou zástupci různých nehudebních, bulvárních nebo zájmových tiskovin. Nejlepším důkazem je nepochopitelná nominace Načevy do kategorie jazz & blues! :-)
0/0
21.3.2003 23:57

Lenka

Jsem vůbec normální, když se mi to líbilo???
Teda jsem po přečtení komentářů docela hodně překvapená. Někteří hledali ty nejhorší slova, jak by ten včerejší večer zkritizovali. Myslím, že ze všech předešlých ročníků, byl tento nejpovedenější. Anebo byl některý více zábavný, méně trapný atd.? Který? Chápu, že pro skalní příznivce divadla Sklep, to bylo asi trochu něco jiného, nevím, protože ke skalním příznivcům nepatřím, tím ovšem nechci říct, že bych ho zavrhovala a kritizovala, ale proto to přece nebylo příšerné, úděsné, nejhorší co kdy bylo viděno atd.! To snad nemyslíte vážně? Tady aby se člověk bál říct, že se mu to líbilo, aby nebyl napaden slovy, že nerozumí kvalitnímu a inteligentnímu humoru a že se má jít radši dívat na Novotného. S novou ten večer neměl nic společného kromě toho, že přenos přenášela. A to je docela nepodstatný fakt. Anebo by to dopadlo jinak, kdyby Andělé běželi na ČT 1? Asi dost těžko. A k tomu moderování z mého pohledu: Bavila jsem se. Někdy míň, někdy víc. Kdosi tady psal, že moderátoři vůbec neimprovizovali, že měli PŘESNĚ napsaný scénář. Scénář určitě napsaný měli, ale improvizace byla vidět a slyšet taky. Anebo si myslíte, že věděli, že Mardoša bude povídat, že jako dítě krvácel z nosu, aby to Čtvrtníček mohl následovně vtipně použít? Jinak souhlasím, že s Evou Holubovou se to rozjelo, ta první půlhodinka byla docela slabá a únavná (ovšem kromě paní Carmen z Varů a jejích hygienicky balených cukrů, ta byla úžasná :), ale pak už nebylo co řešit. Předtočené děkovné monology z celého světa, tramvajáci, Čtvrtníček v pytli, had atd. Jinak s výsledky jsem spokojená až na Black Milk, ze zpěvaček jsem více fandila Ivě Bittové, protože ji na rozdíl od Kateřiny Winterové znám, ale zklamaná nejsem, protože ta umí určitě zpívat taky ;) Mám z toho večera dobrý pocit a klidně si o mně myslete, že jsem tupá ženská, která nerozumí dobrému humoru!
0/0
21.3.2003 19:51

Cloner

Re: Jsem vůbec normální, když se mi to líbilo???
Fajn, ja to beru, nikdy bych nerekl o nekom ze je tupy, ze se mu libi jiny typ humoru, to bych se dostal na uroven jinych prispevatelu (o kterych si teprv myslim, ze tupi jsou :-)), jen me to uprimne prekvapilo, ze se to mohlo nekomu libit. Jen to proste nechapu, kdyz jsem se na to koukal, tak jsem si myslel, ze odsouzeni bude jednohlasne. Neni! Prekvapeni, ale kazdy jsme jiny, co clovek to nazor a individualita. Ale stejne to nechapu :-),
0/0
21.3.2003 21:03

Lenka

Re: Re: Jsem vůbec normální, když se mi to líbilo???
Jak si tak čtu ještě jednou pořádně Tvůj příspěvek, tak bych řekla, že budeš stejného ražení jako můj kámoš, tak jsem zvědavá, jak letošní Anděly ohodnotí on ;))) V čem s Tebou souhlasím, byly ty vulgární výrazy, ty se fakt moc nehodily a s těmi dívčími kapelami založenými jen na hezkém obličeji, ale jinak to zas tak strašné nebylo ;) :))) Já se nepovažuju za konzumenta slaboduché zábavy (nechci, aby to znělo, jako bych ze sebe dělala nějakého intelektuála), ale někteří tady by mě na něj díky mému názoru zřejmě pasovali, včetně Tebe ;) Fajn, beru že se Ti to nelíbilo, ale přece to nebyla největší televizní katastrofa, což by se z Tvého hodnocení dalo vyvodit ;) Ale jo, máš pravdu - co člověk, to názor! Nakonec se přece jen domluvíme ;) Měj se fajn.
0/0
21.3.2003 22:31

