Nepatří sice mezi producenty, kteří by dnes měnili hudební dějiny, ale na výsledku je jeho zkušenost s velkými jmény světového rocku hodně slyšet. Zvuk i výraz, ke kterému se Airfare na Youngblood dopracovali, jim může kdekdo kolem jen tiše závidět.
Co je ale nejdůležitější: úplně zmizelo urputné přehánění a snaha působit za každou cenu drze, neklidně a světácky, díky kterému to Airfare na svých předchozích nahrávkách místy dotáhli až na hranice parodie.
Youngblood je naopak deskou, u které se posluchač zdráhá uvěřit, že ji natočila tuzemská kapela. Nejen kvůli plnému rockovému zvuku. K přirozeně výborné angličtině se bilingvnímu Thomasi Lichtagovi konečně podařilo usadit i svůj výraz. Jeho hlas působí plně, odhaluje další polohy a přestal v momentech připomínat předčasně odmutovaného puberťáka. Za pozornost stojí i nekompromisní a výborné kytary Lukáše Chromka, který na desce zcela nenápadně, ale efektně ukazuje, že takovýhle hráčský talent u nás už dlouho nebyl.
Na klasicky pojaté kytarové desce s deseti písničkami Airfare přirozeně a skvěle hrají a stejně tak se to i poslouchá. Škoda jen, že opravdu chytlavý hit na první dobrou je jen závěrečná písnička Doctor Z, do které perfektně zapadl hlas hostující zpěvačky Charlie One z Ohm Square. Takové by to chtělo ještě alespoň dva.
Hodnocení MF DNES: 80 %