Bořek

Re: Re: Re: Jsem vůbec normální, když se mi to líbilo???
Lenko,mohu jen jeden dotaz ? Proč ? Proč se musí za každou cenu s předávání hudebních cen dělat taková šou ? Nebylo by lepší víc muziky ? Opravdu svátek hudby, jak se tomu termínu vysmívali. Co takhle inspirovat se Polskem ? Je to za humny.  Ozvučení ? Když to umí ozvučit oni, tak pozvu polské zvukaře. A ať se prostě 2 a půl hodiny hraje.Rád se podívám na patnáct kapel nebo zpěváků různých žánrů a ne na estrádu pokleslé úrovně. 
0/0
21.3.2003 23:12

Lenka

Re: Re: Re: Re: Jsem vůbec normální, když se mi to líbilo???
Tak to bychom se zase bavili o něčem jiném. Já jsem hodnotila moderování, netvrdila jsem ovšem, že bych nebyla radši, kdyby dostala hudba daleko víc prostoru. Vždyť já se na předávání cen APH těším jen kvůli ní! Že konečně taky jednou uvidím v televizi hrát na živo své oblíbené. Je fakt, že je pro ni v našich televizích málo místa, tak aspoň při takové příležitosti by jí mohli dát k dispozici téměř celý vysílací čas. Ale bohužel...
0/0
22.3.2003 20:20

Cloner

Re: Re: Re: Re: Re: Jsem vůbec normální, když se mi to líbilo???
Lidi, nechapete proc mi zrusili muj prispevek? Tomu opravdu nerozumim, obsahuje nepripustne vyrazy? COZE? Nebylo tam jedine sproste slovo a bylo to psano velmi spisovnou cestinou a nepropagoval jsem naprosto nic zavadneho. Muze mi to nekdo vysvetlit? Tuhle cenzuru jsem NAPROSTO nepochopil. Napr. Lenko, myslis ze tam bylo neco "zavadneho" mimo toho, ze to byl nazor? To me tedy opravdu sokuje... Docela bych ocenil vyjadreni cenzora...
0/0
26.3.2003 0:06

Lenka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem vůbec normální, když se mi to líbilo???
Teda jsem taky hodně překvapená, že ho vymazali. Podle mě tam nebylo nic, kvůli čemu by měli důvod to udělat. Co se to tady děje????
0/0
26.3.2003 7:44

Cloner

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
21.3.2003 17:02

luther

nova vas bavi - kdo lze ten krade
kamarad mi rikal, ze to v T.mobile arene bylo super. ja lezel doma u televize s nemoci pod perinou, takze muj nazor je ten toho za sklem..
ocenuju humor divadla Sklep i "sodovky na ct", ale nemuzu si pomoct, Steindler se Ctvrtnickem mi prisli jak dva kolotocari na pouti, ktera neni dobra. myslim, ze kdyby to Eva Holubova uvadela sama, byli bychom svedky mnohem vetsi "show". proc, kdyz cely porad nabiral obratky vetsiho koncertu se nam nedostalo mnohem vic muziky?? moderatori se prervavali, steindlerovo "ano pratele" me po pul hodine prestalo bavit a i ohlasene super prenosy zive muziky nebyly zdaleka tak super.
    (musim rict, ze akce "ctvrtnicek v pytli" nebyla zla .. )
0/0
21.3.2003 16:47

Karas J.

padlej Andel na hlavu a pak na Novu
Z pohledu TV divaka: krecovita kabaretni estrada, ve ktere hudba hrala max.2.houslicky. Dekuji, dival jsem se naposledy. Vysledky jsou leckde usmevne. Napr.rozervanec Barta zpivajici jednou hardrock,pak funky,pak podivnou najazzlou fuzi, muzikal a naposledy a nejlip Pisen Hrabose do pohadky dostava kazdej rok cenu, kdyz vlastne nic poradnyho v hodnocenem roce neudelal? A dalo by se pokracovat....byl to Andel na hlavu padlej.
0/0
21.3.2003 15:34

Petr

ano ano
anděl bych geniální v tom, že spousta vtípků a narážek byly trefně skryté a zárověn úderné! humor pánů č&š je těžký,ikdyž česká soda byla více štavnatá. Ale budme rádi, že se alespon někdo pokus decentně rozklínit novácký humor. Příští rok to bude určitě lepší...
0/0
21.3.2003 15:11

Obraceč kalendáře

.
No když to srovnám s Langmajerem a jeho neustálým startováním někam........,tak to byl včera docela pohodovej večer,nic víc nic mín.Hlavně,že se tam nevecpal spocenej Novotnej a nějakej Gondík........
0/0
21.3.2003 15:10

Bořek

Ještě jednou
1. Se Sklepem / jehož jsem velký fanda / včerejší trapas neměl nic společného. Jen tři vyhaslé protagonisty. Názor, že by měli Č+Š+H platit Sklepákům pokutu za znevážení jména, není od věci.:-). 2. Chyba byla už ve scénáři a tedy dramaturgii. Pustit klubové baviče do arény je nezodpovědné. Milan Š. obdivuji, že takovou nabídku vzal. Bylo taky na něm zhruba od druhé třetiny vidět, jak se trápí. 3. Opakuji: ceremoniály v televizích ČR jsou ve slepé uličce. Poslední používaná varianta - estráda o čemkoliv a jakkoliv blbá / nejlépe vysmívající se jiné blbé estrádě / proložená předáváním něčeho za něco - po letošních Lvech a Andělech se propadla do propadliště dějin. 4. Televize neumí v Česku snímat živě zvuk. A to bylo včera oproti minulým letům zlaté ! 5. Zcela zřejmé bylo, že diváci v hale platili buď velmi málo nebo dokonce nic. Co máš zadarmo, toho si nevážíš. To funguje všude na světě co světem svět stojí. 6. Naštěstí se z toho až tak moc nestřílí. Hezký den.
 
0/0
21.3.2003 15:05

karlos

Re: Ještě jednou
Chyba byla už ve scénáři a tedy dramaturgii? Tys ho četl? Já jo. Bohužel asi nepoznáš, že "chyby" nejsou chyby - o tom to celé je. Hezký sen.
0/0
21.3.2003 15:12

manez

Re: Re: Ještě jednou
kolikatej scenar si cetl??
a kolik jsi jich psal???
 
0/0
21.3.2003 16:53

adéla

Re: Ještě jednou
Jsem příznivec všech Sklepáků , ale naprosto (nebo právě proto) souhlasím s Bořkem. Karlosi, myslíš jako že jsme to celé nepochopili? Ještě bys mohl napsat: a vovovovo tom to je! No nazdar!
0/0
21.3.2003 15:19

martin

Re: Ještě jednou
k bodu5: byl jsem tam a bylo to naprosto super. Cena za listek byla 100 a CD s Andelama2001 zdrama. 3jka moderatoru byla super, paradne skryte fory.. ja jsem se bavil a myslim, ze i lidi v hale. alespon ti, kteri se na c+s tesili. Zvuk v hale byl naprosto v pohode. Pises, ze bylo zrejme,.." ze diváci v hale platili buď velmi málo nebo dokonce nic", .. Jestli narazis na to , ze lidi tam neudelali kotel paricu jako na konzertu, tak si uvedom, ze to konzert nebyl. Jedna pisnicka po 10 ci vice minutach te nerozproudi. Cekal jsem, ze na zacatku bude nejaka kapela, aby se lidi dostali do varu.. mozna by bylo lepsi zacit cca 1-2hod predtim , aby vznikl kolektivni duch. Tocilo se pivo.-)
0/0
21.3.2003 15:55

Bořek

Re: Re: Ještě jednou
Začínáte tím, že to tam bylo super, pak se ,Martine, trošku rozpovídáte a na konci ten, kdo umí číst, se nad tím Vaším příspěvkem jen usmívá.  Děkuji, že jste ozval. 
0/0
21.3.2003 23:17

lenixka

Heh
Přesto, že Andělé vždy pro mě znamenali něco famozního...tenhle rok...jsem byla ocotna u televize zůstat jen z důvodů živých vystoupení... opravdu mi přišlo, že moderátoři byli neuvěřitelně křečovití...A tím, že to byl vlastně "živý koncert" se stovkami diváku... fanynek a fanouškůů..heh no nevím...jestli se mi chce při předávání cen poslouchat řev a skřeky fanynek.... A co se týče Novy...opravu myslím, že Andělé tam nemají co dělat...Stejně jako Český lev.... ten  naštěstí stále zůstává... na ČT 1...To jest můj názor
0/0
21.3.2003 14:25

mentor

ale lidi
rozhodně lepší takhle rozvolněná show-neshow, než ty kožené ksichty (Langmajer, Jirásková a mnoho dalších), kteří se pod jhem (často sebe)důležitostí okamžiku snaží "dělat" srandu...Č&Š prostě blbnou, jak je dobrým zvykem ve Sklepě. Komu se to nelíbí, ať si počká do soboty na Novotného, který se zasměje svým "vtipům" společně s miliony Vás psa-jíců Nazouváků...
0/0
21.3.2003 13:36

kníže

Re: ale lidi
Nevím, jestli to byla rozvolněná show-neshow, každopádně to byl ale trapas gigantických rozměrů. Se Sklepem neměly rádobyvtípky moderátorů nic společného, jejich skeče byly zcela bezduché a v některých chvílích dokonce ubohé. Velká nuda a zklamání. Ostatně už Perníková věž z dílny M.Š. byla prvoplánová a spatlaná až hrůza. Zdá se, že chlapci vystříleli svůj vtipný prach, škoda. Andělé v jejich podání rozhodně never more!!!!
0/0
21.3.2003 14:29

adéla

Re: ale lidi
ale jdi, proč šmahem odsuzuješ ty, kterým se to nelíbilo a přisuzuješ jim cejch sledovačů dobronovot? To je trochu černobílé, ne? Ve Sklepě se blbne, fajn. Naštěstí úplně jinak než co bylo předvedeno včera. Takhle se blblo asi na základce - za každou cenu a skoro bez nápadu, hlavně že byla sranda...
0/0
21.3.2003 15:27

bukanýr

největší sračka co sem kdy viděl
největší hc rádoby vtipné, ale co?
0/0
21.3.2003 13:30

Starouš

Anděl por Helenu...
Kdy už konečně vyhraje Helenka Vondráčková - naše nejlepší zpěvačka?
0/0
21.3.2003 13:24

ajaj

Re: Anděl por Helenu...
Jóó kdyby to rozhodoval komunistický ministr kultury Muller, tak hned. Helenka to s ním prý uměla...
0/0
21.3.2003 14:00

Sarka

Re: Re: Anděl por Helenu...
Helena umi,ale vseho moc skodi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jsou tady lepsi a hezci zpevacky,ale holt je nikdo neprosadi!!!!
0/0
21.3.2003 19:26

Radek

Re: Re: Re: Anděl por Helenu...
Tak se ty zpěvačky mají prosadit samy,ne? Že to jde, se ukázalo mimo jiné právě včera. Když semůžou prosdait Kryštof, Support Lesbians, MIG21, nebo JAR, tak se může prosadit každej. Ale asi tu těch talentů tolik nebude. K Heleně bych řekl, že bych jí to sice taky přál, ale na druhou stranu loni nic překvapivýho neudělala, takže když to letos nedostala, tak mi to ani příliš nevadilo. Ostatně, Anděla dostala loni. Ke Kateřině Winterové bych ale přece jen něco podotkl - přečtěte si její odpovědi na otázky čtenářů idnes, kde odpovídala asi před týdnem. Tehdy řekla mimo jiné, že by se ty sošky (Andělé) měly zrušit - prostě, význam toho ocenění bagatelizovala. A když jsem pak viděl v sále její až hysterickou reakci (možná to byl jen můj dojem, ale všimli jste si, jak se zajíkavala a nebyla schopna se plynule vyjádřit), tak musím říct, že je to pokrytec. Samozřejěm, že ji to těšilo, že je nominovaná, ale dělala, že je nad věcí. A jak s eukázalo, není. A to její závěrečné a laciné "Ať je mír", to bylo do cela trapný.Zajímalo by mě, hestli se kdy zajímala o osud Iráčanů, kteří už dlouhá léta snašejí vrtochy stárnoucího despoty, jestli kdy protestovala proti válce v Čečensku, genocidě ve Rwandě nebo občanské válce v Jugoslávii? Pochybuju. Ale tahle válka je in a antiamerikanismus je v módě, tak proč se s tím nesvézt. Teď jenom doufám, že tu nebudeme mít další Lucinku Bílou s jejími srdíčky a lidičkami.
0/0
22.3.2003 1:50

Mony

Nedělejte z toho vědu
Nedělejte z toho vědu, bylo to jiný neotřelý, chvílema jsem se bavila / kouzlo, had!, zajímavé slovní hříčky a propírání slovních klišé/ chvílema mi bylo trapně. Hudba fakt dobrá. Co byste chtěli? Normální večer, kterej žijeme.
0/0
21.3.2003 13:19

Kazisvět III.

Fanda Český SODY !
Já já se Kazisvět III. těšil na Českou Sodu. Hned z pardubickýho hokeje jsem ujížděl, abych to stihnul a nemusel čučet na záznam. Jako že vždycky můžu Českou sodu v jakémkoliv množství, tak mi připadlo, že chlapi Steindler se Čtvrtníčkem byli překvapeni... Nevím co, ale něco tam chybělo, nemělo to tu správnou šťávu, i když snaha byla. "Dámy a pánové" snad stokrát řečený už vypadalo jako když už nemaj co říci a musíme vydržet do 10tý. Možná živé vystoupení není jejich parketa oproti Duškovi a Zbrožkovi. Mrzí mě to, že se to né vše povedlo, třeba to bude příště lepší. Jinak je fakt, že to ty amíci v zábavě uměj udělat při takovýchto show. Včera mi docela chyběla tzv. doprovázející muzika - často to doladí atmosféru, když ne všichni pochopí vtip v sále. Jinak jak říkáme v Sodě: "Bylo to dobré ..." - zpievanky.
0/0
21.3.2003 13:18

zimous

Čtvtníček a Šteindler nejsou pro každýho
Ahoj lidi,smiřte se s tím že Č&Š prostě nejsou baviči pro masy a nikdy ani nebudou.Letos si alespoň užili ti, kteří mají trochu jiný smysl pro humor. Spousta vtipů Vám zřejmě unikla, protože byli velmi umně skryté,což je právě jejich kouzlo.(narozdíl od trapných Gondíků,Novotných a jim podobných příšerností).Když se mi to nelíbí tak to přepnu a jak to dopadlo si přečtu příští den v novinách.Vždyť vás nikdo nenutí se na to dívat ! A srovnávat moderování tohohle typu pořadu s divadlem Sklep je trochu nefér,ne ??
Zimouš
0/0
21.3.2003 13:08

Hejkal

Re: Čtvtníček a Šteindler nejsou pro každýho
Che? No ty seš kouzelnej, tebe chci domů. Bylo by jistě zábavný sledovat tvůj rozšklebenej vysmátej obličej při těch skvělejch fórech (docela by mě zajímalo, co tě nejvíc vzalo a proč - abych se dozvěděl, co mi uniklo). Jestli Č&Š nejsou baviči pro masy, proč tedy uvádějí nováckou šou? Aby byla menší sledovanost a náročnej divák ala "zimous" si mohl pochutnat na bezva fórech? Samozřejmě, že jsem to nakonec vypnul, ale až po 30-ti minutách. Stále jsem totiž nechtěl věřit tomu, že to co vidím je realita. Ke Skepu: že se bude Šteindler předvádět to, čemu se sklepácká poetika po léta vysmívá jsem vskutku neočekával.
0/0
21.3.2003 13:33

Divadlo Půda

Re: Re: Čtvtníček a Šteindler nejsou pro každýho
Jejda, škoda, žes tam nebyl. To by bylo zábavy ještě víc. Tvoje komentáře bych vydržel číst celý hodiny, jsi fakt jednička haha
0/0
21.3.2003 14:20

Hejkal

Vyji na měsíc
Vskutku víc než nechutné. Že je Holubová schopná všeho, nám dnes a denně dokazuje svou filmografií a broušením divadelních prken zleva doprava, nahoru dolů. Ale co "vymysleli" Ti dva pánové...Sklep by měl požadovat penále za nactiutrhání. Holt, doba už je taková. Jsme malí, zásobárna hvězd není bezedná a co bylo za komančů vysledkem propagandistické direktivy, je dnes činěno lobbingem a bratříčkováním. Čtvrtníček, Šteinler, Holubová, Trojan, Liška, Geislerová, Vilhelmová..dnes obrážej a znesvěcujou naprosto vše - bez výběru. Hold mafie
0/0
21.3.2003 12:53

Larch

Re: Vyji na měsíc
Jasně nejlepší by bylo je všechny postřílet, co ty ruko božího hněvu. Ty seš asi nejmíň tiskovej mluvčí Sklepu, ne ? Co je to tvoje VŠE ??? Zní to, jako by ti patřil obecnej duch celýho světa.
0/0
21.3.2003 16:08

jirka

trapas!
bol to ten nejtrapnejsi vecer!!!Moderatori-fuck off.zabava typu NOVA JE UBOHA!
0/0
21.3.2003 12:42

Bellows

Re: trapas!
Mas pravdu ze zabavu typu NOVA je uboha.Problem je v tom, ze to co jsi vcera videl byl naprosty opak uboheho "novackeho" humoru.Jestli se ti to tak hnusilo, priste zkus prave "bavice" typu Novotny, Gondici, Rychly atd.).
0/0
21.3.2003 13:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